Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-14, 16:09   #136
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

40 ggr i elitloppet och 9ggr på plats på unibet, är ett kanonlir oavsett på Disco...kan ju bli ett rumphugget elitlopp där han t.o.m kan bli favorit...vem vet?

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-14 klockan 16:10.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 16:10   #137
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
40 ggr i elitloppet och 9ggr på plats på unibet, är ett kanonlir oavsett på Disco...
Har enormt svårt att tro att den räcker mot alla de bästa ändå. Men spetsen är ju enormt mycket värd den där dagen så oddset är nog i underkant det har du nog rätt i!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 16:11   #138
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Kan inte säga annat än att jag är glad att Discon vinner (två i rad nu) men skulle vunnit åt mig för tre V75-starter sedan - sedan blev det tydligen justering på framskorna och nu sopar den banan med de andra. Hade satt en 7:a värd upp mot en halv miljon då...men det har jag tjatat färdigt om nu. Med idag i alla fall på två system. Dock måste det skrälla nu, annars inget roligt...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 16:13   #139
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 854
Sharp$: 13267
Standard

Ingen skugga över 3 överlägsna vinnare men tråkiga det tråkiga jackpottspöket börjar flaxa.
Hm fina prestationer men urtråkigt spelmässigt.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 16:13   #140
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Stort beröm till Disco Volante, men trist att se hur dålig Giveitgasandgo var. Men vi kan väl lugna oss lite gällande Elitloppet. Hästen går en 10-tid och Eskil säger att han gör det hur enkelt som helst över upploppet. Nja, han schabblade med travet på slutet och var ordentligt trött, med all rätt förvisso. Men vinner han Elitloppet gör jag som Stekel brukar säga, äter upp kalsongerna.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 16:15   #141
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Stort beröm till Disco Volante, men trist att se hur dålig Giveitgasandgo var. Men vi kan väl lugna oss lite gällande Elitloppet. Hästen går en 10-tid och Eskil säger att han gör det hur enkelt som helst över upploppet. Nja, han schabblade med travet på slutet och var ordentligt trött, med all rätt förvisso. Men vinner han Elitloppet gör jag som Stekel brukar säga, äter upp kalsongerna.
Då är den nästan klar för pallplats, det går troll i det där med kalsong-käkandet. Hubba har redan fått sätta i sig ett par och det har varit max en längd ifrån de få gånger jag stuckit ut hakan
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 16:16   #142
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Har enormt svårt att tro att den räcker mot alla de bästa ändå. Men spetsen är ju enormt mycket värd den där dagen så oddset är nog i underkant det har du nog rätt i!
Platsoddset är ju riktigt bra, oavsett...vinnaroddset kan diskuteras, men blir det rejält rumphugget så kan den ju faktiskt bli favorit...sen finns ett antal andra scenarier och det mesta är nog avhängigt Corona...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 16:17   #143
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Barista Oak kommer visa sig ganska överlägsen i detta gäng, bara gustav kommer till! Form finns och kapacitet i överflöd...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 16:17   #144
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Raketer:

Image Rapida underskattad,
Niky Flax släpps loss på upploppet?
Ingo underskattad. form!
Alla komber inkl. trippel vinnare. De sistnämnda spelas som DD. Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 16:18   #145
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Då är den nästan klar för pallplats, det går troll i det där med kalsong-käkandet. Hubba har redan fått sätta i sig ett par och det har varit max en längd ifrån de få gånger jag stuckit ut hakan
Ja, jag kommer ihåg att Polz Crazy Diamond var rätt nära att göra det jobbigt för dig för ett tag sedan. Men Disco vinner inte Elitloppet, bättre han går ut i Sweden Cup.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 16:19   #146
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Stort beröm till Disco Volante, men trist att se hur dålig Giveitgasandgo var. Men vi kan väl lugna oss lite gällande Elitloppet. Hästen går en 10-tid och Eskil säger att han gör det hur enkelt som helst över upploppet. Nja, han schabblade med travet på slutet och var ordentligt trött, med all rätt förvisso. Men vinner han Elitloppet gör jag som Stekel brukar säga, äter upp kalsongerna.
Akta dig Piraten, tidigare kalsong-ätar-utlovningar har slutat med en kalsongätning och en som klarade sig med en hårsmån...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 16:20   #147
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Ja, jag kommer ihåg att Polz Crazy Diamond var rätt nära att göra det jobbigt för dig för ett tag sedan. Men Disco vinner inte Elitloppet, bättre han går ut i Sweden Cup.
Klart de ska satsa! Sweden Cup är för uppkomlingar i silver-klass och andra som hellre vill ha enkla pengar än ära och berömmelse.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 16:24   #148
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Klart de ska satsa! Sweden Cup är för uppkomlingar i silver-klass och andra som hellre vill ha enkla pengar än ära och berömmelse.
Tror inte Disco kom högre än 1,99...så för en gångs skull så hade jag inte för lite "is i magen"...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 16:26   #149
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 122
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Tror inte Disco kom högre än 1,99...så för en gångs skull så hade jag inte för lite "is i magen"...
4ggr på Betsafe, Betsson och Nordicbet
Dock en hunka i maxinsats
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 16:27   #150
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Vad kan Zlatan Knick? Inte startat på länge. Spik på ena systemet.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td