Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-07, 09:59   #1
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

V86 – Åby/Solvalla (onsdag 8/4, 20.30)


Dags för veckans omgång av V86 på Åby/Solvalla. Denna vecka med 19 miljoner i jackpot – vilket i sig lär dra upp omsättningen ganska rejält i dessa coronatider. Har ni hittat något intressant spelvärde hittills? Jag återkommer med en kortare avdelningsanalys senare under kvällen.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-07, 11:59   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

I Keep Tabs är en av det ryska mångmiljard-oljeföretaget Tafnefts travhästar. Den tar väl ner det här gänget trots 12:e över 1640 auto. De lär ju inte köpa något skit.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-07, 12:19   #3
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Åbydragen

Pantani. Luring trots läget.

Solid Wise As. Står sig bra i stoloppen.

Cash Bore. Inte helt stabil men har mycket spring i benen.

Panamera. Måste ha bra chans i detta halvljumma gäng. Härdad i betydligt hårdare motstånd.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-07, 13:02   #4
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Åbydragen

Pantani. Luring trots läget.

Solid Wise As. Står sig bra i stoloppen.

Cash Bore. Inte helt stabil men har mycket spring i benen.

Panamera. Måste ha bra chans i detta halvljumma gäng. Härdad i betydligt hårdare motstånd.
Tror också mycket på Panamera, men släpper inte Je t’Aime Explosive! Låser nog på 9 och 10
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-07, 20:21   #5
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7876
Standard

Hade velat haft hjälp med spikar. 3 st. Gärna några roliga fast med fin chans.
Hittar själv Restless Heart i tredje.

I Keep Tabs i femte.
Perfekt Spirituell i sjätte.
Inte helt nöjd med dessa.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 08:05   #6
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Take it or leave it!


Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Hade velat haft hjälp med spikar. 3 st. Gärna några roliga fast med fin chans.
Hittar själv Restless Heart i tredje.

I Keep Tabs i femte.
Perfekt Spirituell i sjätte.
Inte helt nöjd med dessa.
Opalis i sista.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 09:43   #7
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Det är en jävla omgång det här. Blir svårt att sätta 8:an.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 09:56   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Jag tycker att det är en jäkla kul omgång på förhand. Man kanske inte ska spika ryssen från 12:e ändå.

https://spel.travronden.se/nyheter/v...en-gick-ur-oss
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1), asgaya3141 (+2)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 11:13   #9
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 16
Sharp$: 466
Standard

Spårar perfect spirit runt om?
HenrikTsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 11:23   #10
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Blir en tidig kupong i dag vilket förstås är mindre bra, men detta är ett måste då jag är upptagen resten av kvällen. Blir totalt tre spikar. Två chansspikar i form av 4 Valiant Dream i avdelning 2, samt 3 Ilenna Bonanza i avdelning 8. Därtill spik på favoriten 1 Perfect Spirit i avdelning 6.

Värsta motbuden är 6 Maximus MM som kan fälla min spik i avdelning 2, samt storfavoriten 6 Digital Track i sista avdelningen. Farligt, men man måste våga för att vinna.

Såhär lyder min kupong:

AVD 1: A: 1, B: 2, 7, C: 3, 4, 6, 11
AVD 2: D: 4 Valiant Dream
AVD 3: A: 6, B: 5, 10, C: 3, 14
AVD 4: A: 4, B: 3, 9, C: 1, 12
AVD 5: A: 6, B: 5, 10, C: 4, 12
AVD 6: D: 6 Perfect Spirit
AVD 7: A: 7, B: 1, 9, C: 2, 10
AVD 8: D: 3 Ilenna Bonanza

Reducering:
2 A-hästar måste vinna.
0-2 C-hästar.
3 spikar.

Kostnad: 229 kronor

Edit: Insåg precis att jag hade kunnat ta bort reduceringskravet på alla C-hästar och därmed landat på ett totalt pris på omkring 265 kronor. Nu blir det nästan onödigt spännande ifall fler än 2 C-hästar skulle vinna detta. Trist att man inte kan makulera sin kupong.

Senast redigerad av fweewea den 2020-04-08 klockan 11:57.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 11:49   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HenrikTsson Visa inlägg
Spårar perfect spirit runt om?
Det vete sjutton, men det är bara åtta hästar till start inklusive Örjans pålle, så han borde kunna ta sig ut. Då är frågan om han slår dessa utvändigt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 13:34   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det vete sjutton, men det är bara åtta hästar till start inklusive Örjans pålle, så han borde kunna ta sig ut. Då är frågan om han slår dessa utvändigt.
Dom enda uppgifter PS klarat av de senaste åren, är när han haft skräddarsydda och stått i under 1,50...tycker inte att detta är en sån...tar sig någon förbi, så är nog Sir R först framme och då får PS det riktigt jobbigt, kan bli nog så besvärligt att ha den utvändigt oavsett, så Sir R är min första häst...men jag har haft fel förr...

Senast redigerad av mikaels den 2020-04-08 klockan 13:46.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 13:52   #13
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Tricky Treat får bli mitt bidrag till i kväll till 1% vilket känns som kanske dagens bästa värde!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 13:57   #14
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Perfect var väl som bäst 2018 med flera storloppssegrar och Hambletonian i ryggen. 2019 var väl sådär. Spännande att se om Rede’n har fått hästen i gammalt gott slag. Togs försiktigt i årsdebuten.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 14:03   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

- Han har kommit tillbaka efter skada och kvaltiden är det snabbaste han gått inför det här loppet. Allt verkar väl efter kvalet. 3000 meter klarar han bra då han är stark och rejäl. Det är en jättefin häst med kapacitet för sin klass. Håller han ledningen så tror jag han kommer räcka en bra bit, sedan får vi se hur långt det räcker då han möter ett par fina hästar. Han är väl en av flera som kan vinna, säger Anton Sverre hos Björn Goop....med den här kommentaren från oftast ganska försiktiga Goop-stallet, så ska väl inte kusen stå i 7ggr på bet365(Unibet 6,75), bara för att den är lite överstreckad?!?

Senast redigerad av mikaels den 2020-04-08 klockan 14:07.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 14:13   #16
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
- Han har kommit tillbaka efter skada och kvaltiden är det snabbaste han gått inför det här loppet. Allt verkar väl efter kvalet. 3000 meter klarar han bra då han är stark och rejäl. Det är en jättefin häst med kapacitet för sin klass. Håller han ledningen så tror jag han kommer räcka en bra bit, sedan får vi se hur långt det räcker då han möter ett par fina hästar. Han är väl en av flera som kan vinna, säger Anton Sverre hos Björn Goop....med den här kommentaren från oftast ganska försiktiga Goop-stallet, så ska väl inte kusen stå i 7ggr på bet365(Unibet 6,75), bara för att den är lite överstreckad?!?
Gazza B.R?

