|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 Gävle 19 maj
Mycket elitloppsfokus nu, men försöken denna omgång gäller till finalerna på Färjestad i slutet av juni. Undantag guld där nog flera är ute för en elitloppsplats. En rätt trevlig omgång där några spelintressanta lopp ser ut att finnas. Spårlottningen inte klar så lite vanskligt att skrika ut vinnare redan då Gävle är en extrem spetsbana om det blir goda yttre förutsättningar.
Avd 1 Westholms nya megastjärna Hobby D Liton klarade inte den bedrövliga bana Bergsåker presenterade vid sin V75a 1 maj. Dags för skoryck nu? Känns som en toppchans om bra spår. Avd 2 Ser ut som ett ojämnt diamantstoförsök med rätt många chanslösa norrlandshästar. Känns som att Swish Lane ska ha toppchans trots att den inte riktigt klarade att plocka ner en utrustningsmässigt maxad melanderhäst senast. Avd 3 Första barfota bak senast på Global Unprotected på Solvalla. Lätt säger . Visserligen bara mot fyraåringar. Toppchans om bra spår troligen. Fredde B Larssons nog värst emot. Den är riktigt bra. Avd 4 Rörigt kallblodslopp utan de bästa i rasen. Skummis ryckte man skorna på senast och näst senast och vunnit båda. Uffe i vagnen. Utan att ha räknat på de olika volterna känns den spontant som vinnaren. Avd 5 Ser ut som en ojämn silverdivision . Vad är statusen på MT Joinville? Angle of attack vann i går kväll i Rättvik ser jag men ingen V75 klass på det loppet. Men den känns intressant om bra spår. Likaså Baron Gift . Juvels Boy gör debut för Björn Goop. Avd 6 Detta ska ju bara Twister Bi vinna om den är i ordning direkt. Vilket år i fjor. Världsmästare i USA, vann Oslo GP, hade duell med Readly Express i jubileumspokalen bl a. Frågan är bara om den är i fen formen direkt. Avd 7 Disco Volante vinner nog igen. Vilken jäkla häst det blivit efter kastrationen. Sammanfattningsvis en härlig sportslig omgång men får nog ta tillbaka det där med att det är spelintressant. Får feeling för toppchans till låg utdelning och jackpotmiljoner till elitloppshelgen efter att ha kollat lite ner. Bara spårlottningen i kväll som skulle kunna ändra på den känslan. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Två fina spikar i Swish Lane och Disco Volante!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Unibet ger 5.25 på It's Showtime Zaz, det köper jag på en gång...vi får si...6ggr på bet365 nu...
Senast redigerad av mikaels den 2018-05-18 klockan 10:36. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Haha Global Unprotected till 70%.. Lite fånigt nästan
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
11/3,60 på Brenne Brakar kanske kan vara något för den som tror på denne, unibet...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
Kännes som en svår omgång idag.
Senast redigerad av Klanke den 2018-05-19 klockan 13:41. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Luddes kusar stannar 150 kvar just nu. Syns ofta i loppen, men hästarna far illa av den dåliga stallformen. Kör avslag på alla Kolgjini-hästar.
Disco Volante kommer med stor sannolikhet sitta i spets efter en bit och därifrån torskar han inte mot någon. Ulf i form! Sen chansar jag att Jepson vinner andra avdelningen. Luktar spets och sen får de vara bra bakifrån om de ska hinna ikapp! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vem skall jag spika - Angle of Attack, Twister Bi eller Disco Volante?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Super Moderator
|
Ingen av dom. Jag går på Valborg och Global. Sen en hel del lågprocentare i de andra loppen.
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Moderator
|
Fast Global nämnde du ju inte?
