Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-03-02, 18:39   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

V75 3/3 Eskilstuna Extra omgång


Sundbyholms travbana
Längd: 1000 m
Bredd: 21,0 m (2140 m), 21,6 m (1640 m)
Upplopp: 182 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Nog ska vi ha en tråd för söndagens extra omgång...

Återkommer när jag hittar intressant hästar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), Joke747 (+7)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 18:43   #2
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Jag återkommer senare jag med.



Har lovat dottern lite familjetid framför andra chansen på Mello

Det är mer en tradition att kolla tillsammans , än att vi tycker att mello är bra.
I år måste väl varit sämsta mello på länge?
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 19:06   #3
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 93
Sharp$: 471
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag återkommer senare jag med.



Har lovat dottern lite familjetid framför andra chansen på Mello

Det är mer en tradition att kolla tillsammans , än att vi tycker att mello är bra.
I år måste väl varit sämsta mello på länge?
Tycker alltid det är sämsta mello på länge.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boozty (+10), drakdead (+10)
inournature är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 19:08   #4
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av inournature Visa inlägg
Tycker alltid det är sämsta mello på länge.
Perfekt att kolla 30 minuter nu innan el classico. 30 minuter mello klarar man men inte mer.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 19:21   #5
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

När Bankrobber blev struken i avd 3 så blev ju loppet vidöppet jag tycker 8 Jonatan Trot trots spåret är väldigt tidig här, senast kördes den till ledningen och blev för het efter den forceringen kommer den ner i vettig position tror jag den blir livsfarlig på upploppet.
6 Amarino mötte en del tuffa hästar i senaste starten men höll ok. till en 4:e plats.
10 Solkattens Chiron med loppets bästa kusk och en häst från formstall.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 20:30   #6
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Tycker verkligen 8 Jonathan Trot är värd en vinst nu. Segerlös än så länge.
Vart 2a 2ggr på raken över distansen nu. Ett annat skrällbud är 3 My Open Art. Sedströmarna har två hästar i loppet och ena kör Ulf O på nr 11 Choco Garline.

Antingen låser jag på 3,8,11 eller så spikar jag 8.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 20:50   #7
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Sen i stoloppet tycker jag 6 Estelle Brodda är värd en vinst nu. Hemmahäst dessutom. 16% spelvärld spik. Annars ett mycket öppet stolopp.

Omgångens skräll i sista 10 Aramis Race!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-03-02 klockan 20:52.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 21:11   #8
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Sa sist jag såg 2 Showtimejackflower att det blir spik och spel på den men eftersom jag inte tror den tar spets så låser jag på 2 och 5. Tror 7 o 10 får svårt denna gång. Men då vinner väl dem bara för det. Någon som vet vem som tar spets? Är 5 snabb ut? Varit ute i tuffa lopp precis som 10. Vill verkligen spika mig ur denna avd alt lås på 2,5.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 21:31   #9
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Skumt att inte 6 Harrington är favorit som slog 5 Elektrical Storm sist på V75. Visserligen hade E.S spår 12 men Harrington hade inte mycket bättre läge heller. Sen är väl Harrington rätt snabb ut. Spetsade från spår 7 på Valla för några starter sen och vann rätt lätt på just 2640m. 4 Sete har inte startat på ett tag. Vet inte om 10 Aramis Race behöver ytterligare ett lopp i kroppen annars är den högintressant. Även 1 Perfekt King som slog Elektrical Storm över distansen på Valla sist dem möttes. Rank 6,10,1,5,9,4

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-03-02 klockan 21:56.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-02, 23:16   #10
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22760
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Sa sist jag såg 2 Showtimejackflower att det blir spik och spel på den men eftersom jag inte tror den tar spets så låser jag på 2 och 5. Tror 7 o 10 får svårt denna gång. Men då vinner väl dem bara för det. Någon som vet vem som tar spets? Är 5 snabb ut? Varit ute i tuffa lopp precis som 10. Vill verkligen spika mig ur denna avd alt lås på 2,5.

Tror att 5 med Kevin är den som tar spets. Verkar som det blir bike och kanske plockas skorna av. Finns chans på ledning runt om. En möjlig spik förslag
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 00:36   #11
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4924
Standard

Jag vill svinga en bägare för en Lasse Virénare i femte: 12 Ridgehead Mateo. Hur många bägare har spelarna månne svingat när den tickar på runt 3%? Lite körning och tugga nacke på nr 10 som kör sent med tanke på distansen... pang! I Lill-skräcken har vi en bagarlärling som vet hur bakpulver får fart på degen när ugnen blir varm. Den här pållen kan inte bli trött, och med lite tempo så får Djuse uppleva två känslosensationer: först att få nacken uppäten av en pansarvagn, sedan att få studera 147 cm slimmad blåröd kusk bakifrån ur flera vinklar i slutet av upploppet (hur många vinklar vet jag inte, det beror på hur mycket han vrider på kroppen för att se framåt i det skedet). Jag ställer mig i utbetalningskön redan innan start och hoppas på en segergest á la Skräcken i kriteriet 1985. Ja, vad fasen, jag flossar i takt till den medan jag räknar pengarna. Jag hoppas bara inte att Djuse svimmar av upplevelseextas, åtminstone inte så länge han sitter kvar i vagnen.

Jaha, hur många här känner till Lasse Virén? Jag hittar ut själv, bara jag får fatt på rollatorn. Jag parkerade den lite för högt upp, precis bredvid mina referenser.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10), Basse (+5), hammering (+5)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 02:20   #12
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Jag vill svinga en bägare för en Lasse Virénare i femte: 12 Ridgehead Mateo. Hur många bägare har spelarna månne svingat när den tickar på runt 3%? Lite körning och tugga nacke på nr 10 som kör sent med tanke på distansen... pang! I Lill-skräcken har vi en bagarlärling som vet hur bakpulver får fart på degen när ugnen blir varm. Den här pållen kan inte bli trött, och med lite tempo så får Djuse uppleva två känslosensationer: först att få nacken uppäten av en pansarvagn, sedan att få studera 147 cm slimmad blåröd kusk bakifrån ur flera vinklar i slutet av upploppet (hur många vinklar vet jag inte, det beror på hur mycket han vrider på kroppen för att se framåt i det skedet). Jag ställer mig i utbetalningskön redan innan start och hoppas på en segergest á la Skräcken i kriteriet 1985. Ja, vad fasen, jag flossar i takt till den medan jag räknar pengarna. Jag hoppas bara inte att Djuse svimmar av upplevelseextas, åtminstone inte så länge han sitter kvar i vagnen.

