Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-06, 13:01   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V86 (9/1) Åby/Solvalla Jackpott!


Här kör vi veckans V86-snack! Öppnar den tidigt och skickar med en länk till Sharps officiella ombudslag där vi i vanlig ordning kör x antal andelssystem.

Omgången är öppnad med de tre stående andelsspelen men vi kommer öppna upp för ytterligare system. Vi tar även tacksamt emot förslag på olika upplägg eller annat som kan vara av nytta.

Tänk på att det är jackpott och andelarna kan ta slut extra tidigt vid dessa omgångar. Tråden används annars som i vanlig ordning för att diskutera omgången. Grymt med alla kloka idéer och spelförslag som diskuteras!

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/FWY6-SN43-71499

Använd länken ovan ifall du inte redan är medlem i bolaget!


Första avdelningen tycker jag personligen ser riktigt trevlig ut och första tanken var att det här kommer ju Illuminati leka hem från spår två över 3140 meter! Samtidigt tar Robert Bergh ut Making Love som gjorde det riktigt bra senast efter långt uppehåll. Går den framåt med det loppet eller kommer det en liten reaktion och att den är som bäst i sin tredje start? Finns fler bra hästar så blir ett mycket kul lopp att följa om inte annat. Men veckan har inte börjat ännu och det finns mycket information att inhämta fram till spelstopp!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-06, 16:11   #2
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Pastor Power har väl inte gått obemärkt förbi här på forumet... Men 60%! Tjänat 335k där hästarna på tillägg har typ 1,5 miljoner... Orutinen lyser igenom och undra hur den är i volt.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-06, 20:19   #3
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17397
Standard

Avd 1 Trovatore med två lopp i kroppen nu...? Illuminato är bra men frågetecken på kusken?
Making Love var oväntat bra senast efter lång vila lär ju vara ännu bättre nu.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-07, 09:29   #4
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 681
Sharp$: 37576
Standard

Illuminati kommer jag med största sannolikhet att spika. Topphäst! Shorthanded Jag är också tänkbart singelstreck.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-07, 11:59   #5
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Tycker precis allt ser upplagt ut för Illuminati denna gång. Distansen inga bekymmer, skor inga problem, starten inga problem (då dubbla OS tillgängligt). Absolut enda frågetecknet är väl kusken då, upp till ca 70% tycker jag den är extremt prisvärd att börja omgången med, för det är nånstans där jag anser den ha chansen att vinna detta/liknande lopp.
6,5-8 av 10 ggr segrare den detta.
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-08, 12:16   #6
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 628
Sharp$: 22674
Standard

Det är Åby och Solvalla som delar på veckans V86 och här kommer första tankar inför morgondagens omgång.
V86-1
Loppet går över saftiga 3140m och stor favorit blir nr.2 Iluminati. Hästen har gått väldigt bra över längre distanser och imponerat stort vid sina vinster. Joakim Lövgren är på semester och överlåter tömmarna åt lärlingen Bernardo Grasso, som har sköt det bra när han fått chansen. En bra spik att inleda med fast så hög procent och på V86 gör det inte så mycket om man spikat en eller två jättefavoriter bara man hittar de riktiga skrällar, hög utdelning kan det bli ändå. Enda minus som sagt att hästen blir lärling körd.
Finns några motbud som skulle kunna spöka till det för favoriten, bla nr.6 Making Love, men just nu spik på Iluminati.

V86-2
Favoriten är nr.8 Victory Topline, en häst som kommer med 6 raka segrar, men har inte startat sedan maj månad. Nurmos hästar brukar vara bra direkt efter vila och det skulle inte förvåna om Jorma kör fram direkt och övertar ledning och vinner lätt. Stallets form har det varit lite frågetecken på senaste tid, men det kunde man inte se på Zenit Bricks uppträdande sist. Frågan är om man inte ska inleda V86 med två spikar, återstår att se efter att man fått mer info tills imorgon.
Motbud i första hand nr.4 Dats so Cool och nr.3 Quite Right, samt nr.2 Anddontsayitsover

V86-3
Nr.5 Kaiser Håleryd är favorit. Visst kan den bra chans men denna ska vi försöka fälla. Tycker han är lite ojämn i sina prestationer och det finns flera som har bra skräll potential. Bla 1,2,3,4,8
Ett garderingslopp tycker jag och det får bli en del streck som det känns just nu.

V86-4
Ett lopp där det är fördel ston. Björn Goop kör favoriten som jag inte har blivit imponerad av.
Här kan skrällen komma och jag kommer att måla på. Skräll varning på nr.4 Maverick Dream och
nr.6 Barry Wadd. Men det är många om budet.

V86-5
Nr.3 Pastor Power utnämnde jag som bästa spik sist, hästen vann med galopp, vilket glädje en hel del här på Sharps. Hög fart och kapacitet, men 63%. Denna gång tycker jag att hästen är överspelad och krånglar den bara lite grann i volt, då får han svårt att hålla undan för tilläggs hästarna.
Nr.6 Pacific Face skrek jag ut massa svärdomar vid hästens galopp som klar etta sist. Men den är osäker och entaktad. Galoppen hänger i luften hela tiden, men stark som få. Kan bli en helgardering (bara 7 hästar med och billigt och heltäcka) i hopp om en riktig skräll. Varför inte nr.1 Dalforno på OS

V86-6
BG favorit igen med nr.5 Shorthanded Jag, som vann i sin första start för sin nya tränare okörd från dödens på nyblivne V75 vinnaren Dream Night Palema. Kan tilläggas att han fick lite hjälp från stallkamraten som körde om spets med nämnde DNP, men sättet Shorthanded Jag vann på var strålande. Jag har ändå lite svårt att ta ställning för hästen efter bara ett bra lopp, fast jag vet att den har bra kapacitet. Det blir några streck. Nr.8 Counterfighter har gjort flera bra lopp på slutet och den måste med på lappen. Nr.11 Davy Jones Sisu har jag jagat ett tag, så hoppas den kan blåsa till de över upploppet och skrälla till 6¬-7 %.