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
![]() Chantilly är ju inte särskilt startsnabb och chanslös att ta en längd på Valborg Marje bl a. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Men när man läste guiden , inte deras tips utan Carl Johan Jepsons krönika i tidningen, hoppade man till rejält. Jepson brukar väl inte sticka ut direkt i sina chansvärderingar . Han skriver i alla fall att hästen kändes grym senast, att galoppen var otur och att den för första gången ska tävla i jänkarvagn nu och att han tror det kommer kunn ge en rejäl effekt. Spik på V75 föreslår han . Den är streckad till 7 procent. Han säger att han tror på en 12 tid och springer hästen det måste väl Valborg Marje rekordsänka typ en sekund och Swish Lane från tredjeledet bak bilen svara för sitt livs prestation.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Varför skulle han nämna den :P ? Det är väl första spiken och inte relevant i hans frågeställning.
Han behöver hjälp att hitta en andra spik förmodar jag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Super Moderator
|
Det framgår inte alls i frågan, om du läst den.
|
|
|
#18 |
|
smh....
I hans fråga så framgår det att: Han letar en spik mellan Angle of Attack, Twister Bi, och Disco Volante. Har inget med Global att göra, varför skulle han då enligt dig, ha nämnt den?! Han har den ju redan som spik som han själv sagt. Så det är avklarat och helt irrelevant till hans frågeställning. ??
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Det får räcka med två spikar idag då det inte ser alltför svårt ut. Dessa blir Global Unprotected och Angle of Attack. Alternativen står så illa till och då tänker jag på Hobby De L'iton och Swish Lane. God tur!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kuskändring på Milliondollarrhyme från Fredrik B Larsson till Jimmy Dahlman... Jag har ingen koll alls på Dahlman. Skulle ni säga att det är plus eller minus på ändringen?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Angle of Attack spikas utan tvekan - samt Disco Volante
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Det här är det värsta fegsystem jag någonsin konstruerat. Till slut blev det bara en spik. Men folk vill ändå köpa andelar och nöjer sig med ha en kupong och följa tävlingarna. Det vill till 2-3 rejäla skrällar för vettig utdelning och att undvika jackpot.
1) 1,2,3,7,11 r4-6 (1 bfro håller inte ledningen och är ett lyxstreck. Streckar alla med vinstchans) 2) 3,4,13 r15-2 (tre hästar höjer sig över mängden. Många spelare kommer att övergardera här eftersom det finns flera spikar i övriga lopp) 3) 3 r1-8 (vi har inte sett botten i jättefavoriten, som dessutom haft tur i spårlottningen. 1 öppnar ganska bra, om man vill gardera) 4) 1,2,4,6,7,8,11,12 r15-3 (12 är min förstahäst till 9 %. 11 är också bra från tillägg. I övrigt är det bara att gardera i startfållan) 5) 4,5,8,9 r7-1 (4 kan vara SoS. 5 är lika kapabel men kan få jobbigare resa. 8 är härdad i Paris - åter efter uppehåll från uselt spår. Björn låter uppåt på 9 bfro och kan få en smörresa) 6) 2,3,9 r6-8 (regerande världsmästaren 3 återkommer efter julafton i Paris med svåra lungskador. Garderar med 9 och 2, som tar ledningen) 7) 2,7 r3-6 (7 vill komma ur bronsdivisionen och komma in i elitloppseliten. Jag garderar med Örjan) Kostar 1440:-. Lycka till! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5) |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Men hästens kapacitet i jmf med streck % är spelbart. Man kommer inte få den % på en sån häst igen. Jag garderar Global U. och då ska självklart Milliondollar med |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Det kanske är så att Global bara vinner, men att spika en häst som debuterar i V75 brukar sällan gå hem.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Alla riktigt bra hästar debuterar förr eller senare i V75. Hur bra den här är kan man förstås inte veta, men det ser ärligt talat inte ut att finnas så mycket emot.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Tänker direkt på Mack Dragans debut.. Gick riktigt dåligt men började vinna efter ett par lopp in. Hade Global varit 40-45% hade det varit spik för mig, men inte till den procenten |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Lite skrällkänsla på Queer Fish trots stenhårt emot. Nu första barfota runt om på kortlopp hos Träff. Räknar med att Björn och Ludde kör runt 09 första varvet och Ludde lär inte ge sig utvändigt. Queer är långt ifrån speedigast i loppet men troligen bäst i fältet på att hålla farten och sitter han nåt hack bättre placerad än spurtkanonerna 3-8-9 kan det gå vägen. Mycket som ska klaffa men så är det 3% också.
