Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-29, 20:59   #106
 
PinkiePies avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 13
Sharp$: 847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Provar till 15 gånger fläsket.

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-01-29, 21:37
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-01-29
Start: 21:40
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Lyx Håleryd
2: 8, 11

2 x 200,00 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Rättningskod: MMG XTT SFR
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+10), HuBBaBuBBa (+20), Ochs5 (+5)
PinkiePie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-29, 21:09   #107
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

undrar om dom inte tog dit Pers gamla skithäst för att inte favoriten skulle stå i 80% och sen låg dom ju lågt och då kan vi spika när vi hör det... Lars nånting som aldrig vinner skulle väl vinna med sin 7a i dd1 men det är ju som vanligt med Lars och Svante E ... bortkörningar eller galopper... och inte ens med på målfotot.

Ta bort sådana kuskar ska jag göra i fortsättningen om det inte gäller 25.000 kr på lunchen
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-29, 21:13   #108
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

För min del tänker jag tippa annorlunda i fortsättningen.Titta mera på vilka som kör och inte hoppas för mycket på sämre kuskars plötsliga snilleblixtar.
I amatörloppet vann en bra kusk med Fredrik Wallin-häst och med bättre läge än favoriten.I övrigt vann Magnus A Djuse,R.N.Skoglund,Jepson,Wäjerstens andra häst (med lite tur),Adielsson,Kihlström och Kylin Blom när Olsson svek.
Man kan klara sig ganska bra med att tippa de skickligaste kuskarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+20)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-29, 21:18   #109
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2742
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Nu fick vi (i alla fall jag) mer vatten på kvarnen efter diskningen av Merritt. Jennifer fick se bilderna där manövern ut i tredjespår kommer sent och stör en motståndare i spåren.
Oj, vad det tog emot för henne att kritisera det lilla lilla hon kunde.

Skönt ändå. Av alla i studion är den som förmodligen vet bäst helt oförmögen att rikta tydlig kritik.

Fatta om vi kunde få trav-tv med helt andra människor. Kunniga men inte själva i ankdammen.
Det mest irriterande med Tillman är ju att hon alltid håller med den som senast öppnade näbben. En dialog enligt följande modell utspelar sig minst en gång mellan varje reklampaus:

Tillman: "Om bara hästen kommer till ledningen ska det mycket till för att någon ska slå den."
Nybrink: "Men tänk om den blir het då?"
Tillman: "Ja, jo, det är ju ett långt upplopp..."

Andas om möjligheten att det trillar ner ett ruttet plommon från himlen och hon börjar leta argument emot sin egen spik.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-29, 21:20   #110
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
För min del tänker jag tippa annorlunda i fortsättningen.Titta mera på vilka som kör och inte hoppas för mycket på sämre kuskars plötsliga snilleblixtar.
I amatörloppet vann en bra kusk med Fredrik Wallin-häst och med bättre läge än favoriten.I övrigt vann Magnus A Djuse,R.N.Skoglund,Jepson,Wäjerstens andra häst (med lite tur),Adielsson,Kihlström och Kylin Blom när Olsson svek.
Man kan klara sig ganska bra med att tippa de skickligaste kuskarna.
Ja man tänker ju att nu slår Henrik Svensson till men han slår nog bara till sig själv om inte annat. Helt inne på din linje där och det kommer löna sig i långa loppet att helt ta bort kuskar som inte har några körhänder

Det enda bra jag gjorde idag var att spika GFA sen gick allt åt skogen.

Mvh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+21)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-29, 21:25   #111
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Det är som Gotland säger "det är ett maraton och inte en sprint" att tippa trav och man måste ha stolpe in med allt från spikar till systemuppbyggnad och tur med skrällar där man garderar.

Kämpar vidare och kollar nästa startlista
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), SO (+10)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-29, 21:27   #112
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det är som Gotland säger "det är ett maraton och inte en sprint" att tippa trav och man måste ha stolpe in med allt från spikar till systemuppbyggnad och tur med skrällar där man garderar.

Kämpar vidare och kollar nästa startlista
Nya tag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-29, 21:29   #113
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
För min del tänker jag tippa annorlunda i fortsättningen.Titta mera på vilka som kör och inte hoppas för mycket på sämre kuskars plötsliga snilleblixtar.
I amatörloppet vann en bra kusk med Fredrik Wallin-häst och med bättre läge än favoriten.I övrigt vann Magnus A Djuse,R.N.Skoglund,Jepson,Wäjerstens andra häst (med lite tur),Adielsson,Kihlström och Kylin Blom när Olsson svek.
Man kan klara sig ganska bra med att tippa de skickligaste kuskarna.
Jag kände en gubbe en gång i tiden när jag var barn. Han lärde mig att man aldrig i helvete ska strecka Stig H (det här var på den tiden Stig H körde lopp).

