Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-09, 14:15   #16
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Tror bara det blir denna raka dubbel idag för lite speldeg till i morgon. 14 ggr degen.

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-04-09, 15:03
Gävle
Torsdag 2020-04-09
Start: 21:23
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 14 Unique Juni
2: 5 Michelangelo Ås

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: GSH LHS GCX
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 14:36   #17
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

V75-tankar:

1) Det brukar vara svårt att ta 20 m på kort distans, men jag kör bara med tilläggshästar här då det ändå bara är sex startande på första fållan. Så de bör vara ikapp tidigt.
Toutre står jag över då det är fel distans och Matter of Fact är ett fyraårigt sto som står rätt hårt inne, så den går bort.
2) Här blir det också ett gäng från dubbla tillägg. Visst kan Jori Boko hålla länge i ledningen, men nog borde någon av de tuffare hästarna ta ner den. Står över Pirate Broline och Lukas Bris.
3) Stonecapes Superb, barfota och jänkarvagn igen. Bra chans till S&S - spik!
4) Nöjer mig nog med två från varje fålla: 1,3,8 och 13.
5) Royal T.N. har toppchans - spik!
6) Klar första häst är Unique Juni, men jag vill ha med I Love Paris (trots skor på) och Adi Gallia (Trots första starten efter vila). Catwalk Ima och Feerie de Fael borde ge sig när det tunga gardet kommer på dem.
7) Michelangelo Ås S&S. Bara andrahandsfavorit så här långt. Spik!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1), SO (+3)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 14:37   #18
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Hierro Boko i inledningen är spelad i minsta laget på 7%... Trots tillägg över 1640m.

Vid gardering i avd 5 måste väl 1 Chocoboy var given till så låg procent trots långt uppehåll, dock vill stallet ha ett lugnt lopp men rygg ledaren och lucka....Kanske kan gå.

Cupido Sisu hade åtminstone jag som nästagångare inför senast men då körde Tomi Haaipo som det inte fanns en morgondag nu är det istället Uffe Ohlsson som kör...Det är väl inte tuffare emot denna gången så med lite snällare lopp och om krafter finns kvar så blir han nog farlig...

Det var mina små "stänkare", blir bara lite V/P spel på dessa. Det blev 50 kr vinnare på vardera, 11,50 på Hierro. 12.50 på ChocoBoy och 30,00 gånger på Cupido. Plus ett platsspel med all tre till 48 gånger.

Lycka till ni som ska lira!

Senast redigerad av viking90 den 2020-04-09 klockan 14:41.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 14:39   #19
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Indy D kan inte vara med i någon spetsstrid, den är riktigt usel från början och heller ingen häst det går att ladda med. Indy är dock bra och intressant om barfota, men den var anmäld barfota även senast. Jag hade hade under 10 sista 600 när den gick barfota förra året, och det var på en lite smetig bana över 2640 med tredjespår, utan att Örjan körde en meter.

Chocoboy håller upp ledningen men gör årsdebut och släpper kanske till favoriten när det handlar om årsdebut? Den är dock bra och när det gäller Koskela så förvånar det inte om han svarar heller.
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 14:54   #20
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Intressant


Jörgen Westholms Miss Silver körs av Magnus A. Djuse ikväll. Jörgen själv är i farten också men just här överlåter han till Magnus A. Intressant. De får nog springa fort från bakre fållan om de ska hinna ikapp. Lång vila och Jörgen verkar inte planera att köra preparé... Bra skräll av bra häst kan man säga!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 14:56   #21
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Helt j-la fel. Jörgen kör ju Unique Juni i samma lopp. Dumstruten på (men den kan vinna ändå...)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 14:59   #22
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Jörgen Westholms Miss Silver körs av Magnus A. Djuse ikväll. Jörgen själv är i farten också men just här överlåter han till Magnus A. Intressant. De får nog springa fort från bakre fållan om de ska hinna ikapp. Lång vila och Jörgen verkar inte planera att köra preparé... Bra skräll av bra häst kan man säga!
Du menar att det här loppet INTE är tänkt som preparé för Miss Silver?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 15:04   #23
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Möjligt att han är nöjd med en matlapp men jag streckar i alla fall. Har goda erfarenheter av den här hästen. Jörgen siktar i alla fall på spets säger han. Vi får se. Fortfarande intressant. Och han kan vinna med Wind Knight ikväll! Fast där kör Mats Gunnarsson som trivs ihop med hästen (den lär vara till salu har jag läst någonstans).
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 15:36   #24
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Jörgen Westholms Miss Silver körs av Magnus A. Djuse ikväll. Jörgen själv är i farten också men just här överlåter han till Magnus A. Intressant. De får nog springa fort från bakre fållan om de ska hinna ikapp. Lång vila och Jörgen verkar inte planera att köra preparé... Bra skräll av bra häst kan man säga!
Jag överväger att spika Miss Silver
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 15:40   #25
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Cupido Sisu över kort distans, hur bra var han första 1600 senast? Synd att inte Haapio kör igen.
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 15:51   #26
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 683
Sharp$: 12834
Standard

