Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-17, 11:45   #1
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

V75, Romme - 2019-10-19


Ser ingen tråd för lördagens V75.

Nu slipper vi monte, amatörer och lärlings-SM.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 12:06   #2
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1
Sharp$: 152
Standard

Hej, har ett kanondrag i V75-5. Enligt mig så är det endast galopp emot. Hästen det handlar om är #12 Reven Dejavu i avdelning 5.
Kolla gärna de senaste insatserna i lopparkivet, säker vinst från dödens näst senast med tränaren i sulkyn. Senast var det spets och slut när han travade som en klocka från start och vann helt okörd på Solvalla.
Spikas på allt!
Orakel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 12:13   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Orakel Visa inlägg
Hej, har ett kanondrag i V75-5. Enligt mig så är det endast galopp emot. Hästen det handlar om är #12 Reven Dejavu i avdelning 5.
Kolla gärna de senaste insatserna i lopparkivet, säker vinst från dödens näst senast med tränaren i sulkyn. Senast var det spets och slut när han travade som en klocka från start och vann helt okörd på Solvalla.
Spikas på allt!
Får kolla in de loppen helt enkelt. Ser ju i programmet ut att vara en häst som bör leka i klass II men det är kort distans och spår 12 där känns inte så hett. Men är det en häst som kommer springa genom klasserna vinner den ju oavsett. Procenten är ju trevlig nu åtminstone och lopparkivet får avgöra hur den ser ut och om det kan bli spik eller liknande.

Choco Lane och Bordeaux Doc är väl de heta annars från framspår som kan springa snabbt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 14:00   #4
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Möjligt


Citat:
Ursprungligen postat av Orakel Visa inlägg
Hej, har ett kanondrag i V75-5. Enligt mig så är det endast galopp emot. Hästen det handlar om är #12 Reven Dejavu i avdelning 5.
Kolla gärna de senaste insatserna i lopparkivet, säker vinst från dödens näst senast med tränaren i sulkyn. Senast var det spets och slut när han travade som en klocka från start och vann helt okörd på Solvalla.
Spikas på allt!
Tittade länge på den men kom fram till att den nog måste rekordsänka. Dock
stark (har rekordet på lång ju). Jag spikar med tvekan Westholm (som dock kan utmanas av Goop i starten och då kanske han ger sig tänker jag). Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 14:40   #5
 
Reg.datum: apr 2019
Inlägg: 23
Sharp$: 108
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Orakel Visa inlägg
Hej, har ett kanondrag i V75-5. Enligt mig så är det endast galopp emot. Hästen det handlar om är #12 Reven Dejavu i avdelning 5.
Kolla gärna de senaste insatserna i lopparkivet, säker vinst från dödens näst senast med tränaren i sulkyn. Senast var det spets och slut när han travade som en klocka från start och vann helt okörd på Solvalla.
Spikas på allt!
Lopp med 3åringar, bricka 12 spikar på allt Njaaa
Haryboy2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 15:12   #6
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Tittade länge på den men kom fram till att den nog måste rekordsänka. Dock
stark (har rekordet på lång ju). Jag spikar med tvekan Westholm (som dock kan utmanas av Goop i starten och då kanske han ger sig tänker jag). Lycka till!
Tror du att någon kan ta emot Åke Lindblom från start....? Hans 6 BORDEAUX DOC var först riktigt duktig näst senast, som fyra bakom Campo Bahia, senast blåste han till spets från sjundespår och kom i mål på 1.13,1, full distans.

Kan säkert en 11-tid, redan nu.

Stoppa in Viking Brodde i det här sällskapet, som han var på linje med näst senast, och föreslå hypotetiskt vinnarodds på den.

Dessutom, även om inte Åke vinner ihjäl sig, han vill nog ha revansch för tredjeplatsen med U.B Cool - som ”helt enkelt inte kunde förlora”, förra veckan.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 15:25   #7
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Tror du att någon kan ta emot Åke Lindblom från start....? Hans 6 BORDEAUX DOC var först riktigt duktig näst senast, som fyra bakom Campo Bahia, senast blåste han till spets från sjundespår och kom i mål på 1.13,1, full distans.

Kan säkert en 11-tid, redan nu.

Stoppa in Viking Brodde i det här sällskapet, som han var på linje med näst senast, och föreslå hypotetiskt vinnarodds på den.

Dessutom, även om inte Åke vinner ihjäl sig, han vill nog ha revansch för tredjeplatsen med U.B Cool - som ”helt enkelt inte kunde förlora”, förra veckan.
Spelar ofta Lindblom men kör ofta fast där. Men - i första; Chapuy har ju kanonform. Tar den och kryddar med hårdingen My Dream Art. Favoriten?
Ja, har säkert ändrat mig fram till start men just nu ett "skräll-lås" på kupongen.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 16:57   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Är det inte spetsochslut på Westholms(enligt han själv bästa vinstchans), Rocky Tilly finns till 5ggr hos bolagen...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 18:26   #9
 
Reg.datum: apr 2019
Inlägg: 23
Sharp$: 108
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Är det inte spetsochslut på Westholms(enligt han själv bästa vinstchans), Rocky Tilly finns till 5ggr hos bolagen...
Han har ju två pållar vilken menar du han har bäst chans av dom två ,själv kör han ju figaro v
Haryboy2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 18:48   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haryboy2 Visa inlägg
Han har ju två pållar vilken menar du han har bäst chans av dom två ,själv kör han ju figaro v
RT ska vara hans bästa vinstchans i omgången, tydligen...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 20:14   #11
 
Reg.datum: apr 2019
Inlägg: 23
Sharp$: 108
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
RT ska vara hans bästa vinstchans i omgången, tydligen...
Om rokky tilly är hans bästa changs varför kör han stallets andra häst då???
Haryboy2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 20:55   #12
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haryboy2 Visa inlägg
Om rokky tilly är hans bästa changs varför kör han stallets andra häst då???
För att R. Skoglund gjorde det ju bra sen kanske han måste köra själv av olika anledningar. Sen är R.S bättre men den han kör själv kanske kan vinna oxå.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 21:02   #13
 
Reg.datum: apr 2019
Inlägg: 23
Sharp$: 108
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
För att R. Skoglund gjorde det ju bra sen kanske han måste köra själv av olika anledningar. Sen är R.S bättre men den han kör själv kanske kan vinna oxå.
Jag har varit helat tiden inne på figaro vicci får ta med båda,
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Haryboy2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 21:11   #14
 
midcapkings avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 51
Sharp$: 1773
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ser ingen tråd för lördagens V75.

Nu slipper vi monte, amatörer och lärlings-SM.
Du menar, nu slipper vi miljonutdelning? Själv skulle jag vilja se mer av allt ovan samt ev något P-21 lopp över 2 volter! Med detta slipper vi guldsoppan som nu ska serveras i 4 månader med stora favoriter.

Svåra lopp kräver mycket mer arbete och det vore väl roligt!

/ Zohn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fefaifb (+5)
midcapking är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 05:39   #15
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Får kolla in de loppen helt enkelt. Ser ju i programmet ut att vara en häst som bör leka i klass II men det är kort distans och spår 12 där känns inte så hett. Men är det en häst som kommer springa genom klasserna vinner den ju oavsett. Procenten är ju trevlig nu åtminstone och lopparkivet får avgöra hur den ser ut och om det kan bli spik eller liknande.

Choco Lane och Bordeaux Doc är väl de heta annars från framspår som kan springa snabbt!
Bordeaux Doc är en kanon men inte kusken tyvärr. Chansspikar nog 6 trots kusken men i spets kan han köra och den är väldigt snabb ut. Såg senaste loppet och då spetsade han enkelt från spår 7. Go Åke!

Åkes häst är uppåt i form och har inte startat så tätt (har ju för fa. Kennedy tider i kroppen och den kan nog vinna från dödens om Åke vill) som de andra betrodda som borde vara helt slutkörda. 12 spåret och Erik och färsk i klassen nja...

Åke har nog lite större planer för denna häst skulle jag tro.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-18 klockan 07:45.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 08:07   #16
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Chapuy


Chapuy har två raka på kort med låga 11-tider. Senast 2,5 längder före Victory Topline och Rajah Silvio. Nu är det medel men given på kupongen! Kanske spetsar och får rygg på favoriten?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 10:14   #17
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det är voltstart i första så ni inte missat det. Men av det man sett ser den ju ut att kunna gå ganska stabilt i volten och 3% är alltid 3%! Tar en slant på den till 17ggr!

Volocity De Vie till 25ggr är taget också! Rätt distans nu och han kan nog tugga ner rätt många.

Lägger en peng på Erik K också till 40ggr. Klass 2 är som vanligt öppet och Jepson har fått ganska bra snurr på den här och den verkar trivas med distansen. Blir livsfarlig om tempot bjuder in i matchen.

"Boostar" alla oddsen med ett lir på Global Undecided. Hästen är ju oslagbar när han vaknar på den sidan och vinner varannan gång så det är dags nu! 3,25 på den!

Odds från bet365.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 10:35   #18
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det är voltstart i första så ni inte missat det. Men av det man sett ser den ju ut att kunna gå ganska stabilt i volten och 3% är alltid 3%! Tar en slant på den till 17ggr!

Volocity De Vie till 25ggr är taget också! Rätt distans nu och han kan nog tugga ner rätt många.

Lägger en peng på Erik K också till 40ggr. Klass 2 är som vanligt öppet och Jepson har fått ganska bra snurr på den här och den verkar trivas med distansen. Blir livsfarlig om tempot bjuder in i matchen.

"Boostar" alla oddsen med ett lir på Global Undecided. Hästen är ju oslagbar när han vaknar på den sidan och vinner varannan gång så det är dags nu! 3,25 på den!