Tror aldrig gubben vann några större pengapungar i alla fall
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+2), Gotland (+5), HuBBaBuBBa (+5)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-29, 21:35   #114
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det är som Gotland säger "det är ett maraton och inte en sprint" att tippa trav och man måste ha stolpe in med allt från spikar till systemuppbyggnad och tur med skrällar där man garderar.

Kämpar vidare och kollar nästa startlista
Jag tror på dig. 12.000 är inte vad vi vill vinna. Jag kommer köpa dina system även framåt. När dina tankar sitter, kommer det bli bra utdelning. Och då kan man gå helt galet några omgångar. Vi står och faller tillsammans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), HuBBaBuBBa (+10)
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-29, 22:00   #115
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Jag tror på dig. 12.000 är inte vad vi vill vinna. Jag kommer köpa dina system även framåt. När dina tankar sitter, kommer det bli bra utdelning. Och då kan man gå helt galet några omgångar. Vi står och faller tillsammans.

Tack för uppmuntran!
Snällt sagt av dig och jag ska kämpa vidare!

Snart sitter den
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-29, 22:08   #116
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
För min del tänker jag tippa annorlunda i fortsättningen.Titta mera på vilka som kör och inte hoppas för mycket på sämre kuskars plötsliga snilleblixtar.
I amatörloppet vann en bra kusk med Fredrik Wallin-häst och med bättre läge än favoriten.I övrigt vann Magnus A Djuse,R.N.Skoglund,Jepson,Wäjerstens andra häst (med lite tur),Adielsson,Kihlström och Kylin Blom när Olsson svek.
Man kan klara sig ganska bra med att tippa de skickligaste kuskarna.
Vi har ett sådant upplägg på G för Västertorps. Systemet kommer heta "Kusken duger" och går i första hand (ja i stort sett uteslutande) på kuskar när det kommer till rank.

Jag har ett särskilt namn som jag vill ha som SL då han INTE läser allt info som finns utan lirar på kuskar rakt av. Jag hoppas att vi snart kan köra igång. Jag ska bara gjuta lite mod i killen...

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-29, 22:11   #117
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tack för uppmuntran!
Snällt sagt av dig och jag ska kämpa vidare!

Snart sitter den
Jag vet att du har kapacitet för stora pengar. Det räcker med en sån omgång för att det ska löna sig. Den lyckan vi kommer känna då kan inte beskrivas. Den måste upplevas live så att säga.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5), mikaels (+5)
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-30, 08:36   #118
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Lite (o)lustigt fenomen , det här med gamla snabbloppare som hänger med till bra placeringar i guld och är matematiskt överlägsna i vanliga snabblopp, slutar väldigt ofta med att dom torskar och springer in på nästan samma placering som när dom mötte Propulsion o co...dom är alltså mentalt "segertrötta" och det kan vara svårt att få tillbaka vinnargnistan, nästan omöjligt, endast i undantagsfall kan dom tända till igen och då behövs ofta ett miljöombyte. Oftast räcker inte det heller...och varför inte prova miljöombyte???, blir ju som att skicka bort sin gamla mor ungefär. Vem av oss skulle klara av att skicka iväg sin gamla trotjänare?!?

Senast redigerad av mikaels den 2020-01-30 klockan 08:59.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-30, 08:50   #119
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det är som Gotland säger "det är ett maraton och inte en sprint" att tippa trav och man måste ha stolpe in med allt från spikar till systemuppbyggnad och tur med skrällar där man garderar.

Kämpar vidare och kollar nästa startlista
Frågan är ju var mållinjen ligger.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-30, 10:08   #120
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Jag vet att du har kapacitet för stora pengar. Det räcker med en sån omgång för att det ska löna sig. Den lyckan vi kommer känna då kan inte beskrivas. Den måste upplevas live så att säga.
Rätt intressant egentligen att vi travspelare är lite som travhästar, Hubba t.ex är som Fighter Mearas, hög kapacitet men trasslar till det med travet ibland, vi väntar bara på att det ska lossna rejält...Gotland är som Jairo, tjänar sina pengar i enkla sällskap och kommit upp i klasserna, men har svårt att räcka till mot eliten...mikaels är ganska lik Order To Fly, slår till med en seger någon gång vartannat år, men för det mesta hänger han med där bak och får ett bidrag till havren...så skulle man kunna fortsätta och kategorisera oss alla......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td