Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-08, 17:49   #16
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Tycker mig ha hittat värde hos Svenska Spel

Quite Right - Victory Topline 2.30
Quite Right håller fin form, låter uppåt i intervjuer, Goop sitter upp och garanterar en bra resa, står bättre till än Victory Topline som kan få knackiga positioner, dessutom haft ett uppehåll. Kan få sin första förlust här. 2.30 spelbart i min bok.
Håller helt klart med dig! Bättre spelvärde och med rådande förutsättningar så tycker jag det är fel favorit på 86an nu.
Quite right anser jag ha toppchans imorgon
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-09, 09:44   #17
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17408
Standard

Jackpot ikväll! Missa inte chansen att hänga på Dahle, Basse, Rimfrost eller Gotlands system till kvällen! Eller varför inte Sharps.se Snackisen där vi tar ut dragen från just denna tråden. Det finns fortfarande några andelar kvar i vardera system!

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/9PU4-CTXD-71499
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-09, 10:45   #18
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Missa inte att framspårshästarna har hela 40m till godo på miljonärerna i avd 5 ikväll.

De får allt vara bra duktiga om de ska hinna ikapp en felfri Pastor...
Två strukna nu och bara sex hästar kvar!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+2)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-09, 11:27   #19
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 691
Sharp$: 37599
Standard

Zdenka struken. Då blir det till att tänka om lite.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-09, 12:24   #20
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 691
Sharp$: 37599
Standard

Såja, slänger in ett tidigt system med spikar på Illuminati, Shorthanded Jag och Indian Front. Lycka till!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-09, 13:57   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Vi var inte nöjda med 9 Vaynar Pil (V86-3) i första lopp hos oss så han har fått träna på sedan därefter. Lite ändringar med utrustningen i kväll, bakspår borde inte vara en nackdel då ettan verkar vara ganska startsnabb och kanske man kan dra nytta av det. Platschans vid tufft lopp annars tycker vi att han borde vinna loppet, skriver stall Lugauer på sin hemsida...2% mmm, vi får si...- 1 Neverendingdream (V86-3) är en av mina favorithästar. Han älskar att träna och tävla och han gillar mig, ha,ha. Han blir aldrig trött och det är en fantastisk häst att träna. Han var bra i loppet senast men inte perfekt. Han var lite för tung i balansen och hade lite problem i svängarna. Det gick bättre på rakorna. Nu har vi ändrat balansen som blir lättare den här gången. Jag var inte så positiv inför förra starten men det är jag nu. Hästen har blivit bättre och bättre och tränar riktigt bra. Han ligger lågt i puls och känns väldigt fin. Han är mycket startsnabb och konditionen är så bra att jag vill se honom i ledningen nu. Startspåret är perfekt på Åby och jag tror att han springer en 1.12-tid om det behövs. Det är spets och slut, säger Laura Myllymaa...10% på den och två klara vinnare i samma lopp, nu blev det besvärligt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicklas (+1)

Senast redigerad av mikaels den 2019-01-09 klockan 14:03.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-09, 14:31   #22
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Vi var inte nöjda med 9 Vaynar Pil (V86-3) i första lopp hos oss så han har fått träna på sedan därefter. Lite ändringar med utrustningen i kväll, bakspår borde inte vara en nackdel då ettan verkar vara ganska startsnabb och kanske man kan dra nytta av det. Platschans vid tufft lopp annars tycker vi att han borde vinna loppet, skriver stall Lugauer på sin hemsida...2% mmm, vi får si...- 1 Neverendingdream (V86-3) är en av mina favorithästar. Han älskar att träna och tävla och han gillar mig, ha,ha. Han blir aldrig trött och det är en fantastisk häst att träna. Han var bra i loppet senast men inte perfekt. Han var lite för tung i balansen och hade lite problem i svängarna. Det gick bättre på rakorna. Nu har vi ändrat balansen som blir lättare den här gången. Jag var inte så positiv inför förra starten men det är jag nu. Hästen har blivit bättre och bättre och tränar riktigt bra. Han ligger lågt i puls och känns väldigt fin. Han är mycket startsnabb och konditionen är så bra att jag vill se honom i ledningen nu. Startspåret är perfekt på Åby och jag tror att han springer en 1.12-tid om det behövs. Det är spets och slut, säger Laura Myllymaa...10% på den och två klara vinnare i samma lopp, nu blev det besvärligt...
Man låter ju onekligen uppåt på 1, lär väl bli kvällens stora skrik och kliva upp ett par procent till? Tror dock inte den får det så lätt. Både 2 och 3 lär ladda vad dom har och så har vi ju en revanschsugen Kolgjini och lill-Unter som vill ha bra position. När dimman har väl lagt sig efter all körning så dyker han bara upp och kvällens första käftsmäll är ett faktum. 7 Livi Joy! 4%, tackar!
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-09, 15:14   #23
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/XUM5-NEBY-71499


Ungefär fyra timmar kvar innan det är köpstopp på andelarna. Jackpott ikväll och vi har som vanligt fem system öppna där tre är helt unika och två kan varvas som max en extra gång för att se till så det finns någon andel ledig till de som är ute i sista minuten, då de unika systemen ofta säljer slut relativt tidigt.


