Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-15, 12:27   #1
lou
 
lous avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 129
Sharp$: 255
Standard

Eskilstuna V64 15/1


Rolig omgång på Eskilstuna med jackpott på 4 pannor idag och det är inte helt lättlöst. Då jag är sjuk och ledig från jobbet har jag för en gångs skull gjort jobbet och har en del tankar om omgången. Tänkte också erbjuda andelsspel när det närmar sig då det verkar läge för det och hoppas ni hänger på för jag har lite feeling idag (har man inte alltid det?).

V 64-1
Förstahäst och preliminär spik på systemet (kan hända att jag viktar om) blir 4 VACQUEYRAS som med ett felfritt lopp blir svår att slå från ledning. Nu dessutom nedstruken ett spår då 3 FRED COBRA ströks och det var synd då den hade varit högintressant med bra luft för halsen som verkar vara ett återkommande problem. Det enda som är minus är väl galopprisken (den har framför allt galopperat när man plockat bort framskorna) och den är väl inte helt synad på distansen, men tror ändå den biter ifrån sig bra i ledning och han står bra inne på pengarna. Nu hoppar Tobbe upp också! Motbuden sitter med dåliga spår och har inte presterat något nämnvärt under den senaste tiden. Favoriten är dessutom mycket försämrad med skor. Kollade på 2 TYKO MARJE, 6 TORONTO LOVE samt 5 MATCHMAKER AS som alla har bra kunnande en bra dag, men har ju inte vunnit på år och dar.

V64-2
Rörigt lopp med jämna hästar och det är inte enkelt att ta ställning. Tar därför med de hårt betrodda men också intressanta skrällar. Ser inte att 9 FRISIL LOKE har sämre kapacitet än de övriga utan är spelad utefter galopprisken. Har sedan två höjdare på bakspår i 12 VESLE MAIA och 15 SINDY LÖPER som är totalt ospelade. De är också osynade på grund av galopprisken, men jag är övertygad om att 12 VESLE MAIA är en av de bästa i fältet felfri. Senast fick den ett omöjligt lopp och gillar att gå i ryggar som är perfekt från tillägg.

V64-3
5 HOSSIANA BOKO enorm favorit som nu verkar ha förstått vad det går ut på, men jag är lite tveksam och den förtjänar väl inte nästa 80%. Det är ju en klar förstahäst, men det finns två hästar som jag tror kan utmana från lite sämre spår. Förhoppningsvis blir inte körning i jaken på bra positioner eller kan man beställa en galopp? I vilket fall som helst vill jag plocka med 10 A SMART CHOISE som förtjänar att vinna, tror den vill det, men får inte till det riktigt. Sen tror jag att 15 GENUINE BOKO börjar hitta lite form igen. Bra kapacitet och är inte helt bortgjord, men får höra på snacket innan om man väljer att plocka med den från det spåret.

V64-4
Ännu ett lurigt lopp. 3 FRISCO FLAME känns ändå som en rolig för den vågade om den nu skulle hålla ut ledningen från 4 MAGNESIA. Om jag visste att den sistnämnda inte skulle få ledning hade jag inte ens plockat med den. Kan ju därför bli lite körning och då får man ta med framför allt 9 ROMEUS som har enorm kapacitet med gör comeback. Finns risk att den lär få göra en del jobb och då kan 11 BLUE STAR CHAMPION få loppet kör i halsen. Väljer även att plocka med 10 DRIVE LAUNCHER som är helt bortglömd.

V64-5
Ännu ett jämnt lopp och det är inte enkelt och vill ha med många hästar då jag inte hittar ett spikförslag. Tar med de hårt betrodda som jag tror alla kan vinna, lite tveksam på 9 TIGER WILLIAMS som inte vill vinna längre, men har ju ändå streckat på och då väljer jag även att ta med två rysare i 7 FRENCH TARGET som lär få en bra position samt 11 DASHING KIMBERLY som är duktig felfri.

V65-6
Förstahästen och preliminära andraspiken på systemet är 4 ENJOY THE LIFE som är en riktig höjdare som tränaren har höga förhoppningar på, men trav är trav och det finns två bakom som jag tror gör upp om det. 9 PONTIAC S.W. har en rejäl formtopp och 5 MEGA MOON är inte otrolig med ett bra lopp.

