|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 Bollnäs 28 juli
V75 flyttar till Norrland denna omgång och det märks verkligen vad gäller den sportsliga klassen. Det ser dock vid en första anblick inte lika omöjligt ut som lördagens Axevalla omgång. Definitivt inte lika ointressant spelmässigt som onsdagens V86a i Östersund.
V75-1 Klass 1 försök och voltstart. Ser ut som klassblandning av norrländsksa vardagshästar och några riktigt bra hästar för klassen. Kanske lättare att få Eelis felfri i voltstart? Måste ha toppchans i så fall. Främsta motbudet måste vara Wellino Avenue. Av norrlandshästarna vore det intressant med barfota nu på Lugnets Sardonyx. V75-2 Veckans kommunare blir väl Mille Millionare med Ulf O i vagnen igen. Detta ser ut att vara ett sanslöst dåligt V75 lopp så vinstchansen borde vara god men spelvärdet lär bli uselt. Elita Memphis måste väl bara sätta nosen först snart. Detta ser ut som ett lämpligt lopp för det. V75-3 Ingen vidare gulddivision. Ser ut att stå mellan Queer Fish (hur passar spår 1 över 1640m auto?) och Redenhästarna. V75-4 Bw Sture stod i 1,36 senast på toton men hann inte fram från tillägg om jag minns rätt. Blir väl favorit igen. För att vara ett kallblodslopp ser väl loppet rätt kul ut med flera dugliga även på start. V75-5 Får lite feeling för BBS Johnny här. När Arvidsson sätter upp toppkusk brukar det vara iordningställt. Låg och hörde lunchtravet på stranden i fredags, och om jag hörde rätt avslutade den strålande då. JU skickar upp Harvey till Norrland. Stor snackis i går. V75-6 Ser öppet ut. Topptränare i söder skickar upp några hästar men inte sig själva. Västerbo G till spets ? Fame Boko borde duga gott. Hårt spelad i Årjäng. Sign me up too är väl bortlottad . Kan bli frisk körning här dock. Svårt att hitta en spik i alla fall innan man har någon info. V75-7 Ingen av sommarens bättre silverdivisionsförsök snällt sagt. Sobel Conway var ute i silverloppet igår på Axevalla och det var ju sportsligt mil bättre än detta försök. Det var även Linus Boy och den gick riktigt bra innan galoppen . Sammanfattningsvis är detta en av sommarens sämsta omgångar så här långt rent sportsligt. Det ser ut som att det ska finnas rimlig chans att hitta de sju vinnarna utan megasystem . Återstår att se om det kommer het spelinfo i veckan. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fender gjorde väl en ruggig upphämtning efter galopp senast!? Måste ha bra chans nu om formen är intakt.
Annars håller jag med om Elita Memphis, toppform och vinner med rätt resa, men det är klart med den kusken och 14e blir inte resan rätt så ofta... |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Blir en tidig fler-bong då 7:an förmodligen ger kattskit på Lördag o drar till Grekland, som självklart betalas från högen travpengar som trillat in då o då
.. Trevlig sommar alla och lycka till på lördag V75 Inlämnat: 2018-07-27, 08:51 Bollnäs Lördag 2018-07-28 Start: 16:20 Kostnad: 250,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 8, 9, 11 (5, 12) 2: 11 Millie Millionaire (12, 7) 3: 1 Queer Fish (3, 5) 4: 12 B.W.Sture (4, 9) 5: 12 Västerbo Pokerface (4, 3) 6: 6 Västerbo Grosbois (12, 9) 7: 8 Sir Q.C. (12, 1) 5x1x1x1x1x1x1 = 5 rader. 5 x 100 x 0,50 kr = 250,00 kr. Totalt: 250,00 kr. Rättningskod:
Senast redigerad av kire1111 den 2018-07-27 klockan 09:14. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Alla vet med mig en felfri 11.Now Or Never Flair går inte att slå.Synd att hästen är så osäker hoppas bakspåret kan hjälpa dom.
Vinner felfri helt säker.
|
|
|
|
#5 |
|
Offrade 50 kr på ett v spel på Corona Brick efter att ha legat på stranden idag och lyssnat på lunchtravet. Står i 11 ggr nu hos unibet men 20 hos legolas.
