Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-12, 07:50   #31
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6135
Standard

Noterade samma sak. Möter ju några tuffa men klart streckvärd.

Klurig omgång detta, svårt hitta spikar tycker jag spontant. Men Disco känns som det bästa förslaget i nuläget. Några tankar:
1: Wild Love är ju bäst men Sunday Sonata bfro känns svår att plocka bort
2: Obsegrad häst från bakspår talar för gardering.
3: Disco känns som en sund spik.
4: Toppspåren och 12,14 borde räcka långt. Här hade det varit gott att hitta en spik.
5: Favoriten är bra och har bra spår. Men Stefan P?
6: Fint lopp där det borde räcka långt med 1,2,3. Grainfield mest oberoende av vilket lopp den får.
7: Jättesvårt. Men troligt högt tempo borde gynna 9 och möjligen även 11 om kusken skulle få till det.

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
7 Cobbys Nana gjorde ju inget blufflopp. Vilken insats från dödens i två varv över 3140m. 2% ???
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-12, 09:05   #32
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

När första coronafallet bland travfolk uppdagas, vad händer då?...gissningsvis inställda tävlingar i minst två veckor....såg precis att det fanns en påbörjad tråd om det...

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-12 klockan 09:10.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-12, 16:42   #33
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Hittade 22ggr på Macro Star, det är finodds det! Blir en femhundring på den utan större betänketid innan oddset rasar ner till hälften. Lite känslig häst som helst ska fritt där framme och utan tempoväxlingar. Bara han kommer iväg ok så blir det nog framåt marsch och känns som han kan gå i hyggligt tempo i många varv så distansen är ett plus. Sprutat och klart!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-12, 17:25   #34
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

7ggr på Carlos Ken första barfota är inte dumt heller. Känns som ett urstarkt lås ihop med fine Four Guys Dream på kupongen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-12, 17:26   #35
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 760
Sharp$: 13111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hittade 22ggr på Macro Star, det är finodds det! Blir en femhundring på den utan större betänketid innan oddset rasar ner till hälften. Lite känslig häst som helst ska fritt där framme och utan tempoväxlingar. Bara han kommer iväg ok så blir det nog framåt marsch och känns som han kan gå i hyggligt tempo i många varv så distansen är ett plus. Sprutat och klart!
Jadu Stekel. Klarar verkligen den här stora klumpiga och galoppbenägna autohästen spår 5 i volt ? Knappast, 70-80% galopprisk i min värld. Står dessutom stenhårt inne (ok danskepengar) 30-40 ggr pengarna är nog rätt odds.
Förlåt om jag är kritisk till ditt spel självklart ska du gå på dina egna visioner.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-12, 17:43   #36
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Jadu Stekel. Klarar verkligen den här stora klumpiga och galoppbenägna autohästen spår 5 i volt ? Knappast, 70-80% galopprisk i min värld. Står dessutom stenhårt inne (ok danskepengar) 30-40 ggr pengarna är nog rätt odds.
Förlåt om jag är kritisk till ditt spel självklart ska du gå på dina egna visioner.
Helt klart finns det flera minus. Både galloprisk i start och under vägen och motståndet som är vasst i sig. Men hästen är bra och Bosse Sprut har nog preppat den lite extra. Som hans hästar gått på slutet alltså! Det brukar ju inte vara så hetsigt med voltstart över 3km heller.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-12, 18:09   #37
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 760
Sharp$: 13111
Standard

Ja Marco verkar ju stark och rejäl när han travar och favoriten är ju ganska osäker.
Vill dock varna för dessa.
Springbank är väl oxå galoppbenägen och lurigt spår men stark som en Björn. Rutinerad för klassen.
S.G. Sherman. Walman åker ner med en häst som är bra iordning och har en härlig Maharajah lunk.
Bottnas Fantom. Hoppade senast men gjorde grymma prestationer förra året. Lillgoopen upp.
Jag gaddar som vanligt klass 2 som är extra lurigt på lördag.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-12, 20:14   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

La maxinsatsen till 1,99 på Disco Volante på svs...1,95 nu, men det är väl också, "hur bra som helst"..sjukdom emot, knappast troligt, men den möjligheten finns alltid...

