|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 | |
|
Citat:
Kunde in logga in och spela min spik Queen of Sand på atg.se. Kommer fortfarande in in där för att spela DD. |
||
|
|
|
|
|
#137 |
|
Så spricker jag på global unprotected.
För dyrt att dubbla där, spikade fel helt enkelt. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Kihlström/Redén kunde gott och väl ha sagt rent ut att de skulle köra preparé istället för att inte vilja berätta. Svagt!
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Haha Örjan. Det där loppet hade dom kunnat köra hemma på gården.
Varför ens ställa upp och halvlura 60% av alla harryboy samt den gemene spelaren. Som Goop sa, proppen är 5-10 längder bättre än alla dessa hästar oavsett spår. Men nu ville smörbögen reden inte vinna. Aldrig ett jävla rakt besked. Tom Tarzan är bättre på raka besked Senast redigerad av shjuve9le den 2018-11-24 klockan 18:25. |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Nadal har jag hållit på med ett tag nu och den var ju given segrare om man bara hade varit säker på att Örjan inte ville vinna loppet. Tog därför bägge på V75. Jaja, nya tag i morgon.
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Banned
|
Men, det gjorde man väl? T o m studion (utom Nybrink) hade ju fattat set...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3) |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Det stod inte helt klart och Örjan hade ju vunnit loppet om han velat. När det gick i 21-tempo så hade det inte kostat något alls att köra fram. Först skulle han köras med skor och sedan ändrades till barfota.
Senast redigerad av Shooter den 2018-11-24 klockan 18:31. |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Trist guldfinal.
Såg ut som om det bara Var Nadal som försökte vinna loppet. Alla andra lämnade walk over.... Pinsamt att det får gå 1.18 tempo en bra bit av loppet. |
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Banned
|
Citat:
Bra analyserat, jag har slutat strecka Frick-kopian... |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Kom just hem här viking ! Ser att du gjort ett mycket bra jobb som vikarie för mitt lag
synd på avd 5 där! Fin rad i alla fall
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Travnets Berglund har alla rätt hittills på båda sina system - kan ändå spricka om Roheryn vinner i sista...
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Banned
|
Globalen för V5
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Måste ju slänga in ett vinnarspel på Hawk Cliff.
|
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Citat:
Ah de var synd, trodde som sagt att spiken där skulle ta spets men men. Jobba in favoriten nu för 6 rätt o lite 5or. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+10) |
||
|
|
|
|
|
|