Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-08, 06:02   #16
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Låt er inte luras av en 12 tid i draget på 2 Casanova Majo
Precis som med Taiga Woodland senast. Alla trodde hon bara skulle vinna för sin 12 tid på medel en gång. Men Sato som aldrig varit i närheten av 12 tider vann från dödens. Kolla in tiderna och prestationerna innan. Örjan skulle kunna vinna från dödens. Stark. Eller så skräller nån Solvalla häst. 2an kan åka med vid gardering men skulle nog inte våga spika Hans G Eriksson på V86 på Valla. Men för den modige så kan man chansspika och hoppas på en invändig resa med lucka och lite flyt.

Skulle väl vara så att hästen är värd en vinst i sådana fall. Har inte vunnit lopp än. Jag gillar ju sånt men frågan är om just första vinsten kommer ikväll?

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-05-08 klockan 06:15.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 10:59   #17
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Kör ett blocksystem idag med spikar på Månprinsen, Ultimaluna Grif och Fast Moving Cash.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 11:10   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Månprinsen har torskat 12/31 sprintlopp om jag räknar rätt, mycket för den kusen. Det i kombination med bakspår och att han har årets största uppgift i nästa lopp om några veckor gör att jag absolut kommer att försöka välta honom på onsdag! Han hoppar ju nästan aldrig men 8 av karriärens 12 galopper har kommit just på kort distans. Tar inte det som en tillfällighet.

Undrar om inte Pydin kan trycka sig till ledning efter en bit. Eller mörda dem från dödens? Har hängt på Månprinsen rätt hyggligt på slutet och skulle nog kunna spöa honom om försprånget är tillräckligt stort inför upploppet!
Hehe, är också inne på Pydin(med i det närmaste samma argument som du), funderar faktiskt på spik där...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 12:29   #19
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Tycker att 1 Findus M. Thomas Lönns andra häst i loppet verkar intressant. Kolla motståndet den mött och vilken skön tid över 2640am den gjorde efter ett långt uppehåll sist. Visst mötte 3 Cesar FC mycket bra motstånd senast men såg lite tråkig ut. Kanske låser på båda om det nu var en tillfällighet eller och tar med 4 och 10 oxå Real MasterPiece när man ändå garderar. 10 Real MasterPiece har slagit Wrongdoer. Tror Per Lindroth kan få nån vinnare ikväll. Kanske blir på Valla med Jepson i sista då?

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-05-08 klockan 12:37.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 12:49   #20
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

3 Kents Laddie kan kanske spetsa och hålla undan. Borde släppa snart tycker man och har jagat den ett tag nu. Smaskiga %
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 14:08   #21
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Statistik-jensas blogg är ute. Han är rolig när han motsäger sin egen slutsats flera gånger om i samma text utan att nämna det vidare. Radar upp minustecken, sen kommer han fram till att spik till 80% ändå är bra på något sätt?

"9 Månprinsen AM blir förstås alltid hårt spelad då han startar. Ändå lyckas han segra ännu oftare än spelarna förväntar sig; i alla fall i V75- och V86-sammanhang.
9/1640a är sämsta tänkbara läge. Vid Järvsöfaks få favoritfall hade han dåliga spår i 1640a-lopp. Ändå ska Månprinsen ses med omgångens bästa segerchans. Kallblod kan överträffa varmblodens maxchanser om 8/10.
Månprinsen är i år tolv år gammal, idealt för kallblod. Han är bättre än någonsin och säkert bäst i världen!

Gunnar Melander har varit V86-favorit nio gånger, varje gång bakom Månprinsen AM. Sex av favoritskapen har infriats."
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 14:16   #22
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37807
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Statistik-jensas blogg är ute. Han är rolig när han motsäger sin egen slutsats flera gånger om i samma text utan att nämna det vidare. Radar upp minustecken, sen kommer han fram till att spik till 80% ändå är bra på något sätt?

"9 Månprinsen AM blir förstås alltid hårt spelad då han startar. Ändå lyckas han segra ännu oftare än spelarna förväntar sig; i alla fall i V75- och V86-sammanhang.
9/1640a är sämsta tänkbara läge. Vid Järvsöfaks få favoritfall hade han dåliga spår i 1640a-lopp. Ändå ska Månprinsen ses med omgångens bästa segerchans. Kallblod kan överträffa varmblodens maxchanser om 8/10.
Månprinsen är i år tolv år gammal, idealt för kallblod. Han är bättre än någonsin och säkert bäst i världen!

