Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-08, 21:37   #46
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 164
Sharp$: 1854
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tänkte jag också, men det här under står sist i texten om loppet. DOCK osäker på om det stod från början, för då såg jag inte det. Dock snabbläste jag analysen då så kan ha missat det.

"Det har förekommit uppgifter om att Gocciadoros 4 Zeppelin Kuy Bar skulle bli struken, men nu har man ändrat kusk på den så troligen startar han ändå. Han måste dock vara kraftigt förbättrad mot senast om han ska hinna med över kort distans och det spelar jag inte på till rätt hög spelprocent med italiensk kusk i sulkyn."
Stod inte så i krönikan som lades ut i Service Plays.
Där påstås att Zlatan Knick nu har ett bättre läge då Zeppelin Kyu Bar enligt uppgift inte ska starta.

/ TT
KonsultTT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 22:16   #47
SAO
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2726
Standard

”spelvärda” spikar imorgon?

Men ännu viktigare - var är kung Basses analys??
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 22:21   #48
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SAO Visa inlägg
”spelvärda” spikar imorgon?

Men ännu viktigare - var är kung Basses analys??
zeppelin kyu bar blir nog spelvärd...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SAO (+10)
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 22:42   #49
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

Lugauer har inte vunnit V75 lopp sedan i början av mars.
PU har inte vunnit sedan 14 mars.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 22:54   #50
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

Whipped eggs har en etta högst upp i raden. Den lär vara i bra skick annars kan de glömma V75 start i fortsättning. Den känns rätt underspelad bara 9%.
Bergh vann 3 lopp senast på Åby.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 23:31   #51
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

13 raka för Lugauer nu utan vinst, och det i vardagslopp. Långtifrån hur det brukar se ut när det stallet är i form. Speciellt Nero Maximus som ligger på hela 14% känns iskall. Bakspår, skor och redan inkvalad till finalen. Personal Goals är nog mest intressant i första loppet till 2%. Står hårt inne men är bra och troligaste positionen är tredje inner som är bra på Åby, speciellt på lång distans om det löser sig med tempot.

Broad Vision i andra tror jag har bra chans om den inte gör bort sig i starten igen. Där är spikvärde. 7 och 8 rätt spelintressanta där annars. Det ligger lite lir på Southwind Queen, men den brukar möta jämnåriga ston i sämre klass. Det här är nog alldeles för hårt. Pere Ubu har också en del lir. Men 18 raka torsk för stall PU lyser ju inte form heller direkt.

Ganga Bae lite väl hårt betrodd på över 40% va? För det är väl inget walk over-läge direkt. Den kan mycket väl behöva tugga andraspår hela loppet igenom och då är det tufft att vinna finallopp! Tror det räcker att fylla på med 1,3. Diana ser inte ut att ha så bra chans till löpning på innerspår heller och då tror jag inte den räcker hela vägen riktigt.

Zarenne Fas måste vara omgångens sämsta spik som så hårt spelad även om vinstchansen säkert är hygglig. Efter 5 lopp i Sverige är den ju fortfarande segerlös här. Hårda lopp visserligen men det är detta också. Och den är inget spjut bakom bilen så trots bra läge är det nog risk för lite spår på vägen. Här är loppet där man lämnar flocken bakom sig (om man inte lyckats skaka av sig den redan i första).

Silver är lite lurigt med tanke på stallformen på Lugauer där. Men med hans två+Island Life och Wild Love borde man sitta rätt tryggt iallafall