Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-11-01, 11:01   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9043
Standard

Lördagen 3/10 Romme - V75 Jackpot


Här pratar vi om lördagens tävlingar på

Romme
Längd: 1000 m
Bredd: 21,0 m (2140 m), 21,0 m (1640 m)
Upplopp: 205 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Ja


Lycka till därute!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-01, 11:12   #2
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9043
Standard

Butikslapparna ska ju in tidigt så första genomgången är gjord.

Tycker det ser rätt kul ut och med extra pengar i potten så lär det bli rätt ok utdelning på alla rätt.

Ural borde ha vettig chans trots bakspår men till över 70% så rycker det tidigt i garderingstarmen. Tar med ett gäng här. Tillman sitter i spets direkt och kör så länge lampan lyser men "Brorsan" har väl inte visat vinnarskalle direkt... Tidigt motbud på läget iaf!

Precis tvärt om känner jag kring OTP som har hemmabana och gått bra på slutet. Visst finns det motbud men 23%?!? Spik!

Global Thunder blir "något" kuskförstärkt och borde väl vinna femte? Särskilt då värste motbudet fått bricka 12... 22%?!? Spik!

Fick sedan bli ett lås på Heavy Sound (hade spikat vid annan körsven) och Milligan School (som förhoppningsvis hamnar fint på det med vettig startrygg!)

Nåväl, mycket tid kvar till start så jag hinner väl ändra mig ett gäng gånger!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-01, 16:06   #3
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 354
Sharp$: 1035
Standard

Spikade Ural på bolaget sist men som du skriver, alldeles för hög % och finns hästar som kan utmana.
Global Thunder kommer bli spik nr 1 men funderar på ifall inte Finseth yr inte ska bli spik 2?
Hade egentligen tänkt hoppa över denna helg (men finns spelvärde på förhand känns det som)
Blir ej förvånad ifall RK Rapida vinner första...Men man vill inte göra dem som är med besvikna redan efter första loppet heheh.

Vad tror ni?
Ceezy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-01, 17:11   #4
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

Avd 1 XANTHIS BRAZIL jo va bra sist o lär få bra läge o vinner väl. Men vann väl eg ett skräplopp sist och det blir alla lyriska över? V75 nu sist jag kolla ialf. ROCKY TILLY har mer hårdhet samt går bra från bakspår och möter väl inte mycket mer än spåret eg 15 % löjligt. Långa upploppet löser läget. Ston och 3-åringar spolas självklart ner i toan här

Avd 2 Ural vinner väl tyvärr, Örjan brukar lösa bakspår. Men 70 % 1640 och spår 10 måste bara testa emot. 7-5 har väl bättre läge nu. Ja 3 leder väl ett tag, men kusken och hästen är väl två löss som sällan vinner v75, spolas ner i toan med.... Bjuder på den hästen isåf..

Avd 3 HEAVY SOUND Vinner detta om den är frisk. Kan gå från alla lägen ända minus är kusken. Men även han ska väl lyckas sätta en straffspark utan målvakt.

Avd 4 Kallblod som är öppet, löser det som alltid Norska hästar slår våra Svenska 8/10 ggr typ. Målar på med alla norska.

Avd 5 Öppet 4 10 11 lär ialf inte vinna. Tar resten o hoppas på smäll

Avd 6 ERIK STING kommer bli skrikhäst hos alla experter, vet man ju hur det brukar gå för dessa hästar, tror Erik är en lus. Ser öppet ut 3 med Goop bra spår och norsk växel av piska. 2 bra läge men kanske tufft att vinna men har fart lika så 5-7. Ja två som gjort det bra i skymundan 9-11. 10 - 12 kan komma på långa upploppet. Skulle gärna ta alla för här finns sköna % på rea.

Avd 7 Lutar åt spik Piraten när % bara är 24 % men klart 60 meter är alltid 60 meter. Ja så står två kanoner 7-8 bättre till. Samt långskottet 2 skulle inte bli förvånad om den ledde runt om el får en turlucka...
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-01, 22:41   #5
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Avd 1 XANTHIS BRAZIL jo va bra sist o lär få bra läge o vinner väl. Men vann väl eg ett skräplopp sist och det blir alla lyriska över? V75 nu sist jag kolla ialf. ROCKY TILLY har mer hårdhet samt går bra från bakspår och möter väl inte mycket mer än spåret eg 15 % löjligt. Långa upploppet löser läget. Ston och 3-åringar spolas självklart ner i toan här

Avd 2 Ural vinner väl tyvärr, Örjan brukar lösa bakspår. Men 70 % 1640 och spår 10 måste bara testa emot. 7-5 har väl bättre läge nu. Ja 3 leder väl ett tag, men kusken och hästen är väl två löss som sällan vinner v75, spolas ner i toan med.... Bjuder på den hästen isåf..

Avd 3 HEAVY SOUND Vinner detta om den är frisk. Kan gå från alla lägen ända minus är kusken. Men även han ska väl lyckas sätta en straffspark utan målvakt.

Avd 4 Kallblod som är öppet, löser det som alltid Norska hästar slår våra Svenska 8/10 ggr typ. Målar på med alla norska.

Avd 5 Öppet 4 10 11 lär ialf inte vinna. Tar resten o hoppas på smäll

Avd 6 ERIK STING kommer bli skrikhäst hos alla experter, vet man ju hur det brukar gå för dessa hästar, tror Erik är en lus. Ser öppet ut 3 med Goop bra spår och norsk växel av piska. 2 bra läge men kanske tufft att vinna men har fart lika så 5-7. Ja två som gjort det bra i skymundan 9-11. 10 - 12 kan komma på långa upploppet. Skulle gärna ta alla för här finns sköna % på rea.

Avd 7 Lutar åt spik Piraten när % bara är 24 % men klart 60 meter är alltid 60 meter. Ja så står två kanoner 7-8 bättre till. Samt långskottet 2 skulle inte bli förvånad om den ledde runt om el får en turlucka...
Varför spola hästen med garantispets i avd 2? Visst kusken är dålig men i spets kan "alla" köra. Dumt att spricka på den om du ändå garderar.
I avd 3 är där kusken är usel (speciellt i startskedet och lär hamna på vingel) finns torskkänsla.
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 08:30   #6
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Varför spola hästen med garantispets i avd 2? Visst kusken är dålig men i spets kan "alla" köra. Dumt att spricka på den om du ändå garderar.
I avd 3 är där kusken är usel (speciellt i startskedet och lär hamna på vingel) finns torskkänsla.
Tillman tar spets förvisso, men tar med andra parametrar också spets är inte allt i min bok. Vinner sälla i v 75 o sällan får in skrällar el sina hästar från spets. Står lite halvhårt inne i loppet och möter mil bättre hästar. Slösar inte mina streck på den kvinnan. Som sagt bjuder på den hästen och skulle jag slösa streck hade jag hellre valt MR PERFECTION

Brukar alltid spika i guld slösar sällan streck här, tar den med form och bra stallform. Speciellt när hoten har bakspår. Kommer släppas tidigt till spets sen ska de va bra där bak för att vinna från dödens. Tar nog lite vingel framför dödens i guld. Känns som att de som kan vinna kommer behöva tur, ja då tar jag ställning spika ur mig el gardera bort sig, sak samma. Sen klart kusken har massa att önska, men hellre denna kusk framför Tillman.. Samt rätt bra % på favoritvinst från spår 7, lite förvånande. Hoppas på strykningar med

Senast redigerad av kire1111 den 2018-11-02 klockan 08:38.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 08:43   #7
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Tillman tar spets förvisso, men tar med andra parametrar också spets är inte allt i min bok. Vinner sälla i v 75 o sällan får in skrällar el sina hästar från spets. Står lite halvhårt inne i loppet och möter mil bättre hästar. Slösar inte mina streck på den kvinnan. Som sagt bjuder på den hästen och skulle jag slösa streck hade jag hellre valt MR PERFECTION