Preliminärt system
4
3,6,8,9,10,12
5,10,(15)
3,9,10,11,(4)
1,3,5,7,11,(9)
4(9,5)

Beroende på hur många som är med plockar jag med de inom parentes i följande ordning (4),(9),(9,5),(15).

Edit: 189kr/andel max!(kan hända att jag plockar bort hästar) https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...c-d7241de7b549

Kom nu med era tankar och idéer och lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), MikaF (+5), Henkezan (+5), Torstens (+5), SakanAA (+5), olle (+10), SH (+5), perhamos (+5), affe56 (+15), znipstern (+1), asgaya3141 (+3), Spiritus (+5)

Senast redigerad av lou den 2018-01-15 klockan 14:23.
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 14:22   #2
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 475
Standard

Megamoon


Citat:
Ursprungligen postat av lou Visa inlägg
Rolig omgång på Eskilstuna med jackpott på 4 pannor idag och det är inte helt lättlöst. Då jag är sjuk och ledig från jobbet har jag för en gångs skull gjort jobbet och har en del tankar om omgången. Tänkte också erbjuda andelsspel när det närmar sig då det verkar läge för det och hoppas ni hänger på för jag har lite feeling idag (har man inte alltid det?).

V 64-1
Förstahäst och preliminär spik på systemet (kan hända att jag viktar om) blir 4 VACQUEYRAS som med ett felfritt lopp blir svår att slå från ledning. Nu dessutom nedstruken ett spår då 3 FRED COBRA ströks och det var synd då den hade varit högintressant med bra luft för halsen som verkar vara ett återkommande problem. Det enda som är minus är väl galopprisken (den har framför allt galopperat när man plockat bort framskorna) och den är väl inte helt synad på distansen, men tror ändå den biter ifrån sig bra i ledning och han står bra inne på pengarna. Nu hoppar Tobbe upp också! Motbuden sitter med dåliga spår och har inte presterat något nämnvärt under den senaste tiden. Favoriten är dessutom mycket försämrad med skor. Kollade på 2 TYKO MARJE, 6 TORONTO LOVE samt 5 MATCHMAKER AS som alla har bra kunnande en bra dag, men har ju inte vunnit på år och dar.

V64-2
Rörigt lopp med jämna hästar och det är inte enkelt att ta ställning. Tar därför med de hårt betrodda men också intressanta skrällar. Ser inte att 9 FRISIL LOKE har sämre kapacitet än de övriga utan är spelad utefter galopprisken. Har sedan två höjdare på bakspår i 12 VESLE MAIA och 15 SINDY LÖPER som är totalt ospelade. De är också osynade på grund av galopprisken, men jag är övertygad om att 12 VESLE MAIA är en av de bästa i fältet felfri. Senast fick den ett omöjligt lopp och gillar att gå i ryggar som är perfekt från tillägg.

V64-3
5 HOSSIANA BOKO enorm favorit som nu verkar ha förstått vad det går ut på, men jag är lite tveksam och den förtjänar väl inte nästa 80%. Det är ju en klar förstahäst, men det finns två hästar som jag tror kan utmana från lite sämre spår. Förhoppningsvis blir inte körning i jaken på bra positioner eller kan man beställa en galopp? I vilket fall som helst vill jag plocka med 10 A SMART CHOISE som förtjänar att vinna, tror den vill det, men får inte till det riktigt. Sen tror jag att 15 GENUINE BOKO börjar hitta lite form igen. Bra kapacitet och är inte helt bortgjord, men får höra på snacket innan om man väljer att plocka med den från det spåret.

V64-4
Ännu ett lurigt lopp. 3 FRISCO FLAME känns ändå som en rolig för den vågade om den nu skulle hålla ut ledningen från 4 MAGNESIA. Om jag visste att den sistnämnda inte skulle få ledning hade jag inte ens plockat med den. Kan ju därför bli lite körning och då får man ta med framför allt 9 ROMEUS som har enorm kapacitet med gör comeback. Finns risk att den lär få göra en del jobb och då kan 11 BLUE STAR CHAMPION få loppet kör i halsen. Väljer även att plocka med 10 DRIVE LAUNCHER som är helt bortglömd.