Senast redigerad av grobben den 2018-05-19 klockan 11:56. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Procenten är väl hög, men jag garderar några andra stora favoriter och tror att den här får styra och ställa.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Märkligt att Ludde bedömer Dantes möjlighet som ” jättechans”. Vi som såg loppen i Italien inser att Dante måste vara 30 meter bättre för att räknas. Troligtvis stannar den i god tid. Jag kommer att dubbla favoriten med 9 Heavy Sound. Kommer att få ett perfekt lopp!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3) |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
avd1.
Är ett getingbo, nr 4 tar spets och får Björn upp ff gg, kan leda loppet länge om hela vägen? Don Cor.. trot är spelad på 0 procent, hästen gick ju i 1.08 fart senast sista 500 och visade fin spänst, läget är som det är men 0 procent.... ![]() avd2. många låser på 3-4-13 och det kanske är så lätt men i dessa lopp skräller det nästan alltid. Calle är mycket nöjd och uppåt gällande nr 5 som jag spikar på min joker på det andra bolaget målar jag med bl.a Tanya Gel som också kan öppna, Nicklas har fin form i stallet, även Mamasan som var nära segern senast, ospelade i dags läget.. avd3. Magnus låter offensiv i försnacket nr3 och i spets är det hästen att slå.... Värst emot 7 och 8 avd4. Här finns det också gott om godis. Järvsö Jorma är nog loppets roligaste drag, Skrällen kan vara nr3 som har kapacitet och sätt bra ut på slutet. Brenne Brakar är också bra när han går felfritt.. Öppet. avd5. Berghs hästar är ojämna, min ide parkerar i dödens och har vettig chans M.T JOINVILLE har gått tiden som favoriten inte kan stava till... Man låter nöjda med tränigen inför detta och det ser onekligen lovande ut 13%. Man tackar! Omgångens roligaste spik! avd6. Det lär nog gå undan i detta loppet. Ludde är ju med, full gas.. Love Matters skall gå i bike klart intressant, sedan varnar jag för pånytt födde Bue Mec som har varit jättebra på slutet, kan få loppet.. 3%avd7 Disco V om felfri är det toppchans. Tvilling med 1-3 som det känns.. avd1. 1-2-3-4-7-11-12 (9-6) avd2. 2-3-4-5-6-7-9-10-11-13-15 (5-3) avd3. 3 GLOBAL UNPROTECTED (8-7) avd4. 1-2-3-4-6-7-8-11-12 (9-10) avd5. 8 M.T.JOINVILLE (4-5) avd6. 1-3-6-8 (9-4) avd7. 7 DISCO VOLANTE (3-1) Kostnad: 1 386,00 kr DD1. 3 DD2. 7 DD1. 1-6-8 DD2. 7 God tur! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helgesson (+5) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Spikar Cargo Door. Tror den kan hålla upp ledningen och sedan skall den slås. Visade startsnabbhet senast. Har fungerat sedan man slog på bakskorna igen. Gick senast ca 09 sista 600 i ett 2600 lopp. Tror nog att Global Unprotected är en bättre häst men skall man plocka ner någon från dödens så måste man vara en mycket bättre häst. Andra spår i fyra kurvor är mer än 20 meter. 17 vs 69 är också ett argument, har jag rätt är en stor del av de övrigas pengar fel och jag ligger bra till. Har jag däremot fel är det bara som vanligt och jag får försöka få tillbaka pengarna på DD.
|
|
|
|
#35 |
|
Super Moderator
|
Heavy Sound, tycker jag, börjar torna upp sig mer och mer som en möjlig spik. Kanske inte världens bästa kusk, men det krävs ju bara att han kör felfritt för att dänga Twister Bi, som förmodligen bara ska ha ett lopp i kroppen inför sommaren....