Jaha, hur många här känner till Lasse Virén? Jag hittar ut själv, bara jag får fatt på rollatorn. Jag parkerade den lite för högt upp, precis bredvid mina referenser.
Det kanske går som för Vikings P igår från spår 12 oxå. Men blir lite nojig nu och tar med den och hoppas du har rätt får se.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 07:10   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Jag vill svinga en bägare för en Lasse Virénare i femte: 12 Ridgehead Mateo. Hur många bägare har spelarna månne svingat när den tickar på runt 3%? Lite körning och tugga nacke på nr 10 som kör sent med tanke på distansen... pang! I Lill-skräcken har vi en bagarlärling som vet hur bakpulver får fart på degen när ugnen blir varm. Den här pållen kan inte bli trött, och med lite tempo så får Djuse uppleva två känslosensationer: först att få nacken uppäten av en pansarvagn, sedan att få studera 147 cm slimmad blåröd kusk bakifrån ur flera vinklar i slutet av upploppet (hur många vinklar vet jag inte, det beror på hur mycket han vrider på kroppen för att se framåt i det skedet). Jag ställer mig i utbetalningskön redan innan start och hoppas på en segergest á la Skräcken i kriteriet 1985. Ja, vad fasen, jag flossar i takt till den medan jag räknar pengarna. Jag hoppas bara inte att Djuse svimmar av upplevelseextas, åtminstone inte så länge han sitter kvar i vagnen.

Jaha, hur många här känner till Lasse Virén? Jag hittar ut själv, bara jag får fatt på rollatorn. Jag parkerade den lite för högt upp, precis bredvid mina referenser.
Mycket initierat och bra skrivet om Lill-Skräcken! Tror minsann du sitter inne med samma info som den jag har.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 08:02   #14
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Skumt att inte 6 Harrington är favorit som slog 5 Elektrical Storm sist på V75. Visserligen hade E.S spår 12 men Harrington hade inte mycket bättre läge heller. Sen är väl Harrington rätt snabb ut. Spetsade från spår 7 på Valla för några starter sen och vann rätt lätt på just 2640m. 4 Sete har inte startat på ett tag. Vet inte om 10 Aramis Race behöver ytterligare ett lopp i kroppen annars är den högintressant. Även 1 Perfekt King som slog Elektrical Storm över distansen på Valla sist dem möttes. Rank 6,10,1,5,9,4
Harrington fick ett tufft lopp i dödens och höll okej, aldrig vunnit med så täta som nu. Electrical Storm satt däremot fast med mängder av krafter senast Djuse låter optimistisk så jag tror inte han kommer köra så att han blir fastlåst denna gången. Håller sig Electrical under 30% så spikar jag.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 08:05   #15
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Harrington fick ett tufft lopp i dödens och höll okej, aldrig vunnit med så täta som nu. Electrical Storm satt däremot fast med mängder av krafter senast Djuse låter optimistisk så jag tror inte han kommer köra så att han blir fastlåst denna gången. Håller sig Electrical under 30% så spikar jag.
Då är vi två viking
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 08:08   #16
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Harrington fick ett tufft lopp i dödens och höll okej, aldrig vunnit med så täta som nu. Electrical Storm satt däremot fast med mängder av krafter senast Djuse låter optimistisk så jag tror inte han kommer köra så att han blir fastlåst denna gången. Håller sig Electrical under 30% så spikar jag.
Då är vi två Viking
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 08:16   #17
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Riktigt lurig omgång.. är inne på spik fame Boko, vi får se.. jag är även svag för harrington eller greyhound i avslutningen , men vi får se.. Riktigt lurig omgång överlag!
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 08:20   #18
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Vaknade tidigt och har efter 3 timmar i lopparkivet hittat en spik och ett 3-lås

V75:2

Fyra hästar sticker ut lite och de är också de som är mest streckade på det tidiga spelet.

5) Imilie Boko var bra senast. Har aldrig haft framspår bakom bilen så det är oklart hur startsnabb man är.

6) Estelle Brodda. Har också varit duktig på slutet och tagig 2 andraplater bakom fina hästar. Känns inte så startsnabb dock och det känns osäkert var man hamnar från spår 6 bakom bilen. Ger inte intrycket av av vara speedig heller utan har nått andra platserna igenom att hålla farten uppe i mer segstarka avslutningar.

7) Head for Home. Gjorde comeback senast och var duktig som tvåa. En fin avslutning som avtog lite sista biten, kan kanske vara bättre idag med lopp i kroppen och ev lättningar i balans.

Spiken 12 Anna SH Anna SH:s insatser imponerar när man gått igenom hennes lopp.

Näst senast ( Åby 23/1) visade man upp att man kan gå flera speeder i loppen. En riktigt bra egenskap. Körde för spets hamnade i dödens. Jeppson manar på lite och Anna speedar enkelt till ledningen. Man släpper senare till Berghs favorit. Över upploppet avgör man retfullt enkelt på Open Stretch.

Senaste starten var i V75 Champions på Solvalla. Där häxade det mesta med resan. Rygg ledaren vart tredje in. När Jeppson vrider ut i andraspår i början av sista sväng dör dödens hästen framför och drar bak Anna SH. Man kommer tillslut förbi den hästen invändigt och är sen tvungen att vrida ut 4 spår på upploppet för att få helt fritt. Med bara 100 m kvar av loppet är man för sent ute - men som hon gick över upploppet!

Då motbuden inte har samma speed att tillgå utan mer är gediget starka med fina långspurter bör Anna SH ha flera alternativ till bra ryggar och draghjälp fram sista halvvarvet. Man borde få typ 4-5:e utvändigt från spår 12. I andra eller tredje ut bör någon av motbuden hamna. Bara att välja och vraka vilken rygg man vill ta.
Haka på i ett tidigt angrepp eller sent, Jeppson är rätt man att värdera när man skall gå på.

Så Spik på ekipaget Anna SH/Jeppson/Dahle`n

V75:4 Lärlingslopp 2140 volt / 3 volter

Favorit är 5 Grainfield Aiden med Emilia Leo- 42% just nu.
Spår 1 från tillägg är inte det bästa, lätt att det strular med resan därifrån.
Jag kommer chansa blr favoriten då jag tycker den är lite väl hårt spelad och bara i mängden av 4-5 hästar enligt mig.

