Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-18, 10:20   #31

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Mr Golden Quick 2018-07-06.
Roligt att kommentatorn säger "Vallamiss" i början. Mitt i sommaren!?
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 10:35   #32

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Tror att Kapisch gl i avdelning 4 kan räcka långt. Får helt enkelt bli dagens jackpotdrag. Lycka till
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 10:43   #33

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 168
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Roligt att kommentatorn säger "Vallamiss" i början. Mitt i sommaren!?
Kunde vart så, dock uttala han aldrig vallAmis.
Utan vallmis (klar) förståd ditt skämt dock
Heppson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 10:48   #34

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 460
Standard

Spännande v75 idag svårt att hitta spikar när man jagar miljonerna
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 11:37   #35

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Hugo Gustivar Boko - Jorma spår ett i voltstart?
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 11:46   #36

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Petter99 Visa inlägg
Ja hur var det nu med Jorma och voltstart

Kapish G.L. kan mycket väl ta spets och leda länge som någon skrev tidigare.
Det blir nog ytterligare några streck.
Gammal 2018-08-18, 11:58   #37

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Jag har ruggig feeling för 3 Staro Miami i stonas E3 final idag.

Zara Kronos blir stor favorit och från spår 1 tror jag det kan strula för Jocke Lövgren..
5 Indiana boko har väl bra chans att spetsa men jag tror inte det är häst nog att leda runt om. Jocke gör nog allt han kan för att svara spets och om han lyckas så har vi toktempo första 500.

Staro Miami var tokbra efter galopp i förra E3 finalen och tog ner dagens skrik Indiana Boko enkelt sist. Från Spår 3 lär Mika Forss hamna bra på det och jag tror Staro Miami blåser fältet över upploppet!

Värst emot kanske är Kihlströms uppsittning 6 Aria. Örjan är alltid farlig i stora finaler och Aria känns som rätt typ av häst för en Örjanstryrning. Smyg med, låt de andra köra bort sig, hitta rätt rygg och spurta bra. Aria verkar iaf kunna springa fort över ett upplopp.

Tvillingen 3-6 lär betala ok
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jeppe565 (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 12:07   #38
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag har ruggig feeling för 3 Staro Miami i stonas E3 final idag.

Zara Kronos blir stor favorit och från spår 1 tror jag det kan strula för Jocke Lövgren..
5 Indiana boko har väl bra chans att spetsa men jag tror inte det är häst nog att leda runt om. Jocke gör nog allt han kan för att svara spets och om han lyckas så har vi toktempo första 500.

Staro Miami var tokbra efter galopp i förra E3 finalen och tog ner dagens skrik Indiana Boko enkelt sist. Från Spår 3 lär Mika Forss hamna bra på det och jag tror Staro Miami blåser fältet över upploppet!

Värst emot kanske är Kihlströms uppsittning 6 Aria. Örjan är alltid farlig i stora finaler och Aria känns som rätt typ av häst för en Örjanstryrning. Smyg med, låt de andra köra bort sig, hitta rätt rygg och spurta bra. Aria verkar iaf kunna springa fort över ett upplopp.

Tvillingen 3-6 lär betala ok
Nog för att en del hästar ”går bra efter galopp”, men vad var det där för insats? Galopperar varvet kvar, försvinner ur bild, säkert 40-50 meter efter och är ändå med dem i mål. Bästa treårsmärren som Mika kört, enligt uppgift. Jag är lite inne på att dom försöker sända från start och skulle finländaren hitta till spets, då måste hon väl bli svårslagen? Minst utgång hos mig.

Jag är mer inne på 10 Racing Brodda som idiotdrag. Har väl mest lopp i kroppen, har respektlöst körts fram i dödens eller dragit tåget i tredjespår, och ändå varit med dem. Bra startrygg här, tredje ut och få smyga med i rygg själv, för en gångs skull så är det en rolig 20-oddsare/1%-are.
Basse (+3)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 12:24   #39

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

V75-1
Kör nog ett lås med bästa hästen Mr Golden Quick och spetsfavoriten (väl?) Lindas Girl. Här skulle jag helst vilja helmåla, men jag får hoppas det räcker helt enkelt.

V75-2
Samma här egentligen, Devil Sound med jänkarvagn och barfota SKA ta ledningen där. Och att Betting Gangster är bästa hästen tror jag alla är överens om. Liite sugen på att spika Devil dock.

V75-3
Här begriper jag inte mycket av att Monark Newman gjorts till favorit. Spets säger de, men jag ser spetschansen som mycket mycket låg. Piraten favorit till spets, Volstead andrahandare. Det där beror på hur kuskarna tänker skulle jag säga, stönigast vinner. Fördel Piraten dock som jag nog kör utgång på. Att Globalsatisfaction kanske ska köras med bike gör att jag inte vågar ta bort den heller. Hade jag trott på körning streckar jag ju Order To Fly nästan först av alla! Men nu ser jag det scenariot som lågrisk.