Global känns överlägsen. Titta på tiderna på hästarna bakom. Skåda inte en given häst.....o.s.v. Kallis-loppet känns jobbigt. Vill gärna uppa Bilbo BS, trots läget. I sista måste ni få med spårvinnaren Get A Winner där Röcklinger tror den kan rekordsänka.
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
lenninen (+1) |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
1. Oerhört snabb bana med perfekta yttre förutsättningar. 2. Barfota runt om senast. Hade pratats hela vintern om vilka växlar det skulle ge på den på en fin bana. Blev galopp varför barfotaeffekten är osynad.. 3. Jänkarvagn ffg. Bara det med Jepson i vagnen kan nog göra väldigt mycket. Men kan nu också bli ny galopp om det slår fel.... Senast redigerad av olle den 2018-05-19 klockan 14:41. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
V4
Inlämnat: 2018-05-19, 14:44 Gävle Lördag 2018-05-19 Start: 14:45 Kostnad: 96,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 8, 10 (3, 1) 2: 7 Perflex (3, 1) 3: 2, 8, 10, 14 (7, 6) 4: 2, 5, 7, 8, 10, 12 (3, 9) 2x1x4x6 = 48 rader. 48 x 1 x 2,00 kr = 96,00 kr. Totalt: 96,00 kr. Rättningskod: Speldeg till V75 |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tre Kronor lirar VM semifinal idag så travet får stå tillbaka. Fosterlandet går alltid före.
Gör ett litet system med spik på Gizmo, Valborg Marje och Global Unprotected. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jänkarvagn ffg på Love Matters, lopp i kroppen och barfota runt om. Låter som att det är påställt där idag.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Super Moderator
|
Jo, men spår 8.... Så snabb är den inte.
|
|
|
#42 |
|
Nä, troligen spetsar väl Dante Boko om infon Riordan gått ut med att Twister Bi inte ska laddas blir verklighet. Normalt är i så fall Dante en given a häst på dagens bana, men abret är att det är i princip omöjligt att räkna ut hur den tagit äventyret i Italien. Kanske offensiv styrning tidigt från Örjan om det nu ska maxas balansmässigt. Man kör väl inte normal med första jänkarvagn för att backa och sen sätta sig på innerspår.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hockey i maj känns lika fel som att fotbolls VM 2022 i Qatar ska spelas i nov-dec.
Nicklas (+10) |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Super Moderator
|
Citat:
|
|
|
|
|
#45 |
|
Såhär blev det!
V75 Inlämnat: 2018-05-19, 15:37 Gävle Lördag 2018-05-19 Start: 16:20 Kostnad: 297,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 4, 7 (1, 11) 2: 3 Valborg Marje (4, 13) 3: 1, 3, 8 (10, 12) 4: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 15 (10, 5) 5: 1, 4, 5 (8, 7) 6: 9 Heavy Sound (1, 3) 7: 5, 7 (2, 3) 3x1x3x11x3x1x2 = 594 rader. 594 x 1 x 0,50 kr = 297,00 kr. Totalt: 297,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
9an var ju klar spik i sista på v4an. Men att 6an sabbade i avd2.