V64-5
Ännu ett jämnt lopp och det är inte enkelt och vill ha med många hästar då jag inte hittar ett spikförslag. Tar med de hårt betrodda som jag tror alla kan vinna, lite tveksam på 9 TIGER WILLIAMS som inte vill vinna längre, men har ju ändå streckat på och då väljer jag även att ta med två rysare i 7 FRENCH TARGET som lär få en bra position samt 11 DASHING KIMBERLY som är duktig felfri.

V65-6
Förstahästen och preliminära andraspiken på systemet är 4 ENJOY THE LIFE som är en riktig höjdare som tränaren har höga förhoppningar på, men trav är trav och det finns två bakom som jag tror gör upp om det. 9 PONTIAC S.W. har en rejäl formtopp och 5 MEGA MOON är inte otrolig med ett bra lopp.

Preliminärt system
4
3,6,8,9,10,12
5,10,(15)
3,9,10,11,(4)
1,3,5,7,11,(9)
4(9,5)

Beroende på hur många som är med plockar jag med de inom parentes i följande ordning (4),(9),(9,5),(15).

Kom nu med era tankar och idéer och lycka till!
Tycker att Megamoon är mycket tidig i sista avdelningen kanske jag t.o.m chansspikar. Wiman säger i Travronden att täta starter borde vara positivt. Jag kan vara med på en andel bara jag får info om hur. LYCKA TILL
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 14:24   #3
lou
 
lous avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 129
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
Tycker att Megamoon är mycket tidig i sista avdelningen kanske jag t.o.m chansspikar. Wiman säger i Travronden att täta starter borde vara positivt. Jag kan vara med på en andel bara jag får info om hur. LYCKA TILL
Härligt! Har lagt en länk nu!
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 15:17   #4
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Tycker själv som för det mesta i januari att det ser väldigt ihåligt ut igen. Väldigt mycket hästar med 0-200 startpoäng och beror det inte på att det är väldigt kapabla hästar som galopperat bort sig är det väldigt sällan dom brukar hävda sig när det inte är sådana lopp som dom hör hemma i utan poäng, dvs breddlopp.

Noterade som tillägg att Romeus under det långa uppehållet kasterats vilken betydelse det nu kan ha.

Trevlig analys att läsa. Mycket roligare än bara en massa nummer.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 15:24   #5
lou
 
lous avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 129
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tycker själv som för det mesta i januari att det ser väldigt ihåligt ut igen. Väldigt mycket hästar med 0-200 startpoäng och beror det inte på att det är väldigt kapabla hästar som galopperat bort sig är det väldigt sällan dom brukar hävda sig när det inte är sådana lopp som dom hör hemma i utan poäng, dvs breddlopp.

Noterade som tillägg att Romeus under det långa uppehållet kasterats vilken betydelse det nu kan ha.

Trevlig analys att läsa. Mycket roligare än bara en massa nummer.
Ja, det är helt riktigt, om ska greppa halmstrån och leta vinnare till 1% är sådana hästar man får spela. En dag slår de till och då vill man inte sitta där med skägget i brevlådan! Hade helst helgaddat kallblodsloppet.
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 16:04   #6
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lou Visa inlägg


Edit: 189kr/andel max!(kan hända att jag plockar bort hästar) https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...c-d7241de7b549

Kom nu med era tankar och idéer och lycka till!

Tänker du köra enbart V6 på bolagsspelet?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 16:14   #7
lou
 
lous avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 129
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Tänker du köra enbart V6 på bolagsspelet?
Ja, absolut!
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 16:24   #8
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 224
Sharp$: 2269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lou Visa inlägg
Rolig omgång på Eskilstuna med jackpott på 4 pannor idag och det är inte helt lättlöst. Då jag är sjuk och ledig från jobbet har jag för en gångs skull gjort jobbet och har en del tankar om omgången. Tänkte också erbjuda andelsspel när det närmar sig då det verkar läge för det och hoppas ni hänger på för jag har lite feeling idag (har man inte alltid det?).

