Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-13, 08:12   #1
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

V86 med jättepott


Mer än 3ggr så mycket i potten som en vanlig omgång och 21 miljoner till ensam vinnare!

Kontio vinner bara från spets och därav läge att gå emot de betrodda hästarna han kör. Mellby Euphoria dålig i spets senast och här hoppas jag att Kontio inte ens laddar. Då är det spets och slut på Etoile mearas. Artic master inte startat på över ett halvår och ska volta med Kontio, spik på Earn n’Burn. Sen får man väl hoppas Ingves kör galopp med Bryssel. Känns som det är nyckeln till miljonutdelning i en ganska favoritbetonad avdelning.

Senast redigerad av Espo den 2018-03-13 klockan 08:13.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-13, 10:48   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Bryssel ser stenklar ut. Ingen jag gå emot. Det finns pengar att göra ändå i övriga lopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-13, 11:31   #3
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1382
Standard

Solvallas v64 flyttas ikväll tis till Mantorp pga otjänlig bana. Får se om vädret lyckas underlätta för banpersonalen att fixa iordning den till ons v86.
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-13, 18:51   #4
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Bryssel ser stenklar ut. Ingen jag gå emot. Det finns pengar att göra ändå i övriga lopp.
Håller med. Har man massa stålar kan man väl gardera samt tror man inte på Bryssel kanske spika emot kan va en bättre ide. Rätt öppna lopp utöver som kräver sina streck...
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-13, 19:12   #5
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Jag har Makera som nästgångare så jag kommer nog att vara tvungen att plocka med den mot omgångens största imorgon. Tyckte den såg riktigt fin ut senaste starten. Mycket krafter kvar på den och hoppas Peter gör lite ändringar med balansen till denna start.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 07:38   #6
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1382
Standard

Bryssel, bästa hästen, absolut. MEN!
Senast, 500m 17,5, 1000m 17,2 och torskar. Ska den vara favorit till 70% på 2640? Visst jag kanske kommer spika, men liiite orolig är jag!
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 09:08   #7
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Håller med. Har man massa stålar kan man väl gardera samt tror man inte på Bryssel kanske spika emot kan va en bättre ide. Rätt öppna lopp utöver som kräver sina streck...
Hästen har galopperat i 23% av karriärens starter. Nu är det ny kusk (Goop alltid kört) och volt. Säkert 33% galopprisk på dessa faktorer och då ör ju allt över 50% överspelat. Sen har han sannolikt omgångens största segerchans, men som sagt för stor favorit. Kommer spela utgång med samtliga hästar bakom...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 09:18   #8
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Hästen har galopperat i 23% av karriärens starter. Nu är det ny kusk (Goop alltid kört) och volt. Säkert 33% galopprisk på dessa faktorer och då ör ju allt över 50% överspelat. Sen har han sannolikt omgångens största segerchans, men som sagt för stor favorit. Kommer spela utgång med samtliga hästar bakom...
Om den är överspelad o hög galopp-%, varför ens ta med den. Helgardera leder väl bara till att man garderar ut sig till samma % som hästen, troligtvis.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 09:24   #9
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Om den är överspelad o hög galopp-%, varför ens ta med den. Helgardera leder väl bara till att man garderar ut sig till samma % som hästen, troligtvis.
För att det är mega jackpott och alla rader kommer ge 3,5ggr mer än en vanlig v86. Varför ska jag då sannolikt kliva av på mitt system redan i första loppet? Däremot är hästen överspelad och tycker man inte det ja då är man ju helt säker på att hästen inte galloperar. Jag hoppas givetvis på galopp, men vinner den är det ingen total katastrof då i alla fall utgångskravet är uppfyllt...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 09:50   #10
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Avd 3 så är Chill out Joe från perfekt spår 1 underligt lite streckad. Toppform, Åby... bara 7% ?

Kanske en chansspik till och med?

Svår omgång annars, krävs nog att man har ett stort tillsammans-system för att ha chansen på 8 rätt idag... tror mindre system på 100-500 kr är rätt bortkastade...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 10:00   #11
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 436
Sharp$: 4956
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Avd 3 så är Chill out Joe från perfekt spår 1 underligt lite streckad. Toppform, Åby... bara 7% ?

Kanske en chansspik till och med?

Svår omgång annars, krävs nog att man har ett stort tillsammans-system för att ha chansen på 8 rätt idag... tror mindre system på 100-500 kr är rätt bortkastade...
Tänk på att vi spelar på ekipage, Peter Zadel och Henriette Larsen är klasser bättre i mitt tycke.
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 10:32   #12
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Absolut,men procenten är helt klart spelvärd, och det är svårare att misslyckas från spår 1 med open stretch än från spår 12 tex
Sätt Henriette Larsen på den hästen från det läget och procenten hade varit det tredubbla kanske...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 10:45   #13
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

I övrigt tycker jag att procenten är galna på många hästar i avd 7.... nr 6,7,10 ligger alla runt 1-2%.. alldeles för lågt på 3 st kapabla hästar.

