Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-11, 19:15   #316
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Så där
Efterhandare, men....

Valde o stå över det mesta idag utom andelen jag gör på kiosken



V75
Inlämnat: 2020-01-11, 15:59
Andel
Bergsåker
Lördag 2020-01-11
Start: 16:20
Kostnad: 462,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 6, 8 (5, 3)
2: 2, 3, 6, 9, 11, 12, 15 (8, 14)
3: 5, 10 (4, 11)
4: 1 Rocky Tilly (9, 8)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (2, 3)
6: 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 (4, 1)
7: 1 Arch Lane (7, 5)

4x7x2x1x12x10x1 = 6720 rader.
6720 x 1 x 0,50 kr x 1/8 = 420,00 kr. Avgift 42,00 kr.
Totalt: 462,00 kr.
Snyggt...Grattis !!
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+7), HuBBaBuBBa (+20)
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-11, 19:26   #317
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Även om Doktorn värmt kanon så vill nog ALLA ha ryggen på Lubranos kuse - luckor lär komma tills lut, på detta underlag och distans. Tror då på en hård match men där styrkan avgör - Lubranos vinner. Tvåa; Doktorn. Tvilling och vinnarspel!

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Nej, det är Mattias Andersson du skall klaga på - ALLA vet att Lubrano kör hårt med denna kuse som är urstark. Hade ju fått drömresa i rygg...
Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Nämn en italienare som åker lång väg, med en häst, som dessutom är urstark - skulle denna sätta sig INVÄNDIGT??? ALDRIG! Nej, detta scenario var lätt att förutse och detta får spelare och MA ta på sig - skulle släppt, så klart. MA säger dessutom att hans kuse inte kändes lika bra som sist - varför då chansa? Svagt!

Lubranos styrning var inget skolboksexempel, men ytterst väntat - det är det jag inte förstår att fler inte insåg...
Så varför spelar du som du gör om du vet att Lubrano kommer köra sönder honom och att Mathias inte släpper? Eller hade du någon insider som resten av travsverige hade missat som sa att Mathias skulle släppa så fort Giuseppe kom? För alla andra visste också att Mathias kör i spets med Doktorn.

Senast redigerad av oggeb den 2020-01-11 klockan 19:28.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-11, 20:02   #318
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Vilken medicin du än använder dig av SO för plocka fram Kallblod spikarna så är en sak säker du har ett makalöst öga för kallblod. Så hoppas du firar lite ikväll med något ädelt i glasen för det är du värd !!!!
Han har mest tur, skickligheten kan relateras till besöken på Hotingtravet...men det är ju inte så konstigt egentligen, besöker du denna lilla sommarmetropol, så får du automatiskt en blick för vad det handlar om, eller hur SO?...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-11, 20:22   #319
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 441
Sharp$: 1256
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Han har mest tur, skickligheten kan relateras till besöken på Hotingtravet...men det är ju inte så konstigt egentligen, besöker du denna lilla sommarmetropol, så får du automatiskt en blick för vad det handlar om, eller hur SO?...
Kan bara hålla med Hotingtravet är verkligen en sommarpärla som har man besökt det en gång vill man bara tillbaka. Vi är ett gäng som åker upp varje år och det är bara helt fantastiskt !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5)
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-12, 00:27   #320
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Stort TACK till den som påminde om Challenge idag. Tror det var Stekel.
Jag var i valet och kvalet om jag skulle skriva ut om jackpotten på challenge här för helst vill man ju inte dela med sig av potten med för många kunskapsspelare. Men grattis, det var en fin sjua vi fick dela på! alltid bra betalt på onsdagar och lördagar, inte många som fixar så många lopp!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frasse77 (+5), Altoc (+20), HuBBaBuBBa (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-12, 07:02   #321
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 525
Sharp$: 7960
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag var i valet och kvalet om jag skulle skriva ut om jackpotten på challenge här för helst vill man ju inte dela med sig av potten med för många kunskapsspelare. Men grattis, det var en fin sjua vi fick dela på! alltid bra betalt på onsdagar och lördagar, inte många som fixar så många lopp!
Tack! Kul om du också satte den. Ja, det var fina pengar.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-12, 09:42   #322
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hur hög är omsättningen?...tål spelformen mer än ett fåtal seriösa, ibland kan man vara tvungen att vara lite tyst om man hittat en sån liten guldgruva...kom just på ett exempel, en snubbe märkte att dom hade samma ritualer vid fotbolls-VM och det lag domaren pekade på fick välja sida, dvs dom andra fick avsparken, detta skedde en dryg minut innan och han hade ca 30 sek på sig att spela...det går han ut med på en spelsida med runt hundra personer, det höll en match till(hann själv tjäna en lax på detta)...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-12, 09:59   #323
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag var i valet och kvalet om jag skulle skriva ut om jackpotten på challenge här för helst vill man ju inte dela med sig av potten med för många kunskapsspelare. Men grattis, det var en fin sjua vi fick dela på! alltid bra betalt på onsdagar och lördagar, inte många som fixar så många lopp!
Bra att du delade med dig Stekel och nu fick du göra en annan människa glad och det borde vara värt. Delad vinst och delad glädje

