Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-17, 15:27   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Drar till med en Nurmosdubbel, Ghostintheshell(2,55) och Inti Boko(3,75), till 9,56 på svs
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-17, 15:27   #17
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3450
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
1) Får Örjan spets så är loppet över. Om Björn vill köra och får dämpa så kan det bli match. Förra gången hade jag garderat V64 med Snowstorm Hanover och är det proppen ur så kan den bli giftig igen. Det troliga är dock att jag faller in i ledet och spikar favoriten. Ska se vad de säger i intervjuer sen.

2) Ghostintheshell mot Carry Cash kan räcka. Schweppes rankar jag trea. Treåriga ston är alltid lurigt, men jag går nog kort i början av systemet.

3) Exciting Chip tror jag får överta spets och sen händer inget mer.

4) Ajlexes Cubano ledde runt om förra gången. Jag var inne på att spika då, men gjorde inte det. Ikväll ska jag nog gardera igen, inte minst då Attack Diablo är med i loppet.

5) Öppet lopp. Många går på Ferry Boko och en del förordar Track Angle. Svårt att sia om det blir hårt tempo eller inte och jag garderar nog. "Nog" skriver jag för att jag måste hitta en chansspik i något av garderingsloppen.

6) Här tror jag mycket på favoriten Visa AS. Hästen är ju klart bäst och bör normalt sett runda dem. Bara en strykning än så länge. Det jag undrar över är kusken, voltstart och lurigt läge där man måste ge sig av ifrån i tid. Helst ska han gå på direkt. Då vinner han nog loppet, men hur gör han? Just nu är det gardering som gäller för mig.

7) Marrakesh har inte startat på länge och är inte på topp. Det är svårt att sätta in såna hästar i årsdebut. Kommer ut som nybakad fyraåring och det är inte alltid som unghästar fortsätter att utvecklas över vintern. Måste garderas.

8) Samma som för Marrakesh gäller även för förra årets kriterievinnare Inti Boko. Den här hästen är dock så bra och har sånt fint spår att den kan vara en spik ändå. Å andra sidan så kan Zlatan vara hur bra som helst, men där är spåret ett frågetecken. Tar jag fler än en så blir det några streck.
Vad säger du i avd7 är inte grammofon och tsar brodde rätt tidiga 1,8% & 3,7% ?
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-17, 15:28   #18
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 160
Sharp$: 57044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag läser väl kommentarerna Nurmos som:

Att det nog inte blir full sändning av Marrakesh ikväll. Dålig favorit.

Inti Boko däremot var de ju inne på att ta till Sprintermästaren så den bör vara ganska bra jobbat alltså. Och när den är snabb ut och det är hela 300k i förstapris kanske de kommer gå för att vinna det där loppet. Men det är osäkert, och toppform kan vi vara säkra på att det inte är. Och hästen har aldrig varit sämre än tvåa på 9 starter och alltid mött bra hästar. Men andraplatserna är från ledningen också, och en riktig kanonhäst ska inte vika sig som den gjort några gånger där. Kan nog få svårt idag i ett tufft comeback-lopp!

Lättning och helstängt pratar han om på Ghostintheshell. Den seglar upp som en ganska bra favorit, men så slutar den väl på närmare 50% också troligtvis! 1,60 på H2H mot Schweppes hittade jag, kanon!

Hittade 15,00/4,00 på Zabul Bi i sista loppet nu, det var ett riktigt kanonodds det! Toppspår och väldigt lovande i Sverige-comebacken senast från dödens. Visade ifjol att han kan hävda sig här! 1-1-1 på tre starter då och fick avsluta med seger. Den står i 4% nu och jag tror fan jag drar till med en spik här. Han är näst minst spelad i loppet nu, helt jävla sjukt!

En av de mest intressanta ostreckade i omgången är annars Idreamicanfly i tredje. Har stått hos Sjöström ett par veckor nu och kanske kan tända till nu! Har varit ganska fin innan flytten också. Hänger Classe på biken tro? Rygg ledaren och slut?
Läste någonstans att det ska bli första jänkarvagn på Zabul Bi. Det är i så fall väldigt intressant med tanke på att landets kanske bästa jänkarvagnskusk sitter i vagnen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-17, 15:30   #19
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17419
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Tomas punktmarkerade Örjan i det loppet som satt i rygg, kunde säkert ryckt tidigare annars med Jorma i tredjespår. Är inne på sos idag igen, kortare upplopp dessutom.
Elian Web närmar sig dock hela vägen in trots att Cubano får full marsch order framåt, svårt att växla tempo direkt så bara kanske.

