Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-03-23, 16:28   #121
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Nästan så att man blir sugen på att lämna in en större V7a idag.

Adiago Trot på ovan distans, ofördelaktigt innerspår och inte Norges bästa kusk i sulkyn - 44%?
Såja, precis så ska det se ut! Och ytterligare 80 000 kuponger försvann!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 16:31   #122
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag med tyvärr! Men man ska aldrig lyssna på vad dem säger! Gör om misstaget gång på gång och verkar aldrig lära mig. Måste börja stänga av ljudet och gå helt på min egen känsla!

Men vad är det ni lyssnar på??? Är det "experterna" på ATG???

Skulle aldrig bry mig i vad dom säger. Lyssnar aldrig på några experter, går aldrig in på ATG förrän lördag förmiddag, för att se vad folk tror. Vill inte bli irriterad och störd av vad massa andra tippare tror.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 16:38   #123
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
De s.k. "experterna" är jag inte så intresserad av, men tränarna/kuskarna behöver man lyssna på för att finna information. Jag var i valet och kvalet om jag ändå skulle ha med den på läget, men valde andra hästar istället då han som bäst trodde på en 3-4:e plats med flyt. Hade femman inte hoppat i ledningen så hade ettan aldrig vunnit och hade fyran hållit den inne några meter till så hade fyran vunnit. Det är små marginaler i den här sporten.
Men ärligt sagt, hur många ggr de sista månaderna har bla tränarna/kuskar sågat sina chanser eller legat lågt, sen går deras hästar ut o krossar. Så sitter man där med långnäsa. Självklart har jag försökt skaffa mig info så gott det gick iom det är Norge omgång, men dagens snack stängde jag av totalt och gick på den uppfattning jag fått innan. Har ingen koll vem har sagt vad idag, men återstår att se efteråt hur det gått. Än så länge är man med
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 16:42   #124
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Men ärligt sagt, hur många ggr de sista månaderna har bla tränarna/kuskar sågat sina chanser eller legat lågt, sen går deras hästar ut o krossar. Så sitter man där med långnäsa. Självklart har jag försökt skaffa mig info så gott det gick iom det är Norge omgång, men dagens snack stängde jag av totalt och gick på den uppfattning jag fått innan. Har ingen koll vem har sagt vad idag, men återstår att se efteråt hur det gått. Än så länge är man med
Problemet med Norge är väl att de svenska spelarna har betydligt sämre koll på hur tränarna brukar uttala sig. Kunskapsspelarna i Sverige har rätt bra koll på hur man ska tolka infon från svenska tränare (även om det finns några som är väldigt luriga och svåra att ta till sig infon från).
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 16:42   #125
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Men ärligt sagt, hur många ggr de sista månaderna har bla tränarna/kuskar sågat sina chanser eller legat lågt, sen går deras hästar ut o krossar. Så sitter man där med långnäsa. Självklart har jag försökt skaffa mig info så gott det gick iom det är Norge omgång, men dagens snack stängde jag av totalt och gick på den uppfattning jag fått innan. Har ingen koll vem har sagt vad idag, men återstår att se efteråt hur det gått. Än så länge är man med
Och nåt måste du ha gjort rätt. 97% har gått hem redan.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 16:44   #126
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Och nåt måste du ha gjort rätt. 97% har gått hem redan.
Japp
Men det är förtidigt o jubla
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 16:46   #127
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Men ärligt sagt, hur många ggr de sista månaderna har bla tränarna/kuskar sågat sina chanser eller legat lågt, sen går deras hästar ut o krossar. Så sitter man där med långnäsa. Självklart har jag försökt skaffa mig info så gott det gick iom det är Norge omgång, men dagens snack stängde jag av totalt och gick på den uppfattning jag fått innan. Har ingen koll vem har sagt vad idag, men återstår att se efteråt hur det gått. Än så länge är man med
Mitt system kostar en dryg tvåhundring och då måste man välja hästar i garderingsloppen. När det gäller de norska pållarna så behöver man info om de är startsnabba, hur kapabla de uppfattas vara av tränarna i förhållande till V75-motstånd etc.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 16:46   #128
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Kan man fälla Roli Eld också, så blir det spännande
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 16:47   #129
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det man ska lyssna på i intervjuerna från tränar/kuskhåll är eventuella stallorder eller definitiva taktiska planer. Baissningar från först och främst tränare ska man ta med en näve salt. Sen är det ju vissa nyckelord om uppträningen som är mycket mer intressanta än andra. Säger de att hästen är tunt jobbad och inte varit ute på banan under ett uppehåll, då är det nog så enkelt att det är ett streck rätt i sjön. Det är verkligen en hel vetenskap att komma rätt på det där, men Dahle och några av er andra har helt rätt i grunden. Ögat bokar örat!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 16:51   #130
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sorry!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!

Senast redigerad av Fulsprit den 2019-03-23 klockan 17:04.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 17:03   #131
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Satan, vad mycket ficktjuveri det skall vara på Friends i kväll...
Du behöver inte skriva det där i ett travforum. Det vet du mkt väl....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 17:09   #132
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

Westholms häst gjorde ett kanonlopp. Lite taskigt att Hamre fick lucka. Trist omgång och jackpot att vänta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 17:09   #133
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

FAAAANN!!! De kör ju loppet i halsen på Frode!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 17:11   #134
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 52
Sharp$: 243
Standard

Rätt intressant, långt upplopp 300m motsvarar open strech, man kommer alltid ut.
ostkaka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 17:15   #135
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ostkaka Visa inlägg
Rätt intressant, långt upplopp 300m motsvarar open strech, man kommer alltid ut.

240 meter långt är väl Momarkens upplopp?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td