Sjukt ändå hur många procent den är uppe trots lååånga frånvaron.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 14:14   #17
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Tricky Treat får bli mitt bidrag till i kväll till 1% vilket känns som kanske dagens bästa värde!
Tja går du på stamtavlan ? Hm behöver nog loppet men Googoo Gaagaa är ju i ropet.
Jag tror Euklid A.T. har ett minst lika bra spelvärde till sina 1% !! Midtfjeld vässar med Barfota och jänkarvagn. Men jag spikar nog Maximus ! He,he.
God tur med 1% aren.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 14:23   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Digital Track är överstreckad på sina 45% nu, ja...men ska den verkligen stå i 5,25 på Unibet(5,00 bet365)?...norskan ska väl nu haussas till den milda grad, så att dom blir jämnstreckade vid nedsläpp...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 14:43   #19
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja går du på stamtavlan ? Hm behöver nog loppet men Googoo Gaagaa är ju i ropet.
Jag tror Euklid A.T. har ett minst lika bra spelvärde till sina 1% !! Midtfjeld vässar med Barfota och jänkarvagn. Men jag spikar nog Maximus ! He,he.
God tur med 1% aren.
Dels har den varit ute i högre prissummor och den har galopperat en del. Folk blir väl avskräckta pga tiderna den gjort men det borde finnas en del i den där hästen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 14:45   #20
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Här kommer åtminstone mina 80 kronor till i kväll. Lämnar in tidigt som omväxling. Spelar dock nästan inget numera men får börja plocka upp det lite löst igen. Har inte läst en enda kommentar utan enbart gått på egna tankar och idéer.

Sen får jag se om jag håller mig vaken till loppen. Lyckades med konststycket att gå upp 02 i natt så!

V86
Inlämnat: 2020-04-08, 15:41
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:30
Kostnad: 80,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 8, 9 (2, 7)
2: 4, 10 (2, 1)
3: 10 Zolid Wise As (8, 6)
4: 1, 3, 6, 7, 10 (9, 4)
5: 12 I Keep Tabs (5, 1)
6: 1, 4 (3, 8)
7: 7, 9 (10, 1)
8: 5, 7 (6, 3)

4x2x1x5x1x2x2x2 = 320 rader.
320 x 1 x 0,25 kr = 80,00 kr.
Totalt: 80,00 kr.
Rättningskod: HTJ GHN KMB
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 14:56   #21
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Jens Sjödén V86 Åby/Solvalla på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 15:02   #22
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Konstigt! Det gick bra med Sjödén men inte med Berglund.
Moderatorn! Dags för flytt igen!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 15:06   #23
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Gazza B.R?

Sjukt ändå hur många procent den är uppe trots lååånga frånvaron.
Jag skulle nästan vända på det där lite. Om han haft ett fint segerlopp innanför västen skulle han stå i 60% nu. Ligger istället sjunkande på 25% (29% imorse) och jag ser att båda krönikörerna på ronden dissar den.

Goop är allergiska mot att starta hästarna när de inte har chans, och om de skulle "starta igång" den borde de ju skickat den till ett halvbilligt lunchlopp på Färjestad istället för den här uppgiften. Staro Mojito vann ett lopp som såg väldigt likt ut för två veckor sedan. Gazza är väl bättre än den (förutsatt att han är ordentligt förberedd vilken den verkar vara)? Osäkerhetsfaktorn är ganska stor, ingen tvekan om det. Men till 25% är det väl uppvägt tänker jag. Sett till propp och kapacitet kan han inte stå bättre till än vad han gör.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1), mikaels (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 15:27   #24
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Konstigt! Det gick bra med Sjödén men inte med Berglund.
Moderatorn! Dags för flytt igen!
Fixat!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 15:36   #25
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Fixat!
Tackar!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 15:43   #26
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag skulle nästan vända på det där lite. Om han haft ett fint segerlopp innanför västen skulle han stå i 60% nu. Ligger istället sjunkande på 25% (29% imorse) och jag ser att båda krönikörerna på ronden dissar den.

