Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-19, 19:48   #181
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Men han har ett jäkla flyt där(även om det är vaket), sitter Erik kvar eller Örjan täpper till, så är han totalrökt...
Nja, han hade ju typ 600 meter å sig att få nån lucka, och i sista kurvan brukar det ofta kunna lösa sig speciellt när det gäller kallblod. Jag ändrade ju SJUAN från vart fjärde till varje femte omgång så nu ligger jag i fas med målsättningen och har 5 omgångar på mig att sätta sjuan igen. Man behöver inte vara sinnessjuk för att klara av det, hehe. Gokväll
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 20:08   #182
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Nja, han hade ju typ 600 meter å sig att få nån lucka, och i sista kurvan brukar det ofta kunna lösa sig speciellt när det gäller kallblod. Jag ändrade ju SJUAN från vart fjärde till varje femte omgång så nu ligger jag i fas med målsättningen och har 5 omgångar på mig att sätta sjuan igen. Man behöver inte vara sinnessjuk för att klara av det, hehe. Gokväll
Gläder mig att du succesivt närmar dig en rimlig nivå...(lär ju dock dröja ett bra tag innan den är verklighetsanpassad)...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 20:41   #183
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Gläder mig att du succesivt närmar dig en rimlig nivå...(lär ju dock dröja ett bra tag innan den är verklighetsanpassad)...
Min målsättning är att sätta 7:an varje lördag. Däremot paradoxar
jag och reducerar bort allt under 15000:-

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 20:59   #184
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
YES YES Y E S vilken uppvisning TACK UFFE
Va de jag sa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td