V 64-1
Förstahäst och preliminär spik på systemet (kan hända att jag viktar om) blir 4 VACQUEYRAS som med ett felfritt lopp blir svår att slå från ledning. Nu dessutom nedstruken ett spår då 3 FRED COBRA ströks och det var synd då den hade varit högintressant med bra luft för halsen som verkar vara ett återkommande problem. Det enda som är minus är väl galopprisken (den har framför allt galopperat när man plockat bort framskorna) och den är väl inte helt synad på distansen, men tror ändå den biter ifrån sig bra i ledning och han står bra inne på pengarna. Nu hoppar Tobbe upp också! Motbuden sitter med dåliga spår och har inte presterat något nämnvärt under den senaste tiden. Favoriten är dessutom mycket försämrad med skor. Kollade på 2 TYKO MARJE, 6 TORONTO LOVE samt 5 MATCHMAKER AS som alla har bra kunnande en bra dag, men har ju inte vunnit på år och dar.

V64-2
Rörigt lopp med jämna hästar och det är inte enkelt att ta ställning. Tar därför med de hårt betrodda men också intressanta skrällar. Ser inte att 9 FRISIL LOKE har sämre kapacitet än de övriga utan är spelad utefter galopprisken. Har sedan två höjdare på bakspår i 12 VESLE MAIA och 15 SINDY LÖPER som är totalt ospelade. De är också osynade på grund av galopprisken, men jag är övertygad om att 12 VESLE MAIA är en av de bästa i fältet felfri. Senast fick den ett omöjligt lopp och gillar att gå i ryggar som är perfekt från tillägg.

V64-3
5 HOSSIANA BOKO enorm favorit som nu verkar ha förstått vad det går ut på, men jag är lite tveksam och den förtjänar väl inte nästa 80%. Det är ju en klar förstahäst, men det finns två hästar som jag tror kan utmana från lite sämre spår. Förhoppningsvis blir inte körning i jaken på bra positioner eller kan man beställa en galopp? I vilket fall som helst vill jag plocka med 10 A SMART CHOISE som förtjänar att vinna, tror den vill det, men får inte till det riktigt. Sen tror jag att 15 GENUINE BOKO börjar hitta lite form igen. Bra kapacitet och är inte helt bortgjord, men får höra på snacket innan om man väljer att plocka med den från det spåret.

V64-4
Ännu ett lurigt lopp. 3 FRISCO FLAME känns ändå som en rolig för den vågade om den nu skulle hålla ut ledningen från 4 MAGNESIA. Om jag visste att den sistnämnda inte skulle få ledning hade jag inte ens plockat med den. Kan ju därför bli lite körning och då får man ta med framför allt 9 ROMEUS som har enorm kapacitet med gör comeback. Finns risk att den lär få göra en del jobb och då kan 11 BLUE STAR CHAMPION få loppet kör i halsen. Väljer även att plocka med 10 DRIVE LAUNCHER som är helt bortglömd.

V64-5
Ännu ett jämnt lopp och det är inte enkelt och vill ha med många hästar då jag inte hittar ett spikförslag. Tar med de hårt betrodda som jag tror alla kan vinna, lite tveksam på 9 TIGER WILLIAMS som inte vill vinna längre, men har ju ändå streckat på och då väljer jag även att ta med två rysare i 7 FRENCH TARGET som lär få en bra position samt 11 DASHING KIMBERLY som är duktig felfri.

V65-6
Förstahästen och preliminära andraspiken på systemet är 4 ENJOY THE LIFE som är en riktig höjdare som tränaren har höga förhoppningar på, men trav är trav och det finns två bakom som jag tror gör upp om det. 9 PONTIAC S.W. har en rejäl formtopp och 5 MEGA MOON är inte otrolig med ett bra lopp.

Preliminärt system
4
3,6,8,9,10,12
5,10,(15)
3,9,10,11,(4)
1,3,5,7,11,(9)
4(9,5)

Beroende på hur många som är med plockar jag med de inom parentes i följande ordning (4),(9),(9,5),(15).

Edit: 189kr/andel max!(kan hända att jag plockar bort hästar) https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...c-d7241de7b549

Kom nu med era tankar och idéer och lycka till!
V64 - 1 Jag noterar att 4 Vacueyras har mycket galopper - 10 av de senaste 24 starterna. Lite väl mycket för att vara spetsfavorit. TJ kan nog göra en del och d har väl en tre fyra galopper på ca 25 starter tillsammans. Inte riktigt en trovärdig spik för mig. Jag förordar istället nr 8 Lady of the lake, visserligen sto men verkar gilla distansen med bravur 13 % !!! Ett fynd.

