Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-18, 21:26   #151
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
V86 är grymt!

Tänkte precis fråga vad du sörjde, eftersom du bommade 3 av 4 spikar på det system du postade 20:30 (och fick 4 rätt om jag såg rätt). Men nu såg jag att du 1,5 timme senare hade tänkt gardera dem med exakt rätt hästar, vad surt att missa så stora pengar! Som statistik-Jens fast tvärtom - han ändrar ju alltid sina system till det sämre
ok... jag ljög .. hade inte det upplägget sry
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-18, 21:28   #152
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

ska jag vara helt ärlig så bryr jag mig föga om nån tror mig här eller inte... delade bara med mig sen är det upp till var och en som vill tro eller ej eller förlöjliga osv. Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-18, 21:31   #153
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

3 rätt på 3 inledande. Då är det surt att missa åttan en dag som denna. Bra pengar ändå.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-18, 21:34   #154
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

5 rätt är på mitt skitsystem för 175 kr så vart får du 4 rätt ifrån
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 09:33   #155
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
V86 är det bästa spelet... knäcker v75 alla gånger tycker jag och nu kommer jag göra stora andelssytem gällande v86 i fortsättningen för det är där pengarna ligger och det är värt att göra ett system för runt 2000 varje onsdag på ett andelssystem... lätt..
Jepp, sluta med småplåttret och focusera på ett lite större andelssystem på V86, jag kommer definitivt att vara med...tycker du inleder med jackpoten på nyår och sen kör du "Hubbas V86:a" varje Onsdag i minst 10 veckor, så får du utvärdera sen...förslagsvis 50 andelar a 50 spänn, så har du ca 10000 rader att jobba med...

Senast redigerad av mikaels den 2019-12-19 klockan 09:48.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 09:49   #156
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 446
Sharp$: 1267
Standard

Förstår inte riktigt detta med när folk i efterhand kommer och säger att denna rad var egentligen den jag skulle lämnat in istället för denna osv. Pekar inte finger åt någon, utan är en del som gör så.

Spel är ju väldigt "ärligt och definitivt " man får betalt eller ej betalt för den raden/spelet man lämnat in och man kan ej ångra sig. Så varför hålla på och säga när man ej prickar att detta skulle jag spela istället, finns ingen som sågar ngn annan bara för man ej prickar spelet var och varannan dag.

Så stå rakryggade och säg och detta blev fel idag, för tror vi mesta här vuxna män/kvinnor och inte ska vi på ett forum som detta behöva skämmas om man prickar fel i spelet, och då behöva känna att man behöver hitta på en rad för få bekräftelse, så dålig självkänsla trodde jag ingen människa hade.

Bara en reflektion så här före jul.

Senast redigerad av Frasse77 den 2019-12-19 klockan 09:51.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 10:18   #157
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Förstår inte riktigt detta med när folk i efterhand kommer och säger att denna rad var egentligen den jag skulle lämnat in istället för denna osv. Pekar inte finger åt någon, utan är en del som gör så.

Spel är ju väldigt "ärligt och definitivt " man får betalt eller ej betalt för den raden/spelet man lämnat in och man kan ej ångra sig. Så varför hålla på och säga när man ej prickar att detta skulle jag spela istället, finns ingen som sågar ngn annan bara för man ej prickar spelet var och varannan dag.

Så stå rakryggade och säg och detta blev fel idag, för tror vi mesta här vuxna män/kvinnor och inte ska vi på ett forum som detta behöva skämmas om man prickar fel i spelet, och då behöva känna att man behöver hitta på en rad för få bekräftelse, så dålig självkänsla trodde jag ingen människa hade.

