Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-29, 11:20   #16
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 223
Sharp$: 57344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Klart du ska och kommer vara med Olle :-) Hittar vi en enda storskräll och någon outsider (Pingus?) blir det Ok tillbaka på sjuan med 55 mille i potten!
Ja, gäller att göra det. Finns inget värre än att ha 6 rätt eller mindre favoritomgångar och bara bidra till framtida jackpots som de flesta V75 spelare gjort senaste veckorna. Även stora tillsammanssystem måste ha varit iskalla senaste veckorna även om dom prickat in 7 rätt.

Man längtar mer till våren och jämnare lopp för varje söndag man kollar anmälningar till V75.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-29, 12:01   #17
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2296
Standard

Absolut, torskat över 10k sista tiden trots mängder med sexor och sjuor. Känns surt men vi kommer igen. Kan alltid skrälla på Åby!
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-30, 17:39   #18
 
Dyngjohans avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Ort: Staffanstorp
Inlägg: 61
Sharp$: 773
Standard

En trav amatörs tankar inför lördagens spel....

Avd 1.

Trolig vinnare och möjlig spik 2 Tudor Kronos. Vill man ha med några kanske hästar så tycker jag att man ska ta:
5 Mellby Demon
6 Friend of Nature och hoppas Ludde inte gasar för mycket.
1 Frisco Flame

Avd 2

Här tror jag på 11 Enjoy the Life med Oskar J...chans spikar eller ta med:
8 Sharon Pil
7 Desefinado ”har läst nån stans att han inte skulle gilla sko” kan ha fel
Är det dax för 12 Harry K att vinna denna gången, eller det är bara snack igen.....Hmmm
Avd 3

9 Zenit Brick är väl den som ska vinna detta....Njaaaaaa,vill inte spika....tar med:
5 Olympic Kronos
1 Art on Line
3 Bear Dancer

Avd 4

Ska Vejio vinna igen med 11 Prima Italia????
8 Valborg Marje har nyligen varit på tapeten
6 Iris Palema med Erik....

Avd 5

Är han så snabb att han vinner igen och med en annan kusk, 7 Southwindfeji, men han kommer närmre förlusten och den kommer, men när.....Nu....
Jag tar med 2 Firewire och 3 Well don La marc som jag tror kan vara farliga......9 Diora Sound...kanske kan skrälla....vem vet...


Avd 6

Min spik denna vecka.....6 Barkvarious Mingo....finns många emot....men dom sitter kanske fast med krafterna kvar denna gången oxå.....hehe.
En favo är 8 Digital Archive.....

Avd 7

Det blir ett tv system och jag spikar 4 Rushmore Face i sista och sätter mitt hopp till Ludde igen.....och då kommer galoppen.....hoppas inte....
Klyddar han till det finns det ett par jag tycker man ska tänka på.
10 Brosa Am
8 Mellby Emeralds
9 Global Raceway
1 It's Showetime Zaz
2 Raggazzo da Sopra
12 Volocity De Vie
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-30, 19:45   #19
lou
 
lous avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 129
Sharp$: 255
Standard

Tudor Kronos vinner aldrig första avdelningen, förstår ingenting. Kommer inte få ledning av Friend of Nature om den hittar dit. Vunnit skitlopp den senaste tiden. Förlorade till och med mot Frisco Flame och Taffy på nyår. Tycker det är ett öppet lopp med jämna hästar. Mellby Demon gjorde ett bra lopp senast, samma med Friend of Nature. Mr Perfect är en riktig spurtare som kan hamna bra på det från springen. Vid högre tempo kommer Iago Zon in som har haft oflyt med loppen det senaste. Går Daydream Rapida med biken igen? Galopperade på upploppet senast, intressant, men kan få en ny chans. Stänger troligtvis loppet på 5,6,7,10 ändå. Plockar kanske med favoriten och 11 eller om det låter bra på antingen 8,12,1 tar jag någon av dom istället.
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-30, 22:07   #20
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2296
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lou Visa inlägg
Tudor Kronos vinner aldrig första avdelningen, förstår ingenting. Kommer inte få ledning av Friend of Nature om den hittar dit. Vunnit skitlopp den senaste tiden. Förlorade till och med mot Frisco Flame och Taffy på nyår. Tycker det är ett öppet lopp med jämna hästar. Mellby Demon gjorde ett bra lopp senast, samma med Friend of Nature. Mr Perfect är en riktig spurtare som kan hamna bra på det från springen. Vid högre tempo kommer Iago Zon in som har haft oflyt med loppen det senaste. Går Daydream Rapida med biken igen? Galopperade på upploppet senast, intressant, men kan få en ny chans. Stänger troligtvis loppet på 5,6,7,10 ändå. Plockar kanske med favoriten och 11 eller om det låter bra på antingen 8,12,1 tar jag någon av dom istället.
Håller helt med! Tudor Kronos hamnar längre ner även i min rank. Tyckte Friend of nature var ganska svag i ledning sist och tror Mellby Demon hade vunnit då utan galopperende häst framför. Såg ut att komma av sig utav det. Frågan är hur han klarar volten från dåligt spår? Iago zon känns inte heller jättehet från bakspår. Kan definitivt skrälla här. Scarpia till slut från stretchen?
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-30, 23:45   #21
lou
 