Odds från bet365.
Tror du inte det är spets och slut på hemmahästen Ural då?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 11:10   #19
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tror du inte det är spets och slut på hemmahästen Ural då?
Man ska väl aldrig underskatta Jormas förmåga att skicka från start (Ragazza da Sopra), men nog borde väl Exclamation Mark ta sig förbi i starten?
Kanske även Ebony
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 11:26   #20
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Efter strykningen av Esprit Sisu så blir det nog spik på Global Undeceided.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 11:36   #21
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Efter strykningen av Esprit Sisu så blir det nog spik på Global Undeceided.
Jag hade ju "streck" på 1, 2, 3 och 4 där. Nu när 4 är struken så blir det ju lite andra förutsättningar. Ska man våga stå kvar på de tre innersta eller blir det 6 som tar det?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 12:38   #22
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tror du inte det är spets och slut på hemmahästen Ural då?
Aldrig att han klarar försvara spets. Om han mot förmodan skulle göra det är han givetvis jättehet. Men säg att han rimligen har 10% chans att klara det. Då är väl totala vinstchansen där någonstans också.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 12:58   #23
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

Tror det är dags för Järvsöodin möte mycket bättre än detta motstånd! Kan va kul jackpootspik !!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10), sjukstuga (+5)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 13:40   #24
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Tror det är dags för Järvsöodin möte mycket bättre än detta motstånd! Kan va kul jackpootspik !!!
Tack, kul att det NÅGON ANNAN som framhåller denna häst. Jag hade först tänkt att SPIKA (igen) men, det går faktiskt att dubbla med Redéns "nya" stjärna. Järvsöodin har haft otur med usla banor bl.a. I mina ögon är det en 23-häst, passar väl bra att börja från innerspår. Nu är det dags,,,,,,,,

Mitt självförtroende fick sig en smäll när finnen vann, och slog mitt odyrkbara lås i loppet. Så kan det när haspen inte är på,

Sedan blir man förskräckt när omgångens bästa spik är Bergs storfavorit i avdelning1. Ska visst vara ÄNNU bättre nu än senast sägs det. Jag som trodde att Djuse var klar (Electrical Storm) En KANON i mina ögon följt den en hel del nu och blir mer och mer imponerad, spurtkanon dessutom. Man kanske fegar ur och dubblar systemet med Berghs så kallade stjärna (!)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zimonzzon85 (+10), coolmanriver (+10)

Senast redigerad av SO den 2019-10-18 klockan 13:44.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 13:50   #25
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Tack, kul att det NÅGON ANNAN som framhåller denna häst. Jag hade först tänkt att SPIKA (igen) men, det går faktiskt att dubbla med Redéns "nya" stjärna. Järvsöodin har haft otur med usla banor bl.a. I mina ögon är det en 23-häst, passar väl bra att börja från innerspår. Nu är det dags,,,,,,,,

Mitt självförtroende fick sig en smäll när finnen vann, och slog mitt odyrkbara lås i loppet. Så kan det när haspen inte är på,

Sedan blir man förskräckt när omgångens bästa spik är Bergs storfavorit i avdelning1. Ska visst vara ÄNNU bättre nu än senast sägs det. Jag som trodde att Djuse var klar (Electrical Storm) En KANON i mina ögon följt den en hel del nu och blir mer och mer imponerad, spurtkanon dessutom. Man kanske fegar ur och dubblar systemet med Berghs så kallade stjärna (!)
Vad ska man säga om Nurmos egenägda kanon som går ut efter 5 år o kutar 11-tid o som han tror är en häst för Elitloppet, borde vara ännu bättre denna gång!
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 13:57   #26
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Vad ska man säga om Nurmos egenägda kanon som går ut efter 5 år o kutar 11-tid o som han tror är en häst för Elitloppet, borde vara ännu bättre denna gång!
Det är nog den hästen jag ligger närmast att spika! Hittar ingen spik egentligen men kanske kan fungera utan det om ens villkor bara stämmer och ens ranking är bra nog!

Men spelar nog 5 före 6 alla dagar i veckan i inledningen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 14:05   #27
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Det är nog den hästen jag ligger närmast att spika! Hittar ingen spik egentligen men kanske kan fungera utan det om ens villkor bara stämmer och ens ranking är bra nog!

Men spelar nog 5 före 6 alla dagar i veckan i inledningen!
Blunda o spika kan vara lösningen Starten är ju kruxet, sedan blir det spännande om det klaras.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 14:36   #28
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Vad ska man säga om Nurmos egenägda kanon som går ut efter 5 år o kutar 11-tid o som han tror är en häst för Elitloppet, borde vara ännu bättre denna gång!
Får nu plats för 4 hästar i bolaget SO Norrland, med Milligan som omgångens enda spik. Kan bli 1-5-6-11 i avd 1 då, resten torde vara lyxstreck tycker jag. Låter bra med Bergh som omgångens bästa spik, hehe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 15:06   #29
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Tack, kul att det NÅGON ANNAN som framhåller denna häst. Jag hade först tänkt att SPIKA (igen) men, det går faktiskt att dubbla med Redéns "nya" stjärna. Järvsöodin har haft otur med usla banor bl.a. I mina ögon är det en 23-häst, passar väl bra att börja från innerspår. Nu är det dags,,,,,,,,

Mitt självförtroende fick sig en smäll när finnen vann, och slog mitt odyrkbara lås i loppet. Så kan det när haspen inte är på,

Sedan blir man förskräckt när omgångens bästa spik är Bergs storfavorit i avdelning1. Ska visst vara ÄNNU bättre nu än senast sägs det. Jag som trodde att Djuse var klar (Electrical Storm) En KANON i mina ögon följt den en hel del nu och blir mer och mer imponerad, spurtkanon dessutom. Man kanske fegar ur och dubblar systemet med Berghs så kallade stjärna (!)
Hjälper ju inte när Djuse kör själv, kommer sitta bomfast med Electrical Storm.

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Vad ska man säga om Nurmos egenägda kanon som går ut efter 5 år o kutar 11-tid o som han tror är en häst för Elitloppet, borde vara ännu bättre denna gång!
Den var ju helt sjuk sist! Men det går ju inte att tro på den, stor häst som går ut i bronsförsök på spår 5 i volt. Bara gjort 3 starter i hela livet. Visst kan den "göra en Food Money" men det är extremt sällsynt, och så har vi det här med volten. Överstreckad säger jag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 15:18   #30
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Blunda o spika kan vara lösningen Starten är ju kruxet, sedan blir det spännande om det klaras.
Jo... det finns ju visa frågetecken. Senast fick den ju backa sig sist från spår 8, sen var den långt ute i spåren och inte på upploppet rundar den typ i femtespår (trots att fjärdespåret var ledigt) och vinner även om den fick kämpa. Men den tiden med de där spåren och att ligga sist och vinna.

Säger sen Timo att det är en elitloppshäst så ska den inte ha några problem att vinna det här loppet oavsett var den hamnar. Dock är jag imponerad av Berghs favorit också. Den var inte favorit senast och blir det inte nu. Det är ju nu man kan få bra värde på en sådan här häst om den nu håller samma kvalité som man kan misstänka!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 15:22   #31
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Den var ju helt sjuk sist! Men det går ju inte att tro på den, stor häst som går ut i bronsförsök på spår 5 i volt. Bara gjort 3 starter i hela livet. Visst kan den "göra en Food Money" men det är extremt sällsynt, och så har vi det här med volten. Överstreckad säger jag.
Överstreckad på 18% håller jag absolut inte med om. Den var ingen bluffseger i spets senast. Visst, spåret är ju usel och det är volt men är det en sådan stjärna som man kan tro nu så är 18% sjukt understreckad. Eftersom vi då inte vet kapaciteten där så kanske den borde ligga kring 25-33% för att väga in allt. Är den dock som man kan misstänks borde den vara över 40% här och kanske mellan 50-55%.

Var skulle du tycka den borde ligga i procenten?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 15:29   #32
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Överstreckad på 18% håller jag absolut inte med om. Den var ingen bluffseger i spets senast. Visst, spåret är ju usel och det är volt men är det en sådan stjärna som man kan tro nu så är 18% sjukt understreckad. Eftersom vi då inte vet kapaciteten där så kanske den borde ligga kring 25-33% för att väga in allt. Är den dock som man kan misstänks borde den vara över 40% här och kanske mellan 50-55%.

Var skulle du tycka den borde ligga i procenten?
Efter Nurmos uttalande så dubblade jag systemet med den. Annars ser det ju bra ut för favoriten, men det är några starka favoriter den här omgången och någon vill man ju fälla.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 15:41   #33
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag hade ju "streck" på 1, 2, 3 och 4 där. Nu när 4 är struken så blir det ju lite andra förutsättningar. Ska man våga stå kvar på de tre innersta eller blir det 6 som tar det?
Min känsla är att Örjan vinner loppet, men stallet menar ju på att hästen är humörbetonad och att allt hänger på det. Tror nog jag går på den i alla fall då den inte är överdrivet mycket streckad.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 16:44   #34
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 43
Sharp$: 264
Standard

Det är en kul spik i vilket fall, en sjuåring med typ tre lopp, och skulle den gå in så är systemet i bättre läge
Henkes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 17:22   #35
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Jag ska vara lite konspiratoriskt lagd o säga att det blir trippel 8 i dom tre första avdelningarna....
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 17:26   #36
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Överstreckad på 18% håller jag absolut inte med om. Den var ingen bluffseger i spets senast. Visst, spåret är ju usel och det är volt men är det en sådan stjärna som man kan tro nu så är 18% sjukt understreckad. Eftersom vi då inte vet kapaciteten där så kanske den borde ligga kring 25-33% för att väga in allt. Är den dock som man kan misstänks borde den vara över 40% här och kanske mellan 50-55%.

Var skulle du tycka den borde ligga i procenten?
Ska bli spännande att se. Men man ska komma ihåg att de han slog senast var klassen sämre än det här gänget så det såg lite bättre ut än vad det var kanske. Och att det är en sån häst som kommer tillbaka från gaffelband drar ner chanserna en del, för taktiken att riktigt busköra i spåren med honom här i andra starten finns nog inte på kartan. Galopp och/eller tempotorsk efter tappstart enormt troligt i min bok iaf. Max 10% för mig.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 18:22   #37
 
Trazans avatar
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 63
Sharp$: 2550
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ska bli spännande att se. Men man ska komma ihåg att de han slog senast var klassen sämre än det här gänget så det såg lite bättre ut än vad det var kanske. Och att det är en sån häst som kommer tillbaka från gaffelband drar ner chanserna en del, för taktiken att riktigt busköra i spåren med honom här i andra starten finns nog inte på kartan. Galopp och/eller tempotorsk efter tappstart enormt troligt i min bok iaf. Max 10% för mig.
Du tror att Jorma kommer sitta och såsa i kön om de plockar upp där framme? Säger inte att den vinner men tempotorsk-scenariot tror jag inte de som spikar behöver vara särskilt oroliga för.
Trazan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 18:32   #38
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trazan Visa inlägg
Du tror att Jorma kommer sitta och såsa i kön om de plockar upp där framme? Säger inte att den vinner men tempotorsk-scenariot tror jag inte de som spikar behöver vara särskilt oroliga för.
Hade det varit någon annan än de där finngubbarna hade jag ju varit 100 på att de inte skulle busköra med den där i detta lopp. Men nu är det ju Nurmio och då är jag bara 90...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 19:30   #39
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Regn, lite kladdig bana o upplopp som bjuder in smyghästar från kön.. Ja jackpott på det. Verkar va rätt ensam om att tycka att många lopp är öppna å svåra..