Brukar alltid spika i guld slösar sällan streck här, tar den med form och bra stallform. Speciellt när hoten har bakspår. Kommer släppas tidigt till spets sen ska de va bra där bak för att vinna från dödens. Tar nog lite vingel framför dödens i guld. Känns som att de som kan vinna kommer behöva tur, ja då tar jag ställning spika ur mig el gardera bort sig, sak samma. Sen klart kusken har massa att önska, men hellre denna kusk framför Tillman.. Samt rätt bra % på favoritvinst från spår 7, lite förvånande. Hoppas på strykningar med
Frågan är väl om Heavy Sound kommer till ledningen? Jag tror Bergh sitter tidigt i spets och Robert brukar inte släpppa. Men HS kanske vinner från dödens iaf?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 13:35   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Efter strykningen så kan väl inte ens Haugstad förlora...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 17:52   #9
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 022
Sharp$: 14809
Standard

Första tanken sen jag såg loppen imorgon , spik piraten .. Hans årstid börjar nu och sen långt upplopp och med en Spännade kusk också ... Sen lutar de la åt redens i guld nu när den blev ner struken ett hack ! Lr va tror ni sharpers?
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 18:09   #10
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4707
Standard

Kan bara hålla med dig zimonzzon85 OTP spik i morgon och 6 lopp att lösa ,om man nu inte spikar Ural också. Vågar dock inte sätta ner sjutummaren på Heavy S ......kusken vinner inte ofta på V75... eller?
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 18:51   #11
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Kan bara hålla med dig zimonzzon85 OTP spik i morgon och 6 lopp att lösa ,om man nu inte spikar Ural också. Vågar dock inte sätta ner sjutummaren på Heavy S ......kusken vinner inte ofta på V75... eller?
Helt rätt att Haugstad inte vinner på V75 så ofta...

På de 300 lopp man kan kolla bakåt på Travsport så har Haugstad startat 36 ggr på V75. Resultat: 3 vinster, alla med Heavy Sound...

Senast redigerad av 777 den 2018-11-02 klockan 18:54.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 18:54   #12
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4707
Standard

Bara och banka in då med andra ord
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 19:04   #13
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Bara och banka in då med andra ord
Nonono - var försiktig... Tänk på Milligans School...
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 19:13   #14
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Avd 2 Brons.

9 Roheryn är svår att motstå - hoppas att även h/v är imponerade. Är inte Roheryn stor för att vara sto? Ngn som vet?

Blir nog 10 Ural som vinner detta. Susanne Richter är otroligt duktig för att vara kvinnlig amatörtränare. Och ja, Örjan kör ju.

Skulle önska att Tillman fick vinna med 3 Brothers In Am. Han är ju inte så dålig, vann på Solvalla i september på 10.9 ak. Men mindre troligt.

Senast redigerad av 777 den 2018-11-02 klockan 19:21.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 19:34   #15
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Första tanken sen jag såg loppen imorgon , spik piraten .. Hans årstid börjar nu och sen långt upplopp och med en Spännade kusk också ... Sen lutar de la åt redens i guld nu när den blev ner struken ett hack ! Lr va tror ni sharpers?
Vilken häst är struken i Guld?
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 19:41   #16
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Vilken häst är struken i Guld?
Officer CD
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 21:01   #17
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 022
Sharp$: 14809
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Vilken häst är struken i Guld?

Officer cd !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+5)
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 21:13   #18
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg


Avd 6 ERIK STING kommer bli skrikhäst hos alla experter, vet man ju hur det brukar gå för dessa hästar, tror Erik är en lus.

Erik Sting?

Ojämnare än en norrländsk skogsväg, precis efter att tjälen släppt.

Blandar ohästliga insatser med rena bottennapp, trots förmånliga löpningar.

Om det inte stod ’hingst’ i programmet skulle man nästan kunna tro att han är brunstig ibland eller helt enkelt bara lägger ner när PMSen sätter in.

Totalt omöjlig att ranka i vilket lopp som helst, förmodligen pannkaka imorgon.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 21:36   #19
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4273
Standard

Erik Sting i all ära, han möter en häst som egentligen borde starta i guld. 3 Chief Orlando är enligt Kari Lähdekorpi Finlands just nu bästa häst. Hade han startat i Sverige istället för Finland i något av de senaste loppen hade han gått ur klassen, då prispengarna är lägre hemma. Visst, det kanske är skillnad på motstånd men BG i jollen och "fel" klass betyder i min bok SPIK!

Edit: Lyssnade precis på travsnack... där kom man fram till samma slutsats.

Senast redigerad av eveton den 2018-11-02 klockan 22:12. Anledning: Travsnack med Sharps!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-02, 22:04   #20
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Så här spelar jag i mina bolag

avd1. A 3-2 B 10-5-11-4-7-6 C 8-12-1
avd2. 5 Dreamboy AS (10-12)
avd3. B 7-9 (11)
avd4. D 2-11-13 B 5-9-8-14 C 7-15
avd5. B 7-6-12 C 9
avd6. A 4 B 2-5-3-12-6-8-11 C 7-1-9-10
avd7. D 13 B 9-14 C 8-11-6

krav minst 1 A samt 1 D måste vinna och 0-1 C hästar.

Bolag2

avd1. D 3-2-10 B 11-4-12-5-6-7 C 8-1
avd2. D 5 B 10-12 C 2-8
avd3. A 9-7 B 11 C 4-3-8-5
avd4. D 11-14 A 2-5-9 B 8-13-15 C 7-6-4
avd5. D 7 A 6-8-12 B 9-3-5-4-2-1 C 10
avd6. 4 Erik Sting (5-2)
avd7. 13 On track Piraten (9-14)

krav minst 1 A samt 1 D måste vinna och 0-1 C för fullpott..

God tur!

avd1. Ovanligt att ATG lägger ett av de kraftigaste skrälloppen redan i avd 1. Klass II genererar bra med smällar och sett till distansen (18 starter på V75 sen 2016) har favoriten infriat 5 gånger men 6 skrällar har vi haft. 4 av skrällarna har även vart under 4% samtidigt som endast en favorit över 40% har infriat. Tittar man på alla (29) starter i volt i klassen så är det 27,59% på favoriten och 31% på skräll där 9 stycken vart under 4% Lägg därtill de 709 Volt medel som gått på V75 så hittar vi 22,28% skräll varav 10,86 (77 st) är streckade under 4%. Mitt drag går iallfall till nr 3 som jag tror tar spets enkelt i detta fält och därifrån ger den sig ogärna, borde ligga på minst 25 proc i spelproc och inte 12 men det är bara gott för mig nr 2 öppnar inte lika raskt i volt och kan hamna en bit bak är dock väldigt stark och rätt speedig med rätt lopp. Tidig, Passar även på att lyfta fram nr 10 som spurtar bra mesta dels hela tiden men vinner sällan numera, har dock bra form och med klaff sänker man många upploppet ned. 3-2-10 hade kunnat vara ett alt till lås men eftersom skrällfaktorn är så pass hög, lyfter fram nr 5 som är en vass treåring som slagit bra hästar och fixar man spåret är man definitivt med där framme. nr 6 har öppnat rätt bra med bilstart men det var ett tag sedan man startade med volt och kanske inte är lika snabb ut då? har dock 2 av 3 i spets och klart intressant om man lyckas. nr 7 lär hamna på vingel kan inte öppna specielt snabbt och Örjan får förlita sig på turen alt backa sig sist. Kommer korrigera min rank mot kvällen efter en djupdykning i loppet.

