|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Säkert jag som är negativ och trist men satan vad less jag blir på hyllande av amatörtränarens grottmänniskofasoner. Är det bara jag? Vem fan häver ut sig något mot Nurmos i den stunden, fel fokus? Så satans dåligt när man precis har vunnit. Nej kan tyvärr inte glädjas ett dugg med fanskapet. Tacka vet jag en överlycklig Harpo, det är grejer det.
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Jag har läst 30 poäng obetingad polemik på Södertörn, och om du dubblar insatsen varje vecka 2 amatörer inte vinner på V75 så kommer du bli rik till slut. Det är ett oslagbart system!
|
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Citat:
Superbra betalt var det sett från "sena spelarnas" insatsfördelning. Om alla hade spenderat sina insatser som dessa hade det landat under 200k. Sett från "tidiga spelarnas" insatsfördelning var det uselt betalt. Och sett från hela insatsfördelningen var det precis under förväntat.
|
|
|
|
#185 | |
|
Citat:
ok.
|
|
|
|
#186 |
|
Är det inte oftast så?
Jag tycker att efterjandsjokern alltid går åt det hållet. Mvh Uffe
|
|
|
|
#187 | |
|
Citat:
Förvånansvärt ofta är inte "sista timmens spel" så här mycket vassare än "tidiga spelet". Fullblodsefterhandarna har dock 20-20 hindsight, agree.
|
|
|
|
#188 |
|
Jag har som vanligt inte så bra koll på procenten.
Men jag spelar allid med ranksumma och den är väldigt ofta betydligt lägre efteråt än den var när jag lämnade in mitt system. Jag siktar på att lämna in mitt system 16:15. Däremot påverkas inte utfallet av systemet i lika hög grad. Mvh Uffe
|
|
|
|
#189 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
fört statistik på detta sedan 2015 på lördag o onsdagar (missat en del men drygt 300 omgångar har jag)
krav + 2% jmf lördag morgon det blir färre "!streckraketer" men de vinner oftare är min slutsats, dvs blir lättare för den som vill nyttja detta och det funkar bättre på V75 'än V86 vissa omgångar händer det inte mkt alls i strecklistan |
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Citat:
Lördag morgon är iofs en hyfsad för att hålla det hela konsistent. Jag läser av trenderna i efterhand mha ett reduceringsprogram och spelet fram till sista timmen med sista timmen. Igår spelades ca 37% av spelet sista timmen innan spelstopp. Folk väntar och väntar mer än nånsin. ( Vilket även är en förklaring att det ATG inte har det lika lätt som förr med tekniken. ) Det är nästan förvånande att ATG som älskar avgifter inte tar 1% extra för att få spela timmen och fler % extra för sista kvarten.
|
|
|
|
#193 | |
|
Citat:
morgon hellre för tidigt än för sent, förr var det 20 millar idag 16-17. 40 miljoner dvs dubbla 12,30 - 13,00 sista som jag uppdaterar flera gånger avd 1 lördags kl 8,30 12,30 o slutliga Southwind Feji 54,0% 52,3% 48,0% Callmeawinner 11,3% 11,6% 12,0% Okaloosa Bell 9,1% 10,5% 11,8% Wild Love 7,0% 7,4% 8,7% Casual Rain 4,6% 4,3% 4,0% Zdenka 3,7% 3,7% 3,7% excelprogram den längsta tiden är plocka fram startlistan i ATG numera sega program. sedan bara markera kopiera |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|