Spårtrappa gynnar dessutom spåren 5-8 väldigt mycket (Om man ska tro på vad Jens Sjöden skriver iaf)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 11:06   #14
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Hästen har galopperat i 23% av karriärens starter. Nu är det ny kusk (Goop alltid kört) och volt. Säkert 33% galopprisk på dessa faktorer och då ör ju allt över 50% överspelat. Sen har han sannolikt omgångens största segerchans, men som sagt för stor favorit. Kommer spela utgång med samtliga hästar bakom...
En annan faktor kanske värd att beakta är att man ska rycka skorna på flera av motbuden. Vi har ju sett senaste veckan vad det kan göra vid den här tiden. Veijo aviserar skoryck på Batman Evo 20 m före och säger att det är ett stort plus. Red Hot Snapper pratas det både om att rycka skorna på och hänga på en jänkarvagn. Valentino Strix gör första starten efter kastration och det ger ibland väldigt positiv effekt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 12:07   #15
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Startar andel system, kommer gå efter spelvärde rankning eftersom det är super jackpott idag, 100kr kostar andelen.
Messa mig er mail så bjuder jag in.
Har det gått bra att gå efter deras rank? Vinster in på sistone?
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 12:07   #16
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5119
Standard

Spelläggare på sharps och detta var mina tankar går


Tidiga idéer innan alla experter skriker ut sina drag. Synpunkter och missa inte hästar är [välkommet
1- Spik Bryssel
2- 3 Ida Glitter och Rose Garden rankas först
3- 7 Punk Pale och 5 Rushlight Face, Ratar favoriten här 3 Kaiser Håleryd borde kunnat bättre sist på Hd
4- Många roliga här 6 Digital Promise, 1Bon Ego, 2 Kavata Käll tidiga skräll bud.
5- Arsenal, tänkbar spik men har en del drag här 5 Start Leonardo, 10 Caddie Joe, 11 Uappa....
6- Fonda Boko klar första häst
7- 5 Iris Palema (spikar nog...)
8 - Här ska helgarderas och Melanders två hästar fattigast, årsdebut... Syn lite inne på 10 Pharaon Face.

Synpunkter tack

Mvh Mackan
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 12:14   #17
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Har det gått bra att gå efter deras rank? Vinster in på sistone?
Jo fick in 73k vinst några veckor sedan på V86.

Värt o prova till en hundralapp, speciellt när det är jackpott, lirar aldrig deras stora system rakt av.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 12:38   #18
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Lite info: Alla 4 betrodda hästarna i avd 8 gör årsdebut.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+4)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 12:40   #19
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Melanders hästar brukar ju dessutom behöva ngt lopp i kroppen.... Men hur jag än tittar hittar jag ingen som kan vinna bakom de 4 mest spelade.. Antingen de 4 lr alla känns det som som spontant..
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 13:30   #20
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 751
Sharp$: 9163
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Startar andel system, kommer gå efter spelvärde rankning eftersom det är super jackpott idag, 100kr kostar andelen.
Messa mig er mail så bjuder jag in.
Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Jag har startat nytt tillsammansbolag (se "spela andelsspel tillsammans") där jag alltid satsr på att ta hela potten

Går hårt på egna idéer även om man såklart tar till sig info från Spelvärde och andra tipssidor.

Ser ut som spik på nr 8 Black snapper, tar spets, bra procent och möter ingen formtoppad Yankee Boy denna gång!

Favoriter som ska fällas är framförallt Prima Italia avd 7 och Rigel Face avd 8!

Hittar flera streckvärda lågprocentare!

50 kr per andel, ju fler som är med, ju större system, ju större vinstchans! =)

Kolla gärna in preleminärt system på Tillsammans-sidan.


Vill inte vara petig men jag tycker vi använder "Spela andelsspel tillsammans" för allt raggande av andelsspelande.

Flyttar era båda inlägg dit.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 13:31   #21
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Jag tror att Rigel Face bara bombar hem sista loppet i årsdebuten. Blir nog spik i en svår omgång.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 13:32   #22
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 057
Sharp$: 5309
Standard

Fan att Ingves kör Bryssel. Vill spika och gå vidare men han är ju expert att bränna med storfavoriter. Får hoppas på kuskändring

Skrällvarning: Har jagat 8 Come and Dream i V86-7 länge nu. Idag är det dags!
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 13:44   #23
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

tänk bara på att bryssel inte gjort några bra lopp på just Åby, kanske är det tillfälligheter men om Conrads adept går iväg så lär han leda loppet länge, har 2 av 2 i spets och är som sagt obesegrad. 11% är ett schyst värde! Kan bli ett tungt favoritfall i första och utgångsvärdet uppnår 200 kr? avd1.

i avd2. är Rose Garden bästa hästen tror jag, en häst som kan öppna men även gå bakifrån, intressant som andra handare.. Carame är nog snabbast men lär släppa och är vass på speed. 3% passa även Kajs uppsittning, 3 inner och lucka till slut..? Öppet bakom!


avd3.
Omgångens öppnaste men skall man gå kort månne? 1 och 10 känns som de bästa i fältet där bl.a 1an har 2 av 3 med kusken..

avd4.
Favoriten till spets och rinner undan? tvilling med nr 1 som får ryggen?

avd5.
Arsenal är bästa hästen och i felfri löpning vinner han detta...

avd6.
Ett vidöppet lopp och här kan det tokskrälla? 4 och 6 är mest intressanta, där bl.a 4an kan sitta i front om man träffar rätt i starten..

avd7.
Favoriten har varit borta pga en förkylning, Sharp dream gillas och den är min första tanke, Iris Palema om skoryck ++ 6,7,9 roliga skrällar bakom..