Avd2. Här är Ural jätte favorit men det har varit dåliga träningsförhållanden för honom i veckan och med tanke på att han hämnas av bakspår över korta häcken ser det lite väl hårt ut. 77 proc vinns från framspår 1-8 där hingstarna (5 år) har ett litet övertag gentemot valacker och ston, Dreamboy as passar perfekt in i den kategorin. I den senaste starten satt Dreamboy as i fjärde ytter medans Ural satt 20 meter framför i andra ytter. När det var ca 700 kvar pressade Ural sig till spets och försvann, då fick Dreamboy as gå i vida spår utan rygg höll farten i 10 fart sista 500, nu ser det upplagt ut som att Dreamboy as kan vara före Ural redan i starten, det är inte helt enkelt att rygga en spetshäst från bakspår det har jag lärt mig med tiden. Min ide står verkligen på tur för att vinna och med bättre förutsättningar än så här kommer han inte få på länge. 8 proc är riktigt bra, i min bok borde den ligga på minst 25 proc, Ural borde ligga på runt 20 med tanke på spåret. På bolag 1 spikar jag, i bolag två kör jag enbart utgång.


avd3. I dessa lopp är det lättast att hitta vinnaren, statistiken säger att man klarar sig med de tre mest streckade till 79 proc där hingstar har ett litet bättre vinstfacit än valacker och ston på Romme i Guld. Bland hingstarna så har vi 9 och 11 som passar in i kategorin. men bästa spåren på Romme i Guld är 1-2-7-9 och i dessa typer av lopp vinner favoriten ca 51 proc vilket är en hög siffra, Heavy sound öppnar medel och hamnar på vingel till en början men kör nog fram relativt tidigt placerar sig i dödens och synar ledande Dikital Ink som jag tror tar över spets från nr 2 efter 400 körda. Mulligan School är det roliga draget i loppet han kan rygga startsnabba 2 om han hinner med, kanske hamnar 3 utvändigt men med tanke på att Heavy får ett tyngre lopp och Mulligan en spårsnål resa så kan det vara läge för Mulligan till 16 proc, i bolag1 låser jag på 7 och 9. Vill passa på att varna för Nappa Scar där Pelle låter lite små optimist inför detta, hade ju ett trist spår senast men såg fin ut både i värmning och provstart, fint läge och har skrällt tidigare på Romme. 1 proc. Det skall sägas att det är rätt sällan det skräller i Guld men när det gör det så rensar det rätt gött. Diamanten får gå i B ranken i bolag2, mycket kapabel och krigar alltid men spåret är inte bra och frågan är vart han hamnar, blir det tok tempo 1.06 första 500 och 10 på varvet är han givetvis tidig och jag gillar denna krigare Många kommer gå på Diablo men han har inte öppnat så pass bra som han gjorde för 2 år sedan under sommaren, trots Björn har jag svårt att se att man skall väcka den björn som sover så djupt. Nr 2 tar garanterat spets intialt, Digital ink är näst snabbast har visat sig riktigt snabb framför allt under hösten när kylan drar sig in.

avd4. nr 2 är perfekt in matchad i detta lopp har också 3 av 4 i spets och brukar hålla farten fint mot slut, Men loppet är rätt öppet och i dessa typer av lopp kommer vinnaren ofta bakifrån, nr 11 med Torbjörn Jansson är en Mästare de lux på kallblod och när han dessutom kör en häst som enligt statistiken är det bästa spåret så måste den med som en av utgångarna. Vann ju dubbelcupens final den 15 sept och slog då bl.a Bellfaks, hästen är mycket speedig och får han det perfekt kört av Tobbe så knäpper han de flesta upploppet ned. 5 proc Ur Faxe åker ner lite i ranken han står rätt hårt inne i loppet och lite väl hårt spelad.

avd5. Här har jag ett roligt drag som jag var lite inne på att spika det är Waikii Silvio (namnet) är ständigt underskattad, har haft detta i sikte ett bra tag, kvar i klassen, Gick 13 sista 1200 senast utan att pressas för fullt. Känns dunder i sista jobbet och trots spåret bör "goop" hitta position i den främre delen. Näst senast gick han nedåt 10,3 sista 800 med bra fart och ännu snabbare sista 400. Dessutom den enda häst i detta fältet som utvecklas hela tiden och går från klarhet till klarhet. Spelar med utgång på mina bolag kan vara en spik för den djärve, och rolig utgång på TOP 7. Bakom är det lite mer öppet, nr 6 gillar jag hästen har varit riktigt bra på slutet och tål jobb, hamnar nu? nr 12 har 8 av 10 med Magnus och gynnas om det blir tempo i loppet. Visitor hämnas av ett svårt spår men gynnas även han av tempo, Highland Park är snabb ut men har spetsat i och vunnit i enklare omgivning på slutet, dessutom följer en galopp ofta upp med en ny galopp, totalt överstreckad. Risk att det blir körning eftersom 2-3-4-5 vill sitta i spets, nr 5 kliver upp i klass, nr 2 skall få skor, bra näst senast men rankas ner pga insatsen senast, Bästa spåret i dessa typer av lopp är spår 4 de vinner hela 20 proc i kategorin,

avd6. Dessa lopp vinner ofta någon från spåren 1-6 där sex åriga valacker har fördel och valacker totalt vinner 82 proc av loppen. nr 2 tar spets intialt hur bra kan nr 3 öppna i Sverige? nr 4 kan öppna rejält och har gjort det vid några tillfällen på höstkanten dessutom har han visat knallform med toppinsatser som följd, Han utvecklas mer och mer och Uffe kommer bli offensiv, Jag har svårt att sätta in Finsken i sammanhanget och Björn vet att de kanske inte kommer förbi nr 2 om inte Nicklas väljer att släppa. Känslan är att Erik Sting laddar en bit, tar upp och placerar sig i andra spår, sätter in attacken när det är dags. Räkna med ett tuft första 500. På bolag 2 spikar jag Erik jag tror hans tur att vinna är kommen... Blir det väldigt hårt kört kan Mr Golden Quick blanda sig i, Mikka i jollen och avslutar ofta starkt. I C ranken varnar jag bla för nr 6 som är en årttidshäst och gör sina bästa lopp på höst och vinter, stark och form! Nr 7 körde passivt senast med sikte på detta, hästen kan öppna rejält vid laddning och han är bra denne.. 2 proc, passar på att varna även för Cubano som gillar hård körning och är i form! och sedan nr 1 som drog fram Elliot Coger senast, Får en fin resa vid sargen och uppenbarar luckan sig i tid, kan det vara dags nu, Pelle och Berg hästar går som tåget...


avd7. Har en "klar" vinnare i form av On track Piraten, Tränaren spikar sig själv detta är klass skillnad, han brukar tända till med nya kuskar och Rikard kan nog få rejäl snurr på honom, Lång distans är enbart en fördel och han brukar gå rejält sista biten. Hans tid är nu! Möter ju ingenting gemfört med vad han brukar. Han tjänar sina finaste pengar på höst , vinter och vår när kylan slagit in. 23 proc är helt vansiningt. Men jag tackar så mycket för det. I statistiken säger den att i dessa typer av lopp är skrällfaktorn lika stor som i avd1 men då brukar kanske inte en så pass klar vara med? i bolag 1 kör jag utgång på Piraten och tar med nr 9 och 14 i B ranken och i C ranken målar jag på lite med några outsiders, Nr 6 Mirakel till 0 proc, Det har körts över 100 sådana här lopp och ingen från spår 8 har segrat ännu. Back to burn får stå tillbaka i tipset pga det.

DD1. 4 ERIK STING
DD2. 13 ON TRACK PIRATEN

God Tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gorgonzolastank (+10), asgaya3141 (+5), 777 (+5), Major (+15), Torstens (+10), AmaerildeRimfrost (+16), eveton (+5), Fulsprit (+10)

Senast redigerad av Klanke den 2018-11-03 klockan 11:14.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 00:58   #21
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

I avd 6, Silver, har jag bestämt mig för 3 Chief Orlando. Först p g a mödernet, inte för att mamman var ngt särskilt men hon var dotter till Felix Santana som var son till Quito de Talonay. Och råkar vara så att jag ofta fastnar för NAMN ... Fanns t ex en häst vars mamma hette Big Blue Kitten. Honom spelade jag alltid. Lyckligtvis var hästen i fråga Yarrah Boko.

Först pga mödernet ja, men varkar vara en bra häst som har vunnit fem av 11 lopp i år, tjänat 403k.

Även kanske 2 Knifetown Winner och 4 Erik Sting. Eventuellt.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 01:06   #22
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Erik Sting i all ära, han möter en häst som egentligen borde starta i guld. 3 Chief Orlando är enligt Kari Lähdekorpi Finlands just nu bästa häst. Hade han startat i Sverige istället för Finland i något av de senaste loppen hade han gått ur klassen, då prispengarna är lägre hemma. Visst, det kanske är skillnad på motstånd men BG i jollen och "fel" klass betyder i min bok SPIK!

Edit: Lyssnade precis på travsnack... där kom man fram till samma slutsats.
Jösses - det där hade jag inte en aning om???