Bra gjort!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-12, 10:10   #324
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

h5h-trav på nordicbet eller köpa aftonbladet på fredagmorgon för att sitta beredd kl 10.00 på bet365(då hade man runt 30 sek på sig att utnyttja felaktiga startodds)...det är exempel från "förr i tiden" på spelformer som man helt enkelt måste vara tyst om, annars dödar man sin egen marknad...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-12, 11:42   #325
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Hur hög är omsättningen?...tål spelformen mer än ett fåtal seriösa, ibland kan man vara tvungen att vara lite tyst om man hittat en sån liten guldgruva...kom just på ett exempel, en snubbe märkte att dom hade samma ritualer vid fotbolls-VM och det lag domaren pekade på fick välja sida, dvs dom andra fick avsparken, detta skedde en dryg minut innan och han hade ca 30 sek på sig att spela...det går han ut med på en spelsida med runt hundra personer, det höll en match till(hann själv tjäna en lax på detta)...
39k bara överlag, men 88k i snitt på lördagar. Så det är inte mycket. Det ser inte ut att växa heller just nu, men om de är smarta så trycker de på med marknadsföring för jag tycker spelformen är suveränt kul och framförallt och viktigast att den nog är en skitbra inkörsport till spelare som inte hittat till travet än.

Din jämförelse där haltar lite tycker jag men jag förstår din poäng. Hade aldrig fått för mig att skriva ut det någon annanstans, men man får ganska mycket ut av det här forumet och då tycker jag inte det är mer än rätt att dela med sig när man hittar något bra. Även om man eventuellt förlorar lite edge på det. Och det gäller ju allt man skriver här.

Sen kanske jag inte skriver ut min kompletta strategi när jag hittar något bra, sånt får man lista ut själv.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-12, 12:31   #326
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Så varför spelar du som du gör om du vet att Lubrano kommer köra sönder honom och att Mathias inte släpper? Eller hade du någon insider som resten av travsverige hade missat som sa att Mathias skulle släppa så fort Giuseppe kom? För alla andra visste också att Mathias kör i spets med Doktorn.

Och du anser att alla kuskar ALLTID gör som de säger i intervjuer? Har sett tusentals kommentarer här inne där man klagar på att kusken INTE valt att svara spets trots att man svurit på sina barns gravar att de skulle göra detta! Spets är inte svarad förrän loppet körts.

Jag trodde verkligen Lubrano skulle få överta och då hade de båda gjort upp om det. Nu blev det inte så och dumstrut på, inte konstigare än så, men kom inte till mig och påstå att du ser/anser/tror/tycker/har facit på, eller vad fasiken som helst på att ksukarna alltid kör som de sagt INNAN start...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-12, 12:44   #327
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Vissa kuskar kör faktiskt alltid som de säger. Just när det gäller Andersson så har han alltid varit väldigt tydlig med taktiken och följt sina offensiva planer med Doxey. Bära eller brista, har sett ut som rena kamikazestyrningarna ibland. Han påstår att den där hästen absolut måste gå utan rygg. Om det sen är så eller inte spelar ingen roll, man vet hur han kommer köra iallafall. Bara en plan i skallen på karln oavsett vad som händer.

Missräkningen igår var att Lubrano också hade en enda plan som han låst in sig på. Trodde han var lite mer flexibel än så, och att han var lite påläst om konkurrentens taktik när det var så lätt att ta reda på. Men där misstog man sig.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-12, 12:51   #328
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vissa kuskar kör faktiskt alltid som de säger. Just när det gäller Andersson så har han alltid varit väldigt tydlig med taktiken och följt sina offensiva planer med Doxey. Bära eller brista, har sett ut som rena kamikazestyrningarna ibland. Han påstår att den där hästen absolut måste gå utan rygg. Om det sen är så eller inte spelar ingen roll, man vet hur han kommer köra iallafall. Bara en plan i skallen på karln oavsett vad som händer.

Missräkningen igår var att Lubrano också hade en enda plan som han låst in sig på. Trodde han var lite mer flexibel än så, och att han var lite påläst om konkurrentens taktik när det var så lätt att ta reda på. Men där misstog man sig.
Man får nog oxå väga in att de där 2 inte direkt möts dagligen
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-12, 12:55   #329
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Man får nog oxå väga in att de där 2 inte direkt möts dagligen
Så är det ju. Men är man ute på ett V75-lopp per halvår borde man ju kanske lägga ner sig lite och läsa på den värsta konkurrenten och lista ut hur den gubben kör. Alla kör ju sin häst, han tyckte väl att det där var bästa taktiken oavsett kanske. En del kör för vinst och andra är glada för många andraplatser istället för bara ettor och nollor.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-12, 13:05   #330
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Så är det ju. Men är man ute på ett V75-lopp per halvår borde man ju kanske lägga ner sig lite och läsa på den värsta konkurrenten och lista ut hur den gubben kör. Alla kör ju sin häst, han tyckte väl att det där var bästa taktiken oavsett kanske. En del kör för vinst och andra är glada för många andraplatser istället för bara ettor och nollor.
Jo, det är ju egentligen ofattbart hur dåligt pålästa många kuskar är i något som iaf får kallas eliten i sporten.
Båda kuskarna körde ju åtminstone som de alltid gör, så det var ju ingen sensation
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td