Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-01, 20:41   #46
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Så svårt för Kenneth H alltså. Lirade tvilling med Jorma och han nu och han gör en och han gör en besviken gång på gång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-01, 21:19   #47
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 2438
Standard

En eloge till Matteus som med "did you have any power in the lines". Nog måste han väl sett trav från USA genom alla år och vet att tömmar heter reins! Kul ändå.

Mindre kul med den osäkre Åke O som efter varje mening säger "så är det." Idag hängde Fernlund på och sa samma sak på slutet av var och varannan mening. Bedrövligt. Byt fot, grabbar.
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-01, 21:29   #48
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
En eloge till Matteus som med "did you have any power in the lines". Nog måste han väl sett trav från USA genom alla år och vet att tömmar heter reins! Kul ändå.

Mindre kul med den osäkre Åke O som efter varje mening säger "så är det." Idag hängde Fernlund på och sa samma sak på slutet av var och varannan mening. Bedrövligt. Byt fot, grabbar.
Hur ofta har jag hört reins? Typ aldrig! Matteus är väl en av de bästa som Kanal75 har! Finns Hultman och någon/några mer men de flesta är ju kalkoner på fel plats!

Det viktiga med språket är trots allt att man förstår varandra. Det är A och O med språket nämligen! Nu kanske du var seriös och ville ge honom en eloge. Ursäktar mig isf! Tycker han sköter det bra!

Jag kan tilta på uselt språk många gånger men det är när känslorna råder över förnuftet!


EDIT: Vill även nämna att inom galopp eller monté så heter det väl inte tömmar utan vadå? Helt tappat ordet ikväll, inte konstigt att Matteus tappar "reins" ifall han nu i normalfallet kan det där! Just ja, tyglar heter det ju där :P Tog ändå en minut innan det klingade till i skallen Matteus hade inte den minuten

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-07-01 klockan 21:36.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-02, 13:28   #49
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 2438
Standard

Matteus är strålande - och direktöversättningen från "hade du mycket kvar i linorna" till - "lines" kongenialt. Den tyskt kusken Gustav log lite åt uttrycket men förstod. ML är ju trettio år och uppväxt hos sin pappa, travtränaren(har haft häst hos honom). Han intervjuar mer och mer och även kuskar från andra länder. Engelskan är knackig och det förvånar mig eftersom han i rimlighetens namn efter att vara så kunnig som han är inte kan vanliga engelska ord för ex. tömmar/tyglar etc.

Således; jag retar mig inte på honom, tvärt om han är Livens bästa reporter(När han inte får spel och börjar punktmarkera och nästan istadigt lobba för någon häst som det går rykten om).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td