Hade just en utläggning om Chief Orlando, att jag fick ögona på honom pga morfars och morfarsfars NAMN. Men ovanstående personer gick nog på andra kriterier
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 01:20   #23
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

I avd 3, Guld, bryr jag mig nog inte om att krångla utan spikar 7 Heavy Sound, i alla fall just nu.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 07:20   #24
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan nån förklara grejen med Bucks to Burn i sista? Har vunnit två lopp i år på Bollnäs! Har inte levererat i några större sammanhang som äldre. Har mycket svårt att se att den ska hålla undan för hästar som t ex Piraten. Han är ju inte ens bäst på sin startvolt. Schas!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 07:36   #25
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Kan nån förklara grejen med Bucks to Burn i sista? Har vunnit två lopp i år på Bollnäs! Har inte levererat i några större sammanhang som äldre. Har mycket svårt att se att den ska hålla undan för hästar som t ex Piraten. Han är ju inte ens bäst på sin startvolt. Schas!
Ny hos Redén sen 3-4 månader sedan, det borde väl räcka som förklaring?
De är väl inte första gången han skulle göra mirakel med en häst
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 08:25   #26
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns det någon go gubbe som kan slänga upp Jens Sjödén?
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 08:42   #27
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Erik Sting i all ära, han möter en häst som egentligen borde starta i guld. 3 Chief Orlando är enligt Kari Lähdekorpi Finlands just nu bästa häst. Hade han startat i Sverige istället för Finland i något av de senaste loppen hade han gått ur klassen, då prispengarna är lägre hemma. Visst, det kanske är skillnad på motstånd men BG i jollen och "fel" klass betyder i min bok SPIK!

Edit: Lyssnade precis på travsnack... där kom man fram till samma slutsats.
Men hade inte typ halva det här silverfältet varit "Finlands bästa häst" just nu om de varit finska?

Atupem är ju bättre än Orlando och även om det är en kanonhäst så startade den ju i klass 1 senast i Sverige och det är ju en bra bit upp till silver.

Nu kör ju Goop så det går inte att totaldissa och det finns ju även en risk att Westerholm viker ner sig och släpper, men det är nog inte troligt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 09:19   #28
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

Första tanke in

V75
Inlämnat: 2018-11-03, 10:13
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 16:20
Kostnad: 9,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Rocky Tilly (2, 7)
2: 2, 5, 10 (9, 3)
3: 7 Heavy Sound (9, 11)
4: 2, 7 (9, 8)
5: 9 My Dream Art (2, 12)
6: 3 Chief Orlando (4, 2)
7: 7, 10, 14 (13, 8)

1x3x1x2x1x1x3 = 18 rader.
18 x 1 x 0,50 kr = 9,00 kr.
Totalt: 9,00 kr.
Rättningskod:
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 09:47   #29
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Avd 7, 3140 volt.

Nu har jag kollat avd 7 från alla möjliga håll och kanter och kommit fram till följande:

Trots att 13 On Track Piraten (min älsklingshäst) startat cirka 100 ggr utan vila och att Strömberg (förmodligen uppmuntrad av alla förståsigpåare som säger att hans häst har sin bästa tid under vinterhalvåret) nu verkar vilja prova med start vecka/vecka (!) så måste han med. Och jag håller tummarna.

Men även 8 Bucks to Burn måste med. Visserligen inte startat över tre varv men är en Ready Cashare och Örjan i vagnen. Nu ser jag förresten att han är andrahandsfavorit och att Guiden faktiskt har rankat honom etta!

Mer då? Det var någon mer jag tänkte på. Jo, 12 Ready Ribb. Inte startat på ett halvår men har en fantastisk stayertid - 13,2 - en fantastisk kusk - Björn Goop - en fantastisk segerprocent, 43% - och en fantastisk far - Ready Cash.

Och så vidare...

Tillägg:
Gick in på ATG och kollade, Just de hästarna jag med stor möda plockat fram är tre i topp på spelet. Varför försöker man ens...

Senast redigerad av 777 den 2018-11-03 klockan 10:04.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 10:19   #30
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jag blir allt lite sugen att vara med redan den här veckan och bryta bojkotten mot V75 och ATG. Det är ju väldigt fina extrapengar som ligger och skvalpar i sjurättspotten!

Frågan är ju sen vilka intressanta spikar man kan hitta? Chief Orlando och Sir Henry P.Hill kunde vara två trevliga spikar som man även kan dunka på en DD om man har spelabstinens.

Alla hästar i kallblodsloppet? Frågan är sen hur Heavy Sound ska kunna förlora. Den vill man ju fälla om det ska kunna bli riktigt bra cash idag. Attack Diablo, Milligan's School och Diamanten kanske kan räcka?

Andra avdelningen, tillika bronsdivisionen är också ett lopp där man kan strecka på samtliga för att hitta ännu en bonusskräll. Sen återstår ju första och femte avdelningen. Den femte kan man nog spika sig ur eller åtminstone låsa på tre eller fyra hästar och vara hemma. Första avdelningen vore det ju bra om man kan gå kort men svårt få med alla skrällhästar då.

Vi får se om det blir ett eget litet eller jag köper in mig i ett andelsspel!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 12:16   #31
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Tror att mina spikar blir 7 Heavy Sound i Guld, och 3 Chief Orlando i Silver. Om man nu inte skulle ta med 4 Erik Sting i Silver... Det är ju Uffe O som kör och Nurmos som tränar! Konstigt att han inte gjort processen kort med sina medtävlare i tidigare starter, bara på plats ideligen? Men det har förstås varit idel starka kort emot: Antonio Tabac, Disco Volante, M.T. Joinville...
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 12:21   #32
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4273
Standard

Kan bara inte spika Xanthis Brazil från spår 2 i volten, minst tappstart och galopprisken är i paritet med insatsfördelningen.

Inte heller Ural från bakspår med ÖK. "Bra startrygg och kommer igenom fint" säger många. Nja, Tillmans styrning kan hugga i galopp och då är den ryggen inte fullt så bra. Kan heller inte lämna Dreamboy As från bästa spåret utanför systemet.

Spika Haugstad? Visst är det en bra, t.o.m mycket bra, vinstchans som fältets bästa häst har här, men det får räcka med utgång.

Jag tar istället ställning i avd.5 och spikar Waikiki Silvio som jag tidigt hade som ensam A-häst och för att få råd med garderingar i ovan nämnda avdelningar, blir det således min andra spik.

Jag vinner sällan nu för tiden, men Romme är min hemmaplan...
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 12:36   #33
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4273
Standard

Det jag har kvar att reda ut är om det är värt att betala för de två 3-åringarna i inledningen?
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 12:40   #34
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Struntar i strecklistan och kör, Bomben är i kallblodsloppet, Är 2 klasser bättre i sverige med spö och kommer i så fall att vissla förbi hela högen, springsppår dessutom
Rolig 1o oddsare som kan användes som utgång på en tvilling kanske


V75
Inlämnat: 2018-11-03, 11:38
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 16:20
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 7 (10, 3)
2: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (6, 1)
3: 7, 9 (11, 5)
4: 13 Tangen Braute (2, 9)
5: 7, 8, 12 (2, 3)
6: 4 Erik Sting (3, 2)
7: 8, 10, 13, 14 (12, 7)

2x10x2x1x3x1x4 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: NMT WHD BQN
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1), yxbackarteddy (+10)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 13:08   #35
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Vi startar dagen med så mycket som en spiklös V4!