Sharps Lilla V86 - 41 kronor - 17 sålda av 25 andelar (max 2x25) och Gotland komponerar ihop det här som satsar på att överleva de flesta omgångar men där det även finns med de hästar som krävs för att få upp värdet.

Sharps Snackisar - 102 kronor - 17 sålda av 25 andelar (max 2x25) och här ansvarar Basse för att få med alla tankar, drag och tokigheter som lyfts fram i forumet för att gemensamt nå åtta rätt!

Basses All In - 204 kronor - 11 sålda andelar av 25 i ett unikt system. Basse går här mot de större utdelningarna och säljer normalt slut så även om det finns gott om andelar nu så kan det snabbt ändra sig.

Dahles V86 Drag - 250 kronor - 11 sålda andelar av 17 i ett unikt system. Dahle som är en av våra travguruer här på forumet jobbar vidare för att upprätthålla sin höga spikprocent.

Sharps Stora V86 - 306 kronor - 4 sålda av 12 andelar i ett unikt system. AmaerildeRimfrost jobbar med lopparkivet för att få med de troliga vinnarna till lite lägre procent men även hitta de lopp där även de chanslösa hästarna kan nå mållinjen först. Lämnas in vid minst 8 sålda andelar och här finns det potential att hämta hem de stora pengarna.


https://tillsammans.atg.se/inbjudan/XUM5-NEBY-71499


Använd länken ovan ifall ni inte redan blivit medlemmar i Sharps officiella ombudslag som spelar varje V86 och V75 med ett flertal andelssystem! Vi stoltserar med en dubbel miljonvinst strax innan jul och vi ser ljust på framtiden för att åter vara med när det är de här utdelningarna som gäller under 2019!

Hugg en andel innan det är slutsålt. Förra onsdagen sålde samtliga andelar slut. Inte ens i de som varvades totalt två gånger hade några lediga andelar kvar strax innan spelstopp.

Under dagen kommer mer och mer preliminära system upp för er som väntar på att inte enbart förlita er på spelläggaren utan även vill veta hur tanken är bakom systemuppbyggnaden.

Vilket system sätter åtta rätt ikväll?
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-09, 15:44   #24
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NAFETS Visa inlägg
Man låter ju onekligen uppåt på 1, lär väl bli kvällens stora skrik och kliva upp ett par procent till? Tror dock inte den får det så lätt. Både 2 och 3 lär ladda vad dom har och så har vi ju en revanschsugen Kolgjini och lill-Unter som vill ha bra position. När dimman har väl lagt sig efter all körning så dyker han bara upp och kvällens första käftsmäll är ett faktum. 7 Livi Joy! 4%, tackar!
Tycker även 2 - 3 invändigt på open ser fina ut. Klurigt lopp.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-09, 15:54   #25
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

6 Barry Wadd i avd 4 måste vara omgångens bästa drag! 3 raka 15-tider med skor på hovarna och gick i mål med sparade krafter senast, chansspik för mig till fina 7% !!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+6)

Senast redigerad av yoozoo den 2019-01-09 klockan 15:56.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-09, 16:32   #26
 
Timotimos avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 440
Sharp$: 2778
Standard

Vem tar ledning i avd 8 ? nån som vet. Har läst om allt annat idag,hoppas Glenn schiller å Bosse hansson får dela cell.
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-09, 16:45   #27
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Nej men hur ska Victory Topline torska det här. Nurmos plockar ju inte ut sina talanger och behöver köra preppar utan det kommer vara iordningställt, tror jag. Hästen är snabb och ingen vill svara. Klart efter 500 meter.

Jag inleder med två spikar, även om det tar emot lite att spika i första med lärling i sulkyn. Mycket som kan bli fel när man kör en så stor favve som orutinerad kusk.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-09, 16:47   #28
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timotimo Visa inlägg
Vem tar ledning i avd 8 ? nån som vet. Har läst om allt annat idag,hoppas Glenn schiller å Bosse hansson får dela cell.
Sister Morphine. Men vem som får överta från den...RNS kanske? Som i sin tur släpper till Calle.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Timotimo (+1)
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-09, 16:56   #29
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 264
Sharp$: 4935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Ojojoj vilken superspik det finns i omgången o den bjuder jag till alla sharpsbolag att kolla upp,har ju följt denna häst o den står på tur på läget+ kusk+form kan inte se den torska o detta är årets klaring till just nu 8% varsegoda
Nr.1 Kiss Me Tooma med Mika Forss leder runt om i sista V86.
Vem är det som försöker vilseleda spelarna?
1 Kiss Me Tooma (V86-8) är i bra form, hon tränar fint, men hon möter lite hårdare hästar nu, det är flera bra emot. Kan hon få ett rygglopp tror jag att hon kan vara bland de tre, rygg på Jepsons häst vore perfekt. Skor ska inte vara några problem, hon går med lätta aluminium, säger Ivanov.
Irwin är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-09, 17:26   #30
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Nej men hur ska Victory Topline torska det här.
Hästen blir över och hamnar i tredje spår? kör sedan alldeles för fort? eventuellt trasslar jorma in tömmarna i benen på hästen? Finns många anledningar.

Undulat är draget i loppet. smyger med här och vinner
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td