Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-06, 10:35   #1
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 728
Sharp$: 1514
Standard

Ibland är det dumt att vara för skicklig att spela


Eller ska man bara kalla det höjden av otur?

https://www.aftonbladet.se/sportblad...gen-grand-slam

Det kostade i alla fall dryga 12 millar...
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-06, 10:40   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 710
Sharp$: 37573
Standard

Jag skulle inte klaga i alla fall. Det krävs så mycket för att få alla rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-06, 10:45   #3
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1245
Standard

Eller höjden av vidrighet från ATG's sida. Ska de inte göra rätt för sig? Det är ju en ensam vinnare med alla rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+8)
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-06, 10:59   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 519
Sharp$: 7922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Eller höjden av vidrighet från ATG's sida. Ska de inte göra rätt för sig? Det är ju en ensam vinnare med alla rätt.
ATG följer reglerna som de är skrivna. Såhär står det ang Grand Slam vid filinlämning: ” via filinlämning där en kupong är ensam med 7 rätt”.

Och igår var det 2 kuponger med 7 rätt.
Sen kan vi diskutera formuleringen, men ATG gör inget fel utifrån reglerna.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-06, 11:03   #5
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 710
Sharp$: 37573
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
ATG följer reglerna som de är skrivna. Såhär står det ang Grand Slam vid filinlämning: ” via filinlämning där en kupong är ensam med 7 rätt”.

Och igår var det 2 kuponger med 7 rätt.
Sen kan vi diskutera formuleringen, men ATG gör inget fel utifrån reglerna.
Det är så klart väldigt klokt formulerat. Man kan ju leka med tanken på vad hundra enkelrader skulle åstadkomma.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-06, 11:06   #6
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
ATG följer reglerna som de är skrivna. Såhär står det ang Grand Slam vid filinlämning: ” via filinlämning där en kupong är ensam med 7 rätt”.

Och igår var det 2 kuponger med 7 rätt.
Sen kan vi diskutera formuleringen, men ATG gör inget fel utifrån reglerna.
Att de har ryggen fri känns väl ganska solklart. De kan dock göra rätt för sig när de uppenbarligen formulerat ett väldigt bristande regelverk.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-06, 11:16   #7
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Att de har ryggen fri känns väl ganska solklart. De kan dock göra rätt för sig när de uppenbarligen formulerat ett väldigt bristande regelverk.
De har ju skrivit reglerna så för att inte behöva betala ut i såna här fall. Inte för att de inte tänkte på det. Filspelare har koll på reglerna, det är ingen som blivit lurad här och ingen som behöver "göra rätt för sig".
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-07, 13:57   #8
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
De har ju skrivit reglerna så för att inte behöva betala ut i såna här fall. Inte för att de inte tänkte på det. Filspelare har koll på reglerna, det är ingen som blivit lurad här och ingen som behöver "göra rätt för sig".
Fast nu var det ju ett målfoto de "torskade" på, oavsett så OP satte väl huvudet på spiken !?

Senast redigerad av ExtremtRik den 2020-01-07 klockan 14:11.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-07, 14:22   #9
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Personligen blir jag mindre och mindre sugen på att spela hos ATG, fast jag hatar ju även deras hemska sajt, ett svårmanövrerat monster som blir värre och värre ... man trycker på en sak som inte är färdigritad och hamnar på någon sida som man absolut inte tänkt sig hamna på.

Fler och fler onödiga funktioner i en monolitisk design som aldrig var eller kommer bli modern, saknar målgrupp och i stort sett allt som kunde göra den användbar (saknar är iofs fel då där är alldeles för mycket skit på fel ställen).

Trots detta massiva onödiga innehåll ligger tex hästens stamtavla tre klick bort, motsvarande info på Racebets hovrar man fram utan att ens klicka en gång... deras sida laddas på ett ögonblick, ATG laddar när den vill om den vill och hoppar sedan fel när man försöker använda den.

Något så uruselt att man bara häpnar..

Ovanpå detta dessa popups om spelaktivitet i otid, utloggningar som i stort sett omöjliggör andelsspel (eller varför skapas där helt plötsligt kopior som inte är andelsspel av dessa kuponger?).

Jag har till och med missat inlämning av en vinnande trio pga av att jag fick en popup att jag hade en enligt mjukvaran(?) tveksam insättningsgräns... hur kan något sådant hända mitt i en spelsession när jag inte ens samma dag försökt göra en insättning??

Buggar och obefintlig design, allt är en enda jävla röra, skämmes ATG !

Senast redigerad av ExtremtRik den 2020-01-07 klockan 14:36.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td