Goop är allergiska mot att starta hästarna när de inte har chans, och om de skulle "starta igång" den borde de ju skickat den till ett halvbilligt lunchlopp på Färjestad istället för den här uppgiften. Staro Mojito vann ett lopp som såg väldigt likt ut för två veckor sedan. Gazza är väl bättre än den (förutsatt att han är ordentligt förberedd vilken den verkar vara)? Osäkerhetsfaktorn är ganska stor, ingen tvekan om det. Men till 25% är det väl uppvägt tänker jag. Sett till propp och kapacitet kan han inte stå bättre till än vad han gör.
Instämmer! Gazza är en bra häst som har besegrat kapabla hästar vid segrarna. Bland motståndet har V75-meriterade Indy D. återfunnits vid några tillfällen, för att nämna någon. Hästen står perfekt inne och jag tror precis som du att Goop är med för att tävla. Med det sagt är han inte stenklar, men han är värd sina procent.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 16:26   #27
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Instämmer! Gazza är en bra häst som har besegrat kapabla hästar vid segrarna. Bland motståndet har V75-meriterade Indy D. återfunnits vid några tillfällen, för att nämna någon. Hästen står perfekt inne och jag tror precis som du att Goop är med för att tävla. Med det sagt är han inte stenklar, men han är värd sina procent.
Ja visst har hästen fina meriter från 2018 men debut på stayerdistans efter 1,5 års paus och nästan favorit är väl lite onormalt. Visst är det Goop effekten som spökar och med viss rätt. Men Robban/Dwight och Adrian ställer nog frågan förr eller senare ( hoppas jag). Men risken finns att Mäster Björn får bestämma och då kan det räcka långt. En kusk med annat CV hade nog blivit mosad direkt med en debuthäst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 16:44   #28
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Erik Berglöf skrällde med Test Drive på V64 i går. I kväll kan han skrälla på V86.
- 4 Lemon Brodde (V86-1) är en väldigt bra häst och det är framför allt ett väldigt jämnt lopp, så han är en av dem som kan vara långt fram tror jag, säger den glade värmlänningen när vi ringer.
I dag ska hans fyraåring tävla utan skor på bakhovarna för andra gången i karriären. Förra gången blev det seger.
- Han var fruktansvärt bra i loppet han gjorde som treåring utan skor och nu är det dags att prova utan skor igen. Tyvärr är han lite bättre i voltstart än med auto men det bästa vore definitiv att komma till ledningen så jag försöker öppna så fort det går och ser om det går att komma dit, för han har haft spets två gånger och då har han varit fantastisk bra båda gångerna. Han har liksom sprungit och bromsat lite bakom hästar men han har blivit bättre på det också. Vi har övat hela vintern.
- Han har känts jättefin i träningen. Jag körde fort för ett par dagar sedan och han var väldigt alert och pigg, så jag är helt nöjd med honom. Det är den som får bästa loppet som vinner det här.
- Han har gjort två starter efter vila och blir stadigt bättre för varje lopp. Senast blev allt fel med både tredje- och fjärdespår under slutrundan och jag var mycket nöjd med hans insats trots att det bara blev sexa. Hade jag bara vetat att han skulle kunna ta ledningen så har jag trott på toppchans, men då han inte är någon blixt så är det säkert konkurrenter runt om som är snabbare. han har lärt sig att gå bakifrån så jag förväntar mig ändå en bra insats. han känns fin i jobben och jag är nöjd med hur han känns för dagen. Nu blir det barfota bak och så har han gått en gång tidigare och då vann han överlägset. Det finns en hel del kvar i utveckling på honom och hoppas jag har en häst för lite större uppgifter framöver. I övrigt blir det svensk jänkarvagn och helstängt huvudlag med hål, säger Erik Berglöf.
...visst brukar "den glade värmlänningen" ibland kunna vara uppåt, men det här är ju en 2%-are som han vurmar för och har man råd så...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 16:49   #29
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ja visst har hästen fina meriter från 2018 men debut på stayerdistans efter 1,5 års paus och nästan favorit är väl lite onormalt. Visst är det Goop effekten som spökar och med viss rätt. Men Robban/Dwight och Adrian ställer nog frågan förr eller senare ( hoppas jag). Men risken finns att Mäster Björn får bestämma och då kan det räcka långt. En kusk med annat CV hade nog blivit mosad direkt med en debuthäst.
Beror på hur han kör, om de inte ger sig iväg tidigt och/eller att han kör för långsamt så går det ju inte. Vi har ju sett två spetsvinnare på två veckor på V86 i precis såna här lopp. Sen måste ju hästen hålla hem också såklart. Det är ju där den största osäkerheten ligger.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 16:57   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Beror på hur han kör, om de inte ger sig iväg tidigt och/eller att han kör för långsamt så går det ju inte. Vi har ju sett två spetsvinnare på två veckor på V86 i precis såna här lopp. Sen måste ju hästen hålla hem också såklart. Det är ju där den största osäkerheten ligger.
Finns ju ett scenario till också och det är ju att Bergh kommer gasande direkt, släpp och OS bakom denne, behöver heller inte vara fel...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 16:59   #31
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Springbank
Står ju perfekt inne, distansgynnad till 1000 och endast 3% !! MEN det är ju spår 2 i volt som spökar !!
Ready Casharen är 6 år men har inte växt ur den medfödda galoppkostymen. Felar nog men går han felfritt är det ju ett spikförslag. Hm får titta i spåkulan. (Igen)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 17:02   #32
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Beror på hur han kör, om de inte ger sig iväg tidigt och/eller att han kör för långsamt så går det ju inte. Vi har ju sett två spetsvinnare på två veckor på V86 i precis såna här lopp. Sen måste ju hästen hålla hem också såklart. Det är ju där den största osäkerheten ligger.
Ja det är mycket som spelar in när man kör höhiss
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 17:03   #33
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Springbank
Står ju perfekt inne, distansgynnad till 1000 och endast 3% !! MEN det är ju spår 2 i volt som spökar !!
Ready Casharen är 6 år men har inte växt ur den medfödda galoppkostymen. Felar nog men går han felfritt är det ju ett spikförslag. Hm får titta i spåkulan. (Igen)
Spår två är nog det bästa spår du kan ha i en ringvolt(3 eller färre på förstavolten)...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 17:06   #34
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Spår två är nog det bästa spår du kan ha i en ringvolt(3 eller färre på förstavolten)...
Hm beror nog på vilka kompisar du har på volten och voltstart är voltstart oavsett spår för en utpräglad galoppbenägen autohäst. .

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-04-08 klockan 17:25.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 17:25   #35
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Springbank
Står ju perfekt inne, distansgynnad till 1000 och endast 3% !! MEN det är ju spår 2 i volt som spökar !!
Ready Casharen är 6 år men har inte växt ur den medfödda galoppkostymen. Felar nog men går han felfritt är det ju ett spikförslag. Hm får titta i spåkulan. (Igen)
Spåret spökar ju som du säger, men kanske inte lika mycket som kusken.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 17:40   #36
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Är det bara jag eller finns här någon annan som inte kan tänka på annat än Rataxes i Babar när jag ser en intervju med H-O Sundberg?

Edit: Fel av mig, det är nog Rataxes rådgivare Basil jag tänker på egentligen. Den lite snällare.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2020-04-08 klockan 17:42.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 17:43   #37
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V86
Inlämnat: 2020-04-08, 18:42
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:30
Kostnad: 135,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Frodo S. (1, 11)
2: 1, 2, 4, 6, 10 (9, 5)
3: 3, 6, 10 (5, 11)
4: 1, 7, 9 (4, 3)
5: 1, 6, 12 (5, 10)
6: 1 Perfect Spirit (3, 4)
7: 1, 7, 9, 10 (6, 11)
8: 6 Digital Track (3, 5)

1x5x3x3x3x1x4x1 = 540 rader.
540 x 1 x 0,25 kr = 135,00 kr.
Totalt: 135,00 kr.
Rättningskod: KNK GHX CJB
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 17:43   #38
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V86
Inlämnat: 2020-04-08, 18:43
Västertorps Spel & Tobak, Hubbas Bubblors andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:30
Kostnad: 2 289,60 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 11, 13 (9, 12)
2: 1, 2, 4, 6, 10 (9, 5)
3: 5, 6 (10, 3)
4: 1, 3, 4, 7 (9, 12)
5: 6 Un Mec d'Or (10, 12)
6: 1 Perfect Spirit (8, 3)
7: 2, 6, 7, 8, 9, 10 (1, 11)
8: 4, 5, 6, 10 (3, 7)

9x5x2x4x1x1x6x4 = 8640 rader.
8640 x 1 x 0,25 kr = 2 160,00 kr. Avgift 129,60 kr.
Totalt: 2 289,60 kr.
Min kostnad: 2 289,60 kr x 1/50 = 45,79 kr
Rättningskod: KNB DHX GJC
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 17:51   #39
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Verkar som dom tänkt bjuda oss på ett trevligt vinnarodds på Frodo S...vi får si...vill dock poängtera att jag också tycker att han är överstreckad, men för den skull ska han ju inte åka upp över 3ggr...

