Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-09, 11:57   #16
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 793
Sharp$: 37725
Standard

Väldigt blöt bana idag, men de ska skrapa av den och lägga på rejält med material i morgon. Ingen barfotabana. Den verkar bli hård, men kan släppa i sista sväng om solen ligger på. Eventuellt kan det bli tal om att flytta fram tävlingarna till 17-tiden. Denna info från banmästaren.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 16:45   #17
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Jag kommer att grunda mitt spelupplägg de närmaste 15 timmarna på, att alla hästar går med skor.

V75-1. Jenny Björk gör allt för att nå spetsen med 7. 2 och 4 är också startsnabba. Jenny kör till ledningen "kosta vad det vill". Den stora frågan är om jättefavoriten 1 kommer ut från innerspåret i tid. Gör han det är loppet över, även om han är betydligt bättre utan skor.

Antingen spikas 1. Jag kommer att gardera med min trolige ledare 7 samt 9 och 10.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 20:34   #18
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 398
Sharp$: 14204
Standard

V75 Guiden
Banmästaren informerar

Det är ju barfotatider nu men vintern håller greppet och vi slog en signal till Eskilstunas Banmästare Håkan Andersson.
- Det är varmare på dagarna nu men vi har haft ner mot 15 minusgrader i flera veckor så det är fruset i banan och det ska fortsatt vara sju-åtta minusgrader på nätterna. Som jag ser det behövs det hakar i bakskorna på lördag. Det snöar just nu (torsdag eftermiddag) och jag ska skrapa av det i morgon. Sedan får vi se hur vädret blir, eventuellt lägger jag på lite salt men det ska bli soligt också så vi får se. Men, som sagt, korta hakar i bakskorna kommer att behövas, säger Håkan Andersson.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 21:00   #19
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22766
Standard

Gissar på framskjuten start till 17.30 och kanske en del strykningar
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 21:17   #20
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57051
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Gissar på framskjuten start till 17.30 och kanske en del strykningar
Mer troligt i så fall tror jag att man flyttar V4 loppen till efter V75 för att köra just V75 loppen i tid. Lördagarna är ju så oerhört styrda av tv sändningarna. Men spelmässigt vore det så klart en mardröm att ha V75-1 som dagens första lopp. Då har inte spelarna minsta chans att bilda sig en uppfattning kring hur hästarna funkar från ledningen eller innerspåret. Var väl i november när just Sundbyholm körde lördags V75 dagen innan breeders crown finalen som banan var helt förfärlig och då speciellt innerspåret som fällde alla hästar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 21:47   #21
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22766
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Mer troligt i så fall tror jag att man flyttar V4 loppen till efter V75 för att köra just V75 loppen i tid. Lördagarna är ju så oerhört styrda av tv sändningarna. Men spelmässigt vore det så klart en mardröm att ha V75-1 som dagens första lopp. Då har inte spelarna minsta chans att bilda sig en uppfattning kring hur hästarna funkar från ledningen eller innerspåret. Var väl i november när just Sundbyholm körde lördags V75 dagen innan breeders crown finalen som banan var helt förfärlig och då speciellt innerspåret som fällde alla hästar.
Skulle inte förvåna mig om nåt liknande händer imorgon
Ska försöka fälla Global i första pga det. Zenit Brick är svårt och hitta något emot
Gäller och hitta en till bra spik. Funderat på Hansome Pelle, sen leta lite skrällar
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 21:55   #22
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Skulle inte förvåna mig om nåt liknande händer imorgon
Ska försöka fälla Global i första pga det. Zenit Brick är svårt och hitta något emot
Gäller och hitta en till bra spik. Funderat på Hansome Pelle, sen leta lite skrällar
Tror med zenit har bra chans men man ska ha i åtanke att han vinner väl bara med goop o jag garderar iaf
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 21:58   #23
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22766
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus Visa inlägg
Tror med zenit har bra chans men man ska ha i åtanke att han vinner väl bara med goop o jag garderar iaf
Du har rätt i det, dessutom visar inte Örjan någon riktig form heller. Men så svalt motstånd, hittar inget emot hur jag än gör
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 22:12   #24
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 511
Sharp$: 1533
Standard

http://www.vitippa.se/images/filer/vtt.pdf
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 22:57   #25
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Du har rätt i det, dessutom visar inte Örjan någon riktig form heller. Men så svalt motstånd, hittar inget emot hur jag än gör
On Track Piraten på rätt distans, om han har sin dag, torde kunna räcka som argument om man måste gardera. Men det är just det att han måste ha sin dag.