V4
Inlämnat: 2018-11-03, 14:02
Victor Larssons andelsspel
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 14:45
Kostnad: 648,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 7 (5, 4)
2: 2, 9, 10 (14, 3)
3: 2, 3, 9 (1, 5)
4: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 13, 15 (14, 2)

4x3x3x9 = 324 rader.
324 x 1 x 2,00 kr = 648,00 kr.
Totalt: 648,00 kr.
Min kostnad: 648,00 kr x 2/13 = 99,69 kr
Rättningskod: PJR QHM MWS
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 13:09   #36
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Många som är inne på Piraten ser jag. Det är tufft med trippla tillägg men visst ska han kunna segerstrida om han slipper för mycket trafikproblem. Intressant med Rikard N Skoglund upp!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Henkezan (+5)

Senast redigerad av Gotland den 2018-11-03 klockan 13:20. Anledning: Otillåten marknadsföring
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 13:34   #37
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Struntar i strecklistan och kör, Bomben är i kallblodsloppet, Är 2 klasser bättre i sverige med spö och kommer i så fall att vissla förbi hela högen, springsppår dessutom
Rolig 1o oddsare som kan användes som utgång på en tvilling kanske


V75
Inlämnat: 2018-11-03, 11:38
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 16:20
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 7 (10, 3)
2: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (6, 1)
3: 7, 9 (11, 5)
4: 13 Tangen Braute (2, 9)
5: 7, 8, 12 (2, 3)
6: 4 Erik Sting (3, 2)
7: 8, 10, 13, 14 (12, 7)

2x10x2x1x3x1x4 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: NMT WHD BQN
Tangen Brute SO, har du börjat tulla på lördagsgroggen redan?!?...Hehe, bäst att ta den också då, skippar Hövding Jaros istället pga skor runt om där...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 13:40   #38
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Värmer oxå upp med en V4:a

V4-1: 2,3,5,6,7
V4-2: 2,9,10,12,14,15 / U: 9 Carbure
V4-3: 1,2,4,5,9,10 / U: 1 Lima Mermaid
V4-4: 2,3,7,8,11,13,14,15 / U: 11, 13

Krav 2 U, 140 rader
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 13:41   #39
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Intervjuerna tycker jag alltid ger ganska mycket kött på benen:

http://www.ebbes-travstudio.se/14441062
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 13:42   #40
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Kör en nästagångare i sista som spik med bra kusk

V4
Inlämnat: 2018-11-03, 14:40
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 14:45
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6, 7 (5, 2)
2: 9, 10 (2, 14)
3: 2 Blue Angel V.S. (9, 1)
4: 14 Kiss Me Tooma (8, 7)

3x2x1x1 = 6 rader.
6 x 10 x 2,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: QKQ WHM HPX
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 13:45   #41
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Struntar i strecklistan och kör, Bomben är i kallblodsloppet, Är 2 klasser bättre i sverige med spö och kommer i så fall att vissla förbi hela högen, springsppår dessutom
Rolig 1o oddsare som kan användes som utgång på en tvilling kanske
Faktiskt den som jag är mest rädd för, men har än så länge singelstreck för 2 Finseth Yr...får bli en mindre garderingsbong!
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 13:46   #42
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Provar att få speldeg till V75

V4
Inlämnat: 2018-11-03, 14:44
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 14:45
Kostnad: 308,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 7 (3, 5) 7 ser inte helt bra ut strax före start
2: 9 Carbure (10, 2)
3: 1, 2, 4, 5, 6, 9, 10 (7, 11)
4: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 13, 14, 15 (12, 9)

2x1x7x11 = 154 rader.
154 x 1 x 2,00 kr = 308,00 kr.
Totalt: 308,00 kr.
Rättningskod: WKS WHD JPZ
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:11   #43
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 25
Sharp$: 1279
Standard

Har ni läst nånstans att ATG höjde
inlämningsavgiften från 4 till 8 kronor?
salama är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:12   #44
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Snyggt av kusk och häst!

V4
Inlämnat: 2018-11-03, 14:05
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 14:45
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 6, 7 (2, 4)
2: 9 Carbure (10, 2)
3: 2 Blue Angel V.S. (9, 1)
4: 3, 4, 6, 7, 8, 11, 13, 14, 15 (2, 12)

4x1x1x9 = 36 rader.
36 x 1 x 2,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: WJS ZHB BWZ
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:13   #45
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Hur lyckades Kaj Widell hålla vinnaren i trav i avd 2 på V4? Stensäker på att den skulle galoppera och Torbjörn vinna det blev tvärtom...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:13   #46
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6213
Standard

Varför köra galopp med ara? Nån dig med andraplatsen. Gud förbannat tänk på tvillinglirarna sopa
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:18   #47
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 760
Sharp$: 2638
Standard

Ensam vinnare med denna? chansspikar sign me up too och sir henry p.hill

V75
Inlämnat: 2018-11-03, 13:56
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 16:20
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 10 (7, 3)
2: 12 Sign Me Up Too (10, 5)
3: 7 Heavy Sound (9, 11)
4: 2, 5, 7, 8, 9, 11, 13, 14 (15, 1)
5: 7, 9, 10, 12 (2, 3)
6: 2, 3, 4, 5, 7, 8 (9, 6)
7: 7 Sir Henry P.Hill (13, 8)

3x1x1x8x4x6x1 = 576 rader.
576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:25   #48
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Ural skall gå med bakskor, klart minus, barfota runt om senast..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Henkezan (+5), 777 (+10)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:28   #49
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9043
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Ural skall gå med bakskor, klart minus, barfota runt om senast..
Var har du hört detta?
Står fortfarande anmäld BFRO.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:31   #50
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Blev ett vinnarlir på Patricia Zaz lopp 4

och även tvilling U 8 H 2-3-4-7-13

Senast redigerad av Klanke den 2018-11-03 klockan 14:42.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:32   #51
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Var har du hört detta?
Står fortfarande anmäld BFRO.
Det står i intervjun med tränaren:

10 Ural (Örjan Kihlström) var riktigt fin senast och känns bara fin efter det. Synd med bakspår men jag tror inte det är något som stör honom. Jag tror på hästen och han är ju riktigt bra för klassen, det har han visat. Skor bak nu, säger Susanne Richter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2), Gotland (+5)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:33   #52
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Det står i intervjun med tränaren:

10 Ural (Örjan Kihlström) var riktigt fin senast och känns bara fin efter det. Synd med bakspår men jag tror inte det är något som stör honom. Jag tror på hästen och han är ju riktigt bra för klassen, det har han visat. Skor bak nu, säger Susanne Richter.
I liveintervjun så sa hon bfro
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:34   #53
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Var har du hört detta?
Står fortfarande anmäld BFRO.
Bo Eklöf sa det
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:35   #54
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3192
Standard

https://spel.travronden.se/travtips/...018-11-03/live
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:38   #55
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Nicklas Westerholm körde gunga med Blue Angel. Hästen har bara hoppat en gång tidigare. Kanske han blir lite överförsiktig med favoriten i V75-1 nu.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:40   #56
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 676
Sharp$: 2409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av heddari Visa inlägg
Ensam vinnare med denna? chansspikar sign me up too och sir henry p.hill

V75
Inlämnat: 2018-11-03, 13:56
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 16:20
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 10 (7, 3)
2: 12 Sign Me Up Too (10, 5)
3: 7 Heavy Sound (9, 11)
4: 2, 5, 7, 8, 9, 11, 13, 14 (15, 1)
5: 7, 9, 10, 12 (2, 3)
6: 2, 3, 4, 5, 7, 8 (9, 6)
7: 7 Sir Henry P.Hill (13, 8)

3x1x1x8x4x6x1 = 576 rader.
576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.

Tar det maximalt i alla kanter som existerar finns det en vettig chans att bli ensam. Normalt ger 75% av dina rader max 10 mille!
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+20)
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:41   #57
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Dagens spikar blir Heavy Sound, Global Unprotected och Erik Sting.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:47   #58
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

På mitt eget Tillsammans så blir det spik på Roheryn, Heavy Sound och Speedy Fox Vicane. Nånstans ska ju stålarna in.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+1)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:48   #59
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Så här fick dagens lir bli, lite "chansspikar" trots att dom nästan är favoriten.
Måste ju fälla Ural och Heavy Sound för att komma åt cashen.