Gör den om loppet senast och går en 12 tid igen så måste ju tillägshästarna rekordsänka många sekunder. Orsaken till den enormt förbättrade prestationen barfota runt om. Hade suttit fast med rubbet enda gången den gått så tidigare och enligt tränaren en häst som är enormt mycket bättre utan skor. Dåligt påläst annars. Ska försöka gå igenom betaltjänsterna och annat under kvällen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
V75-2
I stoloppet skräller det. 5 Corona Brick är ett fynd streckad till 4 %. Ingen ville ha henne på auktionen och hon köptes för ynka 20´ av Erik Holms morsa. I senaste starten blev hon upphunnen av Nurmos' storfavorit Hachiko de Veluwe på mållinjen. Tiden på full distans blev 12,5. Hon gick hela loppet i dödens. Nu möter hon enbart ston. Om favoriten 11 Millie Millionaire eller någon annan på 20-fållan skall vinna måste de gå under 12. 5 blir ett tidigt streck på mitt system. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ostkaka (+10) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Canari Match blir solklar spik för mig! Med marginal mer än 50% spetschans och därifrån lägger den inte. Finns även vinstchans från andra positioner. Queer Fish ständigt överspelad, precis som innerspåret.
Nordby Fröy vinner den här gången också, 20 meter bättre än Granetta nu och den var ju inte dålig sist och slipper norskhästarna nu. Konstigt vad fort spelarna vänder kappan efter vinden. Starthästarna står löjligt bra inne också och blir inga rundningsmärken här för de betrodda där bak. BW Sture megafavorit i 2 raka och torskat båda, det säger ju en del. Bara att hamra in en spelvärd chansspik!
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Västerbo Grobois får aldrig vara 55% favorit på V75. Finns inget alternativ än att spela mot honom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ser att en tjänst spikar Fame Boko alla fall, blir nog mycket skrik på Västerbo Pokerface verkar det som, den måste jag kolla in. Fame Boko känns väldigt tveksamt att den ska plocka ner Västerbo G från dödens eller? Njaee, tycker det ser rätt svårt ut denna veckan. Granetta måste med i alla fall. Form, travsäker, ganska snabb.Räcker för mig.
Senast redigerad av flaquelg den 2018-07-28 klockan 12:53. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Får absolut inte plats på mitt system, spelvärdet är stort på att den bränner. |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Citat:
Jag streckar sannolikt 5,7,11,12 och 13. Men jag är öppen för fler streck om någon sharpsare har trovärdig motivering. |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Har en liten varning här Wollafur till1% som brukat gå bra på sommaren. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Före i mål eller inte, det kan ju bli hursomhelst. Men det är vinnare vi ska sätta. Och strecka spelvärda sådana före överstreckade.
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Avd 1 tycker jag egentligen är klassblandning, men för spänningen skull har de klart bästa hästarna fått dåliga spår.... |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Angående Västerbo Grosbois, mycket startsnabb, men tror ej den kommer förbi Masterglide bla. Kör de hårt så kan man inte bortse från Sign me up too som har gått som tåget för Emilia och en häst som Now or never flair bör inte vara streckad till låga 4% trots sina galopper.
Garderingslopp med många bud Senast redigerad av Dahle den 2018-07-28 klockan 00:26. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Tycker det låter ganska bra för mig klart första streck på vad den kan.
|
|
|
|
#25 |
Varför inte spela raket?