10 Starforlife Palema är andrahandare just nu. En bra häst normalt men hur är der med stallformen hos Pär Hedberg egentligen? Pär hade ju hysterisk form på stallet i dec-Jan
när man vann massor av lopp, men i Februari vart det bara 1 seger på 15 lopp.
Jag tycker flera av hans hästar underpresterat på slutet och jag står över även den här.

3 låset

11 Copitex med Anders Eriksson som nästan är 100procentig i lärlingsloppen på sistone. Hästen har gedigen form och Anders Eriksson har tokform . Given till 12% just nu

14 Othala går ner rejält i klass till den här starten, får också stå med dubbla tillägg men det ser onekligen ut som motståndarna i dag ska gå att runda. Kommer speciellt ihåg när Othala från 20 tillägg speedade till ledningen i V75:1 på nyårsaftonens megajackpot.
Kanske bara är bäst idag? - 9% känns i alla fall som ett fynd

1 Winner Bac Spår 1 på startvolten. Gjorde comeback sist och då vart det invändig resa och man satt fast hela loppet. Intrycket var i alla fall fint. Hemmatränare Marcus B Svedberg har nog siktat på det här loppet och V75 på hemmaplan. Man var nog ganska nöjd med ett rygglopp och sparade krafter sist!
Om Winner Bac tar sig till ledningen här blir man att räkna med. Hästen är klart duglig och springer låga 16-tider så hästarna som står 20/40 meter bakom kommer att få kämpa för att slå Winner Bac idag. - 9% även här och sista strecket i 3-låset är nedplitat.

Lås på 1,11,14
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5), V75fahlle (+5), Bowery (+5), HuBBaBuBBa (+5), trance_error (+5), asgaya3141 (+5), coolmanriver (+5)

Senast redigerad av Basse den 2019-03-03 klockan 09:02.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 08:24   #19
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Inne på att spika den typiska spets hästen Aljlexes Cubano från bakspår denna gången...Gick bra bakifrån här om sisten. Hade Linus Boy haft startspår 2 så hade jag nog spikat han men visst får den tufft från spår 1?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 08:29   #20
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Inne på att spika den typiska spets hästen Aljlexes Cubano från bakspår denna gången...Gick bra bakifrån här om sisten. Hade Linus Boy haft startspår 2 så hade jag nog spikat han men visst får den tufft från spår 1?
Linus lär bli fast ?? Så instämmer där.. vågar dock nog inte utelämna den, vid lucka livsfarlig och bakspår på cubano är lurigt
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 08:32   #21
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Det var gråmulet med lätt duggregn här i stockholm vid 8 tiden, nu har det tilltagit och växlat till snöfall som töar bort direkt .

Borde vara liknande väder i Eskilstuna misstänker jag.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 08:33   #22
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Linus lär bli fast ?? Så instämmer där.. vågar dock nog inte utelämna den, vid lucka livsfarlig och bakspår på cubano är lurigt
Ja den blir farlig så fort den hittar ut, men väldigt svårt med spikarna idag...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 08:49   #23
 
Joke747s avatar
 
Reg.datum: nov 2018
Ort: Mark
Inlägg: 197
Sharp$: 517
Standard

Svårt idag men bestämt mig för att spika Imilie Boko och Copitex. Går på känsla där...
Joke747 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 09:02   #24
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Jag kör en liten lapp med följande spikar på:
avd 2: 12 Anna S.H.
avd 4: 1 Winner Bac
avd 6: 9 Leader Brodde

Och släpper inte avd 1: 4 Mr Perfect som Kevin låter uppåt på och vill köra i spets samt avd 7: 8 samt 10

Senast redigerad av boozty den 2019-03-03 klockan 09:06.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 09:03   #25
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Dahle du har pm
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+7)
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 09:06   #26
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 66
Sharp$: 5448
Standard

Har varit kraftigt snöfall sedan 08:00 och har börjat lagt sig lite på backen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+2)
sune86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 09:31   #27
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Vaknade tidigt och har efter 3 timmar i lopparkivet hittat en spik och ett 3-lås

V75:2

Fyra hästar sticker ut lite och de är också de som är mest streckade på det tidiga spelet.

5) Imilie Boko var bra senast. Har aldrig haft framspår bakom bilen så det är oklart hur startsnabb man är.

6) Estelle Brodda. Har också varit duktig på slutet och tagig 2 andraplater bakom fina hästar. Känns inte så startsnabb dock och det känns osäkert var man hamnar från spår 6 bakom bilen. Ger inte intrycket av av vara speedig heller utan har nått andra platserna igenom att hålla farten uppe i mer segstarka avslutningar.

7) Head for Home. Gjorde comeback senast och var duktig som tvåa. En fin avslutning som avtog lite sista biten, kan kanske vara bättre idag med lopp i kroppen och ev lättningar i balans.

Spiken 12 Anna SH Anna SH:s insatser imponerar när man gått igenom hennes lopp.

Näst senast ( Åby 23/1) visade man upp att man kan gå flera speeder i loppen. En riktigt bra egenskap. Körde för spets hamnade i dödens. Jeppson manar på lite och Anna speedar enkelt till ledningen. Man släpper senare till Berghs favorit. Över upploppet avgör man retfullt enkelt på Open Stretch.

Senaste starten var i V75 Champions på Solvalla. Där häxade det mesta med resan. Rygg ledaren vart tredje in. När Jeppson vrider ut i andraspår i början av sista sväng dör dödens hästen framför och drar bak Anna SH. Man kommer tillslut förbi den hästen invändigt och är sen tvungen att vrida ut 4 spår på upploppet för att få helt fritt. Med bara 100 m kvar av loppet är man för sent ute - men som hon gick över upploppet!

Då motbuden inte har samma speed att tillgå utan mer är gediget starka med fina långspurter bör Anna SH ha flera alternativ till bra ryggar och draghjälp fram sista halvvarvet. Man borde få typ 4-5:e utvändigt från spår 12. I andra eller tredje ut bör någon av motbuden hamna. Bara att välja och vraka vilken rygg man vill ta.
Haka på i ett tidigt angrepp eller sent, Jeppson är rätt man att värdera när man skall gå på.

Så Spik på ekipaget Anna SH/Jeppson/Dahle`n

V75:4 Lärlingslopp 2140 volt / 3 volter

Favorit är 5 Grainfield Aiden med Emilia Leo- 42% just nu.
Spår 1 från tillägg är inte det bästa, lätt att det strular med resan därifrån.
Jag kommer chansa blr favoriten då jag tycker den är lite väl hårt spelad och bara i mängden av 4-5 hästar enligt mig.