avd8. Rigel Face kan vara en alt spik, Stefan hävdar dock att hans hästar brukar behöva ett lopp, Bula Bula sitter i spets och är motbudet Fred Cobra är en jättesmäll men har sätt grymt fin ut på slutet och vinner lopp när som helst...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 13:57   #24
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
tänk bara på att bryssel inte gjort några bra lopp på just Åby, kanske är det tillfälligheter men om Conrads adept går iväg så lär han leda loppet länge, har 2 av 2 i spets och är som sagt obesegrad. 11% är ett schyst värde! Kan bli ett tungt favoritfall i första och utgångsvärdet uppnår 200 kr? avd1.

i avd2. är Rose Garden bästa hästen tror jag, en häst som kan öppna men även gå bakifrån, intressant som andra handare.. Carame är nog snabbast men lär släppa och är vass på speed. 3% passa även Kajs uppsittning, 3 inner och lucka till slut..? Öppet bakom!


avd3.
Omgångens öppnaste men skall man gå kort månne? 1 och 10 känns som de bästa i fältet där bl.a 1an har 2 av 3 med kusken..

avd4.
Favoriten till spets och rinner undan? tvilling med nr 1 som får ryggen?

avd5.
Arsenal är bästa hästen och i felfri löpning vinner han detta...

avd6.
Ett vidöppet lopp och här kan det tokskrälla? 4 och 6 är mest intressanta, där bl.a 4an kan sitta i front om man träffar rätt i starten..

avd7.
Favoriten har varit borta pga en förkylning, Sharp dream gillas och den är min första tanke, Iris Palema om skoryck ++ 6,7,9 roliga skrällar bakom..

avd8. Rigel Face kan vara en alt spik, Stefan hävdar dock att hans hästar brukar behöva ett lopp, Bula Bula sitter i spets och är motbudet Fred Cobra är en jättesmäll men har sätt grymt fin ut på slutet och vinner lopp när som helst...
Bryssel har bara startat två gånger på Åby, en av dem hoppade han och den andra blev han oplacerad på 14,8 2680 med skor. Toppchans ikväll och skulle han dessutom gå barfota runt om så vore det ännu bättre.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 14:10   #25
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Troligen med första jänkarvagn för Black Snapper tydligen.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 14:27   #26
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Troligen med första jänkarvagn för Black Snapper tydligen.
Första gången sedan senaste starten då, eller?
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 14:29   #27
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Första gången sedan senaste starten då, eller?
Sprang den med jänkarvagn då?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 14:37   #28
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 751
Sharp$: 9163
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Första gången sedan senaste starten då, eller?
Enligt travfakta så gick Black Snapper med vanlig vagn, blinkers samt BFRO vid senaste starten. Hittar ingen tidigare bike i listan iaf...
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 14:43   #29
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Enligt travfakta så gick Black Snapper med vanlig vagn, blinkers samt vanlig vagn vid senaste starten. Hittar ingen tidigare bike i listan iaf...
Helt rätt, icke bike senast.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 14:44   #30
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

En fråga som slog mig, finns det ingen tillsammans-bolag på V86 hos Sharps ? V75 finns ju, men tanken kanske inte väckts när det gäller V86 ?
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 14:45   #31
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Enligt travfakta så gick Black Snapper med vanlig vagn, blinkers samt vanlig vagn vid senaste starten. Hittar ingen tidigare bike i listan iaf...
Hehe där ser man, infon de gick ut med till spelarna var att det skulle bli första jänkarvagn iaf... Härligt med pålitliga tränare.......


Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
En fråga som slog mig, finns det ingen tillsammans-bolag på V86 hos Sharps ? V75 finns ju, men tanken kanske inte väckts när det gäller V86 ?
Jodå det finns ett, borde ju gå att söka

Senast redigerad av sigh den 2018-03-14 klockan 14:48.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 14:49   #32
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Hehe där ser man, infon de gick ut med till spelarna var att det skulle bli första jänkarvagn iaf... Härligt med pålitliga tränare
Tror dom har värmt den i biken två ggr nu men sen ändrat till vanlig vagn till loppet. Vad man läst ska det inte bero på att det inte funkat med jänkarvagnen utan mer på att man velat spara på den extraväxeln.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 14:52   #33
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
En fråga som slog mig, finns det ingen tillsammans-bolag på V86 hos Sharps ? V75 finns ju, men tanken kanske inte väckts när det gäller V86 ?
Det finns ett V86-bolag för Sharps på Tillsammans.
Länk ligger under spela andelsspel tillsammans.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+2)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 14:52   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tror dom har värmt den i biken två ggr nu men sen ändrat till vanlig vagn till loppet. Vad man läst ska det inte bero på att det inte funkat med jänkarvagnen utan mer på att man velat spara på den extraväxeln.
Motiverande.... Då är ju frågan varför de hellre använder den nu med 70k i förstapris än senast med 125k
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 14:53   #35
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 751
Sharp$: 9163
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
En fråga som slog mig, finns det ingen tillsammans-bolag på V86 hos Sharps ? V75 finns ju, men tanken kanske inte väckts när det gäller V86 ?
Yes! Finns! Kolla under "spela andelsspel tillsammans"
Där borde det finnas länk!

Förra veckans spelläggare hittade en vettig spik men kom tyvärr inte så mycket längre än så...

Ps. Hoppas veckans SL lyckas bättre än vad jag gjorde... Ds!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 15:04   #36
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tror dom har värmt den i biken två ggr nu men sen ändrat till vanlig vagn till loppet. Vad man läst ska det inte bero på att det inte funkat med jänkarvagnen utan mer på att man velat spara på den extraväxeln.
Hur påläst är du denna omgång? Vart tror du vi får se dagens förvandlingsnummer ”bfr” prestation?
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 15:16   #37
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5119
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Yes! Finns! Kolla under "spela andelsspel tillsammans"
Där borde det finnas länk!