13.3 sist. Det springer ingen av dessa i det här loppet |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Jag tror du har lite för stor tilltro till Haugstad... allt han gjort i veckan har blivit fel, även med hästar som i princip bara behövt hålla sig på benen för att vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
V75 Avd 1: 1, 2, 3, 7, 11 2: 3 Valborg Marje 3: 3 Global Unprotected 4: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 11, 12 5: 7, 8, 9 6: 9 Heavy Sound 7: 2 Urban Kronos 5x1x1x8x3x1x1 = 120 rader. En liten bara för att det är kul. Avd 1. 1an o 2an laddas för ledning. Den som hamnar där har nog störst chans att vinna. Avd 2. Valborg har sett fin ut nu barfota. Swish lane kan inte springa i kurvor och untersteiner går för sent. Avd 3. Topchans för favoriten. Finns roliga skrällar som tzatsiki. Avd 4. Svårt. Nr 1 barfota kanske sitter i ledning.. Avd 5. Får favoriten sitta o bestämma i ledning vinner den säkert. Tycker linus boy är totalt bortglömd. Avd 6. Ludde är med så då gäller regeln om gardering. Eller ta bort ledningshästarna. Ludde kanske dock vinner idag. Avd 7. Urban körs i ledning? Disco är långsam i start o måste gå tunga vägen. Chansar. Senast redigerad av Nicklas den 2018-05-19 klockan 16:08. |
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Ska man strecka Divine? Såg inte så bra ut i värmningen.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
I veckan har det varit extremt, även för att vara Haugstad... En grundregel för mina system sedan flera år är: vinner Haugstad så är jag borta
I veckan hade han ett par så klara vinnare att till och med jag var tvungen att ta med någon av dem på ramen. Fungerade det? Nej, jag hade sparat pengar om jag ignorerat honom som vanligt...
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Inte läst på något alls och inte lyssnat heller för den delen men efter att Stryktipset fått en andra analys och blev inlämnat så är det ju kul att kasta in några kulor för att se om det kan räcka
![]() V75 Inlämnat: 2018-05-19, 16:11 Gävle Lördag 2018-05-19 Start: 16:20 Kostnad: 12,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 11 Hobby de L'iton (3, 2) 2: 2, 6, 9, 13 (3, 4) 3: 3 Global Unprotected (1, 8) 4: 13, 14, 15 (8, 11) 5: 4 Angle of Attack (5, 8) 6: 6, 9 (3, 4) 7: 7 Disco Volante (2, 3) 1x4x1x3x1x2x1 = 24 rader. 24 x 1 x 0,50 kr = 12,00 kr. Totalt: 12,00 kr. Rättningskod: MSD TTJ LZR |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Banned
|
Det får bli ett litet chanssystem idag, har inte pluggat nåt:
Avd 1: 1 Rigel Face (3, 2) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 15 (9, 14) 3: 1 Cargo Door (3, 8) 4: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15 (5, 13) 5: 4 Angle of Attack (5, 8) 6: 1, 3, 5, 6 (9, 4) 7: 2, 3 (7, 6) Lycka till! |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Han har tyvärr inte kapaciteten i huvudet för att klara det. Han lägger sig i lugn kontrollerad dödens med storfavoriten och ska bara glida ifrån över upploppet om han klarar av att tänka och läsa klockan. Istället dör hästen långsamt över upploppet. Nio av tio handlingsalternativ vinner han loppet med, tyvärr lyckas han alltid välja det tionde... Det är det som är skillnaden mellan elitkuskar och de som egentligen borde syssla med annat.
lenninen (+1) |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Super Moderator
|
Ja, tyvärr är det väl kusken det hänger på. Och 17/5 var ju några dagar sedan....
|
|
|
#57 |
|
V75
Inlämnat: 2018-05-19, 16:16 Gävle Lördag 2018-05-19 Start: 16:20 Kostnad: 972,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 11 (7, 1) 2: 3, 4, 5, 13 (15, 2) 3: 3 Global Unprotected (1, 8) 4: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 11, 12, 15 (9, 3) 5: 4, 5, 9 (8, 7) 6: 2, 3, 9 (6, 8) 7: 2, 7 (3, 6) 3x4x1x9x3x3x2 = 1944 rader. 1944 x 1 x 0,50 kr = 972,00 kr. Totalt: 972,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Banned
|
Men...vad f-n gör Ulf...
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Banned
|
Varför kör inte Söderkvist så förtroendeingivande i alla lopp...?