V75
Inlämnat: 2018-11-03, 15:45
Victor Larssons andelsspel
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 16:20
Kostnad: 2 520,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Xanthis Brazil (7, 10)
2: 3, 5, 6, 9, 10, 12 (2, 7)
3: 4, 7, 8, 9, 11 (10, 5)
4: 2, 5, 8, 9, 11, 13, 14, 15 (12, 6)
5: 2, 3, 4, 6, 7, 8, 12 (5, 9)
6: 3 Chief Orlando (2, 4)
7: 7, 8, 13 (12, 9)

1x6x5x8x7x1x3 = 5040 rader.
5040 x 1 x 0,50 kr = 2 520,00 kr.
Totalt: 2 520,00 kr.
Min kostnad: 2 520,00 kr x 3/18 = 420,00 kr
Rättningskod: VHP VHM LZR
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:51   #60
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Kan få lite speldeg om 2,3,4,5,6,7,8,11,13,14 eller 15 vinner sista V4 nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5), asgaya3141 (+3), Klanke (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 14:53   #61
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Bo Eklöf sa det
Har Bosse Eklöf börjat jobba hos Susanne Richter? Den såg man inte komma.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:05   #62
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
I liveintervjun så sa hon bfro
Och nu säger Travronden live samma:

"Det blir åter barfota runt om på 10 Ural (V75-2)."
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:06   #63
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6135
Standard

Dagens försök:
1: 2, 3, 7, 10, 12 (5, 6)
2: 5 Dreamboy As (10, 9)
3: 7, 9, 11 (5, 4)
4: 2, 5, 8, 9, 10, 11, 13 (14, 15)
5: 8 Visitor (2, 12)
6: 3 Chief Orlando (4, 2)
7: 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:11   #64
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Efter sju sorger och åtta bedrövelser blev det ett spel till slut.Hade tänkt spela för riktiga pengar denna gång men hade satt begränsningar så lågt att det inte gick. Tar 72 timmar att ändra.

Jag hatar verkligen ATG. Funderar på att ge upp den här verksamheten. Alldeles för mkt krångel.

V75
Inlämnat: 2018-11-03, 16:06
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 16:20
Kostnad: 32,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 8 (7, 10)
2: 10 Ural (5, 9)
3: 7 Heavy Sound (9, 5)
4: 2, 9 (14, 8)
5: 2, 8 (12, 3)
6: 3, 4 (2, 5)
7: 8, 9, 12, 13 (7, 10)

2x1x1x2x2x2x4 = 64 rader.
64 x 1 x 0,50 kr = 32,00 kr.
Totalt: 32,00 kr.
Rättningskod: NMN VHF FZP
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:14   #65
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Efter sju sorger och åtta bedrövelser blev det ett spel till slut.Hade tänkt spela för riktiga pengar denna gång men hade satt begränsningar så lågt att det inte gick. Tar 72 timmar att ändra.

Jag hatar verkligen ATG. Funderar på att ge upp den här verksamheten. Alldeles för mkt krångel.

V75
Inlämnat: 2018-11-03, 16:06
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 16:20
Kostnad: 32,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 8 (7, 10)
2: 10 Ural (5, 9)
3: 7 Heavy Sound (9, 5)
4: 2, 9 (14, 8)
5: 2, 8 (12, 3)
6: 3, 4 (2, 5)
7: 8, 9, 12, 13 (7, 10)

2x1x1x2x2x2x4 = 64 rader.
64 x 1 x 0,50 kr = 32,00 kr.
Totalt: 32,00 kr.
Rättningskod: NMN VHF FZP

Kan inte vara svårt att fylla i 10 000 på tre ställen och så behöver du ej göra något mer - tog mig 5 sekunder och inga problem alls. Förstår inte hur man kan se detta som ett STORT problem...?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:15   #66
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3192
Standard

Så här blev det.

V75
Inlämnat: 2018-11-03, 16:14
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 16:20
Kostnad: 1 080,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 7, 10 (6, 8)
2: 3, 5, 10, 11 (9, 12)
3: 7 Heavy Sound (9, 5)
4: 1, 2, 5, 9, 13, 14 (8, 15)
5: 12 Global Unprotected (2, 8)
6: 4, 6, 9 (3, 2)
7: 1, 2, 7, 9, 12, 14 (13, 8)

5x4x1x6x1x3x6 = 2160 rader.
2160 x 1 x 0,50 kr = 1 080,00 kr.
Totalt: 1 080,00 kr.
Rättningskod: Grant. Lever du?
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:17   #67
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Lycka till alla!

1 2 XANTHIS BRAZIL
2 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
3 7 HEAVY SOUND
4 2 7 8 14 15
5 2 4 6 7
6 2 3 4 5
7 13 ON TRACK PIRATEN
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:17   #68
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Hittade inget kul bolagsspel idag :( Fick bli ett eget system istället men jag lovar. Sitter sju rätt och det trillar in pengar så delar jag med mig av en bit av kakan Nu kör vi

V75
Inlämnat: 2018-11-03, 16:14
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 16:20
Kostnad: 224,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 7, 11 (10, 3)
2: 10, 12 (5, 9)
3: 5, 7, 9, 11 (4, 8)
4: 5, 7, 10, 12, 13, 14, 15 (2, 9)
5: 6, 7 (12, 2)
6: 3 Chief Orlando (4, 2)
7: 7 Sir Henry P.Hill (13, 8)

4x2x4x7x2x1x1 = 448 rader.
448 x 1 x 0,50 kr = 224,00 kr.
Totalt: 224,00 kr.
Rättningskod: VJR ZHL KZV
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:19   #69
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Första tanke in

V75
Inlämnat: 2018-11-03, 10:13
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 16:20
Kostnad: 9,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Rocky Tilly (2, 7)
2: 2, 5, 10 (9, 3)
3: 7 Heavy Sound (9, 11)
4: 2, 7 (9, 8)
5: 9 My Dream Art (2, 12)
6: 3 Chief Orlando (4, 2)
7: 7, 10, 14 (13, 8)

1x3x1x2x1x1x3 = 18 rader.
18 x 1 x 0,50 kr = 9,00 kr.
Totalt: 9,00 kr.
Rättningskod:
Utmanad. Hade bara 13kr kvar.

Avd
1: 2, 3, 6, 10
2: 10, 12
3: 7 Heavy Sound
4: 2 Finseth Yr
5: 5, 7, 9
6: 3 Chief Orlando
7: 13 On Track Piraten

Totalt: 12,00 kr.
Rättningskod: RJW PHF CZP
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:19   #70
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Mycket extrapengar idag. Det är då man skall satsa.

V75
Inlämnat: 2018-11-03, 16:11
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 16:20
Kostnad: 1 960,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 7, 10 (5, 6)
2: 10 Ural (5, 9)
3: 7 Heavy Sound (9, 5)
4: 2, 8, 9, 13, 14 (5, 15)
5: 2, 3, 6, 7, 8, 9, 12 (5, 4)
6: 2, 3, 4, 9 (5, 6)
7: 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 (14, 1)

4x1x1x5x7x4x7 = 3920 rader.
3920 x 1 x 0,50 kr = 1 960,00 kr.
Totalt: 1 960,00 kr.
Rättningskod: VGT THD LZS
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:24   #71
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

YES! Fin insats! GO spik! Skönt att inte försvinna i första avd. osv.... Pjuuuh.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:30   #72
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 124
Sharp$: 1271
Standard

Skulle väl säga att omgången dog lite nu. För nu vinner Ural följt av heavy sound. Enda chans till skräll finns väl i avd 5..
Galoppen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:30   #73
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Trist att så många hästar hoppade i V75-1, däribland Rocky Tilly som var värst emot favoriten.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:31   #74
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bara Viking och Shasha här inne som spikat favoriten i första. Snyggt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:33   #75
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Bara Viking och Shasha här inne som spikat favoriten i första. Snyggt
Nej nej.... Det finns fler!

Nu 3,10 i nästa och sen spik Heavy Sound sen jävlar får och KAN det börja smälla!!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:35   #76
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Vinner Ural nästa så blir det väl ny jackpot nästa vecka.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:38   #77
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9043
Standard

har vi fått någon klarhet i skoinfon på Ural nu?
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:40   #78
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
har vi fått någon klarhet i skoinfon på Ural nu?
De sa att den ska gå barfota och den är anmäld så.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:44   #79
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3192
Standard

Lycka till Jennifer
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:45   #80
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Härligt!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:45   #81
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3192
Standard

Synd på 11an
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:46   #82
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Synd att Ural inte kunde ta andra platsen.

TRIO
Inlämnat: 2018-11-03, 16:38
Romme Lopp 6
Lördag 2018-11-03
Start: 16:42
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 9 Roheryn
2:a: 10 Ural
3:a: 4, 5, 11

3 x 10,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: TFV PHL LZN
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:47   #83
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Bara amatörer spikar Ural från spår 10.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Oscar (+3)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:50   #84
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Håller tummarna !!

