|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Undrar om Ante o PD(0 av 5 tillsammans) blir den mest överstreckade(78% nu) hästen i historien?...det positiva(?)som kan hända, är att "alla" kommer på det och vinnaroddset går upp i över 3ggr hos bolagen, samtidigt som strecken rasar till 50%...vi får si...
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Först så tänkte jag ta tre streck i sjätte loppet: Vincent Chase som man är väldigt nöjda med, Sir Q.C. som älskar lång distans och favoriten Perfect Dynamite. Andra tanken var att nöja mig med Vincent och Dynamite, men varför ska man gardera Perfect Dynamite och ta dubbel kostnad? Ante kör till och blir antingen släppt till spets eller knäpper Vincent utvändigt. Det känns som galopp emot. Att Ante inte vunnit med hästen tar jag inte så hårt på. Han känner sin pålle. Första starten de gjorde tillsammans var en årsdebut från tillägg. Andra starten gick han från åttonde auto i ett tufft lopp. Därpå två gungor i följd för att i femte starten för Ante bli tvåa från elftespår efter It's Showtime Zaz. Den här gången sätter han sig upp bakom en häst i toppform och som aldrig varit bättre. Spik!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har fått för mig att run Cesar run kan vara en kantboll i förts
![]() Tror även brosa am kan skrälla
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
V86 Jackpot Solvalla/Åby
2019-04-10 10:42 Ska gå igenom mina spikar och några roliga drag. Spikförslag: Avdelning 1, 6 Quite a Quality som jag tror bara är bästa i första , var favorit sist på v75 men hoppade då. Alltid skönt och inleda med spik. Men finns ett par roliga motbud också, främst 5 Joyride Cane som kommer ta spets och säkert släppa till favoriten när den kommer och får en bra resa. Andra spikförslaget: Lite mer chansning , avd:5. 7 M.T.Nordic Spirit som vann direkt i första starten efter vila. Och som gillar den långa distansen, tror den kan komma till spets om den troliga favoriten 6 Kennedy hoppar annars får man nog plocka med Kennedy. Sista spikförslaget: Är i sista avd:8 15 Vincero Gar som nog är överlägsen om han går direkt mot spets!! Gocciadoro har vältränat och bra hästar som står sig bra i dem svenska loppen när han hälsar på. Dragen: 6 Rasmus Raz avd:4, som har springspår och en offensiv kusk i Claes Sjöström kan va spets och slut ! 2 Vincent Chase avd:6 som var riktigt bra sist och tror den kan utmana storfavoriten! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Perfect D stärker såklart sina aktier lite i och med Lisells uttalande om hur han tänker köra. Släpper de med Vincent blir det ju inget lopp. Nyckelfrågan är om de gör det eller om de svarar...
|
|
|
|
#22 |
|
No Comment ska köra 1.11 hela vägen enligt Löfqvist. Vi får se, vi får se ...
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Valchiria O.P. inte i hundraprocentig form säger stallet och låter inte jätteoptimistiska. Det gjorde det hela lite värre.
asgaya3141 (+2) |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lägger en komb på Quite a Quality (4,25) o Nanny Mcphee(2,35) till 9,99 på Unibet...kompletterade med No Comment(16ggr) o Nanny till 37,60 ifall Löfgren har rätt
...
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
De ligger lite lågt på Vincero' Gar också. Bäst i främre träffen även om den är van tuffare motstånd.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
V86
Inlämnat: 2019-04-10, 13:39 Solvalla, Åby Onsdag 2019-04-10 Start: 20:30 Kostnad: 105,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 5 (3, 6) 2: 1, 3, 4, 5, 6 (8, 2) 3: 3 Royal Baby (4, 11) 4: 5, 6, 11 (4, 8) 5: 1, 4, 6, 8, 9, 10, 11 (7, 3) 6: 6 Perfect Dynamite (2, 4) 7: 7 Got You B.R. (14, 10) 8: 6, 15 (2, 4) 2x5x1x3x7x1x1x2 = 420 rader. 420 x 1 x 0,25 kr = 105,00 kr. Totalt: 105,00 kr. Rättningskod: ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Här var det lite andra tongångar från samma stall:
Stall Gocciadoro: ”Har blivit helt fantastisk” - 6 Valcyria O.P. (V86-2) är derbyvinnare i Italien så hon är en väldigt bra häst. Men hon har hela tiden fått starta mot de bästa i de stora loppen, för det är svårt att hitta vanliga lopp åt en häst som har tjänat så mycket pengar. Därför har vi tagit hit hästen, så att hon kan starta mot märrar. Hon är ganska startsnabb men jag har svårt att bedöma formen eftersom hon inte har startat på ett tag och varit lite sjuk. Hon känns i alla fall helt okej i träningen, säger Anu Niskanen i stall Alessandro Gocciadoro (bilden). - 15 Vincero’ Gar (V86-8/DD-2) har blivit helt fantastisk efter kastrering. Jag tror att han kommer att göra väldigt bra ifrån sig här. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Känns som att det kan bli rena rama "informationsyran" ikväll, gäller att kunna ställa sig en liten bit ifrån och ha ett nyktert fågelperspektiv till det hela...lättare sagt än gjort, men går ju att börja träna på det
, inför framtida liknande situationer...
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
BUSY DOIN' NOTHING gjorde topplopp senast och fick stryk på målfoto mot Vincent chase.
Fattar inte hur det kan vara sån skillnad på streck 1% mot 9% |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
pojmonen (+5) |
|
|
|
|
|
|
|