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Tråkigt att spiken torskar med minsta möjliga. Kan Örjan sluta hålla på o alltid försöka vinna med minsta möjliga
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Fernlund hade noll rätt i precis allt. Först skulle Dom Perignon spetsa, hände inte. Sedan skulle Westerholm vinna, hände inte.
Lägg ner jävla amatör. Skön spik på Gizmo för egen del. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Första spetsvinnaren i avd 1. 3-4 till borde det bli i Gävle med dagens förutsättningar.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Testade 100 v precis till fast v odds hos legolas på Chantilly i nästa till 12,50. Surt att inte ha något spel på den om första bike ger rätt effekt. Men 9 ggr hos unibet för lågt. Tvåsiffrigt v odds ok.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banned
|
Så, redan ute på V75, trist start på dagen.
Få se då om vi blir gladare efter nästa lopp, gillar verkligen att de gav sig ut bland eliten med Bula Bula Am senast, stark märr som får lite snabbhet i kroppen också? Nåja, ett par hundra vinnare och tvilling är det värt tycker jag: Vadet gäller startnummer Hästar 2, 4, 5, 13 Utgångshästar 15 Bula Bula Am |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Westerholm lika stor tattare som sin far.
shjuve9le (+5) |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Nicklas Westerholm.. Vilken pajas! Han har inget i ledningen att göra med en 75 oddsare, varför försöka så jävligt?
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Vilken JÄVLA idiot westerholm är???
Kör slut sin jävla 0%:are till häst och sabbar loppet för Valborg Marje..... |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Jag blir så jävla arg när jag spikat 2 första loppen. Vad i hela jävla helvete ska tanya gel där och göra ? Sist i mål typ. Varför ens ställa frågan . Hade jag varit paw hade sopat ner han på stallbacken direkt.
Intervjua Westerholm nu. Vill inte ens höra örjan |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Bra styrning Nicklas Westerholm!! BEGÅVAT kört första 500 med en 76-oddsare! Kan man fakturera dig för att du förstörde spiken. DIN FÖRBANNADE JÄVLA PAJAS!!!
|
|
|
|
#70 |
|
Super Moderator
|
I dag håller jag med.....Niclas Westerholm.....total jävla cirkus-körning. Sannolikt ligger det nåt bakom det.
Vilken j-a idiot.
|
|
|
#71 |
|
Pappas kompisar hade väl beställt skräll i det här loppet...
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Håller med om det som skrivits, men är ju uppenbart att han vill ha rygg ledaren. Så om paw bara tar upp lite så kommer han ju få ta över igen..
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Guest
|
Varför spelar ni på skithästar? Bula Bula AM var ju helt överlägsen.
|
|
|
|
#74 | |
|
Banned
|
Citat:
Tack för kaffet! |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Citat:
Kärringar i studion också. Häng ut han och kräv en förklaring Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+5) |
||
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
När det efter en tredjedels travdag har varit tre autoomstarter och 10 omstarter med lika många minuters fördröjning av start säger man att det är "lite struligt idag".... AS!
|
|
|
|
#78 |
|
Dom svarar inte på mina sms till studion heller. Fega kräk.
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Nu pratar dom med Paw om styrningen. Ta tag i den där jävla Westerholm och ställ den fan mot väggen i stället!! Det vågar dom inte! Förbannade fega kräk!!!
|
|
|
|
#82 |
|
Kontio Kontio.... Tittar inte ens ut när luckan kommer. Får luckan ändå men kör galopp (ja ja praaa gjort få den i trav igen) och sedan störtdyker den utan någon som helst hjälp från kusken. Kontio sitter inte ens och metar, han har bakvänd pisk....
Hur länge ska den här fossilen köra V75 egentligen?
|
|
|
|
|
#83 |
|
Vill spy på Westerholm just nu.