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-12 klockan 20:22.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-12, 20:30   #39
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
La maxinsatsen till 1,99 på Disco Volante på svs...1,95 nu, men det är väl också, "hur bra som helst"..sjukdom emot, knappast troligt, men den möjligheten finns alltid...
Dåligt med is i dig den här gången, det där är jag ganska säker kommer öka en del.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-12, 21:04   #40
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
La maxinsatsen till 1,99 på Disco Volante på svs...1,95 nu, men det är väl också, "hur bra som helst"..sjukdom emot, knappast troligt, men den möjligheten finns alltid...
Corona?

Hur blir det med Elitloppet, tror ni? Det är väl kört, för inte lär de köra på inför tomma läktare, eller?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-12, 21:22   #41
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Corona?

Hur blir det med Elitloppet, tror ni? Det är väl kört, för inte lär de köra på inför tomma läktare, eller?
Nej det lär de inte göra. Vanliga tävlingar går ju bra, där är det ju ingen publik ändå. Men Elitloppet funkar ju inte ekonomiskt utan folk. Det är dock ett tag kvar till slutet av maj, mycket kan hända under den tiden.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-12, 23:09   #42
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3056
Standard

Pastor Power tänker jag inte åka på iaf. Ser ut som många startsnabba med i loppet som förhoppningsvis sänder framåt för att skaffa position, och den kan bli lite utdragen innan alla är klara. Antagligen fortsätter väl Grainfields segerstreak men någon gång måste den väl se sig besegrad? Barfota på Pastorn och hemma i Halmstad, blir min DD-spik denna vecka och första vinsten i silver kommer sitta som en smäck
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pojmonen (+5)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-13, 08:03   #43
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 130
Sharp$: 3165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
La maxinsatsen till 1,99 på Disco Volante på svs...1,95 nu, men det är väl också, "hur bra som helst"..sjukdom emot, knappast troligt, men den möjligheten finns alltid...
Maxinsatsen? 17kr?
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-13, 08:10   #44
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Dåligt med is i dig den här gången, det där är jag ganska säker kommer öka en del.
Två stallkamrater emot som bägge är sämre och inte kommer att bråka, samt en felanmäld från sjunde som inte lär brännas av under dessa förutsättningar, det är motbuden...som sagt, sjukdom emot Disco och oddset lär nog hamna neråt 1,50 och det är väl inget fel i det oddset heller, vinner ju minst 3 av 4 sådana här lopp. - Det blev lite fel vid anmälan och han råkade komma med i guld istället för silver. Vi har ju planerat att eventuellt vara med i Sweden Cup med honom i år och ska han kunna vara med där så borde han klara att gå i det här sällskapet också. Hästen är i bra författning och håller fin form för dagen, och vi kör med samma balans och utrustning som på sistone. Spåret är dock på minussidan, säger Conrad Lugauer.
- Jag har haft honom och tränat i runt sju-åtta månder nu och jag är nöjd med hur hästen känns för dagen. Han var jättefin i kvalet och jag har efter det varit inne på Jägersro och kört ett 1.14-jobb, och även då var jag nöjd. Det är så klart en fin häst och jag tror på en bra insats direkt, men några av konkurrenterna här har ju sprungit 1.10-tider på sistone och är ju så klart bättre igång för dagen. Det blir skor runt om, vanlig vagn och öppet huvudlag, säger Thomas Uhrberg.
Den sistnämnda Giveitgasandgo skulle ju också kunna varit ett motbud, men näppeligen i denna start...

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-13 klockan 08:20.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-13, 08:11   #45
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Maxinsatsen? 17kr?
Maxinsatsen är 5k på svs.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td