V75
Inlämnat: 2018-11-03, 15:32
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 16:20
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 7, 12 (1, 4)
2: 3, 4, 9, 10 (5, 6)
3: 5, 7, 9 (4, 12)
4: 2 Finseth Yr (8, 9)
5: 2, 3, 7, 8, 12 (4, 10)
6: 3 Chief Orlando (2, 5)
7: 13 On Track Piraten (12, 7)

6x4x3x1x5x1x1 = 360 rader.
360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: NFN PHL FPX
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:54   #85
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Lycka till Jennifer
Olyckan behöver nog mer än enbart ett ’lycka till’’....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 15:57   #86
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Samtliga spikar kvar, men det har gått tidigare.

V75

Avd
1: 2, 7, 10 (6, 3)
2: 5, 9, 10 (11, 3)
3: 7 Heavy Sound (9, 11)
4: 2, 5, 7, 8, 9, 11, 13, 14 (15, 1)
5: 12 Global Unprotected (3, 8)
6: 4 Erik Sting (3, 2)
7: 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14 (11, 1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:00   #87
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

WIN
ID: 50536
Submitted: 2018-11-03 16:41
Romme, Sweden / Race 6
2018-11-03 16:42:00
Bet amount: 35 SEK
Horses

9
Winning Horse

9
Winnings:
474.94 SEK
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:00   #88
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Fan vad synd på så dålig rygg

Ural ngt bättre å Hawk Cliff stenklar juuuuuuuu
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:03   #89
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Kan vi få se Inken ta över ledning tidigt o Bergarn gasa så den orkar hela upploppet tack
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:04   #90
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Hade utg på Hawken å sett sååååå bra ut bu bu buuuu
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:05   #91
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Går för dom stora $ på V5 o litar på att Westerholm ramar in omgången

V5
Inlämnat: 2018-11-03, 17:02
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 17:05
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 7, 8, 9, 11 (3, 1)
2: 2, 14 (9, 8)
3: 2, 3, 7, 8, 12 (6, 5)
4: 3, 4, 9 (2, 5)
5: 14 Speed Delicious (13, 8)

6x2x5x3x1 = 180 rader.
180 x 1 x 1,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: QCS VHM CSV
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:08   #92
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Dagens säkraste spik leker hem loppet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:08   #93
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Fegt kört av goop ??
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:08   #94
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Går för dom stora $ på V5 o litar på att Westerholm ramar in omgången

V5
Inlämnat: 2018-11-03, 17:02
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 17:05
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 7, 8, 9, 11 (3, 1)
2: 2, 14 (9, 8)
3: 2, 3, 7, 8, 12 (6, 5)
4: 3, 4, 9 (2, 5)
5: 14 Speed Delicious (13, 8)

6x2x5x3x1 = 180 rader.
180 x 1 x 1,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: QCS VHM CSV
Okeyrå det får väl duga detta oxo

V5
Inlämnat: 2018-11-03, 17:00
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 17:05
Kostnad: 320,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Heavy Sound (9, 5)
2: 2, 14 (9, 8)
3: 2, 3, 7, 8, 12 (6, 5)
4: 3, 4, 5, 9 (2, 6)
5: 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 (2, 1)

1x2x5x4x8 = 320 rader.
320 x 1 x 1,00 kr = 320,00 kr.
Totalt: 320,00 kr.
Rättningskod: QCR QHK HSP
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:15   #95
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Fegt kört av goop ??
Såg mörkt ut när han släppte spets så enkelt och hamnade i tredje invändigt. Men förmodligen bästa tänkbara resultat med de här förutsättningarna. Även om det var en hel del tur när han kom loss i slutet på sista sväng.

1800 spänn får man vara nöjd med....tack för kaffet!

Romme Lopp 7
Lördag 2018-11-03
Start: 17:05
Kostnad: 200,00 kr
HÄSTAR
57
VINSTBERÄKNING
Rätt kombination Odds
5/7 9,05
Summa: 1 810,00 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:17   #96
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Såg mörkt ut när han släppte spets så enkelt och hamnade i tredje invändigt. Men förmodligen bästa tänkbara resultat med de här förutsättningarna. Även om det var en hel del tur när han kom loss i slutet på sista sväng.

1800 spänn får man vara nöjd med....tack för kaffet!

Romme Lopp 7
Lördag 2018-11-03
Start: 17:05
Kostnad: 200,00 kr
HÄSTAR
57
VINSTBERÄKNING
Rätt kombination Odds
5/7 9,05
Summa: 1 810,00 kr
Snyggt lirat

Skulle han kört i spets kanske BG hade rott hem det.
Såg ut att gå över mållinjen med rejält tryck.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:24   #97
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Många hästar och bra betalt även för favoritkombinationerna. Ulf är en bekräftat bra kallblodskusk såvi kör ett litet torskspel:

Hästar
2, 8, 9, 13, 14
Utgångshästar
9 U.R.Faxe

4 x 100,00 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.


Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:31   #98
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

ajajaj, första reserven som vann...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:31   #99
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Fan då! Det räckte inte ens att ha åtta hästar. Trodde Kong Henry skulle bli farlig med lucka, men icke.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:32   #100
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Faen då
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:32   #101
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Hittade inget kul bolagsspel idag :( Fick bli ett eget system istället men jag lovar. Sitter sju rätt och det trillar in pengar så delar jag med mig av en bit av kakan Nu kör vi

V75
Inlämnat: 2018-11-03, 16:14
Romme
Lördag 2018-11-03
Start: 16:20
Kostnad: 224,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 7, 11 (10, 3)
2: 10, 12 (5, 9)
3: 5, 7, 9, 11 (4, 8)
4: 5, 7, 10, 12, 13, 14, 15 (2, 9)
5: 6, 7 (12, 2)
6: 3 Chief Orlando (4, 2)
7: 7 Sir Henry P.Hill (13, 8)

4x2x4x7x2x1x1 = 448 rader.
448 x 1 x 0,50 kr = 224,00 kr.
Totalt: 224,00 kr.
Rättningskod: VJR ZHL KZV
Varför kunde jag inte strecka Jorma i andra. Hittar ju dunderspiken Allan i det här loppet :( Jobba in två sexor nu då men lär ju inte ge många kronor :(
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:32   #102
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Många hästar och bra betalt även för favoritkombinationerna. Ulf är en bekräftat bra kallblodskusk såvi kör ett litet torskspel:

Hästar
2, 8, 9, 13, 14
Utgångshästar
9 U.R.Faxe

4 x 100,00 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.


Lycka till!
Och helvete vad blek den var....kall redan 700 kvar utan att ha gjort ett skit så långt? Nä, fy f-n, bara att ta på dumstruten...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:34   #103
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hade med lill-djuse, årets bortstyrning kanske...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:36   #104
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Spika eller helgardera sa jag till mig själv.
Jävla synd asså
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:39   #105
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Det lönar sig och spela på de bästa kallblodskuskarna!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:46   #106
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fasiken! Är med på Legolas - vill absolut ej få alla rätt. Skulle vara surt då utdelningen är så mycket högre i Jackpotten på ATG... Ingen risk, iofs, med de spikarna jag har kvar...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:55   #107
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Hoppas verkligen att Magnus inte klantade bort vinsten på min spik.

Nog fan gjorde han det.