Kattskit i utd så är det bara sätta igång å skryta på Facebook att man ialf fick 7 rätt el miljoner som Malta, Tyskland, Finland självklart tar hem isåfall med sina monstersystem.. Borde eg avstå, lär man garanterat va en vinnare imorgon kl 19:00



1
Volt å brons... Omstart, hejdå favoriten o hej Goop bakspår.. Så lätt grusas detta lopp
2
8-9 är dessa så jävla klara från 20 tillägg... Kan nog lova att 40-60 tillägg kommer hinna fram
3
När vann allas superhäst 1640 meter senast? Samt finns väl flera som kan ta spets. Kommer goop dit lär han väl knappast ligga lågt från bästa spår tex. Samt Stefans hästar, varit mycket snack tycker jag
4
Norsk förvisso å Örjan... Men när vann den i v75?...
5
1640 ska 9 vinna alltså, klass 2. 1640 meter spår 9 o hela fyra år... Säger väl allt plus 3 åringar med bästa spår..
Mer ett Getingbo.. Hum kasta tärning blev nr 6
6
Ska nr 6 vinna.. Känns väl mer i brist på annat nu när 4 ströks.. Skulle inte trilla av stolen om from The mine rinner undan från någon lucka el nr 2, trots silver nu. Men sånt verkar ju inte ha så stor betydelse nu mera
7
Ja här nödspikar väl alla tv-system otroliga 9.. Tog visst strecken slut.. Ja vem ska vinna här, hum.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jajjan (+100)

Senast redigerad av kire1111 den 2019-10-18 klockan 19:39.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 19:32   #40
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Hoppas på lera upp till knäna imöra så att man kan spika Perfect Dynamite.
Gynnar väl oxå dessvärre FTM
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 20:19   #41
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Vad är tankarna om att 4 Milligan’s School (V75-3) har startat över kort distans vid sju tillfällen i Sverige men ingen av de tillfällena har slutat med seger. Två tredjeplatser som bäst. En statistikspelare måste ju jubla av lycka när hen går emot en sån när den är streckad på 75%
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 21:05   #42
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Vad är tankarna om att 4 Milligan’s School (V75-3) har startat över kort distans vid sju tillfällen i Sverige men ingen av de tillfällena har slutat med seger. Två tredjeplatser som bäst. En statistikspelare måste ju jubla av lycka när hen går emot en sån när den är streckad på 75%
Tre gånger av dessa har han galopperat och då har motståndet inte varit det mest grymma. I tre av de övriga har det varit riktigt tufft motstånd. Den sista och sjunde starten var med tillägg i Big Noon Pokalen.

75% känns för mycket imorgon, samtidigt var han ju strålande senast. Bör vinna och blir utgång för mig.

Men klart det är lite oroväckande om man enbart tittar på kortlopp! Dock är han ju inte sämre som sprinter menar jag - mest tillfälligheter1
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 21:11   #43
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Hoppas på lera upp till knäna imöra så att man kan spika Perfect Dynamite.
Gynnar väl oxå dessvärre FTM
Lås?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jajjan (+10)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 21:32   #44
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Tror det är dags för Järvsöodin möte mycket bättre än detta motstånd! Kan va kul jackpootspik !!!
9.Järvsöodin V75-4 – Ulf Ohlsson (Per JO)
- Han hade svårt att komma till senast, vilket jag också misstänkte på förhand. Det var för dåligt tempo och han avslutade helt okej. Hästen är lite ospeedig och mer gynnad om det blir fart på loppet. Jag körde mot Bokli Rapp N.O senast och den såg bra ut. Han var ju bra även i Norge som unghäst. Vi ska vara med där framme, men viss reservation för att det kan strula från läget då han bara är medium ut, säger Ulf Ohlsson.
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 22:01   #45
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Ur Thomas Uhrbergs blogg:

Du som drömmer om 41 miljoner ska inte spika Macelleria och Milligan´s School – för det har jag och merparten av spelarkåren gjort … Mina ambitioner är att få en ”sjua” som ger kring 40 lax och att jag tar ledningen i V75-cupmästaren.

Ja, jag är en av fyra finalister i Guidens ”V75 Cupmästare 2019” och de tre andra är Svante Båth, Kenneth Haugstad och Jörgen Westholm.
Vi har tagit oss till finalen genom att ta hem försöksomgångarna genom att tippa bäst. Finalspelet inleds nu med V75 på Romme och avslutas 28:e december på just Romme.
Ja, det finns mycket prestige med i bilden och det här blir en långkörare som lär avgöras först i slutet av december.

Räkna med hög omsättning

Efter den extremt svåra V75-omgången på Åby ligger det 41 miljoner i 7-rättspotten, så det är bäddat för hög omsättning.
Visst, det är ingen lönehelg, dock en mini sådan då pensionärerna får sin ”lön” 18:e och 19:e – och det är många äldre som gillar det här med V75.
Macelleria (avd 1) och Milligan´s School (avd 3) är stora favoriter och mångas singelstreck.
Jag är också på den linjen. Det är två bra hästar för klassen och de har haft tur i spårlottningen – i båda loppen kan det bli tidig ledning och i den positionen blir favoriterna svårfångade.

Redéns kallblod V75-favorit

Daniel Redén slutar aldrig att förvåna oss, så det här med att han nu har en V75-favorit i ett kallblodslopp är liksom bara en del i hans fantastiska tränarkarriär.
En given spik för många men jag har valt att dubbla systemet med SM-tvåan Järvsöodin. Han står perfekt inne i klassen med knappt 3.400 upp till gränsen – det tack vare att han bara blev sexa i den senaste starten.
Jan-Olov Perssons 6-åring är stark och tar hingsten sin 21:a seger i karriären kommer han att rensa riktigt bra.

I övrigt; två hästar har imponerat stort på mig i år och det är Champo Bahia och Face Time Bourbon, i lördags vinnare av Europaderbyt på Vermo. Ja, jag hoppas han kommer till Sverige nästa år.

Mina tankar om V75-loppen

V75-1: 6 Macelleria har fyra segrar och tre andraplatser samt tjänat 637.500 kronor på sina sjua lopp i ny regi – ja, inte direkt oväntat när ett ämne som Macelleria hamnar i händerna på Bergh. Springspår, spetsläge och motstånd som på slutet, undantaget då Timo Nurmos Win B. Hill. Nu är det debut med voltstart för 7-åringen från spår 5, så det kan mycket väl bli galopp. Ja, jag spikar Berghs häst.
V75-2: 9 Guillaume Boko är vinnardraget och han kan vara en chansspik för de vågade i ett långlopp, där de som står start får det svårt. 8 Magic Cash är en Timo Nurmos-häst och stallet har toppform, vilket vi fick se i onsdags på Solvalla. Fem segrar till Nurmos på sex försök.
V75-3: 4 Milligan´s School har tjänat drygt 2,1 miljoner i år och det är mer än vad de nio motståndarna tillsammans lyckats med under 2019. Allt förhandssnack pekar mot tidig ledning och i den positionen är Stefan Melanders 6-åring omgångens bästa spikförslag.
V75-4: 3 Bokli Rapp vann senast i snygg stil och gör han om den prestationen blir det seger igen. Nu dubblar jag systemet med starke Järvsöodin, det av två skäl; kallblodskungen Jan-Olov Persson har matchat SM-tvåan fränt på slutet, ja det var nog ingen tillfällighet att hästen blev kvar i klassen tack vare att han slutade sexa och sedan är det loppets i särklass starkaste häst som trivs ypperligt över lång distans.
V75-5: 1 Easy Cash fick en tuff resa i dödens i Kriterie-kvalet och orkade inte riktigt. Nu är det spetsläge och 3-åringen har kapacitet att leda runt om. 6 Bordeaux Doc är en av flera starka motståndare. Ja, det blir fem streck här.
V75-6: 4 Esprit Sisu besväras av en hovböld och kommer inte till start, så då blir 1 Ural min tipsetta. Jorma Kontio lär göra allt för att hålla upp ledningen och ser han att det inte går drar han i högertömmen. Hästen har tävlat starkt i V75, slipper dessutom stå för grovjobbet från kön. 6 Global Undecided har också hög kapacitet för klassen men agerar något ojämnt men är grymt bra i sina bästa stunder. Fem streck där bakspårshästarna 9 Sign Me Up Too och 11 Rewerend Wine kommer in i matchen vid högt tempo.
V75-7: 9 Istanbul Boko är en Nurmos-häst som inte fått den uppskattning han förtjänar i spelarkåren. En seger här skulle kanske ändra på det. Sex streck där starka stoet Bear Bahareh är rysaren i gänget. Hon har ju vunnit förr i V75.

Mitt systemförslag till V75 på Romme

V75-1: 6 Macelleria. Res: 5-11.
V75-2: 6, 8, 9, 11, 13, 15. Res: 4-10.
V75-3: 4 Mulligan´s School. Res: 1-11.
V75-4: 3, 9. Res: 13-4.
V75-5: 1, 2, 6, 9, 12. Res: 5-3.
V75-6: 1, 3, 4, 6, 11. Res: 9-2.
V75-7: 2, 3, 4, 5, 9, 10. Res: 12-7.
Systemet är på 1800 rader och kostar då 900 kronor. Om jag också singelstreckar nr 1 Ural i avdelning 6 blir det systemet på 360 rader och det kostar då 180 kronor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 22:18   #46
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travbonus Visa inlägg
9.Järvsöodin V75-4 – Ulf Ohlsson (Per JO)
- Han hade svårt att komma till senast, vilket jag också misstänkte på förhand. Det var för dåligt tempo och han avslutade helt okej. Hästen är lite ospeedig och mer gynnad om det blir fart på loppet. Jag körde mot Bokli Rapp N.O senast och den såg bra ut. Han var ju bra även i Norge som unghäst. Vi ska vara med där framme, men viss reservation för att det kan strula från läget då han bara är medium ut, säger Ulf Ohlsson.
Så du tror 3an bara vinner då ?
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 23:00   #47
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Jag tror 3 Bokli Rapp skulle ha bra chans även om den stod på 20m tillägg.
Tror detta kan vara en ny kallblodsstjärna. Vi får si
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 23:05   #48
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Sen tycker jag inte att Åke Lindblom ska göra allt för att komma till spets mot 1an. Lägg dig bara i dödens och kontrollera loppet... ta efter Örjan Åke!!!! Möter ju yngre hästar och Fighter Mearas har bakspår. Går ju ner i klass oxå samt Åkes bästa chans. Här måste man heltäcka eller spika. Jag spikar mig ur denna soppa och får fördel till miljonerna:P
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 04:41   #49
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag tror 3 Bokli Rapp skulle ha bra chans även om den stod på 20m tillägg.
Tror detta kan vara en ny kallblodsstjärna. Vi får si
Jag låser nog där med dem bägge
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 07:06   #50
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Tack, kul att det NÅGON ANNAN som framhåller denna häst. Jag hade först tänkt att SPIKA (igen) men, det går faktiskt att dubbla med Redéns "nya" stjärna. Järvsöodin har haft otur med usla banor bl.a. I mina ögon är det en 23-häst, passar väl bra att börja från innerspår. Nu är det dags,,,,,,,,

