Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-11, 11:08   #151

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39614
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Ditt eviga tjat om reserver är det som är värdelöst. Speciellt när ditt system hade kostat 68890kr att lämna in med reserverna inkluderade. Och du hade fortfarande inte varit kvar...
Ha ha ha! Snacka om värdelösa inlägg. Du har uppenbarligen stora problem. Sök hjälp!

Två spikar åkte jag på målfoto mot mina första reserver och i första loppet där jag tog sju hästar åkte jag på första reserven. Resten satt. Att du inte fattar är dock inte så svårt att förstå. Det är det där med att inte vara skarpaste kniven i lådan.

Senast redigerad av Shooter den 2019-04-11 klockan 12:01.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 11:09   #152

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
V86
Inlämnat: 2019-04-10, 20:05
Västertorps Spel & Tobak, Gotlands Lilla V86s andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-04-10
Start: 20:30
Kostnad: 667,80 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 10, 11 (8, 2)
2: 1, 3, 4, 5, 6 (8, 2)
3: 2, 3, 4, 7, 8, 11 (5, 1)
4: 4, 5, 8, 11 (6, 9)
5: 6 Kennedy (1, 7)
6: 7 Ragazzo da Sopra (6, 2)
7: 4, 5, 14 (1, 7)
8: 15 Vincero' Gar (6, 4)
Grattis Gotland! Snyggt spelat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
Gammal 2019-04-11, 12:32   #153

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Grymt tippat Gotland! Grattis!
Gotland (+8)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 15:15   #154

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 262
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ha ha ha! Snacka om värdelösa inlägg. Du har uppenbarligen stora problem. Sök hjälp!

Två spikar åkte jag på målfoto mot mina första reserver och i första loppet där jag tog sju hästar åkte jag på första reserven. Resten satt. Att du inte fattar är dock inte så svårt att förstå. Det är det där med att inte vara skarpaste kniven i lådan.
Personligen tycker jag att det är stor skillnad på att kritisera inlägg och att gå till personangrepp på det sätt som du väljer att göra. Men det är klart att när de sakliga argumenten tar slut kanske det är det enda som finns kvar att göra. Själv kommer jag aldrig att sänka mig till den nivån. I sak kan jag bara säga att ditt påstående att du hade Ragazzo da sopra som förstareserv är en ren lögn. Och reserver finns inte på systemet av en anledning, man har själv valt att lämna de utanför, ibland av kostnadsskäl ibland för att man helt enkelt tror väldigt mycket på sin spik.

Med det så lämnar jag diskussionen och forumet för gott. Eftersom jag ej är den skarpaste kniven i lådan så lär det bara vara positivt för er andra.

Edit: Grymt tippat gotland och stort grattis till ännu en storvinst. Väldigt imponerad av det systemet!

Senast redigerad av travanalys den 2019-04-11 klockan 15:17.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 15:48   #155

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:

Med det så lämnar jag diskussionen och forumet för gott. Eftersom jag ej är den skarpaste kniven i lådan så lär det bara vara positivt för er andra.

Edit: Grymt tippat gotland och stort grattis till ännu en storvinst. Väldigt imponerad av det systemet!
Tjenare!!
Bara för att ni två inte kommer överens ser jag inte som orsak att lämna forumet.
Gillar ni inte varandras inlägg så behöver ni inte läsa dessa, bara skita i (blocka).
Tycker själv att båda ni bidrar på sitt sätt att forumet växer, så jag hoppas du ändrar ditt beslut.
P.S
All kritik är bättre än ingen kritik alls. Gäller bara att se det på rätt sätt
på er båda
sigh (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 17:05   #156

Reg.datum: jan 2017
Sharp$: 1189

nöje
Stats: 29 - 33 - 0
ROI: 103.31%
Vinstprocent: 46.77%

Standard

Grymt Gotland, tackar för det
fetmats69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 18:01   #157

Shooters avatar

Standard

Citat:
Personligen tycker jag att det är stor skillnad på att kritisera inlägg och att gå till personangrepp på det sätt som du väljer att göra. Men det är klart att när de sakliga argumenten tar slut kanske det är det enda som finns kvar att göra. Själv kommer jag aldrig att sänka mig till den nivån. I sak kan jag bara säga att ditt påstående att du hade Ragazzo da sopra som förstareserv är en ren lögn. Och reserver finns inte på systemet av en anledning, man har själv valt att lämna de utanför, ibland av kostnadsskäl ibland för att man helt enkelt tror väldigt mycket på sin spik.

