Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-15, 16:13   #61
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Borde kanske ha kollat lite mer noggrant ang startspår, tillägg osv innan jag stack ut hakan...hehe. Innerspår från dubbla tillägg skriker väl inte direkt spets om sig !!
Hehe undrade om jag skulle säga något men du verkade så säker på saken att jag tänkte det är ingen idé
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 16:20   #62
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 387
Sharp$: 736
Standard

Tankar, analyser och idèer:

www.spelanalys.se/v86

Mina tidiga singelspel:

https://spreadsheet.se/737465
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
TobiasNilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 16:22   #63
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hehe undrade om jag skulle säga något men du verkade så säker på saken att jag tänkte det är ingen idé
Haha...ja, ibland är det bara att acceptera att man får ställa sig i skamvrån med dumstruten på !

Men å andra sidan är man ju van med det som travspelare i stort sett efter varenda omgång när man har facit i hand och ser hur lätt det egentligen var.
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 16:44   #64
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 850
Sharp$: 13260
Standard

Cyrius D’ariane
Hm jag måste nog bevaka styrkefenomenet i hopplöst svårtippat stayerlopp. Vimlar av formlösa hästar på tuff distans. Men fransosen Cyrios har startat på stayerdistans nästan hälften av sina starter och borde fixa detta lätt som en plätt. Ok många att runda och Jorma är väl inte världens smidigaste bakspårskusk. Men Melko / Kontio är ju ett praa dreamteam.
7% är taget.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 17:14   #65
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TobiasNilsson Visa inlägg
Tankar, analyser och idèer:

www.spelanalys.se/v86

Mina tidiga singelspel:

https://spreadsheet.se/737465
Ja du rankar då annorlunda iallafall, det är ju en grund för att sätta stora vinster att inte spela som alla andra. Men tror du är bra snett ute i just den här omgången. Att du köper Athos Race och Harley DE var det enda som var lika mellan våra tankar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TobiasNilsson (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 17:17   #66
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 387
Sharp$: 736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja du rankar då annorlunda iallafall, det är ju en grund för att sätta stora vinster att inte spela som alla andra. Men tror du är bra snett ute i just den här omgången. Att du köper Athos Race och Harley DE var det enda som var lika mellan våra tankar.

Intressant! Alltid kul med olika syn på saker och ting. Önskar oss båda lycka till i afton
TobiasNilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 17:25   #67
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Svs har ibland ganska trevliga odds på tvillingar, ikväll tycker jag det finns ett sånt. Pastorns Lady till spets och Hankypanky fram i dödens efter en bit, tror inte Jorma trycker på ordentligt förrän 500 kvar och mycket möjligt att dessa sen gör upp om detta...skulle detta scenario stämma, så betalar staten ut 10,75...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 17:26   #68
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Tyvärr så är det så att när man rankar bästa hästen näst sist så kan du inte gjort hemläxan ordentligt Tobias. Jag pratar naturligtvis om Riva Renn i avd 2 som senast gick 06.1 mellan 800 och 300 kvar och knäckte Loveexplotion HC utan problem. Intrycket var lysande och även om hon gjort en del grymma lopp i Norge är känslan att pisken gjorde ytterligare lite grann.

Äntligen har jag fått mina lir på betfair matchade och kommer hamra in spiken här utan att tveka..
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 17:37   #69
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4144
Standard

Lång G av Conny i första . Borde varit diskad ? Har sätt kortare som blivit diskad snabbt. M Lilljeborg pratade om alla andra motbud, han brukar ju alltid nämna Connys hästar sa inget ?
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 17:52   #70
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 387
Sharp$: 736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rotagg Visa inlägg
Tyvärr så är det så att när man rankar bästa hästen näst sist så kan du inte gjort hemläxan ordentligt Tobias. Jag pratar naturligtvis om Riva Renn i avd 2 som senast gick 06.1 mellan 800 och 300 kvar och knäckte Loveexplotion HC utan problem. Intrycket var lysande och även om hon gjort en del grymma lopp i Norge är känslan att pisken gjorde ytterligare lite grann.

Äntligen har jag fått mina lir på betfair matchade och kommer hamra in spiken här utan att tveka..
Låter bra! Hoppas du har rätt, den kom faktiskt med som ett lyxstreck på kupongen. Tror dock den galloperar...Osäker!
TobiasNilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 17:58   #71
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TobiasNilsson Visa inlägg
Låter bra! Hoppas du har rätt, den kom faktiskt med som ett lyxstreck på kupongen. Tror dock den galloperar...Osäker!
Det är ju kul att du säger det med tanke på att hästen galopper en gång de senaste 14 starterna och blev då grovt störd och var helt utan förskyllan för den galoppen...
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 18:00   #72
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 825
Sharp$: 478
Standard

Jobbar in Wingmaster i sista avd till löjligt låg procent
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 18:02   #73
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Ingen barfota runt om på Eddy West verkar det som !
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 18:07   #74
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Nu är vi där igen!

Rätt man (kvinna) på rätt plats???

V86-Uppsnack med Frode Hamre som har fyra hästar till start och två i V86-omgången.

Kvinnan i bild intervjuar Frode Hamre och frågar om Ecurie D. (utanför V-86) som RIDS av Björn Goop...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 18:10   #75
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 881
Sharp$: 37898
Standard

Jag hann hem i god tid och systemet är ju redan inlämnat sedan i morse så jag behöver inte lyssna på dem. Gör lite käk istället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td