Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-03-23, 10:40   #31
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Skärp dig! Frode Hamre är dagens norske motsvarighet till Stig H. Johansson för 15 år sedan. Stig H. var överlägset bäste tränare och champion i årtionden på Solvalla. När han körde ute i landet vann han mycket ofta. Frode är en erfaren kusk och M.S.Triple J. är en startsnabb amerikan - bfro SoS och spik. Lycka till!
Det är KLART att jag vet vem Frode Hamre är och vad han går för!!! Tacka för det. Det vet vi väl alla! Men har du någonsin hört talas om en kusk som vinner ALLA lopp? Jämt?

Dimmiga spekulationer - mina, men alla här inne spekulerar ju. Tar inte så allvarligt på den här omgången eftersom jag inte läst på och inte hade tänkt spela. Men gick in på Norges travsport och kollade Frode Hamre, vilka banor han kört på förra året och visade sig att han var mest på Bjerke. Så tänkte - ett liiitet handikapp kanske?

Lycka till själv!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 10:45   #32
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Nu tittade jag på Guidens spelförslag. Visade sig att de har tagit ut ungefär samma hästar som undertecknad...

I avd 5 alltså.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 10:47   #33
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2930
Standard

Någon med Jens analys till Momarken?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 11:01   #34
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

När slås listorna ihop?
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 11:05   #35
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Det är KLART att jag vet vem Frode Hamre är och vad han går för!!! Tacka för det. Det vet vi väl alla! Men har du någonsin hört talas om en kusk som vinner ALLA lopp? Jämt?

Dimmiga spekulationer - mina, men alla här inne spekulerar ju. Tar inte så allvarligt på den här omgången eftersom jag inte läst på och inte hade tänkt spela. Men gick in på Norges travsport och kollade Frode Hamre, vilka banor han kört på förra året och visade sig att han var mest på Bjerke. Så tänkte - ett liiitet handikapp kanske?

Lycka till själv!
Tror inte hellar att Hamre vinner alla lopp. Idag torskar han nog med av svenska spelarkåren överstreckade Amazing Case, som är en utpräglad sprinter. American Cheque är en av många. Donatomite får nog också svårt. Men M.S.Triple J. med barfotabalans leder från start till mål. Hamres försteman i stallet bör vinna med Roli Eld.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 11:16   #36
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3184
Standard

https://old.rikstoto.no/Nyheter-og-t.../V75-Momarken/

https://www.nettavisen.no/sportspill...423623379.html
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+4)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 11:21   #37
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2397
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Frågan är om det har någon betydelse att det streckas olika.
Däremot är det lurigt att Roli Eld och Triple J är streckade på
mer än 100% sammanlagt.

Mvh Uffe
Om du viktar respektive lands V75% för varje häst mot det landets omsättning spelar det ingen roll.

Då får du helt enkelt den hopslagna och korrekta spelfördelningen.

Min varning var mest för att påminna om att inte bara stirra för mycket på den svenska.

Eller helst vänta till lördag förmiddag med att lägga någon vikt alls vid någon V75%.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 11:25   #38
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blåser en del över Momarken travbana - var ligger motvinden? På upploppet, eller på bortre lång? Vinden kommer från sydväst med 8 m/s...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 11:40   #39
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Ju mer jag tittar i sista avd så tycker jag att nr 4 Roi Du Monde borde ha en bra chans att vara med och göra upp om segern. 3 1or i raden varav två från svåra utgångslägen. 3 tar spets sägs det och är upphåsad av alla verkar det som och som körs av Kolle men brukar köras av Erik? Valde Erik 9an? Tycker att 3,4,9 borde räcka.

Skulle inte förvåna mig om Frode torskar med storfavoriten i 5e avd och nån av dream hästarna vinner 8,9,12. Nr 3 Red Bar torskade senast mot favoriten från spår 6 men har ett bättre spår nu och är mycket startsnabb och kan snuva Frode på ledningen och får han bestämma en bit kan det gå. Vart hamnar 5 CrackaJack.

Antingen chansspikar man Frode och hoppas på spets o slut eller hårt tempo med lucka från rygg ledaren. Eller så tar man med 3,5,8,9,12. Tar Frode spets och 9 i rygg med hårt tempo så har 9 bra chans.

Mina spikar 15 Jet Voice 6 Roli Eld 4 Pastore Bob

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-03-23 klockan 11:46.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 12:00   #40
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Visst brukar det "alltid" skrälla i det inledande långloppet på Momarken, eller minns jag fel?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 12:20   #41
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 2444
Standard

Härlig spelomgång. Speciellt när kommuntipparna som lyssnat på Liven igår med Frode är helt på det klara att Hamre är stenklar med Roli Eld och MS Triple J. Mums. Men han sa faktiskt att Roli Eld var en bandit som han inte ville köra själv. Hans försteman kör den. Hmmm... Stor V75 omgång och 57% på en sådan kille är goda nyheter för oss favoritstjälpare.

Och MS Triple J. Mums. Har ju inte vunnit ihjäl sig. Har han rätt keps? 3 vinster på 20 starter tyder på normal Norsk luva. Det var ju i lågdoterade lopp som han var 5 och 6 i förra månanden.

Och att dissa Lionel som slagit Bold Eagle på hemmaplan och vunnit ett Elitloppsförsök kan vara fatalt. Man tar ju inte ut honom när avelsframtiden hägrar om han inte är i ordning. En plattmatch här och kön till hans tjänster minskar....

Just a thought.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+3)
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 12:23   #42
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Någon med Jens analys till Momarken?
Finns inlagd nu.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 12:25   #43
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Visst brukar det "alltid" skrälla i det inledande långloppet på Momarken, eller minns jag fel?
Har bara kollat de senaste 2 åren med de vanns av en 6 procentare förra året och en 1 procentare 2017.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+3)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 12:32   #44
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 354
Sharp$: 1035
Standard

Vem har bäst chans tror ni ?

M.S. Triple J eller Roll eld?
Ceezy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 12:39   #45
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7939
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Skärp dig! Frode Hamre är dagens norske motsvarighet till Stig H. Johansson för 15 år sedan. Stig H. var överlägset bäste tränare och champion i årtionden på Solvalla. När han körde ute i landet vann han mycket ofta. Frode är en erfaren kusk och M.S.Triple J. är en startsnabb amerikan - bfro SoS och spik. Lycka till!
Ska vi jämföra med Stig H, så är det Atle Hamre som ”är” Stig H. Atle är fortfarande hjärnan i tränarrrörelsen och den som styr men då han blivit dömd för utpressning mm, så är det lillebror Frode som får fronta rörelsen utåt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+3)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td