Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-11, 17:57   #121
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1950
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Mina vänner.
Inget spel för min del idag men i dessa Corona tider har man ju tid till både det ena och det andra. Tex att kolla av inläggen på Sharps under tävlingarna. Det är ganska genomgående ett ständigt klankande på kuskar som inte vinner. Men nästan aldrig att hästens prestation är dålig? Självklart är det ett teamwork med kanske 60-40 i betydelse av kuskens prestation och att ge hästen rätt möjligheter. Men det är trots allt hästen som springer.
Även bedömning tränare/kuskars besked i förhands intervjuerna är lite märkligt. Säger tränaren ja vi vinner och hästen blir oplacerad är det ju katastrof. Säger tränaren nja det är mat lapp som gäller och det blir vinst är det ju ännu värre. Men tränare kuskar kan ju omöjligt förutsäga resultatet utan har väl lärt sig att ha en klyscha redo och inte gräva sin grav genom att gissa som vi spelare gör. Mitt råd är att sålla bland förhandsintervjuerna som oftast är påtvingade av media och personerna ställer upp för att inte bli svarte Petter i travmedia och spelarkåren.
Ofta dras det ju en klyscha för att kunna bli av med mikrofonen och svinga sig upp i sulkyn för att värma eller tävla.
Man vill skylla på någon som inte har följt ens egna idéer som man anser är bäst. Sanningen är att många ska nog inte lira hög varians spel som inte klarar av att förlora.
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 20:50   #122
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
Man vill skylla på någon som inte har följt ens egna idéer som man anser är bäst. Sanningen är att många ska nog inte lira hög varians spel som inte klarar av att förlora.
Bra skrivet. Jag mår illa när jag ser nån skriva finnjävel om Jorma för att ta ett exempel. Oftast utan särskild anledning

Sista veckan är det UFFE OHLSSON som fått ta många smällar.
"Han var bättre för 6-7 år sedan" Kan man tänka sig sämre inlägg?

När nån kusk ska hängas brukar jag säga att det är "75-80%" hästen som rår för det. Kan finnas tjogtals orsaker. Det är inga radiobilar som kuskarna kör, men många tycks tro det.

Jag har tagit upp detta med admin för många år sedan men fick till svar att den som spelat "fel" måste få avreagera sig på sitt "felaktiga streckande" …….och förlorad insats. Däremot är det roligt att många inte klarar av att det blir flera omstarter utan måste SPY. Just det. Spelförbud kanske?

Senast redigerad av SO den 2020-04-11 klockan 20:52.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-12, 02:55   #123
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 676
Sharp$: 2408
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
3 hästar på 5% eller lägre, och den ger 453.505:-
Var inte det dåligt betalt??

Vad tycker du att utdelningen borde bli ungefär med de där 3 skrällarna för att den skulle vara okej då?
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-12, 08:32   #124
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Joker säger att utdelningen blev nästan precis på.
Den räknar till 31 rätta rader, det blev 32,1.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-12, 10:37   #125
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Vad tycker du att utdelningen borde bli ungefär med de där 3 skrällarna för att den skulle vara okej då?
Jag hade nog gissat mig uppåt en miljon iaf.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-12, 11:19   #126
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 676
Sharp$: 2408
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Joker säger att utdelningen blev nästan precis på.
Den räknar till 31 rätta rader, det blev 32,1.

Mvh Uffe
Stämmer bra.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-12, 11:24   #127
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 676
Sharp$: 2408
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Jag hade nog gissat mig uppåt en miljon iaf.
Då har du på tok för höga förhoppningar.

Utdelningen beror nämligen inte bara på skrällarna.

Det finns ju 4 avdelningar till.

Igår vanns dessa av 3 favvar ( varav en jättefavve ) och en relativt betrodd 3e-handare.

Utdelningen på 6+5 rätt blev t o m lite högre än förväntat vilket indikerar att de som hade 7r inte hade supermånga sidovinster och det indikerar att det inte var superstora system som vann.

En titt i vinstlistan visar att fem av de 32 sjuorna Harry-lappar med rimlig insats.

Sedan var det några fil-spelade 7or och två hyggligt frivarvade Ombudslag som prickade alla rätt.

Sett till V75%en på vinnaren i ALLA SJU avdelningarna blev utdelningen ganska precis vad den borde blivit.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td