Mitt självförtroende fick sig en smäll när finnen vann, och slog mitt odyrkbara lås i loppet. Så kan det när haspen inte är på,

Sedan blir man förskräckt när omgångens bästa spik är Bergs storfavorit i avdelning1. Ska visst vara ÄNNU bättre nu än senast sägs det. Jag som trodde att Djuse var klar (Electrical Storm) En KANON i mina ögon följt den en hel del nu och blir mer och mer imponerad, spurtkanon dessutom. Man kanske fegar ur och dubblar systemet med Berghs så kallade stjärna (!)
Jag törs nästan lova att det inte var maxat utrustning i senaste loppet heller. Hade han blivit bättre än 4 senast så hade han blivit ur det här loppet. Jag tror som du säger att det är en 23häst och tror JOP siktar hit. Karln kan ställa i ordning och jag tror vi kommer att få en helt annan insats av hästen idag. Med det sagt så vet jag inte om det kommer räcka ändå och plockar nog med ett par till men helt klart första häst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 08:25   #51
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Intressant omgång tycker jag där jag kommer att nöja mig en VM-lapp för att försöka hänga på täten i tävlingen:
1: Borde räcka långt med 5 och 6. Men omstartsrisken är en faktor som spelmässigt inte riktigt går att räkna på. Kan ju göra som Sjödén säger och ha en lapp redo för det scenariot.
2: Apollon de Kacy mkt gynnad men känns tveksamt att spika med Westholm och när hästen inte vunnit på två år. Positivt dock att den ska köras offensivt. Tycker Goop är första streck.
3: Vill ju eg. gardera men tyvärr lär loppet ges bort till favoriten. Och det blir dyrt att gardera. 1 kanske andrarank på läget. Sen är ju MT Joinville intressant som platsspel med Jepson på trög häst.
4: Tycker 3 känns för orutinerad för att vara spik. Järvsöodin är mitt förstastreck. Kan nog strecka på en bit bakom. Det varnas för 1 här och var.
5: Bordeaux Doc klart förstastreck tycker jag. Noterar att Melander tror mer på 3 än 5.
6: Lutar åt spik på favoriten även om jag eg vill ha med Ural (om barfota) samt From The Mine som inte visat botten än. 11 och 12 om man letar skrällar. Men favoriten borde vinna om den har bra dag och till nuvarande procent spelar jag på det. Örjan emot..:-)
7: McGarret tveklöst förstastreck. Tar nog med Istanbul också trots mkt streck. 5 ska med på form och bästa spåret. Och så troligen 1 på intressanta utrustningsändringar. Figaro Vici pratas det om men jag tror han sätter sig invändigt och aldrig ser dagens ljus.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 08:44   #52
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Nu har jag snöat in på 11 Cool Trader i avd 2. Såg Lundbergs loppet igen i arkivet och hästen låg SIST 650 kvar ungefär i ett 15 hästarsfält. Chansade invändigt men det blev stopp på slutet och 100-oddsaren hade garanterat kunnat bli bättre placerad än fjärdeplatsen . Hästar som Makethemark. Mellby Granat, Digital Ink, Dragster blåste han förbi sista biten. Tränaren säger att hästen aldrig var bättre än nu. Kanonfin för dagen och ska kunna vara med och göra upp om segern....(!!!!)

Jag har ju sett hästen i tjogtals starter när Micke Melander körde den, var riktigt bra då långa distanser. Oddset är 10 ggr nu och jämför man med Jörgens 15 Apollon så blir man förskräckt, den står i 14 ggr. Jag har Cool Trader på 4 hästar i bolagsspelet SO Norrland och 4% är ju mumma på jackpotten. Nästan så det kittlar att göra nåt mer av hästen, tvilling och spik på litet system ? Blir det "topplacering" denna gång då är mycket av spelvärdet borta nästa start. Magnus Djuse dessutom, som driver, är alltid ett extra plus, han känner ju hästen bättre nu efter senaste loppet. Det kanske är DAGS NU ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Knyss (+3), AmaerildeRimfrost (+11), asgaya3141 (+6), Greven-plast (+5)

Senast redigerad av SO den 2019-10-19 klockan 09:00.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 08:54   #53
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Nu har jag snöat in på 11 Cool Trader i avd 2. Såg Lundbergs loppet igen i arkivet och hästen låg SIST 650 kvar ungefär i ett 15 hästarsfält. Chansade invändigt men det blev stopp på slutet och 100-oddsaren hade garanterat kunnat bli bättre placerad än fjärdeplatsen . Hästar som Makethemark. Mellby Granat, Digital Ink, Dragster blåste han förbi sista biten. Tränaren säger att hästen aldrig var bättre än nu. Kanonfin för dagen och ska kunna vara med och göra upp om segern....(!!!!)

Jag har ju sett hästen i tjogtals starter när Micke Melander körde den, var riktigt bra då långa distanser. Oddset är 10 ggr nu och jämför man med Jörgens 15 Apollon så blir man förskräckt, den står i 14 ggr. Ja har den på 4 hästar i bolagsspelet SO Norrland och 4% är ju mumma på jackpotten. Nästan så det kittlar att göra nät mer av hästen, tvilling och spik på litet system ? Blir det topplacering denna gång då är mycket av spelvärdet borta nästa start. Magnus Djuse dessutom, som driver, är alltid ett extra plus, han känner ju hästen bättre nu efter senaste loppet. Det kanske är DAGS NU ?
Mycket roligt streck kan jag hålla med om! Man blir ju även lite fundersam i sista när Veijo plockar ut Panther Face, har dom grävt ner stridsyxan? Lär inte plocka ut Dencos i annat än toppskick i alla fall. 2 %
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 10:07   #54
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2633
Standard

V75
Inlämnat: 2019-10-19, 10:59
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 6 (11, 4)
2: 8, 9, 11, 15 (6, 3)
3: 4, 11 (1, 6)
4: 9 Järvsöodin (3, 4)
5: 2, 3, 5, 9, 12 (1, 6)
6: 1, 3, 6, 11, 12 (2, 9)
7: 4, 10 (9, 5)

3x4x2x1x5x5x2 = 1200 rader.
1200 x 1 x 0,50 kr = 600,00 kr.
Totalt: 600,00 kr.
Rättningskod: kanske blir rik?
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 10:31   #55
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Fortfarande pratas det inte mycket eller skrivs om 1 Electrical Storm bland stortipparna. Jag har följt hästen ganska länge och det ÄR en kanon. Tycker inte heller att Marcelleria såg helt klockren ut senaste gången. Djuses häst är en riktigt spurtare och bäst med ryggresa. Troligen kommer Djuse att sitta i rygg på Berghs och hur det ska kunna bli en lucka på upploppet har jag svårt att fatta. Senast satt Djuse kloss i rygg på vinnande Reverend Wine och hade hur mycket som helst kvar i tömmarna. 1,22 på vinnande Goops häst och 10 ggr på Djuses. Jag tror inte alls att Electrical Storm är så mycket sämre häst än Marcelleria men startspåren gör ju att det är snudd på tjänstefel att spika.

Men det kliar i plånboken när jag ser oddset 18 ggr. Tvillingen med 1-6 ger 6.11 just nu, den ska väl vara 97%-ig. Givetvis räknar jag med att Win B Hill inte klarar av femtespåret (!)

SO (filosoferar lite innan racen)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 10:33   #56
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet börjar med två 3-hästarslås och att dagens dunderfavorit har en dålig dag. Två spikar ger utrymme för utdelningshöjande skrällar på slutet. Ett inverterat TV-system.

V75
Inlämnat: 2019-10-19, 10:46
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 1 512,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 6 (11, 4) (6 är berättigad favorit. Är 5 fisk eller fågel? 1 har bra spår och superform)
2: 8, 9, 15 (6, 11) (första volten skall inte duga. Man kan låsa på 8 och 9 men idag skall väl äntligen Jörgen W visa hur bra 15 är på sin favoritdistans och hemmabana innan vintermeetinget i Paris)
3: 1, 2, 4, 5, 6, 11 (9, 10) förnuftet talar för spik på dunderfavoriten 4. Sprinterdistans medför rusning för bra positioner. Då kan vad som helst hända)
4: 3 Bokli Rapp N.O. (9, 4) (Daniel Redén och miljardären Bengt Ågerup bestämde sig för att äga ett kallblod. Med bottenlös kassa valde de den norske hingsten Bokli Rapp N.O., som i den nya regin vann över denna distans. Hästen älskar att träna i djupsanden. Bra spår. Örjan i vagnen. Spik)
5: 9 Fighter Mearas (6, 1) (det lyser form och klass över 9. Spikfynd till 18 %)
6: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 11, 12 (10, 7) (det här blir ett rivigt lopp. 1 trög från start. 7 rusar till ledningen. Kanske får favoriten 6 loppet kört i halsen. Plats för skräll)
7: 3, 4, 5, 9, 10, 11, 12 (7, 1) (10 är bästa hästen endast streckad till 15 %. Stall Denco har bitit i det sura äpplet och lämnat besvikelsen 12 till Veijo. Som skickar en enda häst till Romme - bortglömd till knappt 3 %. Här vimlar det av vinstkandidater)

3x3x6x1x1x8x7 = 3024 rader.
3024 x 1 x 0,50 kr = 1 512,00 kr.
Totalt: 1 512,00 kr.
Rättningskod: Jackpot garanterar väsentligt högre utdelning på 7 rätt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 10:37   #57
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Enligt förhandsprognoserna skulle det komma uppemot 30 mm nederbörd under dagen. Har (vad det verkar) regnat under natten, men sedan i morse (fortfarande) uppehåll och vädertjänsterna har lagt sig något lägre - YR 0-0,7 SMHI 0-0,3 vilket är utmärkt för Rommes bana, så förhoppningarna om något tung bana kan vi släppa och därmed sjunker väl också chanserna för hästar som Perfect Dynamite och Demex.

V75 på Romme brukar sluta antingen med favoritparad eller "helt omöjligt". Just nu ökar sannolikheten för det förstnämnda, men så spelar vi inte och söker spikar längre ner i strecklistan. Har hela tiden varit inne på att Westholm vinner avd.2 med 15 Apollon de Kacy och håller fast vid det. 15% är riktigt bra!
I avd.6 väljer jag att gå på 3 From the Mine och hoppas att Global Undecided fortsatt har fel lutning på formkurvan, eller bara en kass dag. Ural är värst emot, men chansen är god att han aldrig får chansen.
Med dessa spikar finns möjligheten att gardera de största favoriterna även om samtliga knappast förlorar. Närmast att bli lämnad ensam är tyvärr Milligan´s School och man kanske ska köpa Melanders snack om att det bara är tillfälligheter som gjort att hästen inte vunnit på kort i Sverige. Känner mig inte helt säker på varken Berghs i inledningen, omstart och vinstchansen sjunker dramatiskt, eller Redéns kallblod som möter några mycket mer rutinerade.