Förra veckans spelläggare hittade en vettig spik men kom tyvärr inte så mycket längre än så...

Ps. Hoppas veckans SL lyckas bättre än vad jag gjorde... Ds!
Kommer ge allt för 8 rätt......
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 15:24   #38
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

I en öppen lopp Ida Glitter chans spik
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 15:37   #39
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 751
Sharp$: 9163
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
I en öppen lopp Ida Glitter chans spik
Grym spik till nuvarande procent! Kämpa kompis, KÄMPA!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 16:02   #40
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Vid en snabb blick så tycker jag Giel Wielinga i avdelning tre kan vara en bra spik till knappa 20% trots bakspår. Loppet håller ingen vidare klass och Preben Sövik håller jag rätt högt i dessa lärlingslopp!

Sen finns det flera punkter som talar för att den inte ska vinna! Tål att tänkas på men jag kommer jobba mycket kring att ta beslut huruvida det blir spik eller inte här!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 16:04   #41
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22768
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Hur påläst är du denna omgång? Vart tror du vi får se dagens förvandlingsnummer ”bfr” prestation?
Miss Pixel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5), trance_error (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 16:17   #42
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Miss Pixel
Ja där är man uppåt rejält. Inte bara barfota, helstängt och jänkarvagn också. Ska köras i spets och man går all in!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 16:36   #43
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 057
Sharp$: 5309
Standard

Ulf Ohlssons tankar om sina styrningar:

Spoiler:

Kiss Me Kate T.J. [V86-2] tycker jag inte har levererat och det blir svårt från det här läget.

Etoile Mearas [V86-4] fick jag bestämma med i ledning senast och det blev ett blufflopp som vi vann. Hon vann dock med gott om krafter i behåll och borde ha gått framåt med loppet i kroppen. Hästen är rask iväg och det känns som det borde vara en ganska bra vinstchans, jag hoppas i alla fall kunna leda hela vägen. Sedan kan det såklart vara någon annan som rycker skorna och gör ett rejält förbättrat lopp, men det verkar inte som Svante [tränaren] är inne att rycka några skor på den här redan ikväll.

Level Change [V86-6] läser jag att "Tarzan" [tränaren] skriver att hästen tränar bra men han har ju inte fått till det i lopp. Jag tror det blir svårt från bakspår och tillägg över kort distans.

Rigel Face [V86-8] är en fin häst, stark och rejäl. Såklart lite svårbedömd såhär i årsdebuten men borde jag inte kunna få överta här efter en bit? En struken innanför är ju också ett plus för oss. Grundtanken är i alla fall vara offensiv och jag tror på en vettig vinstchans.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 16:41   #44
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Prima Italia utan dojor kan vara vinnaren sjunde ikväll.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 16:47   #45
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Hur påläst är du denna omgång? Vart tror du vi får se dagens förvandlingsnummer ”bfr” prestation?
Spelat aldrig V86. Har inte spelkassa till det. Mest läst på till Åby. Vet inte om det kommer någon barfotaexplosion. Prima Italia kanske. Uappa Di Azzura om man vill ta med någon riktig smäll. Tror det ska testas kombinationen jänkarvagn och barfota runt om ffg på den.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 16:52   #46
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Spelat aldrig V86. Har inte spelkassa till det. Mest läst på till Åby. Vet inte om det kommer någon barfotaexplosion. Prima Italia kanske. Uappa Di Azzura om man vill ta med någon riktig smäll. Tror det ska testas kombinationen jänkarvagn och barfota runt om ffg på den.
Man behöver 200 - 300 kr för att få ihop ett slagkraftigt system.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 16:53   #47
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Bryssel ser stenklar ut. Ingen jag gå emot. Det finns pengar att göra ändå i övriga lopp.
Spelvärde , den populära betaltjänsten, rankar bara din spik 3a i avd 1. Faller den öppnas det upp direkt för hög utdelning.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 16:55   #48
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Spelvärde , den populära betaltjänsten, rankar bara din spik 3a i avd 1. Faller den öppnas det upp direkt för hög utdelning.
De måste ju hitta på något tokigt om de ska kunna sälja sina produkter, men det är taskigt att lura spelarna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 16:59   #49
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Man behöver 200 - 300 kr för att få ihop ett slagkraftigt system.
Det är vad som behövs för en slagkraftig V4a. Med slagkraftig menar jag då inte ett rent chanssystem eller ett system med 3-4 favoritspikar. Ett slagkraftigt system ska tåla minst 3 vinnare som rensar rejält och inte vara beroende av att hälften av vinnarna är sådana som i stort sett alla betalt för.

Något sådant system går det inte att komponera med 8 lopp utan fyrsiffriga insatser. Bättre med andra spelformer om man inte vill chansa vilt , vill ha en rimlig chans till en fin vinst men bara är beredd att satsa max en femhundring.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:02   #50
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är vad som behövs för en slagkraftig V4a. Med slagkraftig menar jag då inte ett rent chanssystem eller ett system med 3-4 favoritspikar. Ett slagkraftigt system ska tåla minst 3 vinnare som rensar rejält och inte vara beroende av att hälften av vinnarna är sådana som i stort sett alla betalt för.