Senast redigerad av mikaels den 2020-04-08 klockan 17:58.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:02   #40
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Varför står Celsius Evo i 9%?? Kusken har passerat 60 och kört 4 lopp på 9 månader, rostigare driver får man väl leta efter. Och hästen står på mest missgynnade volten.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:07   #41
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Spåret spökar ju som du säger, men kanske inte lika mycket som kusken.
Nja Belgaren är en ganska rutinerad kusk men lite okänd här i Svedala.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:09   #42
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Nja Belgaren är en ganska rutinerad kusk men lite okänd här i Svedala.
Ja han är inte dålig, men det är ju ingen toppkusk. Och voltat har han ju inte gjort jättemånga gånger.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:13   #43
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Varför står Celsius Evo i 9%?? Kusken har passerat 60 och kört 4 lopp på 9 månader, rostigare driver får man väl leta efter. Och hästen står på mest missgynnade volten.
Varför fick inte den typ 35 år yngre flickvännen chansen?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:17   #44
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Varför fick inte den typ 35 år yngre flickvännen chansen?
Han kanske har bytt upp sig. En strikt 25-årsgräns
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:18   #45
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Varför fick inte den typ 35 år yngre flickvännen chansen?
Avstängd.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5), Staketkusken (+1)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:21   #46
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Varför står Celsius Evo i 9%?? Kusken har passerat 60 och kört 4 lopp på 9 månader, rostigare driver får man väl leta efter. Och hästen står på mest missgynnade volten.
Tja visst är Veijo 60år och av olika anledningar minskat ner på kuskandet. Men en av Sveriges mest erfarna kuskar genom tiderna fixar nog detta. Veijo körde storloppet på Vincennes i januari som 19 åring. Men visst inte lika vass som förr och hästen står tufft inne.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:32   #47
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Han kanske har bytt upp sig. En strikt 25-årsgräns
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:40   #48
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hehe, Frodo S är en stökig häst...3 vinster och en knapp dödenstorsk på 14,3 är facit här...mmm...jobba på i studion, så får vi kanske över tre...tror dessutom att Ecce släpper då han sagt att han vet att det finns OS...nåväl...här blir det"is i magen"...

Senast redigerad av mikaels den 2020-04-08 klockan 18:43.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:45   #49
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Troliga spiken: Ivory di Quatro
Roliga spiken: Vavin Love

Prisvärda drag.
Young King 4 proc - Fina ryggar och kan vara lite på G.
Sephora 10 proc - Närmar sig första årssegern.
Cash Bore - Fin styrka och fart för att vinna 8 proc
Lovley Secret 8 proc - Hannu uppåt kan blåsa ner allt med lite klaff.

Bedövarna:
Fantastica 0,3 proc - startsnabb och får fin resa?
Ferrari Br 2 proc - har man nu hittat de fel som stört honom hela fjolåret, ser spänstig ut och med klaff kan Torbjörn kanske visa upp hästens kunnande? (snabbast i världen över 2140 meter?)

DD1. 7
DD2. 3
X 400

DD1. 7
DD2. 10
X 200

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:46   #50
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
V86
Inlämnat: 2020-04-08, 18:43
Västertorps Spel & Tobak, Hubbas Bubblors andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:30
Kostnad: 2 289,60 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 11, 13 (9, 12)
2: 1, 2, 4, 6, 10 (9, 5)
3: 5, 6 (10, 3)
4: 1, 3, 4, 7 (9, 12)
5: 6 Un Mec d'Or (10, 12)
6: 1 Perfect Spirit (8, 3)
7: 2, 6, 7, 8, 9, 10 (1, 11)
8: 4, 5, 6, 10 (3, 7)

9x5x2x4x1x1x6x4 = 8640 rader.
8640 x 1 x 0,25 kr = 2 160,00 kr. Avgift 129,60 kr.
Totalt: 2 289,60 kr.
Min kostnad: 2 289,60 kr x 1/50 = 45,79 kr
Rättningskod: KNB DHX GJC
Spelvärde spikar ISA i fjärde, och Ilenna Bonanza i sista. Den har du inte med bland 4 hästar. Hur resonera du?
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:49   #51
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Kör en Spik-Harry

V86
Inlämnat: 2020-04-08, 16:24
Harry Boy
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:30
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 12 (1, 11)
2: 9 Young King (2, 4)
3: 3, 13 (6, 10)
4: 1, 6, 9, 10 (7, 4)
5: 6, 12 (1, 5)
6: 1, 7, 8 (3, 4)
7: 1, 10 (7, 9)
8: 7 Opalis (6, 3)

2x1x2x4x2x3x2x1 = 192 rader.
192 x 1 x 0,25 kr = 48,00 kr. Avgift 2,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: GXK LHW JMG
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:55   #52
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Troliga spiken: Ivory di Quatro
Roliga spiken: Vavin Love

Prisvärda drag.
Young King 4 proc - Fina ryggar och kan vara lite på G.
Sephora 10 proc - Närmar sig första årssegern.
Cash Bore - Fin styrka och fart för att vinna 8 proc
Lovley Secret 8 proc - Hannu uppåt kan blåsa ner allt med lite klaff.

Bedövarna:
Fantastica 0,3 proc - startsnabb och får fin resa?
Ferrari Br 2 proc - har man nu hittat de fel som stört honom hela fjolåret, ser spänstig ut och med klaff kan Torbjörn kanske visa upp hästens kunnande? (snabbast i världen över 2140 meter?)