50 kr på en 20-oddsare? Varför inte spela raket tillsammans med en annan häst du tror på? Vinnarspel är väl förlegat i den omfattning du kör här?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Läst igenom betaltjänsterna nu. Ska man bli rik på V75 ska följande hästar med
I avd 1 ska man inte missa Eelis till 12 procent. Spelvärde bedömer t ex vinstchansen till 18 procent. Selma Töll 3 procent i avd 2. Lyfts upp rejält av flera betaltjänster . En ansedd rankar den tom etta. Tjänsterna tror inte på skräll i guld. Den som höjs mest sett till spelprocent är In Vain Sund. Alla tjänster utom en jag läst hyllar tredjehandaren Norrby Fröj i kallblodsloppet . Den som flest tjänster är överens om som bästa vinnaren tror jag. Även travnet Berglund har den som vinnare. Dock inte snoken och travtjänsten rankar den fyra. I avd 5 är tjänsterna oeniga. Vissa säger att Västerbo Polerface är en kanonspik. En annan tjänst att BBS Johnny är omgångens bästa spik. Efter att den mest hyllade betaltjänsten utsett Fame Boko i avd 6 till omgångens bästa spik så har oddsen hos bettingbolagen rasat från höga nivåer. Övriga tjänster tror mest på favoriten och sågar Sign Me Up Too I avslutningen är inte tjänsterna överens. 1,6,8 rankade etta beroende på vilken tjänst man läser. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
6.Avantis Red Witch ser jag som den häst som kan leda runt om idag bara 3%
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Spår 12, debut två klasser upp och med en i sammanhanget relativt orutinerad kusk är inte spelvärld som andrahandare. Detta är ingen undantagshäst även om den är bra. Blir förvånad om Sign me up too vinner kommande bronsfinalen. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Trist att ngn betaltjänst har Fame Boko som drag, lär ju minska spelvärdet på den, är köar förstahäst för mig. Får se om jag spikar ändå. Märkligt streckat med Jakobsson och Pöllänen bland de mest streckade.
I övrigt en sån omgång där jag tror känslan kommer att vara att jag varit och nosat på rättv rad men lika gärna kan sluta på 3-4 rätt. Tankar: 1: 8 klar förstahäst. Lutar åt A på den och stor gardering sen. Har skrällkänsla för nr 1. 2: 13 förstahäst men lär fortsätta uppåt på strecken och spelvärdet minskar. 3: Känslan säger 3 men vill nog ha med 2 och kanske 1 också. 5 kanske bäst men kusken? 4 maxas men borde inte räcka. 4: Var inne på 4 tills jag läste intervjun med tränaren. Frågan är om inte Örjan vinner med bästa hästen. Men trist spik. 5: 12 kan vara överlägsen men känns lite upplagt för skräll. Har lite känsla för 5 som var bra senast. Tar nog också med 2 som storskräll. 6: Ytterst märkligt streckat som sagt. 4 klart förstastreck. Därefter 2 och 9. 7 möjlig storskräll som jag streckar före favoriten. 7: 9 är tillsammans med föregående avd mitt drag i omgången. Känns som den kan gynnas av förmodat tempo och flera starka hästar. Vågar nog inte gå all-in, har mkt respekt för 1,8,12. Nu fokus på att välja spikar/A-hästar Senast redigerad av tvablaa den 2018-07-28 klockan 12:15. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Uhrberg tror mycket på Untersteiners hästar (som han ofta gör) .Spikar bl.a Sobel Conway.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Provar en DD på T.Petersson
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Avantis Red Witch Sverige - Bollnäs - Lopp 6 (Vinnare) 28/07/2018 Ingen 17,00 Levande 2 Raja Ribb Sverige - Bollnäs - Lopp 10 (Vinnare) 28/07/2018 Ingen 30,00 Levande Flervalspel Speltyp Antal spel Insats per spel Total insats Utbetalning Utdelning Dubblar 1 100,00 100,00 51.000,00 Inte tillgänglig Insats: 100,00 Utbetalning: 51.000,00
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Sätter dom på Bike på Raja Ribb så blir det effekt tror jag 30 gånger va högt.
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
1. Stenhårt inne i loppet 2. Gått i spets vid de två senaste vinsterna. Oerhört liten spetschans idag 3. Hur ofta besöker TP vinnarcirkeln efter V75 lopp? |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kanske inte så ofta men värt ett försök.
|
|
|
|
#36 |
|
Någon som vet vad TT spikar?
|
|
|
|
#37 | |
|
Banned
|
Citat:
har jag kört en gång tidigare och det slutade ju bra. Hästen var riktigt startsnabb då och läget tror jag därfär är bra för hans del. Vi får se vad Peter säger om taktiken, om vi ska trycka iväg eller inte, men sida vid sida tror jag Västerbo Grosvbois får svårt att ta sig förbi. Den är väldigt startsnabb, men jag har ändå svårt att se den ta en längd om jag laddar för fullt. Vi får dock se vad taktiken blir, säger Magnus Jakobsson bla bla dahle ,vi kan bare læse travronden , din idere he he he
Dahle (+1) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Går helt emot mitt vanliga jag och spikar Jakobsson, det händer inte ofta.