Bara en reflektion så här före jul.
Det är det där med byrån och alla dess lådor igen...många har inte klart för sig riktigt, att det finns så otroligt många kombinationer, även när man är "rätt ute"...Har man t.ex fem spikförslag och tre vinner, så är det statistiskt bara 3 på 10 att man väljer de två rätta spikarna och en på 10 att man väljer tre rätta...upplevelsen är dock att man är jäkligt nära och har "otur", sen finns det ju garderingslopp att missa på också, när man lyckats med det svåra att "spika rätt"...summasumarum är att upplevelsen ofta "glömmer" alla dessa "tänkbara utfall" och man ser det som att man har "otur", fast det är ett normalutfall egentligen...dvs för att sätta måste man både vara skicklig(rätt ute) och(!) ha tur...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frasse77 (+10)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 10:27   #158
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Och jag hade Livi Joy med på streck (men missade inlämning) samt spel på dansken. Men var inte nära Sweety.
Hojta till om vi ska samarbeta kring ett system framöver. Vore skoj

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Förståeligt!
Vi kanske ska dra ihop en andel ngn gång ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 10:35   #159
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
3 rätt på 3 inledande. Då är det surt att missa åttan en dag som denna. Bra pengar ändå.
Jag hade 3 rätt på de tre avslutande loppen, varav två spikar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 10:53   #160
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Förstår inte riktigt detta med när folk i efterhand kommer och säger att denna rad var egentligen den jag skulle lämnat in istället för denna osv. Pekar inte finger åt någon, utan är en del som gör så.

Spel är ju väldigt "ärligt och definitivt " man får betalt eller ej betalt för den raden/spelet man lämnat in och man kan ej ångra sig. Så varför hålla på och säga när man ej prickar att detta skulle jag spela istället, finns ingen som sågar ngn annan bara för man ej prickar spelet var och varannan dag.

Så stå rakryggade och säg och detta blev fel idag, för tror vi mesta här vuxna män/kvinnor och inte ska vi på ett forum som detta behöva skämmas om man prickar fel i spelet, och då behöva känna att man behöver hitta på en rad för få bekräftelse, så dålig självkänsla trodde jag ingen människa hade.

Bara en reflektion så här före jul.

Vem när var och hur?

Reflektera mindre
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 10:58   #161
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Vissa menar alltså att jag ljuger för att vinna cred eller dylikt?
Som sagt spelar det mindre roll så här i efterhand naturligtvis men dom människorna måste vara omgivna av lögnare så att dom har svårt att tro nån annans ord.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 11:01   #162
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Och jag hade Livi Joy med på streck (men missade inlämning) samt spel på dansken. Men var inte nära Sweety.
Hojta till om vi ska samarbeta kring ett system framöver. Vore skoj
Och det va grymt gjort av dig att hitta den och jag tror dig fast du inte kan bevisa nånting. Varför skulle du ljuga

Sweety hade jag tankar om att spika ... varför?
Jo det va Kaj på Valla med en skräll från bra spår som är snabb ut och väntar på sin första seger. Helt ok tider för klassen dessutom.

Det va anledningen... och 30 sec innan start skrev jag Diamonds Sweety ... tyvärr hade jag inga pengar att lira så den fick jag inte betalt för såklart. I det loppet hade jag lås på 1,4,7,10 och jag tror alla vart 1,2,3,4a

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-12-19 klockan 11:06.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 11:09   #163
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Min granne är ledsen idag. Han hade 8 rätt på enkelraden.

Och Ja jag har själv sett raden han skrivit ner i blocket.

Vågar inte fråga varför han inte lämnade in den.

Min granne är inte den som ljuger, jag tror definitivt på
att han är ledsen. Och han är en hängiven (trav)spelare.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+50)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 11:16   #164
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Jepp, sluta med småplåttret och focusera på ett lite större andelssystem på V86, jag kommer definitivt att vara med...tycker du inleder med jackpoten på nyår och sen kör du "Hubbas V86:a" varje Onsdag i minst 10 veckor, så får du utvärdera sen...förslagsvis 50 andelar a 50 spänn, så har du ca 10000 rader att jobba med...
Det skulle vara kul att prova.. så får man utvärdera sen hur det gick på tex 10 ggr.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-19, 11:19   #165
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Min granne är ledsen idag. Han hade 8 rätt på enkelraden.

Och Ja jag har själv sett raden han skrivit ner i blocket.

Vågar inte fråga varför han inte lämnade in den.

Min granne är inte den som ljuger, jag tror definitivt på
att han är ledsen. Och han är en hängiven (trav)spelare.

Mvh Uffe

Om du säger det så... måste ju utgå från att du talar sanning annars är ju allt skitsnack som man kan utgå ifrån eller en ding ding värld. Men när du lägger till en blinksmiley så blir jag lite misstänksam
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td