Zenit har 3/12 på distansen (2 med Goop 1 med Adielsson)
OTP har 13/24 på distansen (1/3 med Hans R på distansen)

Om man nu greppar efter halmstrån så har inte Zenit Brick vunnit fler än två i rad någon gång i karriären.

OTP har aldrig vunnit från spår 9 på 2640. Senast dom möttes på distansen så hade OTP spår 5 och Zenit Brick hade spår 10. Resultatet blev 5 längders segermarginal ner mot tvåan i mål som var Narold Vox. OTP var fyra i mål på "rätt distans".

Sannolikt vinner Zenit Brick. Det är inte mycket som talar emot. Men det lockar att lägga på OTP utifall han skulle ha en toppendag. Det är ju trots allt statistiskt negativt, till skillnad från OTP, för Zenit att springa på lång distans.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 23:20   #26
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22766
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
On Track Piraten på rätt distans, om han har sin dag, torde kunna räcka som argument om man måste gardera. Men det är just det att han måste ha sin dag.

Zenit har 3/12 på distansen (2 med Goop 1 med Adielsson)
OTP har 13/24 på distansen (1/3 med Hans R på distansen)

Om man nu greppar efter halmstrån så har inte Zenit Brick vunnit fler än två i rad någon gång i karriären.

OTP har aldrig vunnit från spår 9 på 2640. Senast dom möttes på distansen så hade OTP spår 5 och Zenit Brick hade spår 10. Resultatet blev 5 längders segermarginal ner mot tvåan i mål som var Narold Vox. OTP var fyra i mål på "rätt distans".

Sannolikt vinner Zenit Brick. Det är inte mycket som talar emot. Men det lockar att lägga på OTP utifall han skulle ha en toppendag. Det är ju trots allt statistiskt negativt, till skillnad från OTP, för Zenit att springa på lång distans.
Gillar aldrig och dubbla system fast det är en skräll man ska dubbla med, men om jag nu tar OTP med då åker Queer på lappen också.
Får se imorgon hur det blir med banan och allt snack runt om. Men Zenit spik just nu
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 00:06   #27
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Spikar enjoy life och sir qc på mitt ena bolag.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 01:42   #28
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Tycker det finns ett scenario som talar emot Zenit Brick.

Uffe har ju tydligen fått körorder från Broberg om att gasa med West Wing, vilket gör att Zenit Brick inte kommer få fisa bort loppet. I rygg smyger Nappa Scar med och väntar på att blixtra till på hemmaplan. On Track Piraten ryggar Nappa i starten och får en fin resa i andraspår. Strumpan myser, har lyckats med balanseringen den här dagen och sätter in den patenterade långspurten 700 kvar.

Nä, vi spikar Global Satisfaction i stället.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 06:10   #29
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

Etuna ser favorit.se ut. Men galopper, kuskstrul å undanhållande av info på bike mm kan väl lösa den biten

Silvet, blir väl ingen ledning men fixar sig på upploppet. Motbud lär inte heller ta ledningen el hamna bra till. Spikar då 1 lär va tuffast tillslut. Bakom öppet

Sto. Hinner 15 fram? Tänker inte gissa målar på.

Guld Zenit vinner väl. Men Örjan, ej spets sen brukar väl Goop vinna med brick.. Tänker inte åka ut på west Wing ialf

Lärlingar å volt. Kasta tärning? Går kort ändå 3 -6, där många kommer ösa in streck å gardera ut sig

1640 säger väl 1-5. Men hoppas på körning som bjuder in 7 10

Brons. Ja långsökt men volt spår 5 å upp i klass. Lär ju inte bli en promenad i parken. Chansar att ta med några till

Sista loppet. Som Sir qc sett ut. Måste spka 37 % kommer inte den hästen ha sen framöver
.

1
4 6 7 8 9 10 14 15
5 8
3 6
123457 10
1 2 5 9 11
4
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 08:12   #30
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Skrällar?


Finns det några sådana?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td