V86-7
Johan Unterstainer rattar favoriten i form av nr.9 Pippi Roc. Favorit med all rätta. Hästen har bjudit på en del grymma avslutningar men ingen som vinner ihjäl sig. Här finns också potential att få upp utdelningen. Nr.4 Marjons Ivory var fin vid segern senast över aktuell distans. Nr.8 Kiss My Lips HC är en annan som kan skrälla. Men här kommer en som jag varnat förr här på sidan. Nr.7 Henna, kraftigt plus för distans, avslutat mycket bra flera ggr, och nu får jag riktigt bra värde på den om den skulle lyckas sätta nosen först. Bara Sven Dyhrberg hittar lite draghjälp på sista bortre. Streckad på 0,5%

V86-8

Nr.6 Indian Front med Jepson i favorit position. Helst skulle man helst ta några st. med, men vi får se vad spelkassan tillåter. Flera bra emot, nr. 3 Celinn Palem med bra läge och kuskförstärkt med Jorma, nr.8 Zdenka med dåligt läge men bästa hästen och Örjan brukar servera de alltid bra lopp, om han inte ger upp tidigt, svårt och veta hur han kör. Men som sagt finns flera som bör med, tänker mest på alla på framspår.

Bara vänta in sista info imorgon och göra justeringar. Har ni inte köpt andelar än så finns det fortfarande en del lediga, dessutom är det jackpot. Lycka till

https://www.sharps.se/redirect?url=h...WY6-SN43-71499
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), AmaerildeRimfrost (+5), Torstens (+5), Basse (+5), viking90 (+8), Bowery (+4), dado (+5), Torstens (+5), plumpi (+10), znipstern (+5), asgaya3141 (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-08, 12:55   #7
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Påminner om detta par



Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5), DIF (+3), Basse (+5)

Senast redigerad av Helge den 2019-01-08 klockan 12:59.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-08, 14:33   #8
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/N9BX-MQQU-71499

Sharps andelssystem inför V86 säljer på och vill man vara garanterad en andel så kan det vara klokt att vara ute i god tid. Som alltid har vi två andelssystem som vi har fler andelar i och som vi kör max två gånger för att det alltid ska finnas något kvar även kort före inlämning.

Senaste veckan när det var jackpott på V86 så tog alla andelar dock slut. Vi kör fem olika system i varierande insats. Allt från 41 kronor till 306 kronor nu på onsdag! Så kolla in och se vilket system som passar bäst. Under morgondagen borde det komma upp lite tidiga tankar och preliminära system men vill man vara garanterad en andel från sin favorit-tipster kan det vara klokt att ta en andel innan dess.

Dahles V86 Drag har nästan sålt slut på hälften av andelarna i sitt unika system för 250 kronor andelen.

Basses All In har 25 andelar men redan har 25% sålts och de kostar 204 kronor styck.

Sharps Snackisar är en av de populärare andelarna men där har vi fortfarande gott om lediga trots åtta köpta i nuläget. Basse sammanställer systemet den här veckan utifrån alla drag och idéer som kommer upp här i tråden.

Sharps Lilla kostar 41 kronor bara och där finns det också gott om andelar kvar. Gotland komponerar systemet.

Sharps Stora för 306 kronor ansvarar jag själv för och där finns det nio lediga andelar kvar.

har ni inte gått med i laget ännu är det bara att följa länken och se vad som passar!

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/N9BX-MQQU-71499
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-08, 16:56   #9
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Ojojoj vilken superspik det finns i omgången o den bjuder jag till alla sharpsbolag att kolla upp,har ju följt denna häst o den står på tur på läget+ kusk+form kan inte se den torska o detta är årets klaring till just nu 8% varsegoda
Nr.1 Kiss Me Tooma med Mika Forss leder runt om i sista V86.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Heppson (+1), Basse (+5), plumpi (+5), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av coolmanriver den 2019-01-08 klockan 17:02.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-08, 17:00   #10
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1088
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Ojojoj vilken superspik det finns i omgången o den bjuder jag till alla sharpsbolag att kolla upp,har ju följt denna häst o den står på tur på läget+ kusk+form kan inte se den torska o detta är årets klaring till just nu 8% varsegoda
vem är det?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-08, 17:03   #11
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Kiss Me Tooma

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-08, 17:14   #12
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
vem är det?
Kul att det fanns ngn som var nyfiken, blev lite distraherad av slalomen på Svtplay o var lite snabb så jag missade att skriva ut kusen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-08, 17:18   #13
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Tycker mig ha hittat värde hos Svenska Spel

Quite Right - Victory Topline 2.30
Quite Right håller fin form, låter uppåt i intervjuer, Goop sitter upp och garanterar en bra resa, står bättre till än Victory Topline som kan få knackiga positioner, dessutom haft ett uppehåll. Kan få sin första förlust här. 2.30 spelbart i min bok.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+2)
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-08, 17:24   #14
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1088
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Kul att det fanns ngn som var nyfiken, blev lite distraherad av slalomen på Svtplay o var lite snabb så jag missade att skriva ut kusen
Vart hamnar den från innerspåret?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-08, 17:36   #15
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Vart hamnar den från innerspåret?
Har ju öppnat relativt snabbt bakom bilen,men det kan ju bli rygg ledaren i sämsta fall? Mika lär väl peppa upp lite extra kan jag tänka mig så vi får väl se om han lyckas hitta ut om det skiter sig.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td