Något sådant system går det inte att komponera med 8 lopp utan fyrsiffriga insatser. Bättre med andra spelformer om man inte vill chansa vilt , vill ha en rimlig chans till en fin vinst men bara är beredd att satsa max en femhundring.
Man behöver inte chansa vilt. Med ett par "säkra" spikar och något drag så får man ett bra utgångsläge. Bättre är det förstås när de kör åtta lopp i rad på en och samma bana.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:08   #51
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

10 Trilly of Nando i fjärde känns spännande när det vankas barfota.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:15   #52
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Man behöver inte chansa vilt. Med ett par "säkra" spikar och något drag så får man ett bra utgångsläge. Bättre är det förstås när de kör åtta lopp i rad på en och samma bana.
Är ju bara när de säkra spikarna inte vinner och flera hästar utanför ramarna gör det som utdelningen drar iväg. Finns väl inget spel där man kan se vilka hästar som rensar resp inte gör det som just på V86. Håller man sig inom dom ramarna som kollektivet gör och lyckas så blir utdelningen inte högre än på betydligt enklare och billigare streckspel, brukar antingen bli jackpot på 8 rätt för att de stora favoriterna faller och några omöjliga vinner eller sexrättsjackpot för att ingen eller bara ett par hästar utanför ramarna vinner. Ska man träffa rätt på V86 med ett litet system ska man ha ett ruggigt flyt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:17   #53
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är vad som behövs för en slagkraftig V4a. Med slagkraftig menar jag då inte ett rent chanssystem eller ett system med 3-4 favoritspikar. Ett slagkraftigt system ska tåla minst 3 vinnare som rensar rejält och inte vara beroende av att hälften av vinnarna är sådana som i stort sett alla betalt för.

Något sådant system går det inte att komponera med 8 lopp utan fyrsiffriga insatser. Bättre med andra spelformer om man inte vill chansa vilt , vill ha en rimlig chans till en fin vinst men bara är beredd att satsa max en femhundring.
Fast du kan ju spela reducerat. Jag spelar för 500kr och har mängder med rader som skulle ge mig miljoner. Då kör jag ändå utgång att Bryssel eller Rigel Face ska vinna
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:20   #54
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Är ju bara när de säkra spikarna inte vinner och flera hästar utanför ramarna gör det som utdelningen drar iväg. Finns väl inget spel där man kan se vilka hästar som rensar resp inte gör det som just på V86. Håller man sig inom dom ramarna som kollektivet gör och lyckas så blir utdelningen inte högre än på betydligt enklare och billigare streckspel, brukar antingen bli jackpot på 8 rätt för att de stora favoriterna faller och några omöjliga vinner eller sexrättsjackpot för att ingen eller bara ett par hästar utanför ramarna vinner. Ska man träffa rätt på V86 med ett litet system ska man ha ett ruggigt flyt.
Du har väl sett hur många gånger som helst att de största favoriterna kan vinna V86 och med ett par skrällar så drar utdelningen iväg rejält? Dessutom så kostar det bara 25 öre raden så du får ett betydligt bättre system än om du spelar GS75. När det dessutom är jackpot så blir ju åttan överbetald även med ett par favoriter.

Senast redigerad av Shooter den 2018-03-14 klockan 17:22.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:28   #55
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Sista avd är halvklurig men ändå lösbar tycker jag...

4 st hästar som "kan vinna". nr 3,5,8,9.

3,5,8 har alla samma ägare... ngn som tror de kör hårt mot varandra i årsdebuten? Knappast... Känns som att Goop tar spets med 3an och släpper till nr 8 som får husera hur den vill där... 3 får säkert lucka på långt om dålig häst i dödens.. annars går väl Örjan upp där med 9an, då får 3 ej lucka, och Örjan slår nog nr 8, då han är grym från dödens..
3,8,9 borde alltså täcka de flesta scenarier.. lr har ni ngn annan teori? =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:32   #56
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Sista avd är halvklurig men ändå lösbar tycker jag...

4 st hästar som "kan vinna". nr 3,5,8,9.

3,5,8 har alla samma ägare... ngn som tror de kör hårt mot varandra i årsdebuten? Knappast... Känns som att Goop tar spets med 3an och släpper till nr 8 som får husera hur den vill där... 3 får säkert lucka på långt om dålig häst i dödens.. annars går väl Örjan upp där med 9an, då får 3 ej lucka, och Örjan slår nog nr 8, då han är grym från dödens..
3,8,9 borde alltså täcka de flesta scenarier.. lr har ni ngn annan teori? =)
Örjan lär inte köra årsdebut i dödens utan sitter och såsar i kön som vanligt. Bra chans spets och slut på 8an. Ta med 3an om du letar miljoner, som får lyfta med och garanti lucka.

Den gången 9an kommer in i loppet är om dem får för sig att köra järnet med 5an upp i dödens....

Senast redigerad av Espo den 2018-03-14 klockan 17:33.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:32   #57
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Avd 6 är ett svårt lopp.. volt kort distans tillägg, som gjort för omstarter.. (sänker favoritchansen med 50% enligt Sjöden)... Enbart 7% av favoriterna vinner visst sådana här lopp skrev han med, värt att ta i beaktning, har säkert mycket att göra med omstarts-strulet som ofta inträffar...

Ser 3 hästar som kan vinna, 6, 8, 12..
DOCK:

8an är jättefavorit i fara, se ovan.
6an körs alltid på chans, kan bli fast från innerspår tillägg...
12 osäker, galopperar ofta!
Vem vinner om vi går utanför dessa tre?

Helt öppet bakom tycker jag..

10 och 11ans kuskar uppåt på dem om de blir barfota... storskrällar att se upp med?