lous avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 129
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Håller helt med! Tudor Kronos hamnar längre ner även i min rank. Tyckte Friend of nature var ganska svag i ledning sist och tror Mellby Demon hade vunnit då utan galopperende häst framför. Såg ut att komma av sig utav det. Frågan är hur han klarar volten från dåligt spår? Iago zon känns inte heller jättehet från bakspår. Kan definitivt skrälla här. Scarpia till slut från stretchen?
Ja, FON var lite seg på upploppet, men kommer den till ledning enkelt här skulle han bli svårslagen om han har en lite bättre dag, det var inte någon stor marginal den fick stryk med. Tror inte heller att lutfi släpper ledning för att sätta sig rygg ledaren. Då är ju frågan vilka som sitter bra till på innerspåret ja, jag tippar på FF och scarpia, men tror inte att de hinner ikapp FON ändå.

Vad tror vi om Southwind? Enda jag kan se emot är WDL som Swish Lane räckte ut tungan åt efter att ha gått i dödens. Southwind kommer väl få gå i dödens också och frågan är om Southwind är så mycket bättre än Swish lane? Intressant att se vad BG säger om att släppa ledning eller inte (om han ens kommer dit). Tror WDL kan slå Southwind om den får gå i dödens faktiskt, börjar väl komma i form nu. Första gången sprint för Southwind med ny kusk också från spår 7...

Senast redigerad av lou den 2018-01-30 klockan 23:50.
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-31, 00:41   #22
lou
 
lous avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 129
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av steff Visa inlägg
v75-5
7 Southwind Feji möter hårdaste motståndet hittills i karriären, och går ut på kort distans för första gången... Det är nog bara att spika igen, som Skoglund sa: spika lltid Southwind Feji. Men 2 Firewire var vass senast, grym ibland, upp o ner, och 3 Well Done la Marc från spets... Se upp för flygmaskinen 12 Merles Simoni, 3 %?
A 7 B 3-2-12-1-6-5-4-9-8
FireWire var väl inte vass senast? Den har ju tre ben med skor på.

Senast redigerad av lou den 2018-01-31 klockan 00:45.
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-31, 08:57   #23
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 130
Sharp$: 561
Standard

Taffy i avdelning 1 har nu B Goop upp. Troligtvis ett långskott men inget jag missar att ta med vid gardering.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1)
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-31, 10:26   #24
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lou Visa inlägg
Vad tror vi om Southwind? Enda jag kan se emot är WDL som Swish Lane räckte ut tungan åt efter att ha gått i dödens. Southwind kommer väl få gå i dödens också och frågan är om Southwind är så mycket bättre än Swish lane? Intressant att se vad BG säger om att släppa ledning eller inte (om han ens kommer dit). Tror WDL kan slå Southwind om den får gå i dödens faktiskt, börjar väl komma i form nu. Första gången sprint för Southwind med ny kusk också från spår 7...
Southwind Feji vinner som skit. Eller hon ska i alla fall göra det vid sunda vätskor. Någon som vet varför inte Micke J kör den här gången? Semester?
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-31, 14:25   #25
lou
 
lous avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 129
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Southwind Feji vinner som skit. Eller hon ska i alla fall göra det vid sunda vätskor. Någon som vet varför inte Micke J kör den här gången? Semester?
Jo, det är väl så kanske. Spikar väl i slutändan, men det är intressant att försöka fälla denna gången jämför med tidigare.
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-31, 14:32   #26
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lou Visa inlägg
Jo, det är väl så kanske. Spikar väl i slutändan, men det är intressant att försöka fälla denna gången jämför med tidigare.
Fast man kan inte plocka ner månen i varje lopp. Man får lära sig att uppskatta storfavoriter som gör jobbet och bara vinner. Tiden kan man ägna åt att leta skrällar i andra lopp i stället. Skrällarna styr utdelningen.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-31, 14:38   #27
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Halmstad
Inlägg: 19
Sharp$: 984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lou Visa inlägg
Jo, det är väl så kanske. Spikar väl i slutändan, men det är intressant att försöka fälla denna gången jämför med tidigare.

Håller med (om att försöka fälla)
Sist var den såklart ohyggligt bra men det var en straffspark av guds nåde, nu är det första 1640, spår långt ut och bättre motstånd än någonsin (med bred marginal)
Samtidigt 55% sist och nu uppåt 70%
Wenkatesch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-31, 15:00   #28
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1649
Standard

Nu är Prima Italia struken
Så då vinner väl bara Valborg Marje
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-31, 15:35   #29
lou
 
lous avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 129
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wenkatesch Visa inlägg
Håller med (om att försöka fälla)
Sist var den såklart ohyggligt bra men det var en straffspark av guds nåde, nu är det första 1640, spår långt ut och bättre motstånd än någonsin (med bred marginal)
Samtidigt 55% sist och nu uppåt 70%
Mmm, jackpot osv. Kommer försöka gå kort i andra lopp och sänka Zenit också (förhoppningsvis).
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-01, 02:01   #30
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1101
Standard

Vet inte hur Zenit ska torska

Hur funkar Southwind på kort?
Han behöver bara gasa från start till mål.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td