Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-20, 14:36   #61
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Här kunde man ju önskat sig en roligare vinnare även om jag hade tankar om att spika Björn här. Såg ju upplagt ut men tänkte, treåringar och inte så hög klass. Hoppet om skräll levde ända till starten gick typ Jaja, kan bli bra pengar ändå! Finns lite lägre procent kvar, speciellt spikarna i slutet
Hade den oxo som spik kvarten kvar men hoppades skoändringen gjorde vinstchansen mindre, nu i efterhand var det ju dumt.

Finns ju många tankar som måste falla rätt varje gång, exempelvis så satte jag ju V64 den gången när Whiskey Akema sprang 10-tiden från spets som jag bestämde tidigt att spika o den känslan att spika en skrällide som vinner är ju betydligt mer boost för egot än en tråkfavorit

Nej får rycka upp mig nu med lite vassare system i fortsättningen
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:38   #62
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ni som spelar andelsspel får gärna skicka med länkar också.

Och man behöver faktiskt inte ha med alla jävla kvittodetaljer....
Att ha med alla kvittodetaljer är för min del att visa att det faktiskt är ett system som är inlämnat! Går ju att slå på rättningskod etc. Annars kan man ju slänga ihop system på löpande band som har chans att gå in. Och min erfarenhet säger att folk på nätet är väldigt skeptiska till allt möjligt så

Sen ska vi inte ha länkar i dessa trådar till bolag eller andelssystem utan det finns en egen forumdel för det!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:41   #63
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Hade den oxo som spik kvarten kvar men hoppades skoändringen gjorde vinstchansen mindre, nu i efterhand var det ju dumt.

Finns ju många tankar som måste falla rätt varje gång, exempelvis så satte jag ju V64 den gången när Whiskey Akema sprang 10-tiden från spets som jag bestämde tidigt att spika o den känslan att spika en skrällide som vinner är ju betydligt mer boost för egot än en tråkfavorit

Nej får rycka upp mig nu med lite vassare system i fortsättningen
Missade nog att den skulle gå med skor... men streckade ju alla tidigt även om den gjorde en grym tid senast! Så studerade inte loppet vidare sen. Gick på treåringar och lägre klass där det mesta nog kan hända och många galopperade ju, dvs fel hästar

Ja. Att spika en storfavorit som faller får åtminstone mig att fråga vad jag håller på med. Vinner den blir oftast utdelningen kass (eller sämre iaf) och vinner den inte är jag borta. Spikar jag halvskrällar eller värre så ger det en enorm uppsving i systemet och man kan sträcka på sig. Skulle de falla så var det ändå mest sannolikt - men alla hästar vinner ibland. Sen är det väl dumt att spika hästar som vinner kanske en gång på 50 eller så. Men de som vinner var tionde eller tjugonde är helt okej enligt mig om de är streckade mindre!

Finns ju inget att vinna på att spika en favorit typ. (dock spikar jag vissa favoriter som jag anser är för lågt streckade)


EDIT: Tror många som gör andelssystem blir för fega många gånger då man "spelar för andras pengar" och då vill visa sig duktig genom antal rätt och tar med favoriter och spikar favoriter etc, och det går ju in ibland och det blir några tusen allt som oftast. Sen smäller det ibland och jag har sett många bra system - både som suttit och inte!

Men rädsla är nog värsta fienden om man ska kunna vinna pengar!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-10-20 klockan 14:46.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:44   #64
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Annars kan man ju slänga ihop system på löpande band som har chans att gå in. Och min erfarenhet säger att folk på nätet är väldigt skeptiska till allt möjligt så
Och du upplever verkligen att det är ett ”problem”, att folk publicerar system på löpande band...?

Är folk sossar eller?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:49   #65
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Så jävla tråkigt! Va fan hände där? Nr 1 har ingen chans när han ligger i rygg ledaren och Erik i spets har inte mycket att köra med och hästen tar galoppsteg in på upploppet.

Jaha, så klev man av på en jäkla tråkig procentvinnare. Kunde ju smällt ordentligt om man nu ska falla! Fan inte lätt att få rätt på det i samtliga lopp!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:50   #66
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Och du upplever verkligen att det är ett ”problem”, att folk publicerar system på löpande band...?

Är folk sossar eller?
jag upplever det som ett problem att jag måste bevisa för andra att något verkligen är inlämnat eller liknande. Publicerar jag all fakta finns det oftast inget att ifrågasätta.

Sen att folk ska dra in politiska partier ser jag som lika irriterande. Håll dig till sakfrågan istället!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:50   #67
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Jaha, nähä.....Hade inte hjälpt med tidigare lucka för Jepson där inte.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:53   #68
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
För att vara på den säkra sidan, med gårdagens inloggningsstrul i färskt minne, ska man nog fundera på hur länge man vågar vänta på att lämna in.

Vi går för de stora slantarna idag!

Avd
1: 1, 5 (10, 6)
2: 4 Mister Donald (7, 2)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9 (6, 10)
4: 4 Le Crack Sox (1, 2)
5: 9 Jasmin Band (8, 6)
6: 2, 4, 5, 6, 8, 12 (7, 9)
7: 3 Digger Lord (6, 9)

Lycka till!

Ok då får jag byta lapp att heja på.

Lite svettigare att jobba in denna men det ger bra om denna sitter.

Lycka Till Stankarn
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:53   #69
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Tredje snabbaste tiden med tredje mest pengar per start samt näst mest pengar på sig vann nyss till 0.78% från spår 6 på Odense i första V4!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:56   #70
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Så då va alla system borta och vi lirar på exakt samma sätt allihopa.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:57   #71
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Alla andelar har åkt va? Eller lever nåt? Stankarn lever ju på sitt egna , heja heja!
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:58   #72
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Jag började spika två favoriter och hade 9 med på systemet från början men det vart inte uppköpt så jag va tvungen att banta och ta bort Robert Lögnare såklart.

Nu sprack jag ändå i första men hade nog vunnit utan galopp.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:59   #73
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Så då va alla system borta och vi lirar på exakt samma sätt allihopa.
Att system spricker behöver inte betyda att alla spelar likadant. Sen kanske många gör det ibland. Den stora massan spelar åtminstone likadant och de åkte redan i första avdelningen kan jag säga!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:59   #74
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 824
Sharp$: 37802
Standard

Dags att slänga in ett litet system.

V4
Inlämnat: 2019-10-20, 15:17
Örebro
Söndag 2019-10-20
Start: 16:05
Kostnad: 64,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4 (8, 7)
2: 8 Velegance (6, 3)
3: 4, 5, 6, 8 (12, 7)
4: 8, 9 (6, 3)

4x1x4x2 = 32 rader.
32 x 1 x 2,00 kr = 64,00 kr.
Totalt: 64,00 kr.
Rättningskod: XLR JTC VCL
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 15:06   #75
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Jaha, nähä....där strök de tredjespiken också....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td