Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-04, 06:02   #61

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Adrian trycker hårt på Leo i ledningen från dödens och alla vet att Lucifer Lane kan vinna en sådant här lopp och avsluta bra.
Gammal 2019-05-04, 08:11   #62

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 4209
Standard

Jag spikar Dante. Spets på Örebro är bra. I övrigt:

1: 1, 3, 9, 10 ,12. Åkes Chapuy gillar jag - lite fartfest här och det kanske kan gå. Satt fast senast och hemmabana. Ligger lite för skräll i detta lopp.
2: 1, 6. Smokey Herman ett lyxstreck, vet inte om den har form för att försöka ta ledningen men det är en häst som gått bra förr efter vila. Och trivs i ledning. Earn and Burn var nära att ge mig en jättetrippel för ett tag sedan, får chansen igen.
3: 5. Dante Boko. Ljum gulddivision och det är skräddarsytt för honom. SOS!
4: 2, 4, 10, 11. Skrällen här är Goops Grand Illusion. Vann barfota senast men osäker
om den hänger med tidsmässigt. Goop la ut en dimridå i intervjun tyckte jag...Annars vore
det kul om Quito Lane fick till det, revansch för passgången senast? Kollektivet bjuder på 8%...Man tackar!
5: 4, 9, 11, 12. Spontant känner jag för In Toto Sund men Shadow Gar har väl fått optimalt läge och bör vinna. Här känns det som jag slösar streck. För feg för att ändra.
6: 4, 11. Kan inte låta bli M.T. Joinville som går bra på Örebro. Har ju vilat men hittade en "vila" på 8 mån när den direkt gick ut och vann, dock dåligt fält i övrigt. Topphäst iaf.
7: 12 spik.... OTP - ja, nu sommarbana och flera som eldar på därframme. Kanske inte hinner fram, skulle gärna haft min favorit Balfour med. Hoppas den hjälper fram OTP får bli halmståt. Spelat OTP också till 6 ggr med några raketer. Bra odds!

Lycka till alla!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-04, 08:51   #63

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

2 Overtimesåfin var endast slagen av Disco Volante på kort distans i Gävle på v75 i ett bronsförsök Men det var ju ett tag sen... Lars vinner väl inte så ofta på v75 men hästen verkar ha form, snabbaste tiden och mest pengar på kontot med ett perfekt startspår. Plats, Trio, Tvilling?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-04, 09:19   #64

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
2 Overtimesåfin var endast slagen av Disco Volante på kort distans i Gävle på v75 i ett bronsförsök Men det var ju ett tag sen... Lars vinner väl inte så ofta på v75 men hästen verkar ha form, snabbaste tiden och mest pengar på kontot med ett perfekt startspår. Plats, Trio, Tvilling?
Tveklöst intressant drag. Jag lutar åt spik på Ural men om inte så är denna mitt första garderingsbud.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-04, 09:23   #65

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1715
Standard

Strykning av Master Hill, för mig enda motbudet mot Lauras springare. Men den blir väl streckraket och jättefavve nu?
ganson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-04, 09:41   #66

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18420
Standard

Westholm säger sig vilja spåra runt om med Liam Dana i inledningen...
Kommer han svara upp ledning (om han kommer dit) när Adrian kommer tryckande eller släpper han snällt tro...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-04, 09:51   #67
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 115
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ganson Visa inlägg
Strykning av Master Hill, för mig enda motbudet mot Lauras springare. Men den blir väl streckraket och jättefavve nu?
Omsättningen bara 20 mille, gör inte så mycket.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-04, 10:02   #68

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Global Trust slog Weekend Fun på Valla sist så Global går före WF såklart och Gigant Invalley slog Velvet Gio som i sin tur slog Global Trust på Valla så Gigant går nästan före Global i min ranking men pga läget så blir det delad rank. Lås på 4,7 Skulle det bli överdrivet pace kanske 11 kan skrälla? Den som har råd med ett lyxstreck
Gammal 2019-05-04, 10:07   #69

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Kommer han svara upp ledning (om han kommer dit) när Adrian kommer tryckande eller släpper han snällt tro...
Kan inte tro att han släpper för då är det torsk. Kanske nöjer sig med ett andrapris dock för han vet väl att Adrian kommer trycka upp tempot för sin andra häst och då kommer inte ens Liam Dana på plats så risk för släpp finns ju garanterat och risk för körning finns ju oxå för man vet aldrig med Jörgen

Ingen blev klokare på detta svar .. hehe 50/50

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-05-04 klockan 10:09.
Gammal 2019-05-04, 10:11   #70

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Kan inte tro att han släpper för då är det torsk. Kanske nöjer sig med ett andrapris dock för han vet väl att Adrian kommer trycka upp tempot för sin andra häst och då kommer inte ens Liam Dana på plats så risk för släpp finns ju garanterat och risk för körning finns ju oxå för man vet aldrig med Jörgen

Ingen blev klokare på detta svar .. hehe 50/50
Men som du skriver.. säger han det kan man ju försöka tro hans ord och chansspika?
Gammal 2019-05-04, 10:16   #71
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Go De Lux struken..

Senast redigerad av trance_error den 2019-05-04 klockan 10:17.
Gammal 2019-05-04, 10:22   #72
Banned

Standard

Är Global Trust i spets är loppet över tycker jag, men släpper Weekend Fun? Borde inte göra det iaf

Sen har Global Trust galopperat 2 av 3 ggr han haft spår 4, och vi vet ju hur Erik A får hästarna att galoppera, jag kommer gardera.
Lite stor favorit för mig.

Senast redigerad av trance_error den 2019-05-04 klockan 10:51.
Gammal 2019-05-04, 10:29   #73

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Adrian trycker hårt på Leo i ledningen från dödens och alla vet att Lucifer Lane kan vinna en sådant här lopp och avsluta bra.
Kan väl tycka att det inte går att trycka hur hårt som helst när dem går i maxfart hela tiden på snabb bana. Spets brukar oftast hållla undan och det finns ingen Sorbet eller Heavy Sound i detta lopp men skulle det bli idiotkörning där Adrian väljer att döda både sin och Emilias häst och torska deg så är nog Uffe och fiskar på segern som gjorde en 11 tid på medel mot Sorbet och Makethemark sist. Men han kanske blir inlåst och Lucifer Lane har ju bättre startryggar så det kanske kan gå.
Gammal 2019-05-04, 11:11   #74

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Go De Lux struken..
Då kanske det räcker med far o son i första, sonen lär köra mot Liam Dana och släpper den så vinner väl sonen, annars vinner nog fadern...frågan är om det är så enkelt, kanske bäst att ha med LD ändå ifall det blir galopp eller startmiss från pojken...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-04, 11:17   #75

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18420
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Då kanske det räcker med far o son i första, sonen lär köra mot Liam Dana och släpper den så vinner väl sonen, annars vinner nog fadern...frågan är om det är så enkelt, kanske bäst att ha med LD ändå ifall det blir galopp eller startmiss från pojken...
Känns ju som minst en av Kolgjinis tar till galopp...
Liam Dana har jag varit inne på att spika men tvekar mer o mer...
Med lite körning så är väl MR Clayton J.F med på fotot...

Edit: efter 15 min så har jag velat tillbaka till att spika Liam Dana

Senast redigerad av viking90 den 2019-05-04 klockan 11:30.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

td