V75-4
Här gör kollektivet det enkelt för sig och tittar direkt på alla plus som ekipage nr 1 har, spikar och bläddrar vidare! Gjorde jag också först innan jag insåg hur stor favorit den var och hur mycket det kan strula med låg klass och voltstart. Plockar med mig de tre övriga betrodda som rensar bra! Kan hända att jag sätter utgång på favoriten, för troligaste vinnaren är det väl. Men överstreckad är han ju också.

V75-5
Har svårt att välja här mellan Ural och Exclamation Mark och det lutar åt en ren dubbling. Båda ganska startsnabba och den som tar spetsen har väl iallafall 80% chans att vinna loppet. Mister Niky betalar jag nog inte för även om de snackar om möjlig bike, den är lite för trög från start och med spår på vägen tar de inte ner en favorit i ledningen oavsett balans.

V75-6
Här har jag 1,2,3,5,7 streckade och det ska räcka. Ranken inbördes måste jag däremot jobba på. Har ingen riktig tro på att favoriten kommer hålla ledningen ändå så den rankas nog ner. Indiana Boko - barfota, helstängt och eventuell jänkarvagn. Måste nog bli förstarankad på det är en bra utgång till 15%! Aleppo Pine kanske är bäst av alla men är ju inte speciellt rask ut. No Matter måste jag betala för på 2%, barfota och urryckare idag!

V75-7
Oviss silver idag tycker jag, streck för 1,2,3,4,5,9. Ajlexes Cubano är ganska rask iväg och kan hamna bra till från det här läget. Har visat sitt livs form i två raka sprintsegrar nu!

Känns väldigt svajigt i första det här upplägget, men mycket starkt i övrigt. Lycka till i eftermiddag och välkomna att lira tillsammans med mig om ni tror på mina tankar här!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 12:29   #40
Administrator

Sharp$: 6368
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
6,95 fick jag efter Tat, har du kollat vad platsoddset sänktes till(finns ju under Mina Spel)?
2,39. Ändå hyfsat på tänkbar spets alt dödens...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 12:36   #41
Administrator

Sharp$: 6368
Standard

Spikar Devil Sound och Staro Miami på Gotlandsexpressen.

Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 13:01   #42
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Hade jag varit dig så hade jag dunkat in 40000rader idag
Vem vet, Perra, inte helt omöjligt...
Grant (+1), lenninen (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 13:06   #43

Shooters avatar

Standard

Citat:
Någon som har koll på Arctic Lover* från Finland Tänkte bara så vi Svennar inte går på en Finsk MINNA om det blir skoryck. Är ju en Love You avkomma
Skor och vanlig vagn.
Gammal 2018-08-18, 13:12   #44

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6491
Standard

Man verkar kunna ta 1 och 5 typ i alla lopp

Guld spikar ja volstead bara för att jag inte kommer göra nått stort system

Max 70 spänn när jag ska köpa snus senare.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 13:29   #45

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1332
Standard

Mina tankar: Avd 1: Öppet som tusan efter de strök min tipsetta. Inga riktigt startsnabba, kan bli så att Lindas Girt och Sugar Daddy slåss om täten. Den som kommer dit borde ha bra chans. Strecka på..
Avd 2: väldigt inne på Devil Sound där det maxas i utrustningen. Såg verkligen helläcker ut senast i försöket. Tror på spets och slut trots innerspåret. Många bakom, Evens Cool Boy med lopp i kroppen?
Avd 3: Många om budet hör också. Volstead såg förbättrad ut senast när han fastnade med allt kvar. Lillchans på spets men trivs annars i dödens. Lättare motstånd än vanligt.
Avd 4: Lite trist kanske men tror favoriten bara vinner det hör. Kollat lopparkivet och känns inte som det ör någon som kan lugga honom på ledningen.
Avd 5: Har Mister Niky som klar förstahäst. Har glänst i förvisso enkla sällskap mer ser ut som en riktig häst. Lättas i balansen, trivs på distansen och förväntar mig lite körning.
Avd 6: Tror galet mycket på Staro Miami. Smällfin senast och hade nog vunnit E3 gången innan utan galopp varvet från mål. Faktiskt fast med lite sparat efter det. Öppnar okej och bör sitta bra till. Kusken väldigt uppåt!
Avd 7: Angel Of Attack runt om? Kanske men Pettersson lär försöka rejält med Ajlexes Cubano. Kan det duktig körning här så bakspårshästarna bjuds in. Disco Volante bästa hästen? Formen? Antonio Tabac fast med allt senast. Siktat hit. Mr Lindy gjorde en galen bortre långsida senast, höll oerhört tappert! Spännande!

Om någon tycker mina idéer låter okej är ni välkomna till Mickes trehundring.
Lycka till!
Borelia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td