Senast redigerad av Shooter den 2018-11-03 klockan 16:56.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:58   #108
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Den trodde jag inte alls på, den hade ju fin form innan MEN den vart ju struken pga halsinfektion för bara 1½ vecka sedan...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:58   #109
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 643
Sharp$: 22764
Standard

Skandal
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 16:59   #110
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 643
Sharp$: 22764
Standard

Att inte ändra ordningen i mål. Fy vad fegt. 12 blev ju knuffad på upploppet och tappa fart på det. Helt otroligt att de släpper det
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:00   #111
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 42
Sharp$: 1498
Standard

Jaha det är tydligen ok att tacklas på upploppet

Nån som inte tycker dom skulle kastat om ordningsföljden?
kalksten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:02   #112
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ingen diskning eller omkastning, enligt mig - Magnus som kränger neråt i banan, inget annat!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:08   #113
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 643
Sharp$: 22764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ingen diskning eller omkastning, enligt mig - Magnus som kränger neråt i banan, inget annat!
Kollade en gång till och måste hålla med dig. 12 bröt neråt samtidigt som 10 bröt lite utåt och de möttes där.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:09   #114
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 42
Sharp$: 1498
Standard

Tycker han helt klart bryter ut efter att ha sett det igen och därmed ska han inte vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
kalksten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:10   #115
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ingen diskning eller omkastning, enligt mig - Magnus som kränger neråt i banan, inget annat!
Håller ej med,Oskar rycker tussarna o vinglar ut o stör lite
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:15   #116
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 643
Sharp$: 22764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Håller ej med,Oskar rycker tussarna o vinglar ut o stör lite
Bägge bröt, sen är det frågan vem som gjorde mer. Första intryck 10 bröt ut, sen efter att jag kollat igen så såg det ut som båda bröt mot varannan, 12 lite mer.
Har spik på 12 o hade suttit med 7x6 på andelen. Men tyvärr slarvar han bort vinsten Jakobsson
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:18   #117
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Bägge bröt, sen är det frågan vem som gjorde mer. Första intryck 10 bröt ut, sen efter att jag kollat igen så såg det ut som båda bröt mot varannan, 12 lite mer.
Har spik på 12 o hade suttit med 7x6 på andelen. Men tyvärr slarvar han bort vinsten Jakobsson
Därför man aldrig spikar eller utgångar herr Jakopsson
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:26   #118
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Lika rätt som man är på det ena dagen, lika fel är man på det andra dagen. Hemskt dåligt men bara att ta nya tag. Bara att hoppas att det blir ny jackpott.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:28   #119
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Lika rätt som man är på det ena dagen, lika fel är man på det andra dagen. Hemskt dåligt men bara att ta nya tag. Bara att hoppas att det blir ny jackpott.
Nästa vecka är väl superjackpotten, blir det jackpot även idag så blir det sjuka pengar nästa lördag. Lär komma utländska spelsyndikat och lägga bombmattor, och påverka kuskar eller annat mygel...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:29   #120
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
På mitt eget Tillsammans så blir det spik på Roheryn, Heavy Sound och Speedy Fox Vicane. Nånstans ska ju stålarna in.....
Gissa hur det gick i avd 4 och 5.........
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10), 777 (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:30   #121
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Gissa hur det gick i avd 4 och 5.........
Aj aj aj...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:32   #122
Jao
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 108
Sharp$: 661
Standard

Jamie Oliver, Corroded, Ready Ribb, eller Speed Delicius i nästa så sitter DD åtminstone..
Jao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:38   #123
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jao Visa inlägg
Jamie Oliver, Corroded, Ready Ribb, eller Speed Delicius i nästa så sitter DD åtminstone..
7,8,10 för mig. Skulle haft 7,8,9 men kryssa fel.....
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:39   #124
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Såg att det var nån som postade ett system på aftonbladets chat som har chans på alla rätt med spik på Ready Ribb i sista.

Kostnad 1716 kr.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:49   #125
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Jaha, då satt i alla fall DD, hoppas det ger tillbaka de 480 jag lade på V75:an där jag bommade tre hästar :-(
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 17:52   #126
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Piraten totalt överlägsen. Snacka om att visa att man är ett antal klasser bättre än övriga. Skönt att se han i sådan god författning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+5), Trinity (+1)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 20:58   #127
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9043
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Att inte ändra ordningen i mål. Fy vad fegt. 12 blev ju knuffad på upploppet och tappa fart på det. Helt otroligt att de släpper det
Jo, jag har nog ungefär en miljon skäl att hålla med...



2 XANTHIS BRAZIL

2 3 5 9 10

5 7 9

1 2 4 5 7 8 9 10 11 12 13 14 15

2 3 5 8 9 12

3 4 9

13 ON TRACK PIRATEN




71 850kr är klen tröst när man ändå är där och hugger...
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10), Torstens (+10), 777 (+10), viking90 (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 21:12   #128
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Jo, jag har nog ungefär en miljon skäl att hålla med...



2 XANTHIS BRAZIL

2 3 5 9 10

5 7 9

1 2 4 5 7 8 9 10 11 12 13 14 15

2 3 5 8 9 12

3 4 9

13 ON TRACK PIRATEN




71 850kr är klen tröst när man ändå är där och hugger...
Uggh. Alltid jobbigt när man missar 7 rätt med små marginaler och det är jätteutdelning.

snyggt system
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 22:46   #129
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Jag är inte alls säker på att det hände. Kommer kolla loppet i morgon igen. Nu ska jag ta en kaffe och lägga mig.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-04, 07:16   #130
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5161
Standard

ATG live igår V75 alltså

är van att man inte får se alla hästarna på datorn, kan inte begära att man skall kunna se provstart på alla men i vart fall en bild där man ser travet på flertalet

igår tycker jag det var helt bedrövligt fr Romme

Defileringen - mest bilder bakifrån

samma med provstarterna, dåligt filmade och kunde bilda mig en uppfattning om halva det antalhästar som jag kan kollaupp vanliga Lördagar

någon som har samma intryck ?

ps
nej jag spelade inte en sikin igår, ja var med på en V7a som kompis satte samman så det är ingen sökning e ursäkter t misslyckade lir
incitatus är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-04, 07:37   #131
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Kan man på nåt sätt räkna ut eller uppskatta hur utdelning hade påverkats om en annan häst vann?

T.ex. som systemet Gotland postade hade 12 vunnit istället som var favorit hade ju utdelningen sjunkit men med hur mycket?

Likadant på V86 i onsdag på min lapp där vi var en hals ifrån 7 rätt hade den hästen vunnit som var spelad till 4% istället för vinnaren på 10% hade ju 7orna blivit värde mer än 70000 som fallet var.
Och lappen skulle fått 5st 7or. Närmare 500.000 i teorin då kanske?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-04, 08:38   #132
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Kan man på nåt sätt räkna ut eller uppskatta hur utdelning hade påverkats om en annan häst vann?

T.ex. som systemet Gotland postade hade 12 vunnit istället som var favorit hade ju utdelningen sjunkit men med hur mycket?

Likadant på V86 i onsdag på min lapp där vi var en hals ifrån 7 rätt hade den hästen vunnit som var spelad till 4% istället för vinnaren på 10% hade ju 7orna blivit värde mer än 70000 som fallet var.
Och lappen skulle fått 5st 7or. Närmare 500.000 i teorin då kanske?
Jokern räknar ut teoretiskt värde som skulle gett 400 000kr. Många gick på 12an, så raden skulle nog blivit lite underbetald, så gissar på 350 000kr.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-04, 08:41   #133
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Spelvärdes rank igår var nog nytt bottenrekord och då ska dem ändå vara med på banan när utdelningen är i denna nivå. Dessa grabbar får nog vässa till sig om de ska ha några betalande kvar!

1-8-2-10-11-6-5
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), Gotland (+2)
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-04, 10:02   #134
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Kollat om avd 5 två ggr nu. 12 bryter ned mot 10. Inget annat. Oskar sitter still på upploppet. Så sluta jiddra om att ändra nån ordningsföljd i mål.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-04, 10:24   #135
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9043
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Kollat om avd 5 två ggr nu. 12 bryter ned mot 10. Inget annat. Oskar sitter still på upploppet. Så sluta jiddra om att ändra nån ordningsföljd i mål.
Haha, ja domarna håller med dig. Jag säger ingenting om domslutet. Mer än att det hade varit ännu lite roligare att vara jag idag om någon av de där bakom vunnit...
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-04, 10:52   #136
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Haha, ja domarna håller med dig. Jag säger ingenting om domslutet. Mer än att det hade varit ännu lite roligare att vara jag idag om någon av de där bakom vunnit...
Du fick ju Radagast i Travsnack. Varför inte ta med den då?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-04, 10:55   #137
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9043
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Du fick ju Radagast i Travsnack. Varför inte ta med den då?

Kan ju inte lyssna på dig hela tiden!

Även fast jag kanske borde...
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td