10 Starforlife Palema är andrahandare just nu. En bra häst normalt men hur är der med stallformen hos Pär Hedberg egentligen? Pär hade ju hysterisk form på stallet i dec-Jan
när man vann massor av lopp, men i Februari vart det bara 1 seger på 15 lopp.
Jag tycker flera av hans hästar underpresterat på slutet och jag står över även den här.

3 låset

11 Copitex med Anders Eriksson som nästan är 100procentig i lärlingsloppen på sistone. Hästen har gedigen form och Anders Eriksson har tokform . Given till 12% just nu

14 Othala går ner rejält i klass till den här starten, får också stå med dubbla tillägg men det ser onekligen ut som motståndarna i dag ska gå att runda. Kommer speciellt ihåg när Othala från 20 tillägg speedade till ledningen i V75:1 på nyårsaftonens megajackpot.
Kanske bara är bäst idag? - 9% känns i alla fall som ett fynd

1 Winner Bac Spår 1 på startvolten. Gjorde comeback sist och då vart det invändig resa och man satt fast hela loppet. Intrycket var i alla fall fint. Hemmatränare Marcus B Svedberg har nog siktat på det här loppet och V75 på hemmaplan. Man var nog ganska nöjd med ett rygglopp och sparade krafter sist!
Om Winner Bac tar sig till ledningen här blir man att räkna med. Hästen är klart duglig och springer låga 16-tider så hästarna som står 20/40 meter bakom kommer att få kämpa för att slå Winner Bac idag. - 9% även här och sista strecket i 3-låset är nedplitat.

Lås på 1,11,14
10 Starforlife Palema hade inte startat senast på ett tag och vann nästan från spår 12 över kort på Åby. Så formen på den hästen är det nog inte nåt fel på. Har dessutom överlägset bästa tiderna i loppet och springspår. Har mött betydligt bättre hästar än detta gäng. Skulle inte våga lämna den utanför och skulle spikat om Mikael J hade kört men jag vet inget om denna kusk. Tre Palema hästar med i loppet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+1)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-03-03 klockan 09:48.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 09:52   #28
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22760
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Inne på att spika den typiska spets hästen Aljlexes Cubano från bakspår denna gången...Gick bra bakifrån här om sisten. Hade Linus Boy haft startspår 2 så hade jag nog spikat han men visst får den tufft från spår 1?
Jag är också inne på att spika i första loppet, men inte nån av Linus eller Ajlexis
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Dahle den 2019-03-03 klockan 09:53.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 09:57   #29
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Jag är också inne på att spika i första loppet, men inte nån av Linus eller Ajlexis
Rolex bigi ?
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 09:57   #30
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

v75:7

Hittat mitt nästa 3-lås

Streckar en trolig och 2 roliga.

5 Electrical Storm har ni fått ett vettigt startspår, de är en bra spurtare som mött harrington ett par gånger, senast satt man fast hela loppet. Möte innan var i en spårtrappa där från spår 7 Harrington kunde köra sig till ledning efter ett tag och kuppa till sig loppet.
Electrical Storm satt fråm sitt 14 spår långt bak i fältet men avslutade mycket vasst till andraplatsen. Tog säkert in 60 meter på harrington sista halvvarvet.
Från spår 5 idag ska bör man hamna bättre på det. Har 1/2 segrar på något tung bana.

10 Aramis Race Åke Lindblom är en friskis som ofta tar många segrar de perider stallet är i form. I år har man bara 4 segrar men 3 av dem kom i förrgår!
Proppen ur alltså på Åkes hästar och då brukar man vinna med det mesta .
Roligt skrällstreck till 4%

7 Colonello Jag har hittat ( fel Nettavisen hittade och jag har sett loppet) en tokskräll i sista avdelningen. Ni kommer väl ihåg loppet som Vicent As vann på ett udda vis nyligen.
Såg stenslagen ut på bortre långsidan men fick nya krafter från ”ingenstans” och spurtade hem loppet enkelt.
I samma lopp blir Colonello tillbakadragen sist i sista sväng och får inte fritt förrän i början på upploppet. Colonello avslutade lika bra ( bättre?) än Vincent As till femteplatsen.
Ett riktigt roligt skrällstreck till 1% just nu

V75:5

Favoriten 10 M.T Master Don trodde jag mycket på sist, men vart ganska besviken på insatsen. Hade bättre läge då och dagens bakspår över kort distans är inget drömläge direkt. Jag står över favoriten.

Kör mitt sista 3-lås här på Motbuden:

5 Maple Hills`s Eto. Bör sitta i ledningen här. Tog spets från sjundespår 8/12 på just den här banan och ledde hela vägen.
Ett extra plus var att det var något tung bana då som det ser ut att kunna bli igen.

7 April no Fool har kanonform och ska räknas idag med.

2 Showtime Jackflower med form/Jeppson/ bra spår vågar jag inte heller ta bort från lappen.

Senast redigerad av Basse den 2019-03-03 klockan 10:18.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 10:00   #31
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg

Och släpper inte avd 1: 4 Mr Perfect som Kevin låter uppåt på och vill köra i spets samt avd 7: 8 samt 10
Men att ta sig förbi Pebben sida vid sida är inte världens enklaste. Lär kosta, för egen del så vill jag ha med Ochongo som fått lite mer hårdhet i guld och som är stark.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 10:00   #32
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
v75:7

Hittat mitt nästa 3-lås

Streckar en trolig och 2 roliga.

5 Electrical Storm har ni fått ett vettigt startspår, de är en bra spurtare som mött harrington ett par gånger, senast satt man fast hela loppet. Möte innan var i en spårtrappa där från spår 7 Harrington kunde köra sig till ledning efter ett tag och kuppa till sig loppet.
Electrical Storm satt fråm sitt 14 spår långt bak i fältet men avslutade mycket vasst till andraplatsen. Tog säkert in 60 meter på harrington sista halvvarvet.
Från spår 5 idag ska bör man hamna bättre på det. Har 1/2 segrar på något tung bana.