Era tankar om loppet?
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2018-03-14 klockan 17:50.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:33   #58
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Sista avd är halvklurig men ändå lösbar tycker jag...

4 st hästar som "kan vinna". nr 3,5,8,9.

3,5,8 har alla samma ägare... ngn som tror de kör hårt mot varandra i årsdebuten? Knappast... Känns som att Goop tar spets med 3an och släpper till nr 8 som får husera hur den vill där... 3 får säkert lucka på långt om dålig häst i dödens.. annars går väl Örjan upp där med 9an, då får 3 ej lucka, och Örjan slår nog nr 8, då han är grym från dödens..
3,8,9 borde alltså täcka de flesta scenarier.. lr har ni ngn annan teori? =)
Börjar man gardera kan man lika gärna slänga med 1 Topgear också. Den har inte visat något på länge, men man väntar ju på att den ska sprattla till och visa något i stil med när den vann en V75-final under elitloppshelgen 2016.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:35   #59
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Prima Italia har varit sjuk och inte kunnat förberedas som man velat. Så man får nog vara lite försiktigt även om den går barfota runt om och körs i spets om den kommer dit. Rose Garden är andrahandare och den vill jag se värmning på innan jag bestämmer något. Inte så mycket emot, men kanske inte heller någon toppform.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:36   #60
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 057
Sharp$: 5309
Standard

Citat:
Jag håller tummarna för att superspeedige 1 Topgear (1,1 procent) får luckan. Det kommer vara stor skillnad i eventuell utdelning mellan honom och favoriten… spännande!
StatistikJens varnar för Topgear i sista om man jagar stooora pengar :P
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:40   #61
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Avd 6 är ett svårt lopp.. volt kort distans tillägg, som gjort för omstarter.. (sänker favoritchansen med 50% enligt Sjöden)... Enbart 7% av favoriterna vinner visst sådana här lopp skrev han med, värt att ta i beaktning, har säkert mycket att göra med omstarts-strulet som ofta inträffar...

Ser 3 hästar som kan vinna, 6, 8, 13..
DOCK:

8an är jättefavorit i fara, se ovan.
6an körs alltid på chans, kan bli fast från innerspår tillägg...
13 osäker, galopperar ofta!
Vem vinner om vi går utanför dessa tre?

Helt öppet bakom tycker jag..

10 och 11ans kuskar uppåt på dem om de blir barfota... storskrällar att se upp med?

Era tankar om loppet?
Tidigt inne på 12 Fonda Boko. Berglund på Travnet spikar och det blir nog så på mitt system också.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:48   #62
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 057
Sharp$: 5309
Standard

Tänkte också spika Fonda Boko men lyser det dubbelrött på en Goophäst så har jag inte modet att lämna den utanför oavsett hur svårt läget må vara. En annan som jag bara måste ha med är 5 Celinn Palema. Tror den vinner med Örjan om de andra två gör något misstag
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:49   #63
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Fast du kan ju spela reducerat. Jag spelar för 500kr och har mängder med rader som skulle ge mig miljoner. Då kör jag ändå utgång att Bryssel eller Rigel Face ska vinna
Ja. Skulle inte ens under pistolhot lira streckspel med 8 lopp utan någon form av reducering. Ju fler lopp ju mer givet att spela reducerat. Gäller dock att ha lite idéer att ställa krav på samt vara väldigt noga med sin ranking. Det finns väl nästan ingen som i 8 lopp i rad tror lika mycket på alla hästar i de lopp man garderar/bedömer alla som lika spelvärda. Men alla som spelar matematiskt betalar ju exakt lika mycket för alla hästar man har med i resp lopp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:51   #64
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Missa inte lopp 2 nu på Åby. Banans största snackhäst på mycket länge startar. Heja Sato.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 18:01   #65
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Missa inte lopp 2 nu på Åby. Banans största snackhäst på mycket länge startar. Heja Sato.
Är det gräddan av vad de har att bjuda på så blir det synd om Åby-tränarna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 18:03   #66
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Är det gräddan av vad de har att bjuda på så blir det synd om Åby-tränarna.
Gick lite väl fort första varvet för en häst som gjorde sin 3e start.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 18:03   #67
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Missa inte lopp 2 nu på Åby. Banans största snackhäst på mycket länge startar. Heja Sato.
Ett praktexempel på kuskmiss. Takter vann trots galopp.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 18:57   #68
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Blev ingen jubelföreställning i vinnarcirkeln efter Solvalla lopp 5. Flyktingen från Afrika som fått sådan uppmärksamhet i media inför sitt första lopp lyckades inte. Istället vann kusken som väl nyligen avtjänat straff för misshandel. Men afrikanen kommer igen. Verkar vara en riktig hästmänniska.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 18:57   #69
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Prima Italia har varit sjuk och inte kunnat förberedas som man velat. Så man får nog vara lite försiktigt även om den går barfota runt om och körs i spets om den kommer dit. Rose Garden är andrahandare och den vill jag se värmning på innan jag bestämmer något. Inte så mycket emot, men kanske inte heller någon toppform.
Vet inget om Veijos andra hästar,men han sa i intervjun att Prima Italia är hans bästa chans idag
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:04   #70
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Vet inget om Veijos andra hästar,men han sa i intervjun att Prima Italia är hans bästa chans idag
Ja, han tycker det är bästa chansen och vill till ledningen, men samtidigt så har hästen varit sjuk och det är frågetecken på formen. Så man ska nog vara lite försiktig.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:06   #71
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Blev ingen jubelföreställning i vinnarcirkeln efter Solvalla lopp 5. Flyktingen från Afrika som fått sådan uppmärksamhet i media inför sitt första lopp lyckades inte. Istället vann kusken som väl nyligen avtjänat straff för misshandel. Men afrikanen kommer igen. Verkar vara en riktig hästmänniska.
Har lite problem med bursnack,antingen skriver man vem(vilka) det gäller annars kan man väl försöka ta kontakt privat
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:08   #72
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ja, han tycker det är bästa chansen och vill till ledningen, men samtidigt så har hästen varit sjuk och det är frågetecken på formen. Så man ska nog vara lite försiktig.
Håller med,men primo är en häst som en kusin till min fru är inblandad i.Därför måste man lägga en femma på den.
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:11   #73
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Rose Garden såg rejäl och fin ut. Det får nog bli tredje spik.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:14   #74
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Spelade ett litet bolagsystem a 6 andelar..

