Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-15, 09:43   #16
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

4 Messiah struken.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 10:01   #17
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
4 Messiah struken.
Då kanske man kan gå rakt ut på Athos Race i det loppet, tycker inte motståndet avskräcker. Åke är optimistisk (som vanligt) och hästen tål grovjobb.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 10:13   #18
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Nåt som försvunnit är det nya upplägget V4 express från förra veckan

Såg att omsättningen senast på V4 Express var 2,7 miljoner och det var riktigt bra jämfört med tidigare V4 omsättningar då V4 var på den egna banan På Bergsåker och Jägersro har det varit kring en halv miljon i omsättning på deras egen V4 Omgång om ens det som på Bergsåker

Jag kommer förmodligen att börja läsa in oh gå igenom V4 Express loppen ännu oftare för det är fina pengar att spela om med en sån omsättning
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 10:16   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Har funderat lite och kommer att lägga om lite strategi här. Mina egna spel och eventuella kommentarer runt dessa kommer att utgå, då det ju oftast är "mot" vad som betraktas som "ideer" här och kan oftast bara ge "ont blod". Någon bra ide på t.ex ett lunchtrav kan fortfarande få ett omnämnande, men lär bli sporadiskt...så får vi se hur det lyckas...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 10:20   #20
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Lås på Quattro och Randemar är väl en simpel men bra lösning?
Travar Randemar bör han vinna från toppspår o första barfota, galopperar han så vinner Quattro från spets.
Varför krångla till det, finns 7 till lopp att lösa? =)
Ja du har nog rätt i det. 2-hästarslås är något som många skyr och går antingen på en eller många. Men om man får ihop resten av omgången på ett bra sätt behöver det inte alls vara fel.

Gjorde det där i några lopp i lördags, om man tänkt i rätt banor hade man tagit LL Royal/Don Fanucci och Sorbet/Elian Web och inte slösat streck mer än så. Samma på Färjestad förra månaden där jag nog tappade miljoner på 4*1 istället för 2*2. Får se om jag spikar idag, ser oerhört värde i Quattro så kan bli att jag går på den. Annars lås.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 10:25   #21
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Nåt som försvunnit är det nya upplägget V4 express från förra veckan

Såg att omsättningen senast på V4 Express var 2,7 miljoner och det var riktigt bra jämfört med tidigare V4 omsättningar då V4 var på den egna banan På Bergsåker och Jägersro har det varit kring en halv miljon i omsättning på deras egen V4 Omgång om ens det som på Bergsåker

Jag kommer förmodligen att börja läsa in oh gå igenom V4 Express loppen ännu oftare för det är fina pengar att spela om med en sån omsättning
Ja det var en bra idé och inte en dag för sent att testa. Har tänkt på det flera gånger att det vore klokt att lägga det så. Spricker man på V86 har man ju liksom bara DD annars.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 10:28   #22
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Spikarna:
Bra rapporter på årsdebutanterna 6 Ferrari Sisu som gått ett 13,5-jobb över medel inför detta och trivs på distansen. Nurmos 8 Hankypanky Peyton inledde med 7 raka men sen ebbade det ur, tror att det blir körnin här och lyckas hon hitta ner i ett vettig slagläge kan hon vara segermogen redan i årsdebuten. Tredje spiken landar på 12 Athos Race, visst finns det många tänkbara drag i loppet men redan innan strykningen på Messiah var jag inne på att spika!

