Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-10, 17:36   #31
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Testade O,Sunday till 20ggr(18 nu) på plats och Unar Bi till 9(8,50 nu) vinnare, på Unibet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-10, 17:43   #32
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Såg att Cobbys Olifant blivit struken nu från spår 1 på volten, i avdelning 1. Hur ändras spåren nu? Läste något om att vissa spår var fasta vid strykningar i volt. Kommer nr 2 Dolan Spring få mer utrymme eller kommer någon att flyttas ner?

Annars tycker jag nr 6 Vis Dell'Olmo verkar intressant i v75-4. Riktigt startsnabb så har stora möjligheter att hamna i spets på spetsbanan jägers. Spetsade enkelt från spår 6 för någon start sedan. Under 5% i nuläget vilket känns alldeles för lågt.
VisDO tippar sig Paal själv etta med i "fem tippar v75", han har säkert inte bästa kollen men till 25ggr på Unibet så testar jag den också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ab5 (+5), Micke (+2)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-10, 21:17   #33
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lite tidiga tankar innan jag läst vad någon annan tränare eller tippare tror:

V75-1
Det finns några som sticker ut, men voltstart ökar skrällrisken. Det lutar åt att stänga loppet på de 4 mest betrodda här.

V75-2
Stayerdistans här vilket brukar verka skrällhämmande. Dessutom ett ganska ihåligt lopp. Blir nog samma här att stänga loppet på de bästa hästarna.

V75-3
Turno Di Azzura har gått bra och jag har jagat den länge. Senast var det nära vinst, men nu tror jag den får svårt för den är helt enkelt inte startsnabb nog. Svårbedömda Timone Ek och Dante Boko känns spontant som ett bra lås.

V75-4
Öppet lopp och här kommer jag nog strecka på. En som däremot inte kommer spelas är favoriten Ofelia O.E. som jag inte alls tror på. Fattigast i loppet och en av de få som ännu inte fått någon hårdhet av att starta på V75.

V75-5
Kort distans och låg klass=skrällvarning! Blir till att strecka på!

V75-6
Velvet Gio gillar jag, han gör alltid bra lopp och står på tur för seger. När han nu har både bra läge och verkar bli helt bortglömd känns det som spikläge!

V75-7
Halvöppet, men det blir nog att gå på 2 hästar som har bra lägen. No Comment får en rejäl kuskförstärkning och stallet går som tåget för dagen, verkar bli bortglömd den här gången. Da Pepperboy är väl bästa ekipaget och trots att han svek lite senast väljer jag att fortsätta tro på honom.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-10, 22:45   #34
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22753
Standard

Veckans bedövare
V75-1) nr.7 Rawindski med Peter Ingves, startar från springspår och träffar Peter rätt så kan det lätt vara spets o slut. Hästen gör sina bästa lopp i ledningen. Streckad på 2,6 %.
Hästen har varit sjuk inför senaste starten men gjorde det bra som tvåa ändå. Åkte dit mot en smygkörd.
Bra tränings rapporter och formen ska vara stigande. Veijo vet hur man ställer i ordning och det är ett måste streck.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rakka (+1), Gotland (+5), trance_error (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-10, 22:46   #35
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 091
Sharp$: 6123
Standard

Efter gårdagens goda form är jag taggad inför lördagen. Fullt medveten om att jag förmodligen kommer ner på jorden snabbt. Tidiga. tankar i en fin omgång:
1: Begriper inte varför Othala är så lite streckad, var ju grym senast. Spåret dock inget vidare. Tycker också Secret Mission känns högst intressant till 2%, slog bra hästar bäst senast.
2: Svårt. Men 15 kändes spontant intressant liksom 12 som ju var på linje med Speedy Foxy Vicane näst senast.
3: Dante Boko är en spiktanke vid första anblick. Men flera svårbedömda hästar.
4: Intressant och svårt lopp med många streckvärda; 6,8,9, 15 i första hand. Frågan sen hur bra 1 är.
5: Även jag är inne på Copitex. 7 känns också spännande.
6: Olle är bra men tror inte förra insatsen ska övervärderas då banan ju var tung för spetshästarna. Är tveksam till skallen på 5 och streckar 9,10,12 före den. 4 är kanske bästa hästen?
7: Också svårt lopp där 2 är min första tanke, grym näst senast. Noterar också att att 6 var favorit senast men nu är streckad på 6 %. Streckar sannolikt också 9 om den fortsätter ligga under 10 %.
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 14:14   #36
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ser att svenska spel har 25ggr på plats på tidigare nämnda O,Sunday, Unibet och bet365 har numera 11ggr.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 15:10   #37
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ser att svenska spel har 25ggr på plats på tidigare nämnda O,Sunday, Unibet och bet365 har numera 11ggr.
Hittar inte den?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 15:59   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Hittar inte den?
Filter-Trav-Jägersro lopp6-topp3
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 17:04   #39
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Tycker mig ha hittat ett spel med värde hos Svenska Spel.

Radwinski - Wild Love 2.40

Radwinski drog ett fint spår och Ingves förstärker som kusk. Hästen kan kliva iväg från start och i intervjuerna är man inne på att testa för ledningen. Skulle man nå dit finns möjligheter att rinna undan. I vilket fall torde spåret generera en fin position från start. Jag tycker Radwinski är underskattad på spelet och jag har den faktiskt andrarankad i loppet. Wild Love ska tåla ett offensivt upplägg, men utan skor och när hon inte bara möter ston hör jag varningsklockorna klämta. I denna h2h anser jag det är fel favorit och således tycker jag det finns värde på Radwinski till 2.40.