Hemmabana, men jag åker inte ut. Är upptagen med renovering och följer nog inte ens omgången idag. Blir tidig inlämning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 10:48   #58
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
2: Apollon de Kacy mkt gynnad men känns tveksamt att spika med Westholm och när hästen inte vunnit på två år. Positivt dock att den ska köras offensivt. Tycker Goop är första streck.
Jag kommer inte heller spika Apollon de Kacy, men du ska inte dra för stora växlar av att den inte har vunnit på länge. Titta istället vilka hästar den har varit ute mot. När han kom tillbaka till Sverige under fjolåret såg han stenklar ut i stayerloppet på Axevalla, men då galopperade han bort segern. Nu har han dessutom bevisad form efter flera starter mot guldhästarna i Sverige.

Jag förstår hur du tänker, men man ska sällan ta för hårt på att hästar inte har vunnit på länge eller har sämre facit över en viss distans. Jag minns när jag spikade Shadow Gar framför Darling Mearas i våras, då pratade många ner SG då hon inte hade vunnit över distansen på två år, men ingen tog i beaktning vilka hästar hon hade mött.

Lycka till med systemet!
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 10:55   #59
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Fortfarande pratas det inte mycket eller skrivs om 1 Electrical Storm bland stortipparna. Jag har följt hästen ganska länge och det ÄR en kanon. Tycker inte heller att Marcelleria såg helt klockren ut senaste gången. Djuses häst är en riktigt spurtare och bäst med ryggresa. Troligen kommer Djuse att sitta i rygg på Berghs och hur det ska kunna bli en lucka på upploppet har jag svårt att fatta. Senast satt Djuse kloss i rygg på vinnande Reverend Wine och hade hur mycket som helst kvar i tömmarna. 1,22 på vinnande Goops häst och 10 ggr på Djuses. Jag tror inte alls att Electrical Storm är så mycket sämre häst än Marcelleria men startspåren gör ju att det är snudd på tjänstefel att spika.

Men det kliar i plånboken när jag ser oddset 18 ggr. Tvillingen med 1-6 ger 6.11 just nu, den ska väl vara 97%-ig. Givetvis räknar jag med att Win B Hill inte klarar av femtespåret (!)

SO (filosoferar lite innan racen)
Håller helt med om Electrical Storm, det är en riktigt bra häst för klassen och ska tas på stort allvar.

Sen gällande kallbloden bakom favoriten, känns det ju utöver Järvsöodin intressant med BG bakom Guli Tor. Hästen har hittat formen, är distansgynnad och kan avsluta bra.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 10:56   #60
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Tack!

Håller helt med om att helheten såklart måste beaktas. Samtidigt brukar det ju inte vara ngn slump att vinster uteblivit. Men är väl iaf inte frågan om någon icke-vinnare!

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Jag kommer inte heller spika Apollon de Kacy, men du ska inte dra för stora växlar av att den inte har vunnit på länge. Titta istället vilka hästar den har varit ute mot. När han kom tillbaka till Sverige under fjolåret såg han stenklar ut i stayerloppet på Axevalla, men då galopperade han bort segern. Nu har han dessutom bevisad form efter flera starter mot guldhästarna i Sverige.

Jag förstår hur du tänker, men man ska sällan ta för hårt på att hästar inte har vunnit på länge eller har sämre facit över en viss distans. Jag minns när jag spikade Shadow Gar framför Darling Mearas i våras, då pratade många ner SG då hon inte hade vunnit över distansen på två år, men ingen tog i beaktning vilka hästar hon hade mött.

Lycka till med systemet!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 11:02   #61
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Mycket roligt streck kan jag hålla med om! Man blir ju även lite fundersam i sista när Veijo plockar ut Panther Face, har dom grävt ner stridsyxan? Lär inte plocka ut Dencos i annat än toppskick i alla fall. 2 %
Där sa du nåt...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 11:23   #62
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Orkar inte hålla på och fundera, är totalt oinspirerad.

Blev ett system med lågoddsare.

V75
Inlämnat: 2019-10-19, 12:05
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 36,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 6 (11, 4)
2: 8, 9 (6, 15)
3: 4 Milligan's School (1, 6)
4: 3, 4 (9, 13)
5: 1, 9 (6, 5)
6: 1, 3, 6 (11, 2)
7: 9 Istanbul Boko (4, 10)

3x2x1x2x2x3x1 = 72 rader.
72 x 1 x 0,50 kr = 36,00 kr.
Totalt: 36,00 kr.
Rättningskod: XBW JTK BQR
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 11:27   #63
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4277
Standard

Har V5 till dagens tävlingar klar! 24 kr/andel. Spik 6 Global Undecided i sjätte!

Raden är klar och finns på Tillsammans-sidan!
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 11:38   #64
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Mycket roligt streck kan jag hålla med om! Man blir ju även lite fundersam i sista när Veijo plockar ut Panther Face, har dom grävt ner stridsyxan? Lär inte plocka ut Dencos i annat än toppskick i alla fall. 2 %
Denco äger inte Panther Face. Hästen är nyligt såld så ägarbytet har inte hunnit registreras.

Ser precis att nya ägarna nu finns hos ST. Blev nog klart sent i veckan.

Senast redigerad av Altoc den 2019-10-19 klockan 11:42.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 11:53   #65
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 43
Sharp$: 264
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Orkar inte hålla på och fundera, är totalt oinspirerad.

Blev ett system med lågoddsare.

V75
Inlämnat: 2019-10-19, 12:05
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 36,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 6 (11, 4)
2: 8, 9 (6, 15)
3: 4 Milligan's School (1, 6)
4: 3, 4 (9, 13)
5: 1, 9 (6, 5)
6: 1, 3, 6 (11, 2)
7: 9 Istanbul Boko (4, 10)

3x2x1x2x2x3x1 = 72 rader.
72 x 1 x 0,50 kr = 36,00 kr.
Totalt: 36,00 kr.
Rättningskod: XBW JTK BQR
En krydda måste med, t ex skifta en av lågoddsarna mot reserven 4 Chapuy
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+2)
Henkes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 12:20   #66
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Har inte haft så mycket tid för travet på sistone, men den här omgången känns riktigt överkomlig. Milligan's är bara att spika och gå vidare. 19 % på Fighter Mearas är inte alls dumt. Däremot så har Global Undecided stigit lite, men fortfarande under 30 %. Har inte bråttom att lämna in idag, men för närvarande är det där mina singelstreck sitter.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 12:25   #67
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1405
Standard

Ett tag sedan nu som jag spelade en enkelrad, Då fick jag 6 rätt..
Det var på Jägersro för ca 1 år sedan, Kan ha varit 2 år sedan, Var då på plats.
Det blev ingen utdelning för varken 6 eller 7 rätt och jag hade drygt 200 st 6:or..

Det mesta är väl redan sagt om mina spik, Är mest orolig för den sista spiken Istanbul Boko
Så har där även satt en annan kupong men samma spik innan men garderat upp med 3,4 och 10 X 50

V75
Inlämnat: 2019-10-19, 13:07
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Macelleria (5, 1)
2: 9 Guillaume Boko (8, 15)
3: 4 Milligan's School (1, 6)
4: 3 Bokli Rapp N.O. (9, 4)
5: 6 Bordeaux Doc (9, 1)
6: 6 Global Undecided (1, 3)
7: 9 Istanbul Boko (4, 10)

1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader.
1 x 100 x 0,50 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: Lycka till och hoppas jag har fel, Vill att det ska bli utdelning på 7,6 och 5 rätt..
Helst att det skäller till lite!
Trinity är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 12:31   #68
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Om 6 Global Undecided inte skulle ha en bra dag så kan faktiskt 10 Flash Hammering och 12 Perfect Dynamite skrälla på lite smetig och tung bana med långt upplopp .... riktigt starka hästar.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 13:03   #69
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Så här blidde vårt system för SO NORRLAND. Skulle vela haft en spik till så att det blev ordentligt garderat på nåt håll

1 1 5 6
2 8 9 11 15
3 4 MILLIGAN'S SCHOOL (US)
4 3 9
5 1 2 3 5 6 9 12
6 1 2 3 5 6 9 11 12
7 4 5 9 10 12
Visa kvittodetaljer
3x4x1x2x7x8x5 = 6720 rader.
6720x1x0,50 = 3 360,00 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7)

Senast redigerad av SO den 2019-10-19 klockan 13:04.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 13:04   #70
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Min VM-rad idag:
5,6
9,11,15
4 Milligans School
3,4,9,14
6,9
6
1,5,9,10

Spelar även en platstrippel med Electrical Storm, MT Joinville, Järvsöodin till 20 ggr.

Kan bli en tokrad också senare samt ny VM-rad om det blir omstart i första.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 13:04   #71
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Om 6 Global Undecided inte skulle ha en bra dag så kan faktiskt 10 Flash Hammering och 12 Perfect Dynamite skrälla på lite smetig och tung bana med långt upplopp .... riktigt starka hästar.
Efter vad jag förstår så blir banan inte så farlig som det tidigare verkade. Global är väl sin egen värsta fiende. Bakom så är det nästan en helgardering.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 13:21   #72
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

V75
Inlämnat: 2019-10-19, 14:21
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Macelleria (5, 1)
2: 11, 15 (9, 8)
3: 4 Milligan's School (1, 6)
4: 3 Bokli Rapp N.O. (9, 4)
5: 6 Bordeaux Doc (9, 1)
6: 2, 3 (6, 1)
7: 10 McGarret (4, 9)

1x2x1x1x1x2x1 = 4 rader.
4 x 50 x 0,50 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: NFP DTH KWR
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 13:28   #73
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Hultman är ju för skön haha ... han kan ju inte uttala en enda häst rätt
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 13:43   #74
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4277
Standard

V4
Inlämnat: 2019-10-19, 14:42
Andelsspel
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 14:45
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 6, 8 (7, 3)
2: 2, 4, 5, 7, 9, 11 (6, 1)
3: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (5, 4)
4: 14 Qeen Roc (7, 1)

4x6x10x1 = 240 rader.
240 x 1 x 2,00 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 13:54   #75
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

4.Rocky Tilly V75-7 – Rikard N Skoglund (Wes Jö)
- Han var väldigt bra senast. Han öppnare rejält till ledning och sedan blev vi överrumplade, så med tanke på det så var det strongt att tända om till slut. Jättefin häst. Spets och slut hoppas jag på. Med tanke på spår och dokumenterad form så känns det som min bästa chans på förhand, säger Rikard N Skoglund.
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 13:55   #76
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

Rikard N Skoglund håller med om att 12 Perfect Dynamite är lite oinspirerad bakifrån, men han säger samtidigt att han svarar bra på norsken och att han nu ska rycka den tidigare för att få honom "med på noterna" i tidigare skede. Det här är ett tufft lopp och att vinna från det här läget blir givetvis svårt.
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 13:56   #77
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

