|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
hehe nu var det Unters jag tog med för att fylla luckan
![]() 2,5,4 var min topp 3 mkt baserat på spår.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+7) |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Vilken häst - Campo Bahia. Wow
Vad tror vi om Olle Rols i sista? Rånlund ligger lågt, tydligen kusken också, men det var min första tanke när jag såg startlistorna..... Spelar enbart dd, kanske jag ska tillägga. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Optimal start, bara 10 rader brukade. Helmålat nu i 3 lopp, hoppas på någon mer 1%-are så vi har mycket asterisker inför DD!
|
|
|
|
#96 | |
|
Banned
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Gjorde en liten för femtiolappen o hade spik 6 mot 1 men fyllde på med 2,5,7,9 i sista. Gillar Olle så får väl se om formen kommer snart?
plumpi (+5) |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
DD ? spik 6
Men mot vadå? 1-2-6-9? 5an tror jag inte ett bajs på |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Rånlund brukar väl ligga lågt, om jag inte minns fel.
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Day Or Night In - måste ha bra chans efter att ha mött kanonhästar i Frankrike under en tid nu... Spel!
|
|
|
|
#101 |
|
Snyggt
|
|
|
|
|
#102 |
|
Alltid roligt att få utgifterna täckta...
TVILLING Inlämnat: 2019-04-06, 16:11 Jägersro Lopp 7 Lördag 2019-04-06 Start: 17:05 Kostnad: 36,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 4, 7 1 x 36,00 kr = 36,00 kr. Totalt: 36,00 kr. Rättningskod: KSC MHC XZG |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Citat:
Fulsprit (+10) |
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
ZEFIRA KRONOS spelar jag då denna sett kanonfin ut på sistone - från spets är det slut, men tveksam om hon kommer dit...
|
|
|
|
|