V64-2 Här är det rörigt och det borde vara en eller alla. Favoriten 10 Rasmus karma med den sköna Angelica Klockar som tränare och kusk kanske inte kan hänga med från början då den är långsam ut och kan få kö problem. Nej nr 8 (igen) Pelle Prins verkar rapp och kan nog gå iväg snabbast av alla på 20 fållan. Utvändigt eller rygg på ledaren 3 Erland(?) så biter nog avslutningen bra när luckan kommer. Bra tid på E 2/12 - 28,9 /2160v. Klockan brukar vara en bra parameter på Kallblod - och 16 % också en bra % på en spik.

V64-3 Omgångens megalampa 5 Hossian Boko 73% kan mycket väl vinna men procenten är nog för stor så det blir ett par streck till och 15 Genuine Boko 6% vann för 1 år sedan och likaså nr 1 Zilence som kan få loppet, >0,5%. Häpp!!

V64-4 svårtolkat så jag kör en Brolinare och går kort med alla ???? !

V64-5 Nr 5 Ritzo 20 % skall lättas till sommarskor som han vann med senast och blir min förstahäst därpå springspårets 7 French Target 9 % samt startsnabbe 3 Pablo Andover 28%. Nr 1 Actual Star 12 % får hänga med på läget.

V64 6 då har jag bara ett streck kvar och den får favoriten 4 Enjoy the Life 44 % som jag hoppas och tror kan leda runt om.




KÄNN PÅ DEN !!!

Senast redigerad av affe56 den 2018-01-15 klockan 16:41. Anledning: Tyrckfel ...
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 17:21   #9
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 695
Standard

Körde en flex harry

V64
Inlämnat: 2018-01-15, 18:05
Harry Boy
Mario Lundqvists andelsspel
Eskilstuna
Måndag 2018-01-15
Start: 19:30
Kostnad: 284,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 5, 8, 10 (6, 7)
2: 6 Gärdsjö Maks (10, 3)
3: 2, 5, 6, 10, 12, 13, 15 (7, 14)
4: 3, 9, 10, 11 (4, 7)
5: 1, 3 (5, 9)
6: 4 Enjoy the Life (9, 8)

5x1x7x4x2x1 = 280 rader.
280 x 1 x 1,00 kr = 280,00 kr. Avgift 4,00 kr.
Totalt: 284,00 kr.
Min kostnad: 284,00 kr x 1/6 = 47,33 kr
Rättningskod: CKG QHT NVQ

Troliga spiken: Enjoy The Life
Roliga spiken: Gärdsjö Maks
Låset: 1-3 I AVD5

DD1. 1-3
DD2. 4
* 150

GOD TUR!
Klanke är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 17:33   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Ännu ett investeringsobjekt en ny mikrofon till stallbacksreportern på Sundbyholm.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+3), Major (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 17:57   #11
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 4996
Standard

4 Vaqueras endast vunnit 2ggr på 2640 och aldrig på 3140, verkar inte vara nån långdistansare.
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 18:19   #12
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1677
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
4 Vaqueras endast vunnit 2ggr på 2640 och aldrig på 3140, verkar inte vara nån långdistansare.
Bättre möjligheter än så här lär han aldrig få igen.
DIF är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 18:22   #13
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Trolig P54a

1. 3,6,8,9,10,15
2. Spik 5
3. 3,4,9,11
4. 1,3,5,7,9,11
5.. 4,5,8,9

576 rader reducerat till 216 rader/648 kr

Reduceringskrav: minst en av Pablo Andover i P54-4 eller Enjoy The Life i P54-5
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 18:24   #14
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
4 Vaqueras endast vunnit 2ggr på 2640 och aldrig på 3140, verkar inte vara nån långdistansare.
Som angavs i rek, 7 av 7 från spets. Motbudet kan inte göra ngt själv. Men visst, trav är trav.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 18:26   #15
Banned
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 243
Sharp$: 420
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
4 Vaqueras endast vunnit 2ggr på 2640 och aldrig på 3140, verkar inte vara nån långdistansare.
passes 2 Tyko Marje
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td