DD1. 7
DD2. 3
X 400

DD1. 7
DD2. 10
X 200

God tur!
Fantastica mycket fin i värmningen, men Simberg en kusk som varken kan eller får vinna på V86/V75.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:56   #53
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

V86
Inlämnat: 2020-04-08, 19:55
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:30
Kostnad: 225,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 6, 7, 8 (13, 11)
2: 6 Maximus M.M. (2, 4)
3: 6 Restless Heart (10, 8)
4: 1, 3, 4, 7, 9 (6, 10)
5: 1, 5, 6, 10, 12 (4, 9)
6: 1 Perfect Spirit (3, 4)
7: 1, 2, 7, 9, 10, 11 (6, 12)
8: 3 Ilenna Bonanza (6, 5)

6x1x1x5x5x1x6x1 = 900 rader.
900 x 1 x 0,25 kr = 225,00 kr.
Totalt: 225,00 kr.
Rättningskod: KRL MHW CLG
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 18:59   #54
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2633
Standard

V86
Inlämnat: 2020-04-08, 18:58
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:30
Kostnad: 306,25 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 7, 8 (1, 11)
2: 9 Young King (2, 4)
3: 6, 8, 10, 11, 12, 14, 15 (5, 3)
4: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 10 (3, 12)
5: 12 I Keep Tabs (1, 6)
6: 3 Sir Ratzeputz (1, 4)
7: 1, 6, 7, 9, 10 (11, 2)
8: 2 Easy Creation (6, 3)

5x1x7x7x1x1x5x1 = 1225 rader.
1225 x 1 x 0,25 kr = 306,25 kr.
Totalt: 306,25 kr.
Rättningskod: ENSAM VINNARE???
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:02   #55
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Raggamuffin, en av mina favoriter bland hästnamn!

Bugsy ser för övrigt ut som en ganska spelvärd spik att inleda med idag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:02   #56
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Dagens stänkare:

V86:1 - 3 Global Annuity
V86:8 - 2 Easy Creation

Dagens spikar:

V86:5 - 6 Un Mec D’or
V86:6 - 3 Sir Ratzeputz

Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:06   #57
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Bergh är verkligen motsatsen till Örjan. Jagar ordentligt i god tid i ledning med favoriten. Örjan skulle petat på den lite grann sista 50. Kanske alltså, bara om han behövde för att hålla huvud och hals före.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:07   #58
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Förstår ni att jag njuter nu, dom bygger bara på det negativa, fast det egentligen inte finns något sådant...kan bli 3,25..."is i magen"...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:09   #59
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

11 Pantani i V86-1 till 16.00 är kvällens inledande spel här i soffan. Snygg i värmningen, i form och kuskplus.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:10   #60
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Dagens stänkare:

V86:1 - 3 Global Annuity
V86:8 - 2 Easy Creation

Dagens spikar:

V86:5 - 6 Un Mec D’or
V86:6 - 3 Sir Ratzeputz

Lycka till!
Tänkte att un mec skulle var spik men det var när det var Barfota Ro FG o Bike men nu bara skor o hybrid som sist så då blev det gardering. Hoppas du får rätt
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:14   #61
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Raggamuffin, en av mina favoriter bland hästnamn!

Bugsy ser för övrigt ut som en ganska spelvärd spik att inleda med idag.
Ingen andel idag? Det är ju jackpott.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:15   #62
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14789
Standard

V86
Inlämnat: 2020-04-08, 20:10
Axevalla Travbana, Jimmy Rekat o Klarts andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:30
Kostnad: 1 155,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 7, 11, 13 (6, 9)
2: 2 Jaguar Hill (4, 6)
3: 3, 6, 10 (5, 11)
4: 3, 7, 9, 10 (1, 4)
5: 6, 12 (1, 5)
6: 1 Perfect Spirit (3, 4)
7: 1, 6, 7, 9, 10 (2, 11)
8: 3, 4, 6, 10, 11 (5, 2)

7x1x3x4x2x1x5x5 = 4200 rader.
4200 x 1 x 0,25 kr = 1 050,00 kr. Avgift 105,00 kr.
Totalt: 1 155,00 kr.
Min kostnad: 1 155,00 kr x 1/10 = 115,50 kr
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:16   #63
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av heddari Visa inlägg
V86
Inlämnat: 2020-04-08, 18:58
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:30
Kostnad: 306,25 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 7, 8 (1, 11)
2: 9 Young King (2, 4)
3: 6, 8, 10, 11, 12, 14, 15 (5, 3)
4: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 10 (3, 12)
5: 12 I Keep Tabs (1, 6)
6: 3 Sir Ratzeputz (1, 4)
7: 1, 6, 7, 9, 10 (11, 2)
8: 2 Easy Creation (6, 3)

5x1x7x7x1x1x5x1 = 1225 rader.
1225 x 1 x 0,25 kr = 306,25 kr.
Totalt: 306,25 kr.
Rättningskod: ENSAM VINNARE???
Travögat spikar nr 12 I Keep Tabs och Perfect Spirit. Du har en av dem.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:18   #64
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

En av 2


V86
Inlämnat: 2020-04-08, 19:40
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:30
Kostnad: 1 181,25 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 11, 13 (6, 12)
2: 2, 4, 6 (1, 10)
3: 6 Restless Heart (15, 10)
4: 1, 3, 4, 7, 9 (12, 10)
5: 1, 4, 6, 10, 12 (5, 7)
6: 1 Perfect Spirit (3, 4)
7: 1, 2, 6, 7, 9, 10, 11 (8, 4)
8: 3 Ilenna Bonanza (5, 6)

9x3x1x5x5x1x7x1 = 4725 rader.
4725 x 1 x 0,25 kr = 1 181,25 kr.
Totalt: 1 181,25 kr.
Rättningskod: HXK KHW HLM
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:18   #65
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Skönt för Per Lennartsson att få en knuff i ryggen ibland.

Nån som kan få honom att glömma duschdraperiet i ganska precis 2 minuter.