Så startar med en spik sen blir det Jorma i avd 5. Känns lite lurig på förhand idag så svårt att hinna "säkra" spikar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+50) |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Banned
|
Citat:
har känts fin i de två starter han gjort i år och förhoppningsvis går han framåt med loppen. Hästen kändes stark runt sista sväng, men fick sedan stumma ben sista biten när vi fick fritt. Självklart hade jag gärna sett att vi haft framspår, men nu är det som det är och vi får göra det bästa av situationen. Voltstart i sig har inte varit några problem tidigare, men det är alltid lite vanskligt med bakspår. Hästen är också kanske som mest effektiv i den främre träffen och skulle missgynnas om det går sakta mitt i loppet för att sedan avgöras på speed. Blir tempot därför alltför lågt är det kanske läge att vara lite offensiv. Det är många bra med i loppet, men jag hoppas vi ska kunna vara med och göra upp om det, säger Magnus Jakobsson. citat: travronden Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Mitt bolagssystem idag:
1) 3,4,5,8,9,11 r12-1 (favoriten 9 imponerade inte senast. Gardera) 2) 5,7,11,12,13 r2-6 (förstahästar är 11 och 13. Jag har ältat med Stekel om varför 5 - som under tiden ökat sina streck från 3,5 till över 6 % - skall med på lappen) 3) 3 spik r1-2 (3 har toppform enligt Daniel) 4) 4,9,12 r7-11 (4 är bäst från startfållan. 9 hoppade bort segern senast. 11 streckade jag senast - möter mycket värre motstånd nu. 12 bästa ekipaget) 5) 3,12 r4-5 (3 leder länge. 12 har minst pengar på sig, överlägset bäst kapacitet, körs av en av världens segerrikaste kuskar - som en del här på sharps hånande kallar Klantio - och som vinner lopp efter lopp för Nurmos) 6) 2,6,9,12 r4-5 (Reijo säger, att 2 inte är någon blixt ut men har lika god vinstchans som 11 i första. Favoriten 6 tar ledningen sannolikt i strid med 5. 9 enormt kuskförstärkt och god form. 12 har tjänat 400' på två månader, radar upp segrarna och kan inte nonchaleras med kusk i flyt. 4 är jag osäker på) 7) 1,6,8,12 r9-7 (känns lugnt med streck på favoriterna) Kostar 1440:-. Lycka till med era system! |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Banned
|
i V4 spiker jag Lincoln Lawyer med snygge sofia
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Banned
|
4 Fame Boko (V75-6)
kommer tävla i jänkarvagn idag, vilket troligtvis är första gången i hästens karriär. citat: travronden
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Intressant, jag spikade fleek hanover...
Shooter (+20) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Kör en tvilling som betalar V75
![]() TVILLING Inlämnat: 2018-07-28, 14:49 Bollnäs Lopp 2 Lördag 2018-07-28 Start: 15:05 Kostnad: 114,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 3, 5 1 x 114,00 kr = 114,00 kr. Totalt: 114,00 kr. Rättningskod: CPR NTZ ZCG |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Avd
1: 1, 2, 11 2: 5, 9, 13 3: 3 Canari Match 4: 4, 9, 11, 12 5: 3, 12 6: 4 Fame Boko 7: 1, 6 Jag inleder min v75 med en 60oddsare. Därefter vinner goops smyghäst till 15ggr pengarna. Sedan äre bara plocka hem millen.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ur Thomas Uhrbergs blogg:
V75-1: 9 Wellino Avenue är klasshästen i gänget och på lilla systemet spikas han, men på det stora garderas Berne Gustafssons 7-åring med en kvintett. 3 Loke Survive har haft svåra lägen, nu chans till spets och han kan bli svårfångad. 4 Doctor Doxey Zenz är stark och lär köras offensivt, så det bör bli bra tempo i detta race. V75-2: 13 Chapter Review är en USA-import som ska testa voltstart för första gången i tävlingssammanhang. Spår tre på tillägg är helt okey, ja hon bör gå felfritt och är mitt drag i ett öppet stolopp där sex ekipage streckas. V75-3: 1 Queer Fish är snabb ut men 3 Canari Match och 4 Spitcam Jubb är riktigt vassa ut, så Queer Fish löper risk att bli instängd. I mitt ”badkar” kommer luckan, så han är min tipsetta. 