1.Demex V75-4 – Rikard N Skoglund (Per JO)
- Han har bra spår och gör fina insatser varje gång. Stabil från start, ska kunna öppna ganska bra. Kommer köra vad som går, så får vi se vart vi hamnar. Distansen är ingen nackdel. Inte helt omöjligt, säger Rikard N Skoglund.
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 14:06   #78
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2287
Standard

Joker nere hos mig och jag blir direkt förflyttad till atg.se.
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 14:13   #79
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Och dagens försök på ordentlig utdelning:
8,11-1,5,6,7
15
4-1,2,5,6,10,11
9
5,12
3
5,6,10

Minst en A i avd 1 och 3
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 14:14   #80
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

Jörgen Westholm lyfte precis till ATG-live att den han tror mest på idag av sina hästar är 15 Apollon de Kacy (V75-2).
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 14:17   #81
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

Glöm inte 2 Track Angle, som snart sitter där!
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 14:19   #82
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

9 Guillaume Boko är min bästa chans i omgången säger Björn Goop i "Björnkollen". Han säger att hästen ska rankas tvåa efter 8 Magic Cash, som är hans favorit att vinna loppet.
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 14:24   #83
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

3 Bokli Rapp N.O. (V75-4)
Daniel Redén
– Vi har inte haft optimala träningsförhållanden för Bokli Rapp, som inte har samma teknik som varmbloden. Han har fått kämpa mer hemma på udnerlaget som varit, men om det är positivt eller negativt vet jag faktiskt inte. Allt ser i alla fall bra ut och vi kör med samma balans och utrustning som senast - jänkarvagn alltså. Han är liten och från spår tre tror jag att det kommer gå bra.
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 14:38   #84
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Kallbloden springer 2640 meter på en inte helt självspringande bana och det innebär i min värld att starkaste hästen vinner.

13 Lukas Rauen, 8%-are, sprang 2640 meter senast på 24,4, som fastlåst, slog hästar som Pydin, Granetta m fl och har en segerprocent på 34. Före det var det målfoto mot Don Viking.

Ger över 12ggr pengarna som vinnare på SvS. Och över 3 ggr på plats.

Nu vet jag att många förordar Järvsö Odin och norrbaggen på start. Men jag tycker att Lukas är både streckvärd och spelbar, att det inte skiljer jättemycket mot favoritparet. Utgång på tvilling alla dagar i veckan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travbonus (+2)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 14:40   #85
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Nu jävlar fäller vi storfavoriterna!
Denna rackare får det bli

V75
Inlämnat: 2019-10-19, 15:39
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Macelleria (5, 1)
2: 9 Guillaume Boko (8, 15)
3: 1, 2, 4, 5, 6, 11 (3, 10)
4: 3, 9, 10, 12, 14 (4, 13)
5: 2, 4, 6, 9 (1, 5)
6: 3 From the Mine (6, 1)
7: 3, 10, 11, 12 (4, 9)

1x1x6x5x4x1x4 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: WDN JTH BZX
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 14:42   #86
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travbonus Visa inlägg
Jörgen Westholm lyfte precis till ATG-live att den han tror mest på idag av sina hästar är 15 Apollon de Kacy (V75-2).
Jörgen är dock lite efterbliven, tänker aldrig lyssna på honom igen.
Men det är såklart min subjektiva åsikt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travbonus (+2)
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 14:42   #87
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Spikfritt


Förlustbongen - chansvärdering - en på 41 miljoner...

1: 4, 9, 10
2: 10, 15
3: 4, 11
4: 7, 12
5: 1, 2
6: 7, 10
7: 1, 3

Raketer: My Dream Art - Brenne Järven - Ebony Boko. Runtom alla komber.

Lycka till folks!!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 14:51   #88
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Hur ser en helstängd jänkarvagn ut? Det vet nog bara Stefan Hultman!
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 14:57   #89
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2065
Standard

Veckans hundring. Hoppas att Nurmos ”rookie” är lika som det surras om den hästen. Såg ju smällfin ut senast. Spåret? Chansspik!
Milligans sos. Reven, körning, nedstruken till 11, blåser ner dom till slut
Lite skrällar där emellan och det kan bli en rolig lördag!

Avd
1: 5 Win B.Hill (6, 1)
2: 10, 11, 15 (9, 8)
3: 4 Milligan's School (5, 1)
4: 3, 4, 9, 13 (14, 7)
5: 12 Reven Dejavu (6, 9)
6: 1, 3, 6, 11 (5, 7)
7: 5, 6, 7, 10 (4, 9)

1x3x1x4x1x4x4 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:05   #90
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V75
Inlämnat: 2019-10-19, 16:05
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 54,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 6, 11 (4, 7)
2: 8, 9, 15 (6, 13)
3: 4 Milligan's School (1, 6)
4: 3 Bokli Rapp N.O. (9, 4)
5: 6 Bordeaux Doc (9, 5)
6: 12 Perfect Dynamite (6, 1)
7: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12 (3, 11)

4x3x1x1x1x1x9 = 108 rader.
108 x 1 x 0,50 kr = 54,00 kr.
Totalt: 54,00 kr.
Rättningskod: RMS GTG LZZ
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:07   #91
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

V75
Inlämnat: 2019-10-19, 16:00
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Endast 7 rätt
Vadet gäller startnummer
Minst 3 gröna

Avd
1: 1, 2, 5, 6, 7, 11 (4, 8)
2: 1, 3, 8, 9, 11, 15 (6, 13)
3: 1, 4 (6, 5)
4: 3 Bokli Rapp N.O. (9, 4)
5: 1, 2, 3, 5, 6 (9, 12)
6: 5, 6 (1, 3)
7: 10 McGarret (4, 9)

6x6x2x1x5x2x1 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: QMN HTG DZN
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:08   #92
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Mina drag idag:

Avd1) 1 Electrical Storm som nästan är garanterad rygg ledaren. Får en bra resa oavsett om 5 eller 6 spetsar/ kör mot varandra eller om 5 försvinner direkt.

Avd2) 11 Coal Trader skall ha klart bättre chans än de 5 % hästen är spelad till

Avd4) 9 Järvsö Odin rankas först

Avd6) 2 Track angle - avslutade bra sist i loppet som From the mine vann. Bra läge och får bra resa. Ser ut att kunna bli fart hela vägen i avd6 och då kan den alltid underskattade Anders Eriksson sätta dit Track Angle till under 10%

Avd7) 10 McGarret är min förstahäst i loppet. Står för strålande avslutningar och kan få draghjälp fram idag.

Lycka till alla som spelar till dagens Jackpott

Länk till dagens jokersystem:

https://www.jokersystemet.se/t/3SWSGzsvwWmQ

Senast redigerad av Basse den 2019-10-19 klockan 15:14.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:16   #93
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

V75
Inlämnat: 2019-10-19, 13:29
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 12,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Win B.Hill (6, 1)
2: 6 Sloppy Joe (9, 8)
3: 4 Milligan's School (1, 6)
4: 3, 13 (9, 4)
5: 1, 6 (9, 5)
6: 1, 3, 11 (6, 2)
7: 2, 9 (4, 10)

1x1x1x2x2x3x2 = 24 rader.
24 x 1 x 0,50 kr = 12,00 kr.
Totalt: 12,00 kr.
Rättningskod: QHW KTD MWW


Hade den här raden också, glömde bort den.

Lycka till!
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:17   #94
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Bara säga lycka till. Å grattis Malta om det blir miljonutd idag
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:18   #95
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Dagens bidrag till potten:

Avd
1: 1, 4, 5, 6 (11, 7)
2: 6, 8, 9, 10, 11, 13, 15 (3, 1)
3: 4 Milligan's School (1, 6)
4: 3, 9, 13 (4, 14)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 12 (9, 6)
6: 2 Track Angle (6, 1)
7: 4 Rocky Tilly (9, 10)


Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:18   #96
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 23
Sharp$: 245
Standard

V75
Inlämnat: 2019-10-19, 16:16
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 6 (1, 11)
2: 8, 9, 11, 15 (6, 13)
3: 4, 6 (1, 5)
4: 3 Bokli Rapp N.O. (9, 4)
5: 3, 5, 9 (6, 1)
6: 1, 2, 3, 5, 6, 9 (11, 12)
7: 4, 10 (9, 5)

2x4x2x1x3x6x2 = 576 rader.
576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr
Knyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:19   #97
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Spikar 12 som jag inte har med på V75, men på VM får den duga!

V75
Inlämnat: 2019-10-19, 16:18
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 6 (1, 11)
2: 4, 6, 8, 9, 10, 11, 13, 15 (3, 1)
3: 1, 4 (6, 5)
4: 3, 9 (4, 13)
5: 12 Reven Dejavu (9, 6)
6: 3, 6, 11 (1, 2)
7: 4 Rocky Tilly (9, 10)

2x8x2x2x1x3x1 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: TJW CTB LZS
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:21   #98
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 43
Sharp$: 264
Standard

Är det bara jag som tycker det är jobbigt att se första loppet, särskilt m man har en spik där
Henkes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:21   #99
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Mina drag idag:


Avd7) 10 McGarret är min förstahäst i loppet. Står för strålande avslutningar och kan få draghjälp fram idag.
Med en kusk, kanske
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:28   #100
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Mina drag idag:

Avd1) 1 Electrical Storm som nästan är garanterad rygg ledaren. Får en bra resa oavsett om 5 eller 6 spetsar/ kör mot varandra eller om 5 försvinner direkt.
Skulle man kunna tro. Innerspår, leder volten, både 5 och 6 kommer iväg skitdåligt.

Och hamnar i tredje invändigt..!?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:30   #101
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Blev strul som väntat för Nurmos. Och han visade (ungefär lika väntat) att han var bästa hästen. Jorma körde mer offensivt än jag trodde efter gallen men det går ju inte att vinna med sånt handikapp i V75-konkurrens och en bra favorit i ledningen.