Bra jobbat, Robban!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:19   #66
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Värmningsintryck +++ mycket bra. ++ bra. + godkänd .
Bugsy +++
Dali Pagadi ++
Frodo S. +
S.G. Carpentier ++
Jaguar Hill +
Restless Heart +++
Mellby Hurricane ++
Dencos Benito ++

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-04-08 klockan 19:26.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:19   #67
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Del 2


V86
Inlämnat: 2020-04-08, 19:47
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:30
Kostnad: 787,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Bugsy (4, 2)
2: 2, 4, 6 (1, 10)
3: 6 Restless Heart (15, 10)
4: 1, 3, 4, 7, 9 (12, 10)
5: 1, 4, 6, 10, 12 (5, 7)
6: 1 Perfect Spirit (3, 4)
7: 1, 2, 6, 7, 9, 10, 11 (8, 4)
8: 3, 4, 5, 6, 7, 10 (9, 2)

1x3x1x5x5x1x7x6 = 3150 rader.
3150 x 1 x 0,25 kr = 787,50 kr.
Totalt: 787,50 kr.
Rättningskod: FNG MHV HLJ
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:20   #68
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2065
Standard

Varvar favoriterna med några kameler. Pass upp för 11 Vera Spiro i sista

Avd
1: 1, 2, 7, 8, 9, 11, 13 (4, 6)
2: 1 S.G.Charpentier (6, 2)
3: 5, 6, 10, 11, 12 (8, 9)
4: 4, 6, 7 (9, 3)
5: 12 I Keep Tabs (6, 1)
6: 1 Perfect Spirit (3, 4)
7: 7 Ivory di Quattro (10, 2)
8: 3, 4, 10, 11 (6, 7)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:21   #69
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Tog maxinsatsen till 3,05 på Frodo...i grevens tid...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:25   #70
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4912
Standard

V86
Inlämnat: 2020-04-08
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:30
Kostnad: 1 800,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Frodo S. (1, 7)
2: 1, 2 (4, 6)
3: 3, 5, 6, 8, 10, 11 (9, 13)
4: 1, 3, 4, 7, 9 (12, 10)
5: 1, 6 (12, 5)
6: 1, 3, 8 (4, 7)
7: 1, 2, 6, 7, 9 (10, 11)
8: 3, 5, 6, 10 (4, 2)

1x2x6x5x2x3x5x4 = 7200 rader.
7200 x 1 x 0,25 kr = 1 800,00 kr.
Totalt: 1 800,00 kr.
Rättningskod:
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:28   #71
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

V86
Inlämnat: 2020-04-08, 20:20
V8 - endast utdelning på 8 rätt
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:30
Kostnad: 1 375,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 13 (12, 10)
2: 1, 2, 4, 6 (10, 9)
3: 6 Restless Heart (10, 5)
4: 1, 3, 4, 7, 9 (12, 10)
5: 1, 4, 5, 6, 12 (10, 9)
6: 1 Perfect Spirit (3, 4)
7: 1, 2, 6, 7, 9 (10, 11)
8: 3 Ilenna Bonanza (6, 5)

11x4x1x5x5x1x5x1 = 5500 rader.
5500 x 1 x 0,25 kr = 1 375,00 kr.
Totalt: 1 375,00 kr.
Rättningskod: GPG JHQ DBG
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:29   #72
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Dagens Jackpot-rad från Skägget:

V86
Inlämnat: 2020-04-08, 20:13
Västertorps Spel & Tobak, Skäggets V86s andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:30
Kostnad: 1 001,70 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 11, 12, 13 (3, 5)
2: 6 Maximus M.M. (4, 2)
3: 6 Restless Heart (3, 10)
4: 4, 7, 9 (1, 3)
5: 1, 4, 5, 6, 12 (10, 7)
6: 1 Perfect Spirit (7, 3)
7: 1, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (3, 5)
8: 2, 3, 5, 6 (1, 10)

9x1x1x3x5x1x7x4 = 3780 rader.
3780 x 1 x 0,25 kr = 945,00 kr. Avgift 56,70 kr.
Totalt: 1 001,70 kr.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:32   #73
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Ingen andel idag? Det är ju jackpott.
Nej jag valde att bara fokusera på det större reducerade idag. Tyckte det såg för svårt ut för ett medelstort system.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Santorini (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:33   #74
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Jag tänker inte skriva några invektiv - det räcker med Erik Berglöf.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:35   #75
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
11 Pantani i V86-1 till 16.00 är kvällens inledande spel här i soffan. Snygg i värmningen, i form och kuskplus.
Snyggt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:35   #76
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Det blev ju skit det där. Hade bakspåren hela tiden, men tog bort dem trots att det var spårtrappa då jag bantade ner systemet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:35   #77
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Goop överskattade Ecces...snyggt att du har den med Hubba!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:39   #78
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

Grym omsättning, nu ska skatteåtebäringen fördelas.
43 341 976 kr
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:41   #79
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Snyggt!
Tackar
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:43   #80
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

Puuuuu
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:45   #81
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hehe, Örre tar tillbaka hela "maxtorsken"...ibland gillar man honom...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:45   #82
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Bara att applådera.

Hur han får fart på den där kamelen - sista 60 metrarna?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:46   #83
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Challenge lever i alla fall.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:46   #84
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Surt att inte Young King fick vinna, det hade rensat fint. Men Örjan är alltid obehaglig över Solvallas upplopp...
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:48   #85
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

inget bett i jaguaren nja ej som förr --- Ridå God Natt
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:50   #86
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

...mmm...ser att du inte hade med YK på fem, Hubba...så extra skönt att den hann förbi...(men hur i h-e lämnar man den på 5)...skojade bara, så är det ibland...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:51   #87
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Lite sen på det.

Men sitter spikarna så kanske man kan få tillbaka ett par hundra:

Avd
1: 3 Global Annuity (2, 1)
2: 1 S.G.Charpentier (2, 4)
3: 3, 5, 6, 8, 10, 11, 13 (9, 12)
4: 1, 3, 4, 6, 7, 9, 12 (10, 5)
5: 6 Un Mec d'Or (12, 1)
6: 3 Sir Ratzeputz (1, 4)
7: 1, 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (4, 3)
8: 3, 5, 6 (10, 4)

Tyvärr var ju Ingves totalt under isen i första.

Men, tvillingen satt!