Edit: 2.55 nu - än mer värde!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fetmats69 (+5)

Senast redigerad av Misär den 2019-01-11 klockan 18:12. Anledning: Nytt, bättre odds.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 18:12   #40
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Guiden brukar redovisa de fem senaste V75-loppen på aktuell bana.

Jägersro har ganska låga utdelningar:
2018-07-31 39.617 kr
2018-09-01 27.269 kr
2018-09-02 10.055 kr
2018-10-27 233 kr
2018-12-01 6.638 kr
Tja, till Jägersro behöver man aldrig titta i lopparkivet. Möjligtvis om man är lite osäker på spetsstriden i något lopp men annars är det strecklistan som gäller, med fokus på spetshästarna, Kolgjinis och Christoffer Eriksson. Resterande faktorer är enbart ”störningsmoment” i analysarbetet.
Stankarn är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 18:33   #41
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Tycker mig ha hittat ett spel med värde hos Svenska Spel.

Radwinski - Wild Love 2.40

Radwinski drog ett fint spår och Ingves förstärker som kusk. Hästen kan kliva iväg från start och i intervjuerna är man inne på att testa för ledningen. Skulle man nå dit finns möjligheter att rinna undan. I vilket fall torde spåret generera en fin position från start. Jag tycker Radwinski är underskattad på spelet och jag har den faktiskt andrarankad i loppet. Wild Love ska tåla ett offensivt upplägg, men utan skor och när hon inte bara möter ston hör jag varningsklockorna klämta. I denna h2h anser jag det är fel favorit och således tycker jag det finns värde på Radwinski till 2.40.

Edit: 2.55 nu - än mer värde!
Ja det ser ut som ett riktigt bra lir det!!!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 18:45   #42
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 115
Sharp$: 3610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Guiden brukar redovisa de fem senaste V75-loppen på aktuell bana.

Jägersro har ganska låga utdelningar:
2018-07-31 39.617 kr
2018-09-01 27.269 kr
2018-09-02 10.055 kr
2018-10-27 233 kr
2018-12-01 6.638 kr
Visst många favoriter o spetsvinster på jägers men bara för att det blivit låga utdelningar de sista fem gångerna på V75 på jägers MÅSTE ju inte betyda att det blir det igen. Man får väl värdera varje omgång efter förutsättningarna.
Jag tycker nog att omgången har potential att ge bra utdelning. Jag tror nog på 2-3 vinster för utländska ekipage el sådana som nyligen kommit i svensk träning.
/N
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 19:07   #43
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Visst många favoriter o spetsvinster på jägers men bara för att det blivit låga utdelningar de sista fem gångerna på V75 på jägers MÅSTE ju inte betyda att det blir det igen. Man får väl värdera varje omgång efter förutsättningarna.
Jag tycker nog att omgången har potential att ge bra utdelning. Jag tror nog på 2-3 vinster för utländska ekipage el sådana som nyligen kommit i svensk träning.
/N
Jaså?

Nä, det kan ju ha varit väldigt speciella omgångar, med många stora favoriter osv. som förklarar de låga utdelningarna.

Eller också är det det faktum att det är omöjligt att ta något från kön eller avancera på sista långsidan, att det lutar nedåt sista 400m och att ledaren på något märkligt sätt i varje lopp får ett försprång på två längder när man svänger in på upploppet.

Finns ingen potential alls, tyvärr. Flerbong som gäller.
Stankarn är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 19:11   #44
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Finns ingen potential alls, tyvärr. Flerbong som gäller.
Tror du kommer få käka upp det där imorrn kväll, jag sticker ut hakan och säger att det inte kommer absolut bli minst 5-siffrigt imorrn! Vad ska vi slå vad om tro...?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-11, 19:38   #45
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 091
Sharp$: 6123
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tror du kommer få käka upp det där imorrn kväll, jag sticker ut hakan och säger att det inte kommer absolut bli minst 5-siffrigt imorrn! Vad ska vi slå vad om tro...?
Hehe. Jag är inne på samma sak faktiskt. Tror på intervallet 50-100 minst.

Nuvarande tankar:
1: Tveksam till Dolan Spring efter uppehåll. Juan kan vara bara bäst. Men Othala klart intressant och jag kan inte lämna 11 utanför.
2: Sevilla förordas från många håll. Tidig men ingen spik. 7 intressant från spets. Flera roliga; 10 samt de utländska.
3: Är inne på SoS på Dante.
4: Inne på att spika 15. Öppet och dyrt vid gardering. 6 mest spännande på strecken.
5: Svårt bena ut. Spetsstriden viktig. 3 och 5 känns hetast. 7 svår sätta in men kanske för hårt streckad. Ludde positiv på 2.
6: Mest inne på Master Crowe men känns väldigt öppet om nu inte Olle bara är bäst. Tycker samtliga bakspår är intressanta skrällar men förnuftet säger att de får långt fram.
7: 2 klar förstahäst för mig och ett möjligt spikförslag. Dock galopp senast och jag dubblar nog med 9.

Hälften klart men nedbantning krävs i avd 1,2,5,6
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td