Ingen blir väl ensam vinnare idag då efter den starten, men vi hoppas det blir hyggliga pengar innan det är över och att några av oss får en bit av jackpottkakan!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:30   #102
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Henkes Visa inlägg
Är det bara jag som tycker det är jobbigt att se första loppet, särskilt m man har en spik där
Det blir ännu jobbigare efter sex avdelningar om man lever och har 50% av hästarna där med chans till fantastiska pengar! Då orkar knappt hjärtat slå tillräckligt snabbt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:39   #103
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

...känns som att man har "Amarilde-syndromet", dvs alla streck som ska sättas dit i sista stund hamnar notoriskt fel, varför är det så???...kan inte vara ren inbillning heller, utan det är bara så, har garanterat kostat miljonbelopp genom den 45-åriga historien...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:42   #104
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
...känns som att man har "Amarilde-syndromet", dvs alla streck som ska sättas dit i sista stund hamnar notoriskt fel, varför är det så???...kan inte vara ren inbillning heller, utan det är bara så, har garanterat kostat miljonbelopp genom den 45-åriga historien...
Vissa är födda så dessvärre, men likväl kämpar vi på! Kan ju vara att vi väntar på belöningen. Trägen vinner sägs det ju...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:43   #105
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Skulle man kunna satsa på ifall någon start bli uppskjuten pga materialfel under en tävlingsdag hade man nog inte kunnat få 1.01 i odds! Suck! Att man tillåter det här alltså! Amatörsport.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:44   #106
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
...känns som att man har "Amarilde-syndromet", dvs alla streck som ska sättas dit i sista stund hamnar notoriskt fel, varför är det så???...kan inte vara ren inbillning heller, utan det är bara så, har garanterat kostat miljonbelopp genom den 45-åriga historien...
Enkel lösning, lämna in en timme tidigare. Öppna en öl i god tid före start istället, och må lite gött även om kusarna inte springer riktigt som du bestämt att de ska göra när du satt i badkaret med ankorna. Onödigt att bryta ihop och komma igen när man bara kan komma igen
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:51   #107
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3450
Standard

V75
Inlämnat: 2019-10-19, 15:15
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 525,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Macelleria (5, 1)
2: 8, 9, 11, 13, 15 (6, 3)
3: 4 Milligan's School (1, 6)
4: 3, 4, 9 (13, 14)
5: 2, 3, 5, 6, 9 (1, 12)
6: 3, 6 (1, 11)
7: 3, 4, 5, 9, 10, 11, 12 (7, 1)

1x5x1x3x5x2x7 = 1050 rader.
1050 x 1 x 0,50 kr = 525,00 kr.
Totalt: 525,00 kr
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:51   #108
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Den där skötaren kommer få det jobbigt i två varv i volten
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:57   #109
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

PUH!!! Vad mycket bättre han var än jag trodde Slibbige Joe! Magic också faktiskt, som inte var min förstahäst ens. Samtidigt blev det ju inget lopp på något sätt, de andra kom aldrig in i matchen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:57   #110
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Oj vilket lopp. Var tog 10 av hästarna vägen? Är ed ens på upploppet idag? Imponerad av Sloppy Joe. Tog bort den helt! Nä, att inte starta på ett år och gå ut i V75 borde inte vara tillåtet. Kändes som Coal Trader tappade allt när han var tvungen att ta upp bakom Björn för att hitta ut, sen hade den inget men gick bra innan dess!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:59   #111
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Fan! De haussade ju Magic Cash rätt kraftigt i studion och hade jag lämnat in senare hade jag inte vågat plocka bort den. Men var ju ruggigt bra.
Det gick bra för Westholm att köra offensivt...
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:59   #112
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Enkel lösning, lämna in en timme tidigare. Öppna en öl i god tid före start istället, och må lite gött även om kusarna inte springer riktigt som du bestämt att de ska göra när du satt i badkaret med ankorna. Onödigt att bryta ihop och komma igen när man bara kan komma igen
Jo, det man "vinner" på sista timmen(vet inte om det hänt), är inte i närheten av vad man "förlorat" genom åren...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:59   #113
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Sloppy Joe. Nu i människohänder! Blir intressant framöver.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 15:59   #114
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Jörgen Westholm: "Apollon de Kacy (V75-2)

Kändes fin senast och gick i mål med krafter kvar. Passande distans och det blir ett offensivt upplägg den här gången."

Han har väl kommit i mål, I presume?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3)
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:00   #115
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
PUH!!! Vad mycket bättre han var än jag trodde Slibbige Joe! Magic också faktiskt, som inte var min förstahäst ens. Samtidigt blev det ju inget lopp på något sätt, de andra kom aldrig in i matchen.
Det roliga är ju att Westholm menade på att nr 15 här var hans bästa chans. 60 meter tillägg och sen måste han runda alla i ett normalt lopp. Nu fanns det väl luckor lite här och där sista varvet!

faktiskt irriterad att jag ens tar med den och flyttade upp den dessutom!

Lika förvånad att Björns häst bara klappar samman helt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:01   #116
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Jörgen Westholm: "Apollon de Kacy (V75-2)

Kändes fin senast och gick i mål med krafter kvar. Passande distans och det blir ett offensivt upplägg den här gången."

Han har väl kommit i mål, I presume?
Inte många rätt där från Westholm och dumstrut på för egen del då jag spikade

Senast redigerad av eveton den 2019-10-19 klockan 16:02.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:05   #117
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Det roliga är ju att Westholm menade på att nr 15 här var hans bästa chans. 60 meter tillägg och sen måste han runda alla i ett normalt lopp. Nu fanns det väl luckor lite här och där sista varvet!

faktiskt irriterad att jag ens tar med den och flyttade upp den dessutom!

Lika förvånad att Björns häst bara klappar samman helt!
Var då? Rocky Tilly hade de högst i alla uttalanden jag sett iaf.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:08   #118
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Nu får nog inte 4 Milligans School vinna om det ska kunna bli någon utdelning att tala om idag.

”Alla” eller åtminstone väldigt många började de 3 första avdelningarna med

6 Macelleria spik
8,9
4 Milligans School spik

Ingen rolig början - hade gärna sett Sloppy Joe vinna andra, men Jormas kunde svara en extra gång sista biten och kanske vann säkrare än det såg ut?
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:08   #119
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

I intervjun i live-sändningen hade han ändrat sig

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Var då? Rocky Tilly hade de högst i alla uttalanden jag sett iaf.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:09   #120
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Var då? Rocky Tilly hade de högst i alla uttalanden jag sett iaf.
Ändrade sig idag när intervjuad på Liven.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:09   #121
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Skulle spika i de två första, men dubblar med Nurmos och Goop i sista stund, vilket innebar spik på guldtanden(där jag haft garderat tidigare), konstigt att jag inte tog med Bergh o Westholm dessutom...varför kan man aldrig göra "tvärtom" istället...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:13   #122
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
I intervjun i live-sändningen hade han ändrat sig
Aha. Ja jag lyssnade ju på den, men hörde bara efter intressant info som att någon inte känts bra eller så. Det där med tränarnas chansvärderingar brukar vara värdelöst att lyssna på. Några undantag, JOP och PU t ex brukar sällan bomma.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:13   #123
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Inte många rätt där från Westholm och dumstrut på för egen del då jag spikade
Hade Goop också i loppet men det var inte mycket "Bo" över Guillaume, snarare "ko"!
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:14   #124
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Örjans nicking lol...borde vara förbjudet sånt där.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:15   #125
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Milligan's School fick fan kämpa för att vinna det där loppet. Ojojoj. Trodde det var kört för honom i sista sväng!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:16   #126
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Uff det där blev bra mycket hårdare i mål men Milligan fixade det. Snyggt kört av Ulf som inte förivrade sig så det blev tomt i tanken för tidigt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:16   #127
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Fy fa. vad bra Elian Web
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:16   #128
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hehe, tredje favoriten på raken som är slagen 100 kvar och kommer tillbaka...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:17   #129
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3450
Standard

galet lopp. vilka vinnarskallar
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:18   #130
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Örjans nicking lol...borde vara förbjudet sånt där.
Kan bara instämma, ser inget bra ut när han vinkar fram kusinen.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:19   #131
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Fint lopp. Kändes ju verkligen som Örjan skulla ta det när luckan kom. Nu blir det ju inga pengar.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:23   #132
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Vi kan inte klaga på att de inte kör i dag iaf.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:24   #133
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Det är nu det börjar hända grejer.... som vanligt. Inget speciellt i början sen smäller det.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:25   #134
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Spikar 12 som jag inte har med på V75, men på VM får den duga!

V75
Inlämnat: 2019-10-19, 16:18
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 6 (1, 11)
2: 4, 6, 8, 9, 10, 11, 13, 15 (3, 1)
3: 1, 4 (6, 5)
4: 3, 9 (4, 13)
5: 12 Reven Dejavu (9, 6)
6: 3, 6, 11 (1, 2)
7: 4 Rocky Tilly (9, 10)

2x8x2x2x1x3x1 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: TJW CTB LZS
Samtidigt i en alternativ värld så galopperade inte Jormas i 1a o Berghan vaggade in vinnaren i andra o Örjan släppte inte ledningen i tredje
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:25   #135
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4927
Standard

Vilken jävla fegis han är Kihlström. Han pissar på spelarnas V75-pengar.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:25   #136
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Fy fa. vad bra Elian Web
Ja Elian Web var bra!

Katja Melkos hästar är i stort sett alltid bra när de startar på V75- ofta ganska underskattade.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:26   #137
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Vi kan inte klaga på att de inte kör i dag iaf.
Du menar inte Kihlström väl?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:27   #138
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Ja Elian Web var bra!

Katja Melkos hästar är i stort sett alltid bra när de startar på V75- ofta ganska underskattade.
Den spikas oavsett motstånd och spår nästa start
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:27   #139
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 43
Sharp$: 264
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Fint lopp. Kändes ju verkligen som Örjan skulla ta det när luckan kom. Nu blir det ju inga pengar.
Skrällar i femte och sjätte kan få upp det
Henkes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:28   #140
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4277
Standard

Bra start! Systemet på min ordinarie sida hos Sundbyholmstravets tillsammans-sida


V75
Inlämnat: 2019-10-19, 16:12
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 16:20
Kostnad: 1 188,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 6 (11, 7)
2: 8 Magic Cash (9, 15)
3: 4 Milligan's School (6, 1)
4: 3, 9, 14 (4, 13)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 12 (12, 9)
6: 1, 2, 3, 6, 9, 11 (7, 5)
7: 4, 5, 10, 12 (3, 9)

3x1x1x3x10x6x4 = 2160 rader.
2160 x 1 x 0,50 kr = 1 080,00 kr.
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:29   #141
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Är det bara jag som inte ser nickningen?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:29   #142
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2065
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Hultman är ju för skön haha ... han kan ju inte uttala en enda häst rätt
"Han ser fin ut, Kvalster Odin"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+2)
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:31   #143
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ska inte gnälla, då jag haft tur som är med...men hade ju tänkt spika dessa tre och då hade jag haft nästan 2000 rader kvar till sista fyra, nu sitter man med "futtiga" 300(blev ett lite mindre system efter "korrigeringarna")...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:32   #144
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Det blir en rak tvilling också.