Solvalla Lopp 7
Onsdag 2020-04-08
Start: 20:41
Kostnad: 90,00 kr
HÄSTAR
5910
UTGÅNGSHÄSTAR
1S.G.CHARPENTIER
VINSTBERÄKNING
Rätt kombination Odds
1/9 37,42
Utbetalt: 1 122,00 kr
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:55   #88
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Vad gjorde studion!!?? La ut ett V5-resultat i bild på upploppet!!??
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
V75fahlle (+1)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:56   #89
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Hip Hurray Boko! Nu är det inte många kvar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:57   #90
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Snygg skräll , Hubba...ska man spricka så ska man spricka på en sån...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:57   #91
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Inte helt oförväntat att Hip Hurray Boko vann, hon är ju rikast i fältet och har mer hårdhet än många andra. Sedan gick det ju ganska fort också och det blev lite stumma ben på upploppet. Själv spikade ju Restless Heart och det var ju vinna eller försvinna.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:58   #92
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nej jag valde att bara fokusera på det större reducerade idag. Tyckte det såg för svårt ut för ett medelstort system.
Redan nu efter tre körda har jag nästan facit i hand att det var rätt beslut. Hade som max haft 1 rätt oavsett hur jag garderat. Örjans styrning tyckte jag var överstreckad så den hade jag nog hoppat. Första vinnaren hade jag nog fixat men inte mer.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:58   #93
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Ah, Trav är fan inte lätt alltså. Speciellt inte V86
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 19:58   #94
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Vilka löss.. Typiskt 1a reserven vinner,,, Ha Ha Nya tag det är inte lätt men V86 men om du träffar rätt typ en gång / 2 år så är du safe
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:00   #95
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Inte helt oförväntat att Hip Hurray Boko vann, hon är ju rikast i fältet och har mer hårdhet än många andra. Sedan gick det ju ganska fort också och det blev lite stumma ben på upploppet. Själv spikade ju Restless Heart och det var ju vinna eller försvinna.
Förstår dina påpekande men ändå hästen har inte vunnit på 18 starter, 1½ år och ska sen runda alla från bricka 15...Den är oväntat iaf för mig. Jag minns att jag streckade den en del för ett år sen när de rykte skorna i Mars där utan att få betalt nu var inte inte ens med i tankarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:02   #96
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Historien går igen:

https://www.aftonbladet.se/sportblad...och-appladerar
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:04   #97
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Förstår dina påpekande men ändå hästen har inte vunnit på 18 starter, 1½ år och ska sen runda alla från bricka 15...Den är oväntat iaf för mig. Jag minns att jag streckade den en del för ett år sen när de rykte skorna i Mars där utan att få betalt nu var inte inte ens med i tankarna.
Den enda som varit ute i 2 st 100000 lopp senaste 5 men det blev bara 1a reserv efter spiken ,, inte min dag
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:08   #98
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Inte helt oförväntat att Hip Hurray Boko vann, hon är ju rikast i fältet och har mer hårdhet än många andra. Sedan gick det ju ganska fort också och det blev lite stumma ben på upploppet. Själv spikade ju Restless Heart och det var ju vinna eller försvinna.
Synd att ditt inlägg inte kom vid lunch idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:09   #99
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

...synd du missar den Hubba, men ingen kritik...gör så att du använder din egen logik hädanefter...svårt som fanken, en man behöver nog bli 60+, för att kunna ställa sig lite utanför...du förstår nog vad jag menar...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:12   #100
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

Blir nog grym omsättning på V 4 också
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:12   #101
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Synd att ditt inlägg inte kom vid lunch idag.
Det var inte menat som någon efterhandare på det viset. Jag var inte nära att ha med den då jag chansade på att Restless skulle gå felfritt. Men de står helt chockade i studion och det var inte jag, vilket jag ville påpeka. Det var ju ett öppet lopp bakom favoriten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:13   #102
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hade jag haft samma visdom som jag har nu idag, så skulle jag varit mång-miljonär...men det är jag ju i inte...så det enda jag kan göra, är att försöka hjälpa er andra....
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:14   #103
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Varför kör dom som dårar ? Kör allt i halsen på bakspåren
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:16   #104
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Vad är det för experter dom har ATG ,, Går o hämtar vatten när starten går ... JÖSSES
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:17   #105
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

12 ser ut som en dressyrhäst
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:22   #106
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Ryssen la det den hade i starten, sen var det soppatorsk.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:23   #107
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Kör en liten raket:

RAKET
Inlämnat: 2020-04-08, 20:49
Solvalla
Onsdag 2020-04-08
Start: 21:25
Kostnad: 15,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
9: Vinnare 7 Generaal Bianco
10: Vinnare 7 Opalis

1 x 15,00 kr = 15,00 kr.
Totalt: 15,00 kr.
Rättningskod: JXL BHS MBG
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:24   #108
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Man borde kunna spela på hur många gånger Kolgjinis hästar galopperar eller diskas. Skulle vara hämtgurka varje omgång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+2)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:26   #109
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Man borde kunna spela på hur många gånger Kolgjinis hästar galopperar eller diskas. Skulle vara hämtgurka varje omgång.
Inga höga odds du skulle få där
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:26   #110
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Kan inte låta bli ett vinnarspel på SR:

3 Sir Ratzeputz

1 x 500,00 kr = 500,00 kr.
Totalt: 500,00 kr.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:27   #111
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Kör en liten raket:

RAKET
Inlämnat: 2020-04-08, 20:49
Solvalla
Onsdag 2020-04-08
Start: 21:25
Kostnad: 15,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
9: Vinnare 7 Generaal Bianco
10: Vinnare 7 Opalis

1 x 15,00 kr = 15,00 kr.
Totalt: 15,00 kr.
Rättningskod: JXL BHS MBG

Jag är fegare och testar Platsraket

RAKET
Inlämnat: 2020-04-08, 21:26
Solvalla
Onsdag 2020-04-08
Start: 21:25
Kostnad: 58,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
9: Plats 7 Generaal Bianco
10: Plats 4 Ava

1 x 58,00 kr = 58,00 kr.
Totalt: 58,00 kr.
Rättningskod: JWL JHP FFB

lycka till
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:28   #112
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hoppas det blir ett tråk lopp, Örre spetsar o SR upp utvändigt...vi får si......
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:31   #113
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

Ferrari nästa gång
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:34   #114
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

DD: 1-1,2,3,5 med vikt på Easy C och Bonanza!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:35   #115
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2065
Standard

DD1 - 2,7 Bergh x2
DD2 - 11 Ohlsson
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Greven-plast (+5)
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:35   #116
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

blev skit för mig, andra gången på raken...men, nöjd över spelet och det är det som är viktgast...fattar ni?...man behöver inte sätta spel hela tiden, det räcker att dom har positiva väntevärden, så löser det sig på sikt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:36   #117
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Gör en rak DD 9-6 till 16 gånger.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:36   #118
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

DD: 10-3!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:37   #119
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 168
Sharp$: 9336
Standard

DD 9,10 mot 4,6 á 25kr
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:39   #120
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Tänk om ni kunde förstå, vad det kostat att bli klok...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:40   #121
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Tänk om ni kunde förstå, vad det kostat att bli klok...
Undrar hur mycket du måste dricksa för att bli ödmjuk också
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:41   #122
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Hoppas det blir ett tråk lopp, Örre spetsar o SR upp utvändigt...vi får si......
Det man kan kolla på är att ÖK går ut halvspår direkt efter start ( samma som BG gör från inner spår för att hålla led--- ok enl reglementet ?????) som gör att det lättare att hålla Led. Fusk eller inte ??? Är man bra kusk så får man göra lite som man vill. Inga domare vill stöta sig med kuskar ... LEX ÅKE S ( som lessnade o drog till USA) för att ha sa sanningen
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:42   #123
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

DD

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-04-08, 16:24
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-04-08
Start: 21:40
Kostnad: 64,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
2: 7 Opalis

12 x 5,00 kr = 60,00 kr. Avgift 4,00 kr.
Totalt: 64,00 kr.
Rättningskod: CXK JHW JMK

Lite extra mot 1, 10 och 12 i första.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:48   #124
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3334
Standard

Värden i teorin.