V75 Inlämnat: 2018-05-19, 15:04 Gävle Lördag 2018-05-19 Start: 16:20 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Gizmo de Veluwe (7, 3) 2: 3 Valborg Marje (5, 13) 3: 3 Global Unprotected (1, 8) 4: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 11, 12 (9, 15) 5: 1, 4, 5, 8, 9 (7, 6) 6: 2, 3, 4, 8, 9 (5, 6) 7: 2, 3, 7 (1, 6) 1x1x1x8x5x5x3 = 600 rader. 600 x 1 x 0,50 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Bli aldrig kär i en häst!! Det är vad jag säger efter Fernlunds uttalande att Global Unprected hade vunnit även om Cargo Door inte felat. Hade ju varit chanslös. Fernlund ->
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Banned
|
Dags för kallblodskungen bland kuskarna, Ulf Ohlsson att fylla på spelkassan?
J-O påstår att 12 Brenne Brakar ska vara stenklar men då har han nog missat Åkerlunds segerstatistik, både generellt och på aktuell häst. Det är väl i stort sett bara tränaren och Ulf O som vunnit med den? Nä, 11 Skummis ser jag som klart spelbar, ger säkert 3-4 ggr på plats om inte annat. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Förstår mig verkligen inte på de subjektiva bedömningarna i trav när det gäller voltstart...Är inte Perssons 6.a alldeles för tidig? Det här vinner Janssons felfritt! Tappar ju 200m på startgaloppen och klättrar sedan i ryggar...
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Banned
|
Ojoj, inte mycket kallblodsblod kvar i den där kusen, nästan märkligt att den har endast en seger på senaste 12 starterna....11 Skummis var bara skumt dålig.
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Banned
|
Kan man hoppas på att Erik Adielsson blåser till spets nu då, med 6 Action Launcher? Kuskförstärkning MegaGigaTeraPentaDeLuxe är det i vilket fall. 4-6 på tvillingen står i över 70ggr pengarna...
En liten tvilling får det bli: Vadet gäller startnummer Hästar 1, 4, 5 Utgångshästar 6 Action Launcher |
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Citat:
Du förväxlar inte med Alséns andra häst, M.T.Insider ?
|
||
|
|
|
|
|
#90 |
|
Skräpomgång spelmässigt som väntat . Dom som gick in på atgs V75 idag kan nog räkna med att efter spelavdraget på 35 procent så komner minst 40 procent av vinsterna ytterligare hållas inne av spelbolaget och delas ut nästa lördag.
Min P76a hos legolas lever men lär ju knappt ge insatsen tillbaka med 10 öre raden och spik i sista på Disco Volante, men slipper i alla fall få pengar konfiskerade som dom som lirat hos atg kommer få. |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Linus boy var iallafall bra. Nu vinner twisted bi och disco. 29kr på 7 rätt. Grattis alla.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Banned
|
Favoritseger igen...? Vilken jävla tur att man inte satte spikarna från början, då hade man nog varit rätt sur nu...
Action Launcher var så bedrövlig som oddset indikerade, trots kuskförstärkningen. Queer Fish nu för odds på tvillingen. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Det ska bli intressant att se utdelningen på Top7. Min lopprank har i princip alla i rätt ordning vad jag såg, och hela Sverige borde ha de första 6 rätt. Utdelningen kan bli riktigt usel för de som spelat. Kaffepengar på 7 rätt?
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
ja har Peter Andersson 6 rätt , då är det låg utdelning
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Min analys blev ordentligt fel när de körde barfota bak. Inte alls lika startsnabb utan bakskor. Tror galoppen ur sista sväng berodde på samma sak. Det för det är mycket svårare med tempoväxlingar utan skor. Jaja nya tag.
|
|
|
|
#98 |
|
Super Moderator
|
Cool Keeper!
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#101 |
|
Vinner "Get a Winner" så kan jag ju få lite slantar på 6 rätt nu.
Jag har även Disco Volante |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Bra Kenneth.
![]() Nu håller vi tummarna för Urban Kronos i första hand. Annars Disco Volante. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Hade varit välförtjänt och kul att se Heavy Sound i Elitloppet, men respekt för Daniel och ägarna.