10 Aramis Race Åke Lindblom är en friskis som ofta tar många segrar de perider stallet är i form. I år har man bara 4 segrar men 3 av dem kom i förrgår!
Proppen ur alltså på Åkes hästar och då brukar man vinna med det mesta .
Roligt skrällstreck till 4%

7 Colonello Jag har hittat ( fel Nettavisen hittade och jag har sett loppet) en tokskräll i sista avdelningen. Ni kommer väl ihåg loppet som Vicent As vann på ett udda vis nyligen.
Såg stenslagen ut på bortre långsidan men fick nya krafter från ”ingenstans” och spurtade hem loppet enkelt.
I samma lopp blir Colonello tillbakadragen sist i sista sväng och får inte fritt förrän i början på upploppet. Colonello avslutade lika bra ( bättre?) än Vincent As till femteplatsen.
Ett riktigt roligt skrällstreck till 1% just nu
Colonello nedstrucken ett spår dessutom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+3)
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 10:17   #33
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22760
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Rolex bigi ?
Nej, inte Rolex Mr
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 10:20   #34
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Nej, inte Rolex Mr
Då blir min gissning Pebbe Simoni

BG för första gången, går bättre med pisk, sitter i tidig ledning
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 10:24   #35
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3181
Standard

Kör en tidig

V75
Inlämnat: 2019-03-03, 11:22
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 14:30
Kostnad: 450,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5, 7, 10 (3, 6)
2: 4, 7, 12 (5, 6)
3: 2, 4, 8, 10 (7, 11)
4: 1 Winner Bac (5, 10)
5: 2, 5, 8, 10, 12 (7, 3)
6: 7 Jaques Noir (3, 2)
7: 4, 5, 8 (6, 9)

5x3x4x1x5x1x3 = 900 rader.
900 x 1 x 0,50 kr = 450,00 kr.
Totalt: 450,00 kr.
Rättningskod: Idiotiskt med tidig. Vad
har man flickvänner till?
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), Bowery (+5)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 10:32   #36
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Skulle just skriva att jag är sugen på att spika 7 Jaque Noir i sjätte när du postade din lapp Asgaya


Vi fick ju se ”den gamla” Jaque Noir senast. Ruskigt fin avslutning sist.

Det som får mig att tveka är att jag gick hårt på den i 2 olika bolagspel när den utgick felfri i loppet 14/11 och fick startförbud.
Ingen tvekan om att det är hästen med högst kapacitet i loppet men den är ju som sagt ojömn i prestationerna.

Kan nog vara läge att ta betalt på honom idag när han inte är favorit, vinner han idag så blir han storfavorit i kommande starter

Senast redigerad av Basse den 2019-03-03 klockan 10:36.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 10:45   #37
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Nej, inte Rolex Mr
Hmm.. lurigt då, men kanske på basses linje då med BG
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 10:50   #38
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22760
Standard

Kör en tidig inlämning så man inte blir påverkad av snacket som bla i onsdags där jag hade nr.7 Zio Tom Jet som spik tills det kom fram att det var dålig värmning och vanlig vagn istället för bike. Och då bytte jag till Highspirit och garderade den i första. Inte alltid bra o lyssna eller titta på värmningar, fast ibland dyker det upp riktiga guldkorn.

V75
Inlämnat: 2019-03-03, 11:43
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 14:30
Kostnad: 435,60 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Mr Perfect (3, 7)
2: 5, 7, 12 (6, 13)
3: 2, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11 (5, 1)
4: 1, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (3, 4)
5: 5 Maple Hill's Eto'o (7, 10)
6: 7, 9, 11 (2, 3)
7: 4 Sete (9, 5)
BOOST nr: testar boost ffg

1x3x8x11x1x3x1 = 792 rader.
792 x 1 x 0,50 kr = 396,00 kr.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 10:52   #39
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22760
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Hmm.. lurigt då, men kanske på basses linje då med BG
Trodde ni skulle klura ur det iom jag skrev Mr med tjockare text
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+4), Bowery (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 10:57   #40
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Trodde ni skulle klura ur det iom jag skrev Mr med tjockare text
Den är cool! Lycka till kompis !
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 11:00   #41
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22760
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Den är cool! Lycka till kompis !
Tack dettsamma
Chansar lite, kan bli bra med lite tur
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 11:15   #42
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Att följa V4 känns extra viktigt idag. Man vill ju se hur banan blir efter snöovädret.

Lutar åt spik i första V4

Dahle`n kommer till Sundbyholm med 2 hästar. Veiled och Anna SH.

Jag vet att man var väldigt nöjd med Veiled inför monte`debuten sist, man spelades till favorit men det vart galopp den dagen.

Som andrahandare idag känns det vettigt att spika/chansspika Veiled i första V4.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 11:19   #43
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Första bike på Joffrey (V4) för er som gillar sånt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+2)
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 11:30   #44
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Det är inget att dra ut på, så jag har redan lämnat in.

V75
Inlämnat: 2019-03-03, 12:24
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 14:30
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 7, 10 (4, 3)
2: 5 Imilie Boko (12, 6)
3: 2, 4, 7 (8, 3)
4: 10 Starforlife Palema (5, 11)
5: 2, 3, 5, 7 (10, 12)
6: 3, 7 (9, 2)
7: 4, 5, 6 (10, 9)

4x1x3x1x4x2x3 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: MHX RHM JTV
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 11:32   #45
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Norrbotten
Inlägg: 141
Sharp$: 1368
Standard

Dagens första försök


V4
Inlämnat: 2019-03-03, 12:25
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 12:45
Kostnad: 154,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Veiled (12, 1)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8 (1, 4)
3: 3 Radagast (4, 5)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (2, 4)

1x7x1x11 = 77 rader.
77 x 1 x 2,00 kr = 154,00 kr.
Totalt: 154,00 kr.
Rättningskod: MHT THG BTR
NORTHLAD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 11:32   #46
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Min V4

V4
Inlämnat: 2019-03-03, 12:29
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 12:45
Kostnad: 198,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Veiled (12, 1)
2: 1 Beauty Rivner (4, 5)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10 (3, 4)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (2, 4)

1x1x9x11 = 99 rader.
99 x 1 x 2,00 kr = 198,00 kr.
Totalt: 198,00 kr.
Rättningskod: JKR XHJ CTQ
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 11:36   #47
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Och så en liten "starter".

