Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-06, 16:49   #61
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 199
Sharp$: 3318
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Streck på Gareth imorrn är nog nästan lika iskallt som på Björns i första. Jag redigerar texten lite så det viktigaste framgår

- Träningen sköter han bra och han känns både pigg och fräsch inför detta. Spåret passar honom bra och det ska bli spännande att se hur det blir in mot första sväng, personligen tror jag att det kommer avgöra mycket av loppet - i alla fall för vår del. Han kan öppna bättre än vad han gjorde i Kalmar, men man måste ändå hålla lite i honom. Vad man ska ha i åtanke är att han redan är inkvalad till finalerna. Vi ändrar inget utan han kommer att tävla med skor runt om, norskt huvudlag och jänkarvagn, säger Marc Elias.
Helt klart relevant att ha i åtanke, försöker dock att påminna mig om
något tillfälle när far el son kört prepare'?
Står 20 m bättre till nu än senast, då jag spikade och Gareth lätt växlade
packet på upploppet. Sir Ratzeputz har aldrig varit bättre än i årsdebuten,
vässad nu och maxad med barfota, bike, undrar var detta skall sluta?
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 16:51   #62
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Stiger in riktigt rejält på MAW, ni får skälla på mig efteråt...3,40 på svs, dom här kommer han ju bara att köra runt...notera att jag aldrig tidigare gått på honom, förrän nu...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 16:54   #63
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Platsdubbeln på MAW och Örjans kallis, tål att repeteras...4,95 på den är riktigt bra...1,65 resp 3,00...läs tidigare inlägg...på Unibet, alltså...

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-06 klockan 16:55.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 17:04   #64
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 138
Sharp$: 732
Standard

En rolig skräll som gick väldigt bra som tvåa bakom Green mamba i början av februari. Avd2- 6 Shutter island 1% för tillfället! Har väntat på att den ska starta efter förra starten och självklart får den möta Green mamba denna gången med.
Jag kommer gardera Green mamba imorgon och det blir ett vinnarspel på shutter island.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5), Ponken (+10)
Protesgoran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 17:06   #65
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Protesgoran Visa inlägg
En rolig skräll som gick väldigt bra som tvåa bakom Green mamba i början av februari. Avd2- 6 Shutter island 1% för tillfället! Har väntat på att den ska starta efter förra starten och självklart får den möta Green mamba denna gången med.
Jag kommer gardera Green mamba imorgon och det blir ett vinnarspel på shutter island.
Kolla om svs lägger ut tvilling i det loppet...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 17:24   #66
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Helt klart relevant att ha i åtanke, försöker dock att påminna mig om
något tillfälle när far el son kört prepare'?
Står 20 m bättre till nu än senast, då jag spikade och Gareth lätt växlade
packet på upploppet. Sir Ratzeputz har aldrig varit bättre än i årsdebuten,
vässad nu och maxad med barfota, bike, undrar var detta skall sluta?
Nejnej prepare jobbar de inte med i det stallet, det är rakryggade och korrekta tyskar vi pratar om. Men någon maxning på något sätt blir det inte tal om och då går det inte att rå på Nurmos VÄRLDSSTJÄRNA (nu saknar jag olle trodde aldrig jag skulle skriva det)!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 17:27   #67
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nejnej prepare jobbar de inte med i det stallet, det är rakryggade och korrekta tyskar vi pratar om. Men någon maxning på något sätt blir det inte tal om och då går det inte att rå på Nurmos VÄRLDSSTJÄRNA (nu saknar jag olle trodde aldrig jag skulle skriva det)!
Stekel, inse att du har fel...och så gör du en pudel...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 17:53   #68
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Är inte 4% på Rocky Tilly lite för lite? Fick 3,65 på plats på Unibet, kändes som ett bra odds. Så det fick två gamla Wasa sedlar. Tog även 14ggr som vinnare men den fick bara en Karl XI sedel.

Hur ska det gå till?

4an till ledningen med 5an tryckande på utsidan och 7an på vingel och med Rennesvik som kör framåt och då sitter öppningen i dessa tre, och Rocky Tilly barfota bak kan gå snabbt till slut. Han fungerar kanske bäst från spets säger många, men jag tycker han fungerar bra bakifrån också.
Letade länge efter Rocky Tilly och hittade honom till SIST- i SISTA avdelningen SISTA hästen. Han blir nog S::ST
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 18:06   #69
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nejnej prepare jobbar de inte med i det stallet, det är rakryggade och korrekta tyskar vi pratar om. Men någon maxning på något sätt blir det inte tal om och då går det inte att rå på Nurmos VÄRLDSSTJÄRNA (nu saknar jag olle trodde aldrig jag skulle skriva det)!
10-årige nyblivne valacken Sir Ratzeputz har aldrig varit - är inte - och blir inte någon VÄRLDSSTJÄRNA. Han har tjänat över 3 miljoner och visade senast bra form mot vinterhästarna efter i princip två års bortvaro. Däremot kan 7-årige Gareth Boko bli en stjärna, som redan tjänat över 4 miljoner.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 18:12   #70
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-4 Kallblod

