Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-24, 14:43   #76
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Spelvärdes heta info är väl förmodligen att Goop har gått ut med att han vill svara spets och köra där med 1 Windy Ammik i första. Dödensrisk för Firewire alltså.
Precis så var det. Dom tog bort Firewire som spik på sina nya system och spikar nu istället Lennartssons serb häst i avd 2. Ska man rygga alla deras spelförslag nu är det väl fyra olika fredagssystem (två matematiska och två reducerade) och fyra nya lördagssystem som måste lämnas in för att kunna säga att man ryggat när skrytet kommer om något sitter. Vågar inte låta bli så blir väl att satsa minst 25 lax idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+2), KalleKlut (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 14:56   #77
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

För de som lirar hos bookie (mest det enda jag spelar för tillfället) har jag vaskat fram de här idag:

8 Diamond Of Em/7 U Bergs Oppzi @2,00
Diamond på uppgång och har bättre spår för att placera sig bra med rygg på ettan som ska köra för ledning. Spår 7 däremot inte så bra, speciellt när sexan ska laddas framåt. Och Oppzi har mer osäker form, brukar dessutom möta lättare motstånd än Diamond.

13 Narold Vox/8 Broadway Apollo @1,95
Går alltid bra på och speciellt på vintern, senast i enkelt gäng visades att det finns inga moln på formhimlen. Broadway har varit ifrån och är långtifrån i någon toppform enligt Johan. Visst är läget bra med rygg på favoriten men tror knappast det räcker mot Narold i form.

9 Toutre/8 Undulat @2,00
Den här bygger mycket på läge för jag tror väl egentligen att Undulat är lite bättre. Spår 9 är garanterad en bra position medan en häst som inte är speciellt startsnabb från spår 8 skriker vingel lång väg.

4 Zeus Karsk/2 Tentacles @2,20
Stort kuskplus på Zeus och tränarformen är bra! Ikapp starthästarna direkt därifrån. Tentacles har visat bra takter men gick ett riktigt tufft lopp senast och stapplade i mål som sista felfria häst. Sånt kan sätta sig i skallen och det är inte alls otänkbart att han kommer underprestera idag efter det.

9 Tiger Williams/14 Pastore Bob @1,70
Tiger har springspår, form och ska köras offensivt. Pastore en barfotatravare med skor, kommer tillbaka efter vila i ny regi med svårbedömd form. Bakspår på tillägget med fullt fält och kommer köras till slut. Precis allt talar för Tiger och emot Pastore.

10 Horgen Lynet/1 Järvsöodin @1,80
Norsk gäst som klart är bästa hästen av den och van norskt (hårdare) motstånd, körs av en av de bättre kallblodskuskarna i världen. Motståndaren visserligen fina spår ett men kan inte hålla upp det och körs av en kusk som inte kört ett kallblod på år och dar.

6 Vedalia/1 Danseuse D'am @2,00
Mediokert facit för Berghs häst och efter två dåliga prestationer på raken är det väl bara läget som talar för egentligen. Vedalia gör det alltid bra i hård konkurrens och med få hästar på start är tilläggshästarna ikapp direkt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 14:57   #78
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag går nog på första tanken: att spika Indoor Voices och Antonio Trot. Sen behövs ytterligare en spik och jag lutar åt Just Wait And See.
Så fick det bli!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 15:01   #79
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
För de som lirar hos bookie (mest det enda jag spelar för tillfället) har jag vaskat fram de här idag:

8 Diamond Of Em/7 U Bergs Oppzi @2,00
Diamond på uppgång och har bättre spår för att placera sig bra med rygg på ettan som ska köra för ledning. Spår 7 däremot inte så bra, speciellt när sexan ska laddas framåt. Och Oppzi har mer osäker form, brukar dessutom möta lättare motstånd än Diamond.

13 Narold Vox/8 Broadway Apollo @1,95
Går alltid bra på och speciellt på vintern, senast i enkelt gäng visades att det finns inga moln på formhimlen. Broadway har varit ifrån och är långtifrån i någon toppform enligt Johan. Visst är läget bra med rygg på favoriten men tror knappast det räcker mot Narold i form.

9 Toutre/8 Undulat @2,00
Den här bygger mycket på läge för jag tror väl egentligen att Undulat är lite bättre. Spår 9 är garanterad en bra position medan en häst som inte är speciellt startsnabb från spår 8 skriker vingel lång väg.

4 Zeus Karsk/2 Tentacles @2,20
Stort kuskplus på Zeus och tränarformen är bra! Ikapp starthästarna direkt därifrån. Tentacles har visat bra takter men gick ett riktigt tufft lopp senast och stapplade i mål som sista felfria häst. Sånt kan sätta sig i skallen och det är inte alls otänkbart att han kommer underprestera idag efter det.

9 Tiger Williams/14 Pastore Bob @1,70
Tiger har springspår, form och ska köras offensivt. Pastore en barfotatravare med skor, kommer tillbaka efter vila i ny regi med svårbedömd form. Bakspår på tillägget med fullt fält och kommer köras till slut. Precis allt talar för Tiger och emot Pastore.

10 Horgen Lynet/1 Järvsöodin @1,80
Norsk gäst som klart är bästa hästen av den och van norskt (hårdare) motstånd, körs av en av de bättre kallblodskuskarna i världen. Motståndaren visserligen fina spår ett men kan inte hålla upp det och körs av en kusk som inte kört ett kallblod på år och dar.

