Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-04, 18:45   #76
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

FAN! Är så jävla nära att plocka den efter en intervju för någon dag sen! Usch usch usch!

EDIT: FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 18:47   #77
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Fast nu tycker jag allt att du nästintill alltid säger när loppet är kört att du hade den tanken

Det är levande djur och allt kan hända. Hade man inte med den på lappen så är det ingenting att gräma sig över , trav är trav och det kommer alltid nya lopp att sätta tänderna i
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 18:48   #78
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nu ska vägen mot 350 procents ränta i kväll inledas när Evaluate går till final och sen vinner den. Hittade ingen bank som erbjöd så bra avkastning på en insatt hundralapp.
?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 18:48   #79
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Robert Bergh kan ställa i ordning. Vilken insats av den jätteskrällen. Man får hoppas på en Uncle Lasse förvandling till finalen på Evaluate.

Fantastiskt kul att se dessa lopp. Trav en vardagskväll blir bara så här bra Hugo Åbergskvällen .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 18:49   #80
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Haha.. som vanligt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+4)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 18:52   #81
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

En fransk stammad häst går ut och vinner ett försök till Sprintermästaren framför en jänkare spelad till favorit bland annat...Jo trav är trav minsann.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 18:54   #82
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Fast nu tycker jag allt att du nästintill alltid säger när loppet är kört att du hade den tanken

Det är levande djur och allt kan hända. Hade man inte med den på lappen så är det ingenting att gräma sig över , trav är trav och det kommer alltid nya lopp att sätta tänderna i
Hörde en intervju med Bergh för två dagar sen och tänkte, den där ska med! Men det ändras hundra gånger innan man bestämmer sig! Kände mig sjukt nöjd med den avdelningen idag!

Så jag gjorde ju ett misstag. Och 50% av hästarna har man säkert haft koll på och funderat på. Men tro mig när jag säger att den här var tidig innan jag började granska loppet själv.

Därför tiltar jag nu. Hade nummer 9 vunnit hade jag sagt "va, var den verkligen anmäld till loppet?".

Nya tag. Så jävla tråkigt bara när man hittar en superspik till 30% i första! :(
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+2)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 18:55   #83
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Omgångens största favorit spelad till 1,65 hmm torskar inte alltid sådana favoriter ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 18:55   #84
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Robert Bergh kan ställa i ordning. Vilken insats av den jätteskrällen. Man får hoppas på en Uncle Lasse förvandling till finalen på Evaluate.

Fantastiskt kul att se dessa lopp. Trav en vardagskväll blir bara så här bra Hugo Åbergskvällen .
Du kan fan vända din kappa även om det inte ens blåser
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10), Bowery (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 18:55   #85
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
En fransk stammad häst går ut och vinner ett försök till Sprintermästaren framför en jänkare spelad till favorit bland annat...Jo trav är trav minsann.
Det brukar bli väldigt oväntade prestationer som bara går att gissa sig till med sådant väder som i kväll i Halmstad. Därför jag alltid säger till kunskapsspelarna att avstå spel då.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 18:57   #86
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Hörde en intervju med Bergh för två dagar sen och tänkte, den där ska med! Men det ändras hundra gånger innan man bestämmer sig! Kände mig sjukt nöjd med den avdelningen idag!

Så jag gjorde ju ett misstag. Och 50% av hästarna har man säkert haft koll på och funderat på. Men tro mig när jag säger att den här var tidig innan jag började granska loppet själv.

Därför tiltar jag nu. Hade nummer 9 vunnit hade jag sagt "va, var den verkligen anmäld till loppet?".

Nya tag. Så jävla tråkigt bara när man hittar en superspik till 30% i första! :(
Jag förstår din tanke.. Men egentligen när man bygger system så har man "alla" ekipage på lappen nån gång under de dagar man jobbar med omgången. Sen och välja rätt i slutändan.. det är ju det som är det svåra och ibland bitterljuvt såklart.

Jag tycker du har en bra lapp idag och hade jag själv spelat hade jag nog max streckat 1,2 .. vinnaren hade endast kommit med vid helgardering
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 19:00   #87
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Jag förstår din tanke.. Men egentligen när man bygger system så har man "alla" ekipage på lappen nån gång under de dagar man jobbar med omgången. Sen och välja rätt i slutändan.. det är ju det som är det svåra och ibland bitterljuvt såklart.

Jag tycker du har en bra lapp idag och hade jag själv spelat hade jag nog max streckat 1,2 .. vinnaren hade endast kommit med vid helgardering
Jag har långt från alla på lappen för ibland undrar jag "va, startade den hästen verkligen i det loppet". Så jag har inte alla där! Men visst, att välja rätt i slutet är ju det som är det svåra Ska inte säga att jag hade streck för Bergh här men när jag hörde hans intervju var det "den ska fan med"., Att jag sen går in och ändrar det beslutet är ju bara amatörmässigt! Vet ju att det skräller mycket i årgångsloppen, det finns många bra där nämligen!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 19:02   #88
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Lycksele verkar dessvärre få lite regn imorgon(prognosen har dock varierat, så vi hoppas på uppehåll), Hoting på lördag ser ut att bli helt ok väder, även om inte värmen verkar hinna upp förrän till början på nästa vecka...bör vara bäddat för folkfest alltså, sen hur dom 8 kassorna ska klara anstormningen, det vette gudarna...kan Hoting matcha Halmstad publikmässigt?, knappast troligt men kanske inte så långt efter...för något år sedan hade Jägersro 700 och Hoting drygt 3000 samma dag, Hd har ju dock sprintermästaren, så det vore tragiskt om dom inte slår Hoting...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 19:03   #89
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag har långt från alla på lappen för ibland undrar jag "va, startade den hästen verkligen i det loppet". Så jag har inte alla där! Men visst, att välja rätt i slutet är ju det som är det svåra Ska inte säga att jag hade streck för Bergh här men när jag hörde hans intervju var det "den ska fan med"., Att jag sen går in och ändrar det beslutet är ju bara amatörmässigt! Vet ju att det skräller mycket i årgångsloppen, det finns många bra där nämligen!
Det jag menar med att ha alla på lappen är väl mer att jag menar att man synar alla ekipage i sömarna när man lägger andel. Men jag grämer mig sällan över min systemuppbyggnad efteråt. Det är som sagt levande djur och precis vad som helst kan hända under ett lopp.. det tror jag alla är medvetna om som håller på med detta underbara tidsfördriv

Nu jobbar vi in 3 STARKA 6or!

PS. Jag tror stenhårt på PANAMERA idag i långloppet utan att läst 1 minut om nånting
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 19:03   #90
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 400
Sharp$: 4267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Robert Bergh kan ställa i ordning. Vilken insats av den jätteskrällen. Man får hoppas på en Uncle Lasse förvandling till finalen på Evaluate.

Fantastiskt kul att se dessa lopp. Trav en vardagskväll blir bara så här bra Hugo Åbergskvällen .
Jag kan nog med fog säga att det absolut inte kommer bli någon prestation a la Uncle Lasse ikväll! Årets final lär inte gå till historien. Ser urholkat ut! Hoppas jag har fel.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td