Det lilla bolaget a 6 andelar:

V86
Inlämnat: 2018-03-14, 20:06
Mario Lundqvists andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2018-03-14
Start: 20:30
Kostnad: 297,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6 (5, 1)
2: 4 Rose Garden (7, 9)
3: 1, 3, 10 (5, 7)
4: 7 Mellby Euphoria (1, 9)
5: 8, 12 (10, 2)
6: 6, 8, 12 (4, 9)
7: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 14, 15 (3, 10)
8: 8 Rigel Face (9, 3)

6x1x3x1x2x3x11x1 = 1188 rader.
1188 x 1 x 0,25 kr = 297,00 kr.
Totalt: 297,00 kr.
Min kostnad: 297,00 kr x 1/6 = 49,50 kr
Rättningskod: HDS XHX RNK

avd1.
Svårt att analysera inledningen och jag tar alla..

avd2.
Rose G är en spännande debutant hos Björn, spets och slut?

avd3.
Tre höjer sig men jag gillar nr 10 lite extra mycket,

avd4.
Mellby E rycker man skorna på idag, hittar ner i vettigt läge och vinner nu istället?

avd5.
två höjer sig, Arsenal är dock nog bästa hästen och i felfritt lopp blir man svårslaget


avd6.
Marikka kan skrälla med nr 6 om fin resa väntar? annars gör kanske 8 eller 12 upp där den sistnämde är hopplöst osäker.

avd7
Vidöppet där vem som helst kan vinna.

avd8.
Uffes bästa chans är Rigel Face han tycker det är en vettig segerchans...

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:25   #75
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Återigen kan jag inte hålla mig borta från streckspelet då det vankas massa pengar. Dock omöjligt att läsa på alla lopp själv. har ett par idéer som jag själv tror starkt på, annars streckar jag vad andra skrivit och tipsat om!

Dubblar min tidiga tänkbara spik Giel Wielinga! I första avdelningen vill jag egentligen ta ställning. Min egen tro slåss just nu med statistiken så bägge kom med!

I de två avslutande går jag enbart för att höja utdelningen kraftigt! Tycker dock spår och hästar känns bra men ibland kan det vara intressant att bara strecka i listan underifrån eller ta spåren!

Får se om det går! Tänkte hoppa på ett bolag men tiden försvann och fisk kasta ihop ett själv!

V86
Inlämnat: 2018-03-14, 20:21
Solvalla, Åby
Onsdag 2018-03-14
Start: 20:30
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5 (3, 4)
2: 4 Rose Garden (9, 7)
3: 7, 10 (3, 5)
4: 7, 9 (3, 10)
5: 8, 12 (2, 6)
6: 12 Fonda Boko (8, 9)
7: 3, 5, 6, 7, 8 (4, 11)
8: 1, 2, 5, 9, 10 (8, 3)

2x1x2x2x2x1x5x5 = 400 rader.
400 x 1 x 0,25 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: BCX XHQ TNB
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:34   #76
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Det var ju tråkigt att den skulle ta sig förbi sista 60 meterna. Conrad körde annars optimalt tror jag! Så inget att klaga på där.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:35   #77
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Lika tråkig inledning som väntat, usch.... aja 7 lopp kvar
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:37   #78
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Conrad gjorde vad han kunde, men det går inte mot övermakten. Kan Björn sätta sin häst i nästa så blir den här omgången intressant.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:38   #79
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Inget waowww intryck precis på dagens största favorit, men i nästa start rycker väl Goop skorna på Bryssel och det har varit ett klart plus tidigare .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:40   #80
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Grymt fin häst Bryssel. Knepig men Ingves skötte det med bravur.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:41   #81
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Äh! Vad trist, så hoppar Rose Garden på väg mot spets.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:44   #82
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Äh! Vad trist, så hoppar Rose Garden på väg mot spets.
Surt en sådan här omgång att åka på en galopp när alla pengar ligger i åttarättspoolen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:44   #83
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Så en gunga till när hästen tog fart. Det såg faktiskt inte så tokigt ut i det läget heller.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:44   #84
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Rose Garden är ju en mordvinnare utan galopperna, tror t o m den kunde vunnit om den inte slagit på en andra galopp på upploppet!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:44   #85
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

I beg your pardon, I never promised you a rose garden...