9-13.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:37   #145
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

trodde på dunderskräll i kallblodsloppet hela vägen ända till Järvsöodin tog hand om spets.. då var det klart!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:37   #146
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Yiieepie en skattebetalare! Nästan 500 kr
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:38   #147
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Äntligen lite tröstpengar... ca 500:-

TVILLING
Inlämnat: 2019-10-19, 16:49
Romme Lopp 8
Lördag 2019-10-19
Start: 17:27
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
3, 9
Utgångshästar
4 Hvalstad Odin

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: THV JTC MSQ
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:38   #148
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

YES YES Y E S vilken uppvisning TACK UFFE
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+99)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:38   #149
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4277
Standard

V5
Inlämnat: 2019-10-19, 16:50
Andelsspel
Romme
Lördag 2019-10-19
Start: 17:05
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Milligan's School (6, 1)
2: 3, 9 (14, 13)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 12 (12, 6)
4: 1, 2, 3, 6, 9, 11 (5, 12)
5: 4, 5, 10, 12 (3, 9)

1x2x10x6x4 = 480 rader.
480 x 1 x 1,00 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:40   #150
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

SO , där satt Järvsö Odin

Du hade rätt om hästens kapacitet, som vanligt gällande kallblod
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:43   #151
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
YES YES Y E S vilken uppvisning TACK UFFE
Men han har ett jäkla flyt där(även om det är vaket), sitter Erik kvar eller Örjan täpper till, så är han totalrökt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 16:48   #152
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Typ första gången (antagligen tredje) jag spelar Top7! Det kan ju gå...

TOP 7
Inlämnat: 2019-10-19, 17:48
Romme Lopp 9
Lördag 2019-10-19
Start: 17:50
Kostnad: 24,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 3, 5, 6
2:a: 3, 5, 6
3:a: 3, 5, 6
4:a: 12 Reven Dejavu
5:a: 1 Easy Cash
6:a: 9 Fighter Mearas
7:a: 7 Chiptime

Din ranking:
3 6 5 12 1 9 7

Reserver:
2 11

6 x 4,00 kr = 24,00 kr.
Totalt: 24,00 kr.
Rättningskod: PDR MTF KVP
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:01   #153
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Så blev det precis så, som jag befarat...spricker alltså på guldtanden där jag hade med vinnaren innan...men som ni förstår så kommer jag att begå samma misstag igen(man lär ju sig aldrig)...men hur undvika dessa "kardinalfel", gång efter annan (och kan knappt minnas att jag gjort detta med ett positivt utfall)...som Stekel skrev så kan man lämna in tidigare, men inpräntat i ens hjärna är ju att avvakta sista infon...mission impossible...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:08   #154
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Surt med galopp på spiken, man vill ju att ens hästar ska vara med och strida. Kör en rak DD: 6-10.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:08   #155
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

3*6*11 o sedan 4 i sista för sju rätt det kan gå!
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:10   #156
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

DD: 5-2.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:10   #157
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Dagens sista spel blir en rak DD 6-9

Hultman måste ju för övrigt ha dyslexi eller liknande diagnos!?

Sing me up too
Bordeaux Docs
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:14   #158
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Dagens sista spel blir en rak DD 6-9

Hultman måste ju för övrigt ha dyslexi eller liknande diagnos!?

Sing me up too
Bordeaux Docs
Blev ju några kronor på Top7 insåg jag nu med två rätt:
5,6,4
5,6,4
5,6,4
1
2
11
12
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:15   #159
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Dagens sista spel blir en rak DD 6-9

Hultman måste ju för övrigt ha dyslexi eller liknande diagnos!?

Sing me up too
Bordeaux Docs
Ja, alla människor är inte perfekta på allting. Det sjuka är snarare att vi andra stör oss på sådana saker. Allt för att tillhöra normen och den stora gruppen. Vi är så rädda för att inte få tillhöra den så vi kan gå över lik för att få göra det. Hade de flesta uttalat många ord fel utom du hade det varit dig vi irriterat oss på!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+10), SO (+20), ExtremtRik (+17)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:21   #160
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Är det Leif Witasp som ropar ut diskningarna!!??
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:24   #161
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3450
Standard

va fan ska äckel örjan sitta där som ett klappmongo ivägen med en trött jävel.
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:25   #162
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

4,10 i sista för 7 rätt.
Inga stora pengar dock
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:26   #163
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tror du inte det är spets och slut på hemmahästen Ural då?
jodå så blev det och hemmahästen vann såklart.

Synd att jag inte spikade min ide:(
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:26   #164
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Italienska veterinären hade gjort sitt jobb idag....
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:26   #165
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Underskattade Ural från innerspåret. Inga jättemarginaler men hyggligt enkel ledning och då var det klart. Global U hade nog en av sina bättre dagar för han höll ändå hyggligt efter den stygga öppningen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:27   #166
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Ja, alla människor är inte perfekta på allting. Det sjuka är snarare att vi andra stör oss på sådana saker. Allt för att tillhöra normen och den stora gruppen. Vi är så rädda för att inte få tillhöra den så vi kan gå över lik för att få göra det. Hade de flesta uttalat många ord fel utom du hade det varit dig vi irriterat oss på!
Fast nu får du väl tagga ner lite!?
Vart står det att jag stör mig på uttalen?
Jag konstaterade bara att han inte är något vidare på att uttala hästarnas namn. På samma sätt som det är högst intressant hur Jorma Kontio har så svårt att prata svenska.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travbonus (+10), ExtremtRik (+1), AmaerildeRimfrost (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:34   #167
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

5 Bear Bahareh för riktigt bra pengar på DD...!

Go, Ohlsson Go!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:34   #168
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
SO , där satt Järvsö Odin

Du hade rätt om hästens kapacitet, som vanligt gällande kallblod
'
Tack Basse, behövs för självförtroendet, hehe. Spikade och spelade Norrlands
Sscott på Umeå men fick bara ihop 4 rätt...buuuu
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:36   #169
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Skor på Rocky Tilly och nu skräller det grabbar ... bara att lira skräll nu all in
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:40   #170
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Blir en Klantio DD
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:46   #171
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Vackert Rikard!
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:48   #172
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Synd att Mcgarret inte vann, om han bara litat på hästen och styrt på liiite tidigare så hade det ju gått lätt. Var han orytmisk Istanbul eller? Jorma satt ju som en staty sista biten?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:56   #173
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Förnuftraden. Tycker det blev en sådan idag. Men så tippade jag naturligtvis inte...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 17:56   #174
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Då har de (atg) lyckats o få en jackpot till löninghelgen
Blir ett jäkla drag då
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 18:03   #175
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Nu verkar Atg.se ballat ur helt....

Kan inte logga in.
Kom in en gång men kvitton går ej att se, går inte att sätta in, ifyllda system försvinner...

Atg
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 18:07   #176
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

så trött på atg :(

går inte att logga in och se kvitton jävla skitsida
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 18:12   #177
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
så trött på atg :(

går inte att logga in och se kvitton jävla skitsida
Höll på att knåpa ihop en V65 rad till Kalmar. Man kanske ska tacka atg för att man får kvällen travfri istället

Untersteiners som åkt till Kalmar med inte alltför många hästar lär väl vinna avdelning 3 & 4 - Far och son har anmält till samma lopp för att maximera
”Teamkörning” i loppet och se till att någon av deras vinner.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 18:27   #178
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Nu verkar Atg.se ballat ur helt....

Kan inte logga in.
Kom in en gång men kvitton går ej att se, går inte att sätta in, ifyllda system försvinner...

Atg


Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
så trött på atg :(

går inte att logga in och se kvitton jävla skitsida


Då har ni inte SLAGITS MED ATG:s fucking Andelssystem, den varianten man delar en kupong med i en och en halv timme som jag gjorde innan jag till slut fick mitt system färdigändrat (bytte spik Digital-hästen i femte mot spik Järvsöodin, tog bara en och en halv timmes TILT och megaenergi till ingen nytta, båda vann ju) inlämnat.



V75
Inlämnat: 2019-10-19, 15:33

Avd
1: 9 Remarkable Feet (5, 6)
2: 8, 9, 10, 11 (15, 6)
3: 4, 5 (11, 1)
4: 9 Järvsöodin (10, 14)
5: 5, 6 (1, 9)
6: 1, 5, 6 (2, 3)
7: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10 (11, 12)

1x4x2x1x2x3x8 = 384 rader.
384 x 1 x 0,50 kr = 192,00 kr.
Totalt: 192,00 kr.
Min kostnad: 192,00 kr x 27/39 = 132,92 kr
Rättningskod: RDZ GTM DZZ
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 18:36   #179
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Var inne på att öppna ett andelssystem till Kalmar ikväll , men det kändes chanslöst att det skulle fungera även om jag lyckats starta ett.

Hur stor är risken att länken skall fungera, att folk övertaget skall lyckas logga in, osv, osv.


Lämnade in ett bantat system själv = atg får lägre omsättning

Om man spricker så kan man ju alltid glädja sig åt att ATG förlorat omsättning

Eller så hamnar man i tiltmode då man spricker på att man tog bort 2 hästar:

Borttagna avd2) 7 och avd6) 7
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+2)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 18:50   #180
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Var inne på att öppna ett andelssystem till Kalmar ikväll , men det kändes chanslöst att det skulle fungera även om jag lyckats starta ett.

Hur stor är risken att länken skall fungera, att folk övertaget skall lyckas logga in, osv, osv.


Lämnade in ett bantat system själv = atg får lägre omsättning

Om man spricker så kan man ju alltid glädja sig åt att ATG förlorat omsättning

Eller så hamnar man i tiltmode då man spricker på att man tog bort 2 hästar:

Borttagna avd2) 7 och avd6) 7
Så om jag förstår dig rätt så såg systemet ut som följande
Alla*alla*alla*alla*alla*alla o för att spara så tog du bort nr.7 i andra+nr.7 i sista
Du har det allt gott ställt du Basse
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 19:48   #181
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Men han har ett jäkla flyt där(även om det är vaket), sitter Erik kvar eller Örjan täpper till, så är han totalrökt...
Nja, han hade ju typ 600 meter å sig att få nån lucka, och i sista kurvan brukar det ofta kunna lösa sig speciellt när det gäller kallblod. Jag ändrade ju SJUAN från vart fjärde till varje femte omgång så nu ligger jag i fas med målsättningen och har 5 omgångar på mig att sätta sjuan igen. Man behöver inte vara sinnessjuk för att klara av det, hehe. Gokväll
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 20:08   #182
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Nja, han hade ju typ 600 meter å sig att få nån lucka, och i sista kurvan brukar det ofta kunna lösa sig speciellt när det gäller kallblod. Jag ändrade ju SJUAN från vart fjärde till varje femte omgång så nu ligger jag i fas med målsättningen och har 5 omgångar på mig att sätta sjuan igen. Man behöver inte vara sinnessjuk för att klara av det, hehe. Gokväll
Gläder mig att du succesivt närmar dig en rimlig nivå...(lär ju dock dröja ett bra tag innan den är verklighetsanpassad)...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 20:41   #183
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Gläder mig att du succesivt närmar dig en rimlig nivå...(lär ju dock dröja ett bra tag innan den är verklighetsanpassad)...
Min målsättning är att sätta 7:an varje lördag. Däremot paradoxar
jag och reducerar bort allt under 15000:-

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-19, 20:59   #184
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
YES YES Y E S vilken uppvisning TACK UFFE
Va de jag sa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td