2 Nappa Scar och 5 In Vain Sund har båda kapacitet att vinna detta Guld-lopp. V75-4: 12 BW Sture eller 9 Fender som tipsetta är en smaksak. I V75 i Östersund vann BW Sture och Fender avslutade bra som trea. Segerstriden lär stå mellan de två men jag streckar också 3 Nordby Fröy. Han står 20 före och det kan häxa för favorit-duon. V75-5: 3 Harvey svarade för en vass prestation när Johan Untersteiner ryckte skorna på 4-åringen och senast satt han fast i V75. Nu kan det bli ledningen och i den positionen ökar möjligheterna att vinna. Ja, jag spikar. V75-6: 6 Västerbo Grosbois kan kanske ta sin första V75-vinst i sitt 19:e försök och han lär leda länge, men jag väljer att gardera med fem ekipage. 11 Now Or Never Flair har skyhög kapacitet de gånger travet flyter. Glöm inte 2 Barbara L.Hanover. Hon är stark och rejäl. V75-7: 6 Sobel Conway möter inte lika tufft motstånd som han gjort på slutet och jag väljer därför att singelstrecka. Han är hyggligt snabb ut och bör få en bra resa i detta ojämna Silver-lopp. Mitt V75-systemförslag till Bollnäs V75-1: 3, 4, 5, 6, 9, 11. Res: 8-12. V75-2: 2, 6, 9, 11, 12, 13. Res: 7-5. V75-3: 1, 2, 3, 5. Res: 12-4. V75-4: 4, 9, 12. Res: 13-11. V75-5: 3 Harvey. Res: 12-5. V75-6: 2, 4, 6, 9, 11, 12. Res: 10-4. V75-7: 6 Sobel Conway. Res :9-8. Systemet är på 2592 rader och kostar 1296 kronor. Om man också singelstreckar nummer 9 Wellino Avenue i avdelning 1 blir det systemet på 432 rader och det kostar då 216 kronor. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ser bra ut nu.
![]() V4 Inlämnat: 2018-07-28, 14:42 Bollnäs Lördag 2018-07-28 Start: 14:45 Kostnad: 400,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 4, 5, 7 (6, 8) 2: 3 Fleek Hanover (7, 5) 3: 1, 5, 6, 10, 11, 12, 13, 14 (8, 15) 4: 4, 10, 11, 14, 15 (1, 8) 5x1x8x5 = 200 rader. 200 x 1 x 2,00 kr = 400,00 kr. Totalt: 400,00 kr. Rättningskod: Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shjuve9le (+5) |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Fyfan vilka lusar. Poem in motion och malkin, gått 13 tider. Bara vrida ut och köra 1.13 hela vägen, varvade på 1.15 och dom är inte ens med på linjen
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
Bara skjuta malkin å göra gojävla köttfärs av den, kanske lite torkat också |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Du som för ett tag sedan hånande rättade mig, när jag skrev här, att Hultman kallade innerspåret för "innerschnitzeln" och hävdade, att han sa "innersniffen". Lyssnade du, när Hultman förklarade varför han säger "innerschnitzeln".
Emilia Leo vann montéloppet. Jag tycker absolut man ska strecka henne med 12 Sign Me Up Too i sjätte. Senast redigerad av mackpeter den 2018-07-28 klockan 15:12. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Surt med en häst som var i bra form för dagen att det strula från start+att när han gick ut för att köra fram gick hela packet ut,spurtade iaf förbi Örjans lus som var helt under isen.
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
För övrigt var det inte avsett att framstå som hånfull, men tyvärr blir det ju så när man försöker korrigera någon i skrift. |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Bästa spiken och så kopplar man grepp om omgången direkt. 8 eelis
Lite körning hit å dit så kommer han sen om upploppet. Eller trycker sig fram i dödens. Värmde bra, motbuden värmde sådär |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Stefan säger innerSNIFFEN
Säger min fader med. Inget annat |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Prövar om Flexen är rätta melodin
![]() TRIO Inlämnat: 2018-07-28, 15:24 Flex Bollnäs Lopp 3 Lördag 2018-07-28 Start: 15:25 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 14 Havana Boko 2:a: 1, 5, 6, 8, 10, 12, 13 3:a: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15 91 kombinationer, 109,8% Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: GNX PTS VCC |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Har du någon bra V75-vinnare idag till sådär 10-15 %. Snart måste jag gå på ett jämnt födelsedagskalas och skriver mitt tal samtidigt med V75-systemet. |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banned
|
Troels Andersen pajas ,danske djävle
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
Maffigt kuskplus på starke B.B.S. Johnny också. Den kommer vara med på linjen, men tolvan är kanske för bra i det loppet. |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Miljondraget är 2 Donatello Center i sista! Bfro, läge, toppform och hyperspeedig!
