|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#137 |
|
Pastore Bob var så bra som Johan sagt och som han visade senast.
![]() Antonio Trot var trött redan 400 m kvar.
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Banned
|
Vad ligger Påsk jackpotten på just nu med dagens jackpott?
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Jackpot idag, jackpot igår, jackpot i morgon
18 milj i extra jackpotpengar idag. Skarplöth konfiskerade 28 miljoner ....... |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Malla bortrest över påsken. Alltid nått positivt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
PinkiePie (+20) |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Tycker inte att han skulle bli trött så tidigt.
Jag skriver lite senare i dagarna när jag vet något. Tyckte att han inte fick fäste, får lyssna varför han skoddes om! |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
7 rätt och en dubbel. Alltid något. Tråkigt med jackpot varje omgång dock!
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Två idiotstyrningar av Ludde i vanligt ordning. Drar och drar. Man undrar faktiskt om han psykologiskt är rädd för de andra kuskarna/hästarna eftersom han drar utan att få tryck. Känner sig obekväm om någon närmar sig. Han har ju klaustrofobi att sitt invändigt bland hästar och krockar sig ut när han gör det, men i spets?
En gång är ingen gång. Två gånger är Gong-gong. Lär han sig aldrig(efter första torsken?) |
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Citat:
vad kul att ni har en egen häst! jag kan hålla tummarna åt er....vad heter kusen? |
||
|
|
|
|
|
#147 |
|
Tänkte samma sak. Som hästarna visade idag, nog kunde Björn ha uttryckt sig annorlunda i Björnkollen. Det var dålig reklam för Björnkollen. Hade kunnat bli tvärtom. Inget att lita på tyvärr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5) |
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#149 |
|
Det räcker att man tittar 3 sändningar för att konstatera att det han säger om sina egna styrningar är skitsnack eller mörkande. Jag vet av erfarenhet då jag har häst i träning hos honom.
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Tycker ni är hårda. Han säger att han kör 3tänkbara spikar. Att han sen ligger lite lågt med 4e hästen är inga konstigheter. Vad ska han säga? Spika alla 4hästar jag kör? Hur många gånger har någon kusk tidigare vunnit 4lopp på samma V7? Går att räkna på en hand...
|
|
|
|
|
|
|
|