V4
Inlämnat: 2019-03-03, 12:35
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 12:45
Kostnad: 70,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 12 Sebastian Hall (9, 1)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8 (1, 4)
3: 3, 4, 5, 9, 10 (1, 7)
4: 2 Moschino Degato (4, 9)

1x7x5x1 = 35 rader.
35 x 1 x 2,00 kr = 70,00 kr.
Totalt: 70,00 kr.
Rättningskod: MCZ VHD CTQ
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 11:43   #48
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

En fleris i denna urvattnade omgång

V4
Inlämnat: 2019-03-03, 12:42
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 12:45
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9, 12 (1, 5)
2: 4 Joffrey (1, 5)
3: 3, 4, 9 (5, 10)
4: 2 Moschino Degato (4, 9)

2x1x3x1 = 6 rader.
6 x 10 x 2,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: DMP VHM CTT
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 11:45   #49
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Kan inte se ngn annan som 1 eller 2

TRIO
Inlämnat: 2019-03-03, 12:44
Flex
Eskilstuna Lopp 1
Söndag 2019-03-03
Start: 12:45
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 9, 12
2:a: 9, 12
3:a: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12

18 kombinationer, 555,5%
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: FMS PHJ LTT
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 11:48   #50
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Det var bra gjort trots att aktionen inte var med som den skulle.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 11:51   #51
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Kan inte se ngn annan som 1 eller 2

TRIO
Inlämnat: 2019-03-03, 12:44
Flex
Eskilstuna Lopp 1
Söndag 2019-03-03
Start: 12:45
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 9, 12
2:a: 9, 12
3:a: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12

18 kombinationer, 555,5%
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: FMS PHJ LTT
99.49 ggr typ 5.5 ggr insats får gdk
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5), Basse (+5)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 12:14   #52
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
En fleris i denna urvattnade omgång

V4
Inlämnat: 2019-03-03, 12:42
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 12:45
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9, 12 (1, 5)
2: 4 Joffrey (1, 5)
3: 3, 4, 9 (5, 10)
4: 2 Moschino Degato (4, 9)

2x1x3x1 = 6 rader.
6 x 10 x 2,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: DMP VHM CTT
Skulle flerisen skita sig så finns denna till tjänst

V4
Inlämnat: 2019-03-03, 12:40
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 12:45
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9, 12 (1, 5)
2: 4 Joffrey (1, 5)
3: 3, 4, 5, 9, 10 (1, 7)
4: 1, 2, 4, 5, 9, 11 (8, 6)

2x1x5x6 = 60 rader.
60 x 1 x 2,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: BMW ZHC HTT
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 12:28   #53
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Glöm för bövelen inte Emmet Brown i första, alldeles jättemärkligt bortglömd! Skolöst och man är nöjd med träningen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+2)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 12:37   #54
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

17 fyror om Mochino Degato tar sista V4 blir 2601 kr hoppas på bra start av dagen.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 12:40   #55
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1950
Standard

Leader brodde intressant läge får ju ryggen på fame boko, bfro om det blir så dvs.
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 12:44   #56
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
Leader brodde intressant läge får ju ryggen på fame boko, bfro om det blir så dvs.
Trodde mycket på den senast, den hade jättebra förutsättningar då. Sköt inte till alls lika bra som väntat till slut. Man vet ju inte hur mycket barfotan gör nu när den säsongen börjar, mycket gissningslek på det. Men har svårt att se att den ska räcka till från bakspår.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 12:48   #57
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Får bli en V5. V75 ser ju nästan intill omöjlig ut att lösa med en vettig peng....
Inlämnat: 2019-03-03, 13:46
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 15:15
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 7, 8, 10 (11, 3)
2: 1, 14 (5, 10)
3: 2, 3, 5, 7, 10, 12 (4, 11)
4: 3 M.T.Malkin (7, 2)
5: 2, 4, 5, 6 (9, 10)

5x2x6x1x4 = 240 rader.
240 x 1 x 1,00 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr

Senast redigerad av kire1111 den 2019-03-03 klockan 12:57.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 12:56   #58
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Det var en riktig barfotavinnare i sista. Trodde nog jag skulle få in spiken, men icke.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 12:58   #59
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Skulle flerisen skita sig så finns denna till tjänst

V4
Inlämnat: 2019-03-03, 12:40
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 12:45
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9, 12 (1, 5)
2: 4 Joffrey (1, 5)
3: 3, 4, 5, 9, 10 (1, 7)
4: 1, 2, 4, 5, 9, 11 (8, 6)

2x1x5x6 = 60 rader.
60 x 1 x 2,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: BMW ZHC HTT
Tröstlappen gav valuta men tappade 11 hundra när favven misslyckades 1500 pix + idag är jag mkt nöjd,kan man med gott samvete lägga en femhundring på V75.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:20   #60
 
Joke747s avatar
 
Reg.datum: nov 2018
Ort: Mark
Inlägg: 197
Sharp$: 517
Standard

V75
Inlämnat: 2019-03-03, 14:19
Joakim Gustafssons andelsspel
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 14:30
Kostnad: 900,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 7, 10 (6, 3)
2: 5 Imilie Boko (12, 7)
3: 2, 4, 7, 8, 10 (11, 3)
4: 11 Copitex (14, 5)
5: 2, 4, 5, 7, 10 (12, 3)
6: 3, 7, 11 (2, 8)
7: 4, 5, 6, 7, 9, 10 (12, 8)

4x1x5x1x5x3x6 = 1800 rader.
1800 x 1 x 0,50 kr = 900,00 kr.
Totalt: 900,00 kr.
Min kostnad: 900,00 kr x 2/19 = 94,74 kr
Rättningskod: JBR VHK BWQ
Joke747 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:26   #61
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

V75
Inlämnat: 2019-03-03, 14:10
Västertorps Spel & Tobak, Basses 3 lås andelsspel
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 14:30
Kostnad: 1 202,04 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10 (9, 2)
2: 12 Anna S.H. (5, 7)
3: 2, 4 (7, 6)
4: 1, 11, 14 (5, 10)
5: 2, 5, 7 (12, 3)
6: 2, 3, 6, 7, 9, 11 (8, 1)
7: 5, 7, 10 (6, 4)

7x1x2x3x3x6x3 = 2268 rader.
2268 x 1 x 0,50 kr = 1 134,00 kr.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:28   #62
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 173
Sharp$: 2317
Standard

V75
Inlämnat: 2019-03-03, 14:27
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 14:30
Kostnad: 864,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10 (2, 8)
2: 12 Anna S.H. (5, 6)
3: 2, 10 (4, 7)
4: 1, 10, 11 (5, 14)
5: 2, 4, 5, 7, 10, 12 (3, 8)
6: 7 Jaques Noir (3, 2)
7: 4, 5, 6, 8, 9, 10 (12, 7)

8x1x2x3x6x1x6 = 1728 rader.
1728 x 1 x 0,50 kr = 864,00 kr.
Totalt: 864,00 kr.
Biznice är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:28   #63
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Dagens snackisar