Dragen:
3 Floats Cesna ständigt underskattad, anmäld bf runtom till 2% just nu, hoppas på att få åtminstone 3 ggr på plats!
1 Eldorado Mearas har äntligen fått ett vettigt läge efter 4 raka starter från bakspår, tidigt streck till nuvarande 5%.
Visst är 3 Harley D.E motiverad favorit i avslutningen men jag kryddar med både 7 Wingmaster & 10 Vine Vision!
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 10:31   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Då kanske man kan gå rakt ut på Athos Race i det loppet, tycker inte motståndet avskräcker. Åke är optimistisk (som vanligt) och hästen tål grovjobb.
Athos Race har på fyra försök inte haft så stora framgångar över 3140, som man skulle kunna tänka sig...kanske beror på att denna starka häst samtidigt är lite "trashank" och därmed får svårt att "hålla ihop det" hela vägen...Här tror jag att Mika Forss sätter sig och drar i ett jämnt lagom hårt tempo och det blir svårt att ta något i spåren(även från bra positioner i andraspår)...hästarna 2,5 o 6 lär lägga sig på innerspår och "ta upp" vinstpositioner, bland dom ser jag bara hot från 5 Father of Sun som skulle kunna få en lucka med maxflyt, men knappast då någon/några där bak lär täppa till...sedan får vi si om Lets Go Again har orken för detta...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 10:41   #24
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Athos Race har på fyra försök inte haft så stora framgångar över 3140, som man skulle kunna tänka sig...kanske beror på att denna starka häst samtidigt är lite "trashank" och därmed får svårt att "hålla ihop det" hela vägen...Här tror jag att Mika Forss sätter sig och drar i ett jämnt lagom hårt tempo och det blir svårt att ta något i spåren(även från bra positioner i andraspår)...hästarna 2,5 o 6 lär lägga sig på innerspår och "ta upp" vinstpositioner, bland dom ser jag bara hot från 5 Father of Sun som skulle kunna få en lucka med maxflyt, men knappast då någon/några där bak lär täppa till...sedan får vi si om Lets Go Again har orken för detta...
Visst är det lite av en chansspik men är inte särskilt rädd för just Mika Forss uppsittning på start utan ska man leta drag bakom är jag nog mer inne på Berghs 10 Höwings Unbeatable vågar man hoppas på 4 ggr på plats?
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 10:43   #25
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Olle Rols har två precis såna här lopp lite längre upp i raden med andraplatser som facit. Stryk av Juan (20 före) och Racing Mange (lika start). Dubblar nog med den, så får jag se om Cobbys kommer med som tredjestreck. De brukar få till en kommentar från Uhrberg innan så vi får lite mer klarhet om hur han tänkt köra med den och Quattro. Zabul Fi är väl en rätt bortglömd kantboll också om man streckar vidare.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 10:44   #26
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 881
Sharp$: 37898
Standard

Jag lämnade in extremt tidigt idag då jag ska göra lite ärenden sedan, men räknar ändå med att hinna hem till V86:an startar. Det var ju trist att de strök Messiah.

V86
Inlämnat: 2020-04-15, 09:38
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-04-15
Start: 20:30
Kostnad: 210,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 6, 7, 8 (3, 1)
2: 5, 6, 7, 8, 11 (9, 3)
3: 4 Virgin Maiden (6, 1)
4: 2, 3, 8, 9, 10, 11 (6, 5)
5: 5 Randemar R.D. (7, 3)
6: 12 Athos Race (8, 4)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (10, 8)
8: 3 Harley D.E. (4, 9)

4x5x1x6x1x1x7x1 = 840 rader.
840 x 1 x 0,25 kr = 210,00 kr.
Totalt: 210,00 kr.
Rättningskod: MVF MDZ NNT

Senast redigerad av Shooter den 2020-04-15 klockan 10:46.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 10:48   #27
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Visst är det lite av en chansspik men är inte särskilt rädd för just Mika Forss uppsittning på start utan ska man leta drag bakom är jag nog mer inne på Berghs 10 Höwings Unbeatable vågar man hoppas på 4 ggr på plats?
7 ggr på bet365 om du snabbar dig =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yoozoo (+7)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 10:54   #28
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
7 ggr på bet365 om du snabbar dig =)
Fick in en tvåhundring, tack för infon!

Floats Cessna står i 3 ggr men inväntar vad gubbarna på SS & UB erbjuder!
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 11:02   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Undrar om Björn Goop är klar med sitt påskfirande, tror han kört blankt hela påskveckan?...hajjade till lite när han i Björnkollen sa:-Det är ju påsk och då brukar det aldrig gå bra!...kanske något att komma ihåg till nästa påsk...Han vann ju ett lopp på skärtorsdagen och ett på långfredagen, men på 27 starter så är det inget bra facit för att vara han...

Senast redigerad av mikaels den 2020-04-15 klockan 11:23.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 11:22   #30
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Det lät inget vidare. Tror nog att du tillför mycket på sharps trots att du har ett eget upplägg och kör dit eget race. Jag har tyvärr det upplägget jag oxå....men jag skriver inte på travsnack/forumet så mycket....

Jag tror alla passar in i pusslet)
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td