Den stora nöten att knäcka i kväll är kallblodsloppet. Jag streckar båda 20-m gynnade stona 1 och 2. Därtill blir det 6,9 och 13. Tacksam för era intelligenta synpunkter.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 18:18   #71
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 854
Sharp$: 13267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-4 Kallblod

Den stora nöten att knäcka i kväll är kallblodsloppet. Jag streckar båda 20-m gynnade stona 1 och 2. Därtill blir det 6,9 och 13. Tacksam för era intelligenta synpunkter.
Ja Nordisar är som vanligt svårbedömt i min värld oxå. Det finns ju ofta flera blåvinnare om dom går felfritt ! Jag spikar nog Princessan. 50% felfri avgång är ganska bra vinnarodds.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-03-06 klockan 18:45.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 18:34   #72
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 854
Sharp$: 13267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
10-årige nyblivne valacken Sir Ratzeputz har aldrig varit - är inte - och blir inte någon VÄRLDSSTJÄRNA. Han har tjänat över 3 miljoner och visade senast bra form mot vinterhästarna efter i princip två års bortvaro. Däremot kan 7-årige Gareth Boko bli en stjärna, som redan tjänat över 4 miljoner.
Ja kulplundring på gamla dar är unikt inom travsporten. Men f-n vet om inte gamlingen har tänt till på denna åtgärd och är ju abspolut ingen världsstjärna men det finns väl inte så många med dagsaktuellt världsstjärne status i sitt CV i detta loppet ?

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-03-06 klockan 18:38.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 18:43   #73
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 446
Sharp$: 1267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Letade länge efter Rocky Tilly och hittade honom till SIST- i SISTA avdelningen SISTA hästen. Han blir nog S::ST
Nu när du säger det, så borde jag tänkt på det före jag lasta in för alla tecken fanns ju där

Borde studerat bibeln och andra konspirationsteorier i min ungdom istället för att studera index, substansvärde, p/e-tal och annat skräp.

För att missa ett sådant klart tecken är katastrof, och det värsta är jag har inget att skylla på
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 18:45   #74
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Stekel, inse att du har fel...och så gör du en pudel...
Pudlar är för politiker och andra svagsinta! Blir svettigt nu vid 15-tiden imorrn

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
10-årige nyblivne valacken Sir Ratzeputz har aldrig varit - är inte - och blir inte någon VÄRLDSSTJÄRNA. Han har tjänat över 3 miljoner och visade senast bra form mot vinterhästarna efter i princip två års bortvaro. Däremot kan 7-årige Gareth Boko bli en stjärna, som redan tjänat över 4 miljoner.
Jag raljerar lite

Men inget skämt utan lite allvar, det finns en del kunnande i hästen. Sprang 10 blankt för några år sedan med tredjespår och dödens första 500. Om han nu snäppt upp sig lite nu som valack och presterar ordentligt så skulle jag inte bli jätteförvånad om den här äldre snöpte herren är uppe bakom bilen i Elitloppets final sista söndagen i maj och kniper en plats bland de tre! Både startsnabbhet, speed och långspeed har han i arsenalen och det kan räcka långt även i de värsta omgivningar. Nurmos har många fina pållar i stallet, men det är ju egentligen bara den här och Une Etoile Gar som han skulle kunna ställa iordning mot en sån uppgift. Och det är lite "now or never" med den här som uppnått en mogen ålder. OBS! Jag har inte läst att Nurmos umgåtts med såna tankar. Men om han vill det så gäller det ju att han gör en fin uppvisning i det här loppet. Och sen spränger ljudvallen i ett kortlopp nästa gång. Då kommer ju Malmrot springande med biljetten i högsta hugg.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 18:50   #75
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Pudlar är för politiker och andra svagsinta! Blir svettigt nu vid 15-tiden imorrn



Jag raljerar lite

Men inget skämt utan lite allvar, det finns en del kunnande i hästen. Sprang 10 blankt för några år sedan med tredjespår och dödens första 500. Om han nu snäppt upp sig lite nu som valack och presterar ordentligt så skulle jag inte bli jätteförvånad om den här äldre snöpte herren är uppe bakom bilen i Elitloppets final sista söndagen i maj och kniper en plats bland de tre! Både startsnabbhet, speed och långspeed har han i arsenalen och det kan räcka långt även i de värsta omgivningar. Nurmos har många fina pållar i stallet, men det är ju egentligen bara den här och Une Etoile Gar som han skulle kunna ställa iordning mot en sån uppgift. Och det är lite "now or never" med den här som uppnått en mogen ålder. OBS! Jag har inte läst att Nurmos umgåtts med såna tankar. Men om han vill det så gäller det ju att han gör en fin uppvisning i det här loppet. Och sen spränger ljudvallen i ett kortlopp nästa gång. Då kommer ju Malmrot springande med biljetten i högsta hugg.
Hehe, du har påsättovis rätt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td