Kan växla dom på 75 meter om position och fritt vid upploppet! Se upp!!
|
|
|
|
#68 |
|
Fick plötsligt känsla för Loke Survive när den nu fått framspår. Borde kunna spetsa?
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Omgångens överlägset största favorit har han Rauno, mycket märkligt. Över 1600 hade jag faktiskt köpt det men inte nu.
"V75-6: Brons, autostart, medeldistans 18: 0-1-5. Så lyder V75-resultaten för 6 Västerbo Grosbois. 5: 4-0-0. Så lyder de senaste resultaten i "vanliga" lopp för samma häst."
|
|
|
|
#70 |
|
Har glömt hur det är att vinna
Äntligen lite spelpengar![]() V4 Inlämnat: 2018-07-28, 14:42 Bollnäs Lördag 2018-07-28 Start: 14:45 Kostnad: 234,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 6, 8 (7, 1) 2: 3, 5, 7 (1, 2) 3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (8, 9) 4: 4 Supreme Face (10, 11) 3x3x13x1 = 117 rader. 117 x 1 x 2,00 kr = 234,00 kr. Totalt: 234,00 kr. Rättningskod: BWS QTS ZCD
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
Grattis, blev en vinst här med. Ryggade travlife Han har grymma idéer Hehe V4 Inlämnat: 2018-07-28, 14:40 Bollnäs Lördag 2018-07-28 Start: 14:45 Kostnad: 288,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 7 (6, 1) 2: 3 Fleek Hanover (7, 1) 3: 1, 5, 6, 8, 11, 12, 13, 14 (15, 10) 4: 1, 4, 10, 11, 14, 15 (8, 6) 3x1x8x6 = 144 rader. 144 x 1 x 2,00 kr = 288,00 kr. Totalt: 288,00 kr. Rättningskod: BWN XTT QCF Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3) |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Vilken var bästa värmningen i första sa Hultman?
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Ha ha. Kom precis hem från stranden för att ladda ner min jokerfil och ladda upp den hos legolas. För tredje lördagen i rad fungerar inte joker . Vilket pajasbolag och program .
Återstår att se om 500 lappen som skulle investeras på P76 med ett reducerat system blir vinst eller förlust nu när det inte går att spela. Går inte ens att logga in på joker. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
V75
Inlämnat: 2018-07-28, 16:07 Bollnäs Lördag 2018-07-28 Start: 16:20 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 4, 8, 9, 10 (11, 2) 2: 2, 5, 6, 7, 11 (13, 12) 3: 3 Canari Match (1, 12) 4: 4, 9, 11, 12, 14 (7, 8) 5: 3, 4, 5, 12 (8, 10) 6: 4 Fame Boko (6, 12) 7: 8 Sir Q.C. (6, 1) 6x5x1x5x4x1x1 = 600 rader. 600 x 1 x 0,50 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Rättningskod |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Citat:
Den har jag iaf spikat idag. Örjan upp och bättre startspår idag, avslutade grymt vasst senast. Urtypen av häst som Örjan hittar smyglopp och sedan vinner med :-) |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Grattis till V4 Dahle och Asgaya
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Ändringar i sista minuten gav följande:
3,8-resten 13 1,2,3 12-4,9,14 12-2,3,4,5 4 1-8,9,12 (9 går med skor och bytte därför A-häst) Minst en A i 1 och 4 resp 5 och 7 |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Perfekt att inleda med voltlopp och omstarter. Extra spel flyter in men blir ju mer lotto för spelarna för varje återkallad start.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Ändrade från spik på Wellino till att ta med både 8 och 3 pga Hultmansnacket. Känns onödigt med Loke efter att ha sett två första omstarterna....
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Varför går inte Jorma tidigare, instängd av alla ...