Gunnar Melander har varit V86-favorit nio gånger, varje gång bakom Månprinsen AM. Sex av favoritskapen har infriats."
Grejen med Gunnar är att han kör otroligt mycket bättre numera än vad han gjorde för ca ett år sedan.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 14:17   #23
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 187
Sharp$: 9447
Standard

Jag sätter en slant på att Ingbest sitter i ledningen efter 200m. (Då mycket talar för galopp på Bellfaks och att Smedsbo Faksen inte klarar att hålla ut övriga) Så tvilling mot Månprinsen och gardering på 86an..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 14:29   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Jag sätter en slant på att Ingbest sitter i ledningen efter 200m. (Då mycket talar för galopp på Bellfaks och att Smedsbo Faksen inte klarar att hålla ut övriga) Så tvilling mot Månprinsen och gardering på 86an..
Men hur är det med formen på Ingbest, Pydins formkurva verkar ju däremot peka åt rätt håll och precis i Maj förra året var han i otroligt slag...kanske får ändra mig lite...Balans: Skor runt om
Vagn: AM jänkarvagn
Huvudlag: Halvstängt
- Han har gjort två lopp i Norge på sistone och varit suveränt bra. Näst senast avslutade han 17,6/500 och senast gick det fortare än så över upploppet, så jag har varit väldigt nöjd. Han är verkligen fin för dagen och känns bättre än vad han gjorde i höstas, så jag är supernöjd med honom helt enkelt. Från det här läget, och när Månprinsen fick bakspår, så kommer Ingbest laddas och vi vill till spets den här gången. Han gick barfota fram senast, men nu blir det skor runt om. Det har faktiskt ingen större betydelse för honom. I övrigt gick han med jänkarvagn och halvstängt huvudlag senast. Den här gången kan det eventuellt bli helstängt, säger Fredrik Fransson.
VINSTCHANS: 4 av 5 från Fredrik Fransson(!!!)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+5)

Senast redigerad av mikaels den 2019-05-08 klockan 14:38.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 14:44   #25
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Men hur är det med formen på Ingbest, Pydins formkurva verkar ju däremot peka åt rätt håll och precis i Maj förra året var han i otroligt slag...kanske får ändra mig lite...Balans: Skor runt om
Vagn: AM jänkarvagn
Huvudlag: Halvstängt
- Han har gjort två lopp i Norge på sistone och varit suveränt bra. Näst senast avslutade han 17,6/500 och senast gick det fortare än så över upploppet, så jag har varit väldigt nöjd. Han är verkligen fin för dagen och känns bättre än vad han gjorde i höstas, så jag är supernöjd med honom helt enkelt. Från det här läget, och när Månprinsen fick bakspår, så kommer Ingbest laddas och vi vill till spets den här gången. Han gick barfota fram senast, men nu blir det skor runt om. Det har faktiskt ingen större betydelse för honom. I övrigt gick han med jänkarvagn och halvstängt huvudlag senast. Den här gången kan det eventuellt bli helstängt, säger Fredrik Fransson.
VINSTCHANS: 4 av 5 från Fredrik Fransson(!!!)
Månprinsen, Pydin, Ingbest får nog bli låset. Streckprocenten på Pydin och Ingbest är även mycket roligare än på Bellfaks och Smedsbofaksen, vinstchansen känns dock ganska likvärdig. Tangen Haap tror jag man kan ta bort med tanke på läget.

I övrigt kan Cyborg i lopp 8 vara en intressant skräll. 2% just nu, ska gå med bike och barfota för första gången...
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 15:03   #26
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Sitter och väntar på en sak som verkar ta evigheter. Kollade på Sharps och fick för mig att titta in på V86 på ATG. Det var snart gjort. Tippade en rad för 3 kr, dels med "roliga" namn, dels gamla favoriter, dels med V86-ans favoriter. Finns där uppe där man bara skriver raden.

Väntar fortfarande.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 15:08   #27
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Månprinsen, Pydin, Ingbest får nog bli låset. Streckprocenten på Pydin och Ingbest är även mycket roligare än på Bellfaks och Smedsbofaksen, vinstchansen känns dock ganska likvärdig. Tangen Haap tror jag man kan ta bort med tanke på läget.

I övrigt kan Cyborg i lopp 8 vara en intressant skräll. 2% just nu, ska gå med bike och barfota för första gången...
Varför kan man ta bort Tangen Haap? Vann från spår 12 sist på V75
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 15:12   #28
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Dyngspik i min bok på månprinsen, tänker inte slösa ett endast streck mer än 1 i avd 1!
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 15:48   #29
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Varför kan man ta bort Tangen Haap? Vann från spår 12 sist på V75
Blir passivt upplägg. Är dock väldigt lite spelad så är nog värd ett streck ändå vid gardering! Trodde den skulle vara nära 10% efter vinsten sist.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 16:02   #30
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Varför kan man ta bort Tangen Haap? Vann från spår 12 sist på V75
Man tar givetvis bort honom på egen risk Men min tanke är att om Månprinsen torskar det här loppet så borde det vara mot någon i främre träffen. Men om månprinsen försvinner ur loppet har väl Tangen Haap rätt goda chanser.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td