6 Vedalia/1 Danseuse D'am @2,00
Mediokert facit för Berghs häst och efter två dåliga prestationer på raken är det väl bara läget som talar för egentligen. Vedalia gör det alltid bra i hård konkurrens och med få hästar på start är tilläggshästarna ikapp direkt.
Betaltjänsterna är rätt positiva till både Broadway Apollo och Pastore Bob idag, men håller med om att det är barfotahästar. Lopp i kroppen idag kanske för att sen komma ut barfota runt om nästa lördag på hemmabanan? Intressant med Pastore Bob är att den kastrerats under uppehållet och tränarbytet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 15:08   #80
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Känns som det kan ge riktigt bra betalt idag så varför inte strecka därefter? Måste dock säga att de flesta hästar idag har jag verkligen noll koll på men lite intressant kan jag likväl leta efter!

V75
Inlämnat: 2018-02-24, 16:01
Solvalla
Lördag 2018-02-24
Start: 16:20
Kostnad: 36,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Indoor Voices (6, 11)
2: 1, 12 (6, 13)
3: 7, 11 (1, 4)
4: 3, 5, 8 (6, 1)
5: 1, 4, 6 (9, 2)
6: 15 Storsjarmören (9, 1)
7: 3, 9 (11, 10)

1x2x2x3x3x1x2 = 72 rader.
72 x 1 x 0,50 kr = 36,00 kr.
Totalt: 36,00 kr.
Rättningskod: HMP DTX KMK

Spikar i första och hoppas Örjan kör för seger. Visst, den ska plocka ner en bra häst som Kaj kör men why not?

Jorma hittar ut - visst gör han? Var länge inne på att spika men Ludde har en intressant häst som har bäst tid i gänget!

Hade jag vetat att Radieux har form hade den blivit ensamt streckad men tar även med hästen som jag tror är bäst. Frågan är bara om den kan vinna trots resan om nu Björn ska bestämma i spets!

Sen streckar jag de tre bästa kuskarna som dessutom har bra hästar. Lika enkelt som Waffle för någon dag sen!

Tycker mig hittat tre kul streck över tre varv, varför inte spets och fin resa som kan räcka långt för nummer ett? Takter är dessutom en av Sverige bästa hästar. Svårt lopp och hoppas jag överlever.

Är folk tokiga? har folk glömt hur kallblod körs? Det här kommer Storsjarmören vinna med fina ryggresor! 1%! Wow!

Sista avdelningen får jag lita på flaxet!

Idag blev det cash! Tack!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 15:10   #81
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Betaltjänsterna är rätt positiva till både Broadway Apollo och Pastore Bob idag, men håller med om att det är barfotahästar. Lopp i kroppen idag kanske för att sen komma ut barfota runt om nästa lördag på hemmabanan? Intressant med Pastore Bob är att den kastrerats under uppehållet och tränarbytet.
Pastore kan jag inte köpa på något sätt, visst kan det tända till på kastrering och tränarbyte men barfotahäst och allra viktigast att kusken ska smyga och han är garanterat sist fram till 500 kvar i princip. Det går ju inte liksom.

Broadway har ju rygg ledaren som det ser ut och då är det ju såklart spelintressant till 4% som vinnare om han nu presterar och har lite flax. Men högst troligt blir det flopp även där.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 15:12   #82
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Undrar hur stor favorit Stoneisle Ocean varit om Björn kört och tränat. 40%? Jag lägger en förhandare redan nu till 5ggr pengarna!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 15:20   #83
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Vic de Luxe, Hobby de Liton och Tentacles får bli spikarna på lilla Tillsammans. Sjasar bort Goop i första V75. Tre nollor och inte startat sen början på december.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 15:23   #84
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Över 90 mkr i V75 omsättning utan jackpot. Fantastiskt. Dock lönehelg vilket kanske gör 10 mkr.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 15:25   #85
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Vic de Luxe, Hobby de Liton och Tentacles får bli spikarna på lilla Tillsammans. Sjasar bort Goop i första V75. Tre nollor och inte startat sen början på december.
Vic de lux? Har jag missat nåt? Hur ser det loppscenariot ut?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 15:25   #86
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Löjligt att åka på en gunga på Indoor Voices som bara hoppat ett par gånger tidigare i livet, men det är så det brukar bli med mina system.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 15:28   #87
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Löjligt att åka på en gunga på Indoor Voices som bara hoppat ett par gånger tidigare i livet, men det är så det brukar bli med mina system.
Geisha Sund var usel. Trodde bara Bergh skulle blåsa förbi på upploppet efter den resan.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 15:28   #88
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Bra kört av Kajan! De flesta kuskar hade fegat och suttit kvar i ledarryggen där och enbart haft chans på andrapriset (tredje mer troligt).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 15:29   #89
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Första gången man spikade Kaj på V75
Skönt med den spiken och dödens prestationen av hästen !
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 15:30   #90
 
Reg.datum: dec 2017
Inlägg: 76
Sharp$: 322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Geisha Sund var usel. Trodde bara Bergh skulle blåsa förbi på upploppet efter den resan.
Rök på alla mina andelsspel för butiken tror jag. Trodde inte ett piss på denne. Än mindre från dödens. Men vafan Geisha sund?! Varför så blek. Bergh på Solvalla som vanligt.. Där och Jägers är han inte mycket att ha med..

HUR kan hästen va så blek. Klart de går snabbt till slut. Men seriöst de hände ingenting. Höll bara farten. Hade spelat Geisha Sund alla dagar i veckan med 400 kvar
maHpak263 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td