Där dog omgången.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:45   #86
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Surt en sådan här omgång att åka på en galopp när alla pengar ligger i åttarättspoolen.
Ja, det var ju svårt att hitta en tredje spik. Hon såg dock väldigt fin ut.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:46   #87
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Rose Garden är ju en mordvinnare utan galopperna, tror t o m den kunde vunnit om den inte slagit på en andra galopp på upploppet!
Det tror jag med, det såg ut som en flygmaskin. Vinner nästa gång den går felfritt, men det hjälper ju inte idag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:48   #88
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Ingves hade kört felfritt och vunnit. Björn är kall.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 19:53   #89
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Fattades bara med omstart i lärlings och ungdomsloppet. Kan bli ett rörigt lopp nu med massor av stekheta och i de flesta fall riktigt dåliga hästar för V86.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:03   #90
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Inte första gången en häst som varit ute för justering vinner när de andra får vänta i fem min ute på banan.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:04   #91
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Inte första gången en häst som varit ute för justering vinner när de andra får vänta i fem min ute på banan.
Hade den som första reserv med fem hästar på systemet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:04   #92
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Såna här tattarlopp kan dom köra i andra sammanhang tycker jag.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:08   #93
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 1004
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Inte första gången en häst som varit ute för justering vinner när de andra får vänta i fem min ute på banan.
Var väl inte justering, utan banveterinären som kollade efter att kusken hade kört in i vingen.
__________________
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:11   #94
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Kontios bästa styrning på länge.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:12   #95
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Såna här tattarlopp kan dom köra i andra sammanhang tycker jag.
Det är dock på Solvalla den sportsliga klassen rasat på onsdagarna . Ser likadant ut framöver i propparna. Alla bra lopp läggs på deras tisdagar och V86 onsdagarna har tagit över propparna från lunchloppen på fredagarna i fjor.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:14   #96
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Kontios bästa styrning på länge.
Och det var den första hästen jag tog bort från alla kuponger. Där var jag helt fel på det, med Jansson som utgång. Kul när Jansson får lägga i backen när Etoilen bara stannar.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:16   #97
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Idag sitter biken på . Ska bli spännande att se effekten av första bike på Black Snapper. Spelvärde har spikat den på allt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:17   #98
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Miss Pixel som skulle gå all in är anmäld med skor.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:18   #99
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Kör en tvilling med 6 mot 8,12.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:20   #100
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3184
Standard

Där vill lövgren sitta
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:22   #101
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Där vill lövgren sitta
Så jävla korkat! Går kanonfint när han väl fick chansen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:24   #102
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Nära att barfotaskrällen jag skrev om tidigare vann.Uappa Di Azzura. Blev för tufft inledningsvis för Black Snapper. Johan har verkligen superflyt idag med styrningarna.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:24   #103
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Spelvärde briljerar igen..

Dagens mest överspelade: 12 Arsenal
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:26   #104
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Spelvärde övervärderar utrustningsändringar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:32   #105
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Spelvärde övervärderar utrustningsändringar.
Frågan är om spelarna övervärderar barfota på Goops nu, men den vann ett P21 lopp i fjor barfota i alla fall.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:35   #106
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Frågan är om spelarna övervärderar barfota på Goops nu, men den vann ett P21 lopp i fjor barfota i alla fall.
Tycker den har varit en lus tidigare men sett bättre ut i Goops regi. Dock långt ifrån övertygad att det blir nått av den där.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:35   #107
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Frågan är om spelarna övervärderar barfota på Goops nu, men den vann ett P21 lopp i fjor barfota i alla fall.
Den vann men jisses vilket dåligt lopp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:40   #108
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

DD: 14-8. Första loppet är ju rätt öppet, men man får välja en.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:45   #109
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Lillunter helt magisk. Leker brallorna av dom andra.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:45   #110
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Johan har lekstuga och får loppet kört i halsen!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:49   #111
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Lillunter helt magisk. Leker brallorna av dom andra.
Ingen toppkväll för Veijo. Galopp direkt med Prima Italia..... samma enda gången den gick barfota tidigare så ev barfotaeffekt får man vänta på.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:51   #112
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ingen toppkväll för Veijo. Galopp direkt med Prima Italia..... samma enda gången den gick barfota tidigare så ev barfotaeffekt får man vänta på.
Rätt hyggliga odds på Johans uppsittningar idag om man hade lirat vinnare.

4.17
9.14
4.00
3.14
6.96
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:55   #113
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Nog fan ska den också slå på en gunga.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:55   #114
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Tarzan lär inte vara så nöjd med det där.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:56   #115
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tarzan lär inte vara så nöjd med det där.
Inte jag heller. Det är bara att koppla ner.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:56   #116
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Felbeslut av Goop att sitta kvar i rygg med facit i hand.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:57   #117
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nog fan ska den också slå på en gunga.
Blev nog lite för tufft i årsdebuten innan den nådde ledningen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 20:58   #118
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Positiv insats av Topgear i alla fall.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-15, 08:55   #119
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Blev nog lite för tufft i årsdebuten innan den nådde ledningen.
Jag tycker att han drog på onödigt hårt hela vägen. Uffe kunde gott och väl ha lugnat ner sig och sparat krafterna till slutet av loppet så hade det nog gått vägen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-15, 10:32   #120
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Nästa onsdag två kallblodslopp från Bergsåker på V86 spelet. Ett Bergsåker som ska drabbas av rejält mildväder på söndag (kan innebära stora problem för Gävles GS75 omgång på söndag) men sen minusgrader igen enligt nuvarande prognoser. Blir säkert därför fortsatt brodd och barfotaförbud där även nästa onsdag.

Tittar man på de 8 loppen på Solvalla /Bergsåker ser det återigen ut som en omgång med rätt dåliga lopp för att vara V86.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td