Finns ingen anledning för mig att acceptera skitsnack. Kör du den stilen så får du räkna med svar på samma nivå, så du får gärna lämna forumet så trivseln ökar.
Gammal 2019-04-11, 18:04   #158

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Tjenare!!
Bara för att ni två inte kommer överens ser jag inte som orsak att lämna forumet.
Gillar ni inte varandras inlägg så behöver ni inte läsa dessa, bara skita i (blocka).
Tycker själv att båda ni bidrar på sitt sätt att forumet växer, så jag hoppas du ändrar ditt beslut.
P.S
All kritik är bättre än ingen kritik alls. Gäller bara att se det på rätt sätt
på er båda
Personligen så hoppar jag aldrig på någon med fula inlägg, utan är respektfull mot folk, men jag tar det inte heller.
Gammal 2019-04-11, 18:25   #159

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Personligen så hoppar jag aldrig på någon med fula inlägg, utan är respektfull mot folk, men jag tar det inte heller.

Finns bittra människor över allt, vill väl ta ut sin ilska på någon över travspelet som gick åt skogen. Hade man själv fått va ilsken varje gång o skällt ut folk till höger å vänster, då hästarna aldrig springer som man vill. Skriv på om reserver och annat dyl, någon gång ska bollen studsa rätt för oss också
Shooter (+20)

Senast redigerad av kire1111 den 2019-04-11 klockan 18:29.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 20:07   #160

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Om jag räknat rätt:

730 138 kr

Massor av pengar i absoluta mått mätt....

Men var det ens nära att vara vettigt betalt på det utfallet?

Den här gången går det inte att härröra till "sena spelet". Sena spelarna var ruggigt snett på det igår. Det som svämma över i vinstlistan är ombudstillsammans&butiksandelar.
Gammal 2019-04-11, 20:26   #161

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Massor av pengar i absoluta mått mätt....

Men var det ens nära att vara vettigt betalt på det utfallet?

Den här gången går det inte att härröra till "sena spelet". Sena spelarna var ruggigt snett på det igår. Det som svämma över i vinstlistan är ombudstillsammans&butiksandelar.
Inget som ger något att analysera ändå va? Förutom lite onödigt smolk i bägaren för de som satte den då.

Men om jag ska våga mig på en liten killgissning så skulle mönstret att högsta startspåret vann i samtliga tre spårtrappeloppen ha spelat in i det hela. Finns säkert någon som spelar konsekvent efter det, kanske flera till och med.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 20:45   #162

Standard

Citat:
Inget som ger något att analysera ändå va? Förutom lite onödigt smolk i bägaren för de som satte den då.

Men om jag ska våga mig på en liten killgissning så skulle mönstret att högsta startspåret vann i samtliga tre spårtrappeloppen ha spelat in i det hela. Finns säkert någon som spelar konsekvent efter det, kanske flera till och med.

Vinstlistan går att analysera/läsa av. Svårare än så behöver det inte vara ibland.

Att antalet 8or skulle ha dubblerats av att högsta startnumret vann spårtrappeloppen håller jag för högst osannolikt. Det var helt enkelt ett gäng system med ( mestadels ) systemstorlek långt över medel som trålade in en kombo av 3 mellanskrällar. Normalt sett ska det tillsammans med att största favven bränner ge BRA utdelning. Men ombuden var ruggigt rätt på det igår.

Inget som går att göra något åt på förhand. Det som skulle behövas i såna fall är att ombudstillsammans&butiksandelarna blir publika så att man ser vilka rader man "ska undvika". ( Igår hade det såklart slagit toksnett. Men det gör det ju om man inte får ens nära korrekt betalt för sitt lilla och fina system. )
Gammal 2019-04-11, 21:09   #163

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Varför är det osannolikt? Bara för att det är stora system behöver det inte betyda att spelarna som gjort dem inte varit såna spelare som alltid ser till att passa höga numren i spårtrappor.

Hittade ett till mönster förresten, alla tre spårtrappevinnare är födda i i Italien. Av bara 5 hästar i hela omgången. Det kan ha spelat in. Men det vet vi inte med mindre än att intervjua större delen av vinnarna, eller iallafall se deras system.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 21:34   #164

Standard

Citat:
Varför är det osannolikt? Bara för att det är stora system behöver det inte betyda att spelarna som gjort dem inte varit såna spelare som alltid ser till att passa höga numren i spårtrappor.

Hittade ett till mönster förresten, alla tre spårtrappevinnare är födda i i Italien. Av bara 5 hästar i hela omgången. Det kan ha spelat in. Men det vet vi inte med mindre än att intervjua större delen av vinnarna, eller iallafall se deras system.

Osannolikt eftersom det i princip aldrig är någon större del av förklaringen andra ggr när finns ordentligt fler allarättsrader än förväntat.

Men det är naturligtvis inte absolut omöjligt. Allt är möjligt

Det som man däremot nästan alltid ser när det inte ger så bra utdelning som det borde är att antingen det finns mångflervarvade system med i vinstlistan eller många andelsspel eller många trendhästar i vinnarraden. Att det ibland finns andra möjliga mönster stämmer nog bra.

Vi får nog följa upp det där med högsta startnumret i spårtrappor leder till underbetalda rader innan vi drar några djupare slutsatser av det.

td