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Super Moderator
|
Citat:
|
|
|
|
#105 |
|
Super Moderator
|
DD:
9 5,7. Håll tummarna.
|
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Ska man lyckas få in en 1,5 oddsare nu för en rak dd?
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2018-05-19, 17:55 Gävle Lördag 2018-05-19 Start: 18:19 Kostnad: 350,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 9 Heavy Sound 2: 7 Disco Volante 1 x 350,00 kr = 350,00 kr. Totalt: 350,00 kr. Rättningskod: LTB STK KVT |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Om Get A Winner vinner nu , vad kan sexan ge då?
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Själv tänker jag jobba in nr 1 eller nr 4 för att DD ska sitta till fina överodds
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
så gött man förstod vart dennaa dagen skulle barka
|
|
|
|
#111 | |
|
Citat:
TVILLING Inlämnat: 2018-05-19, 18:47 Gävle Lopp 11 Lördag 2018-05-19 Start: 18:43 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 1, 4 Utgångshästar 7 Disco Volante 2 x 100,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: GRM WTK HVW Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+5) |
||
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Citat:
Jaja, tvåan och trean i mål med mina DD-hästar Synd man inte vinner på att vara "rätt" på det
Basse (+25) Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2018-05-19 klockan 18:55. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Tack för det tipset Amaerilde !
AmaerildeRimfrost (+5) |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Grymt bra utdelning på legolas P76a. Fem gånger så låg insats som på V75 hos atg men ändå matchade nästan sjurättsurdelningen den på V75 och sexorna gav till och med mer betalt än hos atg.
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Westerholm är fortfarande en fitta men hade en räddningsbong, dock om valborgs marje vunnit hade det blivit betydligt mer än denna lilla lapp som jag lämnade in på affären i samband med snusköp.
http://www.bilddump.se/bilder/201805...195.216.85.jpg 2400 för en 20.a är bra ändå |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Tycker nog Tarzans intervju med ATG inför detta, var det mest häpnadsväckande.
Han brukar aldrig ge så klart.
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Citat:
Nej! Ryt till istället!! Ska ni gå ut i Gävle veckan före Elitloppet som ger en plats sista söndagen i maj om ni vinner. Då ska ni fan också starta i elitloppet veckan efter!!! ! Det är DYRT att gå och kolla på elitlopp. Ska inte folk få någon valuta för pengarna? Tänk om Propulsipon eller Bold Eagle drar på sig en förkylning. Det är väl inga hundvalpar? De är för mycket daltande med Reden, Nurmos etc.
|
||
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Tycker man ska gå tillbaka och BARA ha inbjudna hästar.
PASTORE BOB hahaha, seriöst |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Han var även väldigt uppåt i sin krönika i expressen i tisdags. Nu är ju loppet kört men var rätt svårt att se den torska felfri. Och den har väl ännu inte tagit ett galoppsteg efter kastrationen. Troligen klar även i finalen nästa lördag.
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Det riktiga blåbäret blir nog ändå hästen från Australien, men ändå rätt kul med ett sådant helt osynat kort och begreppet solvallas internationella elitlopp gör då också skäl för namnet. Kommer väl ingen äkta jänkare i år på besök.
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
hoppas den får ett bra spår, har inga större problem med hästar från Austalien eller Nya Zeeland, Stig H verkade lite uppåt på den.
|
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
![]() Tvillingen gav mig 3500 i ytterligare ammunition och spelglädjen kom tillbaka. Fortsatte kvällen med v65 & v4 på mantorp. Resultat 6500kr på 1st femma på V65 Samt. 13 051 på V4 Hade nog inte brytt mig om Mantorps trav om jag inte fått in den oväntade tvilligen jag lirade tack vare ditt inlägg. Tusen tack för uppsvinget Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) Senast redigerad av Basse den 2018-05-19 klockan 22:30. |
||
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
Spelar ingen roll vad du har för balans
|