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Mathias Andersson fick en V75-seger. Det är inte ofta man behöver ta med såna kuskar, så det är inte mycket att göra åt det. Eelis visar åter att han inte räcker riktigt.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Blir grovt störd av staro kickback (solklar diskning men de kikade aldrig på det) och går i mål en längd bakom vinnaren med rubbet kvar. Bra analys där shooter...
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Vad är det HULTMAN gnäller över ,,,,,
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Titta på reprisen. Att han satt kvar var nog snarast för att han satt och sov. Sedan sitter han i andra ytter, men den i rygg ledaren tar han plats och han blir grovt trängd och har ingenstans att ta vägen.
SO (+5) |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
På upploppet så lämnar han en bit fram till ledarryggen medan ettan spurtar förbi utvändigt till andraplatsen. Nej, den har lite att bevisa enligt mig.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Återigen, titta på reprisen. Han har 3 längder fram när han får någorlunda fritt och är i rygg i mål. Du får det att låta som att han är i rygg och tappar. Jorma fick korrigera sista biten för att inte köra upp i vagn.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
De två inledande loppen hade skrällpotential men slutade med en betrodd i första och klar favorit i andra. Resten ser ju mer ojämnt ut på papperet så börjar lukta låg utdelning och jackpot redan.
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Jag har sett om loppet och den övertygar inte på mig idag. Trist början och favoriten vann andra. Bättre tur på V5 kanske.
Senast redigerad av Shooter den 2018-07-28 klockan 16:54. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Fy fan Jorma varför sov du...började med två spikar 8 och 11...
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Glöm inte strecka Ulf O i kallblodsloppet. Första barfota runt om och helstängt huvudlag . Måste väl till en sådan 2 procentare för att V5 ska ge pengar . Ser att Björs Frej gick sin snabbaste tid någonsin enda gången den gick barfota bak. Men säger såklart inte att det är en spik. Inte varit bra på slutet. Men man måste ha in minst en utanför ramarna för att få betalt .
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#96 |
|
Eelis hade aldrig vunnit idag ändå att gå tredjespår 1000m, No way.
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Driver ju med tömmarna som om han inte har koll på vilket land han befinner sig i...lär komma en bra böteslapp på posten för det!
|
|
|
|
#100 |
|
Oerhört trist omgång. Ojämnt så det förslår som nästan alltid när V75 körs norröver.
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Inga böter till herr Andersson. Däremot fick Ulf Eriksson böter för felaktig drivning. Dock ingenting för tacklingen mot Eelis i sista kurvan.
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Broberg snackade om 1,10 i dödens för hans häst...undrar om den har kommit i mål än ha ha
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Administrator
|
Jag kommer få skäll av skägget då jag spikade QC och inte Mille...
Jaja, Canari satt iaf!
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Helt sanslöst. Såg ju förjävligt ut. Sen såg det ut som han rappade hästen efter loppet oxå när han skulle vända upp.
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Citat:
Gotland (+8) |
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Av Spelvärdes fyra överstreckade har två redan vunnit...
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Alltid varit sugen att bygga U-system med krav på att minst 2 avd deras "Mest Överspelade" skall vinna
inte provat än dock..Känns som det vinner fler av deras "överstreckade" än det vinner "dagen bästa spikar" |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Vinner Go Go nu och sen sitter min fame boko spik och sir q.c i sista så blir fan fan lite deg ändå
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Om Fame Boko & Sir Q.C sitter nu har jag 7 rätt
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Snyggt Basse. Pålitlig som vanligt.
Basse (+3) |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Prövar en liten chansdubbel med lås på 2 skrällar i DD:2
Avd1) 4,5,6,11 Avd2) 2,4 8 kombinationer x 30kr = 240kr |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Det var ju fan att Västerbo Pokerface inte kunde vinna. Det blir ändå några tusenlappar idag.
V5 Inlämnat: 2018-07-28, 16:32 Bollnäs Lördag 2018-07-28 Start: 17:05 Kostnad: 125,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 4, 5 (12, 9) 2: 12 B.W.Sture (4, 9) 3: 12 Västerbo Pokerface (3, 4) 4: 4, 5, 6, 9, 11 (12, 2) 5: 1, 6, 8, 9, 12 (4, 2) 5x1x1x5x5 = 125 rader. 125 x 1 x 1,00 kr = 125,00 kr. Totalt: 125,00 kr. Rättningskod: BNQ STW NMB |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Fame boko helt instängd... hur fan lyckas Per hamna 3 inner från spår 4?