1 _ 4995719-- 6015-- 219
2 _ 2723624-- 3559-- 167
3 _ 473804-- 676-- 48
4 _ 2009606-- 2698-- 141
5 _ 946525-- 1325-- 85
6 _ 398429-- 570-- 41
7 _ 4577904-- 5592-- 212
8 _ 3.167929E+07-- 19832-- 319
9 _ 4299762-- 5304-- 207
10 _ 1044296-- 1456-- 91
11 _ 1.003358E+07-- 10287-- 269
12 _ 4.299762E+07-- 22364-- 326

Senast redigerad av GGS den 2020-04-09 klockan 15:34.
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:48   #125
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Robert Bergh har blivit Sveriges Bazire, hans stall är överlägset sett till bredden. Detta i kombination med att alla kuskar har en enorm respekt för honom gör hans hästar än mer svårslagna.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:49   #126
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Undrar hur mycket du måste dricksa för att bli ödmjuk också
Du fattar det här, eller hur Stekel?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:51   #127
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Tänk om ni kunde förstå, vad det kostat att bli klok...
Klok på trav blir man aldrig men om man har tur typ några gånger per år så är det ok
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:54   #128
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Klok på trav blir man aldrig men om man har tur typ några gånger per år så är det ok
Trav är inte tur...så är det och kommer nog alltid att vara..
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:55   #129
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Vann haren?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:55   #130
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NAFETS Visa inlägg
Varvar favoriterna med några kameler. Pass upp för 11 Vera Spiro i sista

Avd
1: 1, 2, 7, 8, 9, 11, 13 (4, 6)
2: 1 S.G.Charpentier (6, 2)
3: 5, 6, 10, 11, 12 (8, 9)
4: 4, 6, 7 (9, 3)
5: 12 I Keep Tabs (6, 1)
6: 1 Perfect Spirit (3, 4)
7: 7 Ivory di Quattro (10, 2)
8: 3, 4, 10, 11 (6, 7)
Bra varning!
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:55   #131
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

Orkar bara Jansson röra på sig 3 ggr och höja på armen 2 ggr sen kommer mjölksyran
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
elwiz (+45)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:55   #132
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Japp Jackpott igen ...
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:57   #133
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Vann haren?
Haren var grym! Hade vunnit med tio meter om den inte stannat rakt av

Men 11 Vero Spiro, den varnade Jens S för indirekt. Han skrev något om att många i loppet ville ha spets och då gynnade tempot bricka 10 och 11.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:57   #134
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Opalis har jag följt. Tyckte det var dags men det sket sig och DD:n försvann... Nu blir den en nästgångare och ointressant.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 20:59   #135
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Du fattar det här, eller hur Stekel?
Jag fattar, det gör vi nog alla här för det har nog kostat för de flesta

Surt på haren där, hade utgång på den på tvilling. Men tyvärr bara ihop med ledaren och inte vinnaren
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bluesmith66 (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 21:00   #136
 
Greven-plasts avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 99
Sharp$: 1139
Standard

Snyggt!!

Senast redigerad av Greven-plast den 2020-04-08 klockan 21:03.
Greven-plast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 21:01   #137
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Trav är inte tur...så är det och kommer nog alltid att vara..
Inte tur... Men för att få bra utdelning så måste man ha tur det går inte att köra typ 8 lopp i badkaret o veta hur alla lopp går. Nu blev det ju inte jackpott så grattis till den som satte den
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 21:02   #138
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Gäller att vara smartare än andra...oavsett om det är pöbeln eller experterna man slåss mot...hittar du mellanläget så kan du bli lyckligt lottad...men att spela som pöbeln eller "experterna", så är det värdelöst...så enkelt är det, men samtidigt så svårt, speciellt om man anser sig vara expert...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 21:02   #139
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Japp Jackpott igen ...
Grattis till den som satte den
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 21:07   #140
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Alla som tycker Uffe inte duger längre skulle varit jävligt nöjda om kvar till sista i dag.. eller hur
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 21:09   #141
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Är inte säker på att du fattar...men det spelar nog ingen roll...skojar lite fast jag ändå är allvarlig…(menat till Stekel)...

Senast redigerad av mikaels den 2020-04-08 klockan 21:14.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 21:09   #142
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Alla som tycker Uffe inte duger längre skulle varit jävligt nöjda om kvar till sista i dag.. eller hur
Ohlsson iskall på sistone – förutom nu. Kan ha varit segern han behövde för att vändningen ska vara här och ge utdelning redan på Gävle i morgon?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 21:45   #143
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

jag blir en ny "Olle", en som inte"passar in"...skillnaden är nog att jag "mer eller mindre" skiter i det och att Olle(som egentligen bara "velat väl" utifrån hans synvinkel), blivit stött..kör på gubbar, trav är ett maraton....
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 21:53   #144
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Opalis i sista.
Otroligt bra drag, Valo.

Hatten av.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-08, 21:57   #145
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2065
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Bra varning!
Tack! DDn satt som en keps!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Santorini (+5)
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 11:37   #146
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag fattar, det gör vi nog alla här för det har nog kostat för de flesta

Surt på haren där, hade utgång på den på tvilling. Men tyvärr bara ihop med ledaren och inte vinnaren
Antagligen staketkusk på haren eftersom det gick som det gick för den på upploppet !
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-09, 12:31   #147
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Antagligen staketkusk på haren eftersom det gick som det gick för den på upploppet !
Allt värde på haren är borta ! Blir nog årets komunare nästa gång !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10)

Senast redigerad av tototorsten den 2020-04-09 klockan 12:32.
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td