Avd
1: 3, 4, 5, 9, 10 (6, 7)
2: 12 Anna S.H. (5, 7)
3: 2, 4, 6, 7, 8 (10, 11)
4: 11 Copitex (1, 14)
5: 2, 3, 4, 5, 7, 10, 12 (8, 11)
6: 2, 3, 7, 9, 11 (6, 8)
7: 4, 5, 7, 10 (6, 12)

5x1x5x1x7x5x4 = 3500 rader.
3500 x 1 x 0,50 kr = 1 750,00 kr.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:29   #64
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

V75
Inlämnat: 2019-03-03, 14:29
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 14:30
Kostnad: 432,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10 (8, 11)
2: 1, 3, 5, 6, 7, 12, 13, 14 (10, 4)
3: 2 Remarkable Feet (4, 7)
4: 1, 10, 11, 14 (5, 7)
5: 5 Maple Hill's Eto'o (10, 7)
6: 7 Jaques Noir (3, 2)
7: 4, 5, 6 (9, 8)

9x8x1x4x1x1x3 = 864 rader.
864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
Rättningskod: LDX RHJ CPQ
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:30   #65
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

V75
Inlämnat: 2019-03-03, 14:12
Västertorps Spel & Tobak, Basses Bästas andelsspel
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 14:30
Kostnad: 3 272,22 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10 (9, 2)
2: 12 Anna S.H. (5, 7)
3: 2, 4, 6, 7, 8, 10, 11 (5, 3)
4: 1, 5, 7, 10, 11, 14 (6, 12)
5: 2, 3, 4, 5, 7, 10, 12 (8, 11)
6: 7 Jaques Noir (3, 2)
7: 5, 7, 10 (6, 4)

7x1x7x6x7x1x3 = 6174 rader.
6174 x 1 x 0,50 kr = 3 087,00 kr.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:34   #66
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V75
Inlämnat: 2019-03-03, 14:29
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 14:30
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 10 (7, 3)
2: 12 Anna S.H. (5, 6)
3: 2, 3, 4, 7, 8 (10, 11)
4: 10 Starforlife Palema (5, 1)
5: 5 Maple Hill's Eto'o (10, 7)
6: 2, 3, 7, 9 (11, 6)
7: 5, 6, 10 (4, 9)

2x1x5x1x1x4x3 = 120 rader.
120 x 1 x 0,50 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: BDQ
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:34   #67
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

Usch spika Skoglund i första hade vunnit lätt om bättre lopp :(
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:34   #68
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 138
Standard

Fan vad Ochongo förtjänade att få vinna det där..
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:35   #69
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Fan vad Ochongo förtjänade att få vinna det där..
Lr hur spika den faktiskt på ett system !
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:37   #70
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Andel

V5
Inlämnat: 2019-03-03, 14:11
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 15:15
Kostnad: 1 008,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10 (11, 6)
2: 1, 5, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (3, 6)
3: 5 Maple Hill's Eto'o (7, 10)
4: 3, 7 (9, 2)
5: 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12 (11, 2)

7x9x1x2x8 = 1008 rader.
1008 x 1 x 1,00 kr = 1 008,00 kr.
Totalt: 1 008,00 kr.
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:38   #71
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22760
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Fan vad Ochongo förtjänade att få vinna det där..
Då säger jag, det gjorde Mr Perfect med, med tanke hur många tryckare han fått och kämpade till tredje platsen på sega ben
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:39   #72
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Snygg spik Viking
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:40   #73
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Skönt att för en gångs skull vara kvar efter avd 1 när man valt att spika...
Men då vinner väl Goop i nästa bara för att....

V75
Inlämnat: 2019-03-03, 14:10
Västertorps Spel & Tobak, Vikings Vinnares andelsspel
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 14:30

Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Ajlexes Cubano (1, 7)
2: 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12 (13, 11)
3: 6, 8, 10 (2, 4)
4: 1, 5, 7, 10, 11, 14 (12, 8)
5: 2, 4, 5, 7, 10, 12 (3, 8)
6: 2, 3, 7, 11 (5, 6)
7: 5 Electrical Storm (6, 4)

1x7x3x6x6x4x1 = 3024 rader.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+7), Basse (+7), coolmanriver (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:43   #74
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Då säger jag, det gjorde Mr Perfect med, med tanke hur många tryckare han fått och kämpade till tredje platsen på sega ben
Övertygade polaren att plocka upp den som B-häst o tycker att den var värd segern,men tyvärr så fick han inget gratis som det kan bli ibland
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:45   #75
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Då säger jag, det gjorde Mr Perfect med, med tanke hur många tryckare han fått och kämpade till tredje platsen på sega ben
Nog gjorde Ochongo ett bättre lopp, tredjespår och var ju den som pressade mest.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:51   #76
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22760
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Nog gjorde Ochongo ett bättre lopp, tredjespår och var ju den som pressade mest.
Ok dött lopp
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:53   #77
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 138
Standard

Nu har det brunnit totalt hos Djuse, vad ville han få ut av det där?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:56   #78
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Sen i stoloppet tycker jag 6 Estelle Brodda är värd en vinst nu. Hemmahäst dessutom. 16% spelvärld spik. Annars ett mycket öppet stolopp.

Omgångens skräll i sista 10 Aramis Race!
Fan Basse du fick mig att ändra spik!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:57   #79
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Suck, jag får be om ursäkt för det spikförslaget

Spikade Anna SH på alla system idag.

Lycka till Viking som är kvar
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:58   #80
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Det är synd att Imilie Boko inte kan få ordning på travet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 13:59   #81
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22760
Standard

En del får aldrig något gratis. Johan B. visar att han kör i spets, men Djuse ska förstöra för han. Hade BG, Jorma lr Örjan suttit i spets då hade han inte gjort på samma sätt.
Synd om Head for home, med lite lugnare upplägg hade det gått vägen
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 14:01   #82
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg

Lycka till Viking som är kvar
Nu får jag se om jag gjort rätt som ratat de tre mest spelade hästarna i nästa lopp...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 14:02   #83
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

V5
Inlämnat: 2019-03-03, 15:01
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 15:15
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Bijoux de Fer (2, 7)
2: 1, 5, 10, 11, 13, 14 (7, 15)
3: 2, 3, 5, 7 (10, 12)
4: 3 M.T.Malkin (7, 2)
5: 4, 5, 6, 9, 10 (8, 7)

