Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-06, 12:06   #1
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 387
Sharp$: 736
Standard

Tidiga tankar inför V64 Östersund


En spelvänlig och trevlig omgång väntar oss på Östersund ikväll. Omgången är kryddad med en jackpot på 2 miljoner vilket gör saker och ting ännu mer intressant. Nedan följer mina tidiga tankar kring omgången.

Tänkbara Spikar:

Nr 3 A Nice Gift S.H (V64-1)
Återkommer efter vila och formen är därmed svårbedömd. Är snabb ut och får Mats E Djuse i sulkyn vilket är ett klart plus. Är min spetsfavorit i loppet och därifrån blir det hästen att slå. Möjligt singelstreck för den med lite is i magen.

Nr 3 Slotts Rigel (V64-3)
Slog sig med galopp i starten senast men ställde sig efter 50 meter och var med som jumbo in i första sväng. Levererade en slutrökare som hette duga och hästen belönades med en andra plats. Hade inte Eld Tekno varit med i det loppet hade det blivit seger. Idag är ingen Eld Tekno med och då kan det vara dags för seger. Totalt bortglömd av spelarna till 6% i skrivande stund. Rolig spik med bra mycket högre segerchans än så.

Nr 5 Ohio U.B (V64-5)
Kommer från seger senast från bricka 5 över 2160 meter auto. Formen är god och skoglund upp igen. Han tar troligtvis ledningen tidigt och därifrån blir han otroligt svårslagen. Bra chans även från andra positioner. Spikar så länge strecken ligger under 60%.

Skrällar:

V64-4 är en öppen historia och det känns som att hästarna på start är något underskattade. Jag kommer att måla på i detta loppet och blir inte förvånad om det blir en ordentlig rökare här. Min första häst är Nr 7 Showtimejackflower med Ulf Ohlsosn i vagnen som eventuellt kan hamna bra på det i tidigt skede. Travar hästen bör ekipaget ha en god seger chans. Bakom denna är det vidöppet och jag plockar med alla.

Pass upp för Nr 8 Höstbo Elis i V64 avslutningen som kan mycket i ljusa stunder. Med klaff kan skoglund rodda hem en seger. 4% i skrivande stund.

Hur ser ni på omgången? Lycka till ni som spelar.

//T
TobiasNilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-06, 17:34   #2
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Slotts Rigel
Tog sig med galopp i starten senast men ställde sig efter 50 meter och var med som jumbo in i första sväng. Levererade en slutrökare som hette duga och hästen belönades med en andra plats. Hade inte Eld Tekno varit med i det loppet hade det blivit seger. Idag är ingen Eld Tekno med och då kan det vara dags för seger. Totalt bortglömd av spelarna till 6% i skrivande stund. Rolig spik med bra mycket högre segerchans än så.

Jag garanterar att BW Kungen är 40 meter bättre häst och som RNS säger Hästen kan under 30 på distanen (felfri alltså). Jag är mycket tveksam om Slotts Rigel kan bättre än 32 och det skulle betyda ca 50 meter efter i mål.

Den galopp som du pratade om kan möjligen ha varit 2o meter om ens det.
Du skriver "Levererade en slutrökare som hette duga" Tyckte att han segade sig förbi och det var nästan målfoto om 2-3 platsen. Många hästar försvann underloppet efter galopper.

Måste gå till en optiker om det är en #30-häst# som en del skriver. Jag har sett alla hästens starter i lopparkivet och BW Kungen är av helt annan klass. Tycker jag.

Men det är kul att vi har helt olika åsikter eller hur

/SO
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-06, 19:35   #3
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Slotts Rigel
Tog sig med galopp i starten senast men ställde sig efter 50 meter och var med som jumbo in i första sväng. Levererade en slutrökare som hette duga och hästen belönades med en andra plats. Hade inte Eld Tekno varit med i det loppet hade det blivit seger. Idag är ingen Eld Tekno med och då kan det vara dags för seger. Totalt bortglömd av spelarna till 6% i skrivande stund. Rolig spik med bra mycket högre segerchans än så.

Jag garanterar att BW Kungen är 40 meter bättre häst och som RNS säger Hästen kan under 30 på distanen (felfri alltså). Jag är mycket tveksam om Slotts Rigel kan bättre än 32 och det skulle betyda ca 50 meter efter i mål.

Den galopp som du pratade om kan möjligen ha varit 2o meter om ens det.
Du skriver "Levererade en slutrökare som hette duga" Tyckte att han segade sig förbi och det var nästan målfoto om 2-3 platsen. Många hästar försvann underloppet efter galopper.

Måste gå till en optiker om det är en #30-häst# som en del skriver. Jag har sett alla hästens starter i lopparkivet och BW Kungen är av helt annan klass. Tycker jag.

Men det är kul att vi har helt olika åsikter eller hur

/SO
Jag glömde bort att Mats E stod 20 meter före. Hur som helst så var BW Kungen totalt okörd utan RNS satt bara och finåkte loppet igenom
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td