Möjligt du har helt rätt men chansar med Elian Web på mitt egna lilla system
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-17, 15:33   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Läste någonstans att det ska bli första jänkarvagn på Zabul Bi. Det är i så fall väldigt intressant med tanke på att landets kanske bästa jänkarvagnskusk sitter i vagnen.
Men räcker den? Iofs bara 4%, så kanske intressant ändå...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-17, 15:36   #21
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Men räcker den? Iofs bara 4%, så kanske intressant ändå...
Kolla loppen den gick i Sverige ifjol och det senaste! Det är ingen bluff!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-17, 15:41   #22
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17419
Standard

Barfota runt om igen på 4 Livi Memory i avd 6, var riktigt fin med den balansen nästa senast! Senast var det skor bak och tyvärr galopp direkt.

Rolig till 7%! Ska väl dock mycket till att hålla undan för Visa As men viss galopprisk när Gocciadoro ska ut i tredjespår och avancera kanske.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-17, 15:42   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Kolla loppen den gick i Sverige ifjol och det senaste! Det är ingen bluff!
Någon bluff är det inte, men frågan är om det räcker mot dessa...fast tar man bort Inti Boko, så har den väl lika bra chans som övriga betrodda, så visst...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-17, 15:42   #24
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17419
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
1) Får Örjan spets så är loppet över. Om Björn vill köra och får dämpa så kan det bli match. Förra gången hade jag garderat V64 med Snowstorm Hanover och är det proppen ur så kan den bli giftig igen. Det troliga är dock att jag faller in i ledet och spikar favoriten. Ska se vad de säger i intervjuer sen.

2) Ghostintheshell mot Carry Cash kan räcka. Schweppes rankar jag trea. Treåriga ston är alltid lurigt, men jag går nog kort i början av systemet.

3) Exciting Chip tror jag får överta spets och sen händer inget mer.

4) Ajlexes Cubano ledde runt om förra gången. Jag var inne på att spika då, men gjorde inte det. Ikväll ska jag nog gardera igen, inte minst då Attack Diablo är med i loppet.

5) Öppet lopp. Många går på Ferry Boko och en del förordar Track Angle. Svårt att sia om det blir hårt tempo eller inte och jag garderar nog. "Nog" skriver jag för att jag måste hitta en chansspik i något av garderingsloppen.

6) Här tror jag mycket på favoriten Visa AS. Hästen är ju klart bäst och bör normalt sett runda dem. Bara en strykning än så länge. Det jag undrar över är kusken, voltstart och lurigt läge där man måste ge sig av ifrån i tid. Helst ska han gå på direkt. Då vinner han nog loppet, men hur gör han? Just nu är det gardering som gäller för mig.

7) Marrakesh har inte startat på länge och är inte på topp. Det är svårt att sätta in såna hästar i årsdebut. Kommer ut som nybakad fyraåring och det är inte alltid som unghästar fortsätter att utvecklas över vintern. Måste garderas.

8) Samma som för Marrakesh gäller även för förra årets kriterievinnare Inti Boko. Den här hästen är dock så bra och har sånt fint spår att den kan vara en spik ändå. Å andra sidan så kan Zlatan vara hur bra som helst, men där är spåret ett frågetecken. Tar jag fler än en så blir det några streck.
Avd6 är väl Autostart?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-17, 15:47   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Man måste kunna ändra sig, 12,50 på Unibet får sig en slant...på Zabul Fi, såklart...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+12)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-17, 15:53   #26
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 768
Sharp$: 37661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Avd6 är väl Autostart?
Så är det. Spårtrappa.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-17, 15:54   #27
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 768
Sharp$: 37661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Vad säger du i avd7 är inte grammofon och tsar brodde rätt tidiga 1,8% & 3,7% ?
Jag vet inte var man ska ranka dem riktigt, men de är skrälldugliga liksom Höwing Vipower.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-17, 16:21   #28
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3450
Standard

pass up! avd 3 sideslip melander kör själv och dubbelrött då är det iordningställt!
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-17, 16:51   #29
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
pass up! avd 3 sideslip melander kör själv och dubbelrött då är det iordningställt!
Samt att han säger att den andra hästen är bättre. Och 9 har väl oxå gått snabbast tid i fältet. Melander är lurig
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-17, 16:54   #30
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 160
Sharp$: 57044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Man måste kunna ändra sig, 12,50 på Unibet får sig en slant...på Zabul Fi, såklart...
Den har i alla fall inte derbyt att matchas mot som t ex Nurmoshästen. Är väl 4 miljoner att hämta där för dom som är premiechansade och evig ära så de 300 lax det handlar om i kväll småpotatis i sammanhanget.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td