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Loppet är avgjort sen några minuter tillbaka men Per Lennartsson är väl fortfarande kvar på innerspår...
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Tur man inte åkte till Bollnäs
Maken till tråkig omgång. T.o.m att snabbse loppen efter jobbet är ju trist. Tisdag mums då blir det åka av!
|
|
|
|
#127 |
|
Efter den prestationen så döper jag honom till totalt värdelös.
hoola (+2) |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Administrator
|
Jaha, Sir QC nu då för full pott på SHARPS tillsammansbolag.
(Kommer få sagolikt mycket skäll av Skägget om någon av 1,2,6,7,9,12 vinner...)
|
|
|
|
#129 |
|
Grattis Gotland och alla som var med i sharps tillsammansbolag
Gotland (+5) |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Efter SIR Q.C vann så hamnade det på 6 rätt.
Tack Per Lennartsson din jävla luffare |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Oskar är en jävla kärring. Släpper direkt, så jävla nöjd med andrapriset. Äckligt å se.
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Blom du blommar aldrig. Värdelöst för sporten
|
|
|
|
#133 |
|
Fan ryggade travlife igen på DD. V4 satt tack vare han, nu satt DD med
Tack travlife DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2018-07-28, 18:10 Bollnäs Lördag 2018-07-28 Start: 18:20 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 5, 11 2: 8 Sir Q.C. 3 x 100,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Rättningskod: GPR RTS SJB |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#135 |
|
Börjar så smått ledsna på v75. Knappast världens bästa spel. Så överanalyserat in i minsta detalj. Toppkuskarna kommer överens, småkuskarna blir åtklämda. Kan bara vinna om man har en jävligt bra häst.
Spelar ingen roll var i Sverige det går. Samma sak överallt. Tror egentligen GS75 eller V65 lördagkvällar är mkt bättre. Inte sönderanalyserat. Inte förutbestämt. Såja, nu har man fått gnälla efter ännu en pissomgång. Enda vinstchansen man hade idag var på DD. Valde mellan Fame B o Masterglide. Valde såklart den förstnämnde trots att jag tidigare i veckan trodde mest på Masterglide. Påverkad av allt snack o Spelvärde. Och Lennartsson sätter på biken o styr ner i tredje inner.... Nåja, ett rätt hade man idag. Att årets mest överstreckade häst Västerbo Gråben inte skulle vinna.... |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Otroligt tråkig omgång med väldigt lite tävlande. Tyvärr brukar det bli så när banorna ute på orten i norra Sverige ska ha sin V75a. Sådana här omgångar önskar man verkligen att travets elitserie alltid kördes på storbanorna. Men Bollnäs ska väl åtminstone hyllas för sitt fina banunderlag. Både Boden och Bollnäs är två norrlandsbanor som i princip alltid oavsett väder har sina banunderlag i toppskick. Men tyvärr är hästmaterialet mer av breddloppsklass än V75 klass i båda regionerna.
|
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Olle, du har glömt den inom travkretsar mycket kända "Jägersrolunken"!
SO (+10) |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#141 | |
|
Banned
|
Citat:
godnight
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Enig med den som skrev att det är lätt tröttna på V75 såna här gånger:
- Örjan vinner med allt utom Chapter Review som jag har spikat - Per L sätter på jänkarvagn och lyckas hamna i 3:e inner. Jag valde att spika. - Då Bottnas C inte går barfota byter jag A-häst i sista sekund, väljer mellan 1 och 8 och landar i Antonio pga. spetschansen. Kylin-Blom släpper... - 1%-aren BBS. Canyankee ser ut att krypa ur skinnet i rygg ledaren men galopperar in på upploppet.. Enda trösten var den låga utdelningen |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Såg att storspelarna på Twitter är upprörda med informationen om barfota eller jänkarbike på hästarna.Måste till bättre regler nu och va slut med ändringar före streckspelets början.
Gör man inte rätt för spelarna och lallar hit och dit så skall dom tvång strykas.
Som ofta bäst när det gäller. Senast redigerad av Spiken64 den 2018-07-29 klockan 06:28. |
|
|
|
|
|
|
|