1x6x4x1x5 = 120 rader.
120 x 1 x 1,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: HGQ NHD KPV
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 14:03   #84
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Direkt hem efter jobbet:

V5
Inlämnat: 2019-03-03, 14:56
Skäggets andelsspel
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 15:15
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 7, 10, 11 (3, 8)
2: 5, 10, 13, 14 (12, 1)
3: 5 Maple Hill's Eto'o (3, 10)
4: 2, 3, 7, 8, 9 (6, 11)
5: 5, 9 (8, 6)

5x4x1x5x2 = 200 rader.
200 x 1 x 1,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Min kostnad: 200,00 kr x 1/2 = 100,00 kr
Rättningskod:
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 14:23   #85
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2019-03-03, 14:29
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 14:30
Kostnad: 432,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10 (8, 11)
2: 1, 3, 5, 6, 7, 12, 13, 14 (10, 4)
3: 2 Remarkable Feet (4, 7)
4: 1, 10, 11, 14 (5, 7)
5: 5 Maple Hill's Eto'o (10, 7)
6: 7 Jaques Noir (3, 2)
7: 4, 5, 6 (9, 8)

9x8x1x4x1x1x3 = 864 rader.
864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
Rättningskod: LDX RHJ CPQ
Dåligt betalt efter ha lagt allt krut i första två loppen, men skönt att spiken satt iaf! Kan gå vägen med lite flax.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 14:54   #86
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Rak DD: 3-5.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 15:18   #87
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22760
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Tror att 5 med Kevin är den som tar spets. Verkar som det blir bike och kanske plockas skorna av. Finns chans på ledning runt om. En möjlig spik förslag
Den spiken var klar redan igår
Hoppas V5 sitter nu
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 15:24   #88
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 511
Sharp$: 1533
Standard

Dåligt rankat enda kvar två a hästar:
V75
Inlämnat: 2019-03-03, 14:02
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 14:30
Kostnad: 16,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 10 (7, 3)
2: 6, 12 (2, 7)
3: 2 Remarkable Feet (4, 7)
4: 1, 2, 5, 7, 10, 11, 13, 14 (4, 3)
5: 5 Maple Hill's Eto'o (10, 2)
6: 7 Jaques Noir (9, 11)
7: 4 Sete (8, 6)

2x2x1x8x1x1x1 = 32 rader.
32 x 1 x 0,50 kr = 16,00 kr.
Totalt: 16,00 kr.
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 15:26   #89
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22760
Standard

7-4 på DD
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 15:31   #90
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Har åkt på två spikar och ett sparlopp. Två första reserver och en andra reserv har vunnit i de loppen. Knepigt att hitta riktigt bra singelstreck. Antingen så tappar de travet eller så får dåliga lopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 15:52   #91
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Inte ens Trion gick in då Harrington var för dålig.

Plac.
1:a: 5 Electrical Storm
2:a: 4, 6
3:a: 4, 6
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 15:53   #92
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Skumt att inte 6 Harrington är favorit som slog 5 Elektrical Storm sist på V75. Visserligen hade E.S spår 12 men Harrington hade inte mycket bättre läge heller. Sen är väl Harrington rätt snabb ut. Spetsade från spår 7 på Valla för några starter sen och vann rätt lätt på just 2640m. 4 Sete har inte startat på ett tag. Vet inte om 10 Aramis Race behöver ytterligare ett lopp i kroppen annars är den högintressant. Även 1 Perfekt King som slog Elektrical Storm över distansen på Valla sist dem möttes. Rank 6,10,1,5,9,4
Jag borde gjort andelsysyemet idag!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 15:53   #93
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Även om andelen stannade på blyga 5 rätt så var det ett steg i rätt riktning då båda spikarna satt! Ny laddar vi om mot V86!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 16:10   #94
 
Timotimos avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 440
Sharp$: 2779
Standard

V75
Inlämnat: 2019-03-03, 12:30
Harry Boy
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 14:30
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Ajlexes Cubano (1, 7)
2: 6 Estelle Brodda (5, 12)
3: 2, 7 (4, 10)
4: 5 Grainfield Aiden (10, 11)
5: 2, 4, 5, 12 (10, 7)
6: 3, 7, 9 (2, 11)
7: 2, 4, 5, 6 (9, 10)

1x1x2x1x4x3x4 = 96 rader.
96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr. Avgift 2,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: JKP QHL GTP
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7), Bowery (+6), viking90 (+7), SO (+5)
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 16:12   #95
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timotimo Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2019-03-03, 12:30
Harry Boy
Eskilstuna
Söndag 2019-03-03
Start: 14:30
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Ajlexes Cubano (1, 7)
2: 6 Estelle Brodda (5, 12)
3: 2, 7 (4, 10)
4: 5 Grainfield Aiden (10, 11)
5: 2, 4, 5, 12 (10, 7)
6: 3, 7, 9 (2, 11)
7: 2, 4, 5, 6 (9, 10)

1x1x2x1x4x3x4 = 96 rader.
96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr. Avgift 2,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: JKP QHL GTP
Harry kan!

Grattis!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 19:28   #96
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Min vanliga tur , slängde in en fleris x 5 sprack i 4.e

Favirt och andrahandaren sög

V5
Inlämnat: 2019-03-03, 18:42
Harstad - NO
Söndag 2019-03-03
Start: 19:15
Kostnad: 80,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Buck Boko (7, 2)
2: 1, 3 (6, 7)
3: 1, 3, 4, 13 (12, 15)
4: 2, 4 (1, 5)
5: 8 Trø Eir (4, 1)

1x2x4x2x1 = 16 rader.
16 x 5 x 1,00 kr = 80,00 kr.
Totalt: 80,00 kr.
Rättningskod: CBN WHC M
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-04, 08:34   #97
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Min vanliga tur , slängde in en fleris x 5 sprack i 4.e

Favirt och andrahandaren sög

V5
Inlämnat: 2019-03-03, 18:42
Harstad - NO
Söndag 2019-03-03
Start: 19:15
Kostnad: 80,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Buck Boko (7, 2)
2: 1, 3 (6, 7)
3: 1, 3, 4, 13 (12, 15)
4: 2, 4 (1, 5)
5: 8 Trø Eir (4, 1)

1x2x4x2x1 = 16 rader.
16 x 5 x 1,00 kr = 80,00 kr.
Totalt: 80,00 kr.
Rättningskod: CBN WHC M
Du sprack i sista oxå där 4 vann eller blev 8 struken? Kan inte se något i startlistan.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td