En liten Gävle fundering.

V75 1) 13 Malkin. Prickar Anders starten kan han sitta bra till direkt och hästen brukar trivas på kort distans. Barfota ryck bör underlätta. Men ingen Dunderspik.

V75 2) 12 Selma Töll har jag lobbat för tidigare. Surrats om barfota men jag är inte säker.

V75 3) 5 Stonecaps rekordsänkte senast och är befogad favorit.
MEN 4 S.G. Sherman får en stänkarvarning. Fel distans senast men inget fel på formen. Barfota f.f.g. och Örjan upp igen smack.

V75 4) 3 Bokli Rapp. Nordisar är Nordisar och jag har noll koll men inte fasen missar Örjan och Bokli denna fina chans till 100 lax på kontot.

V75 5) 6 Imagine Boko. Robban brukar inte fuska med träningen och hästen är ju ganska meriterad och står bra inne pengamässigt. Lite vingelläge men Lennartsson brukar ha en Örjan pollet till slut.

V75 6) Tvåhästarslopp? 13 I Love Paris vann senast i meriterat gäng men fick väl loppet kört i halsen. Och visst kan det bli en repris med loppet i kroppen och behagligt motstånd bortsett från 14 Unique Juni som är en stentuff distansgynnad märr och kan ta revansch idag. Taktik lopp mellan Björn och Jörgen ligger i luften. Övriga njaa.

V75 7) 2 Minnestads El Paso distansgynnad racer med perfekt läge. En förväntad låg 10 tid gör det svårt för övriga. I.o.f sig bäst med ryggresa men på kort borde de duga med spets och slut oxå. Anders E. brukar inte tokladda men är väl värst emot.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-04-09 klockan 16:11.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 15:53   #27
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag överväger att spika Miss Silver
Inte alls tokig när hon mötte Miss Sober över 2640m ifjol.

40 meters tillägg är 40 meter....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 15:59   #28
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

vad tror ni om Lukas Bris i avd2 idag?

annat drag som är kul är S.G sheerman med första barfota och bike

Låset i kallis loppet 1-3-13 räcker långt.

Annat drag emot stor favoriten i avd5 Sugarcraft som tar dem till slut!

Alexis C kanske håller ut dem med hjälp av solfjäder effekten? El Paso sitter i ett andra spår. Micheal angelo hamnar? Mellby D är lite på G.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 16:00   #29
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Möjligt att han är nöjd med en matlapp men jag streckar i alla fall. Har goda erfarenheter av den här hästen. Jörgen siktar i alla fall på spets säger han. Vi får se. Fortfarande intressant. Och han kan vinna med Wind Knight ikväll! Fast där kör Mats Gunnarsson som trivs ihop med hästen (den lär vara till salu har jag läst någonstans).
Jörgen siktar på spets? Det är alltså körorder eftersom han inte för Miss Silver själv?
Skriv gärna tydligare.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 16:41   #30
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Alsén om M.T Insider

Jag kommer att trycka iväg min från start. Jag vill till tät, men vet ju att Michelangelo Ås är snabb och har ett bättre läge. Kanske blir det så att jag får trycka till och vara nöjd att få rygg på den. Det är viktigt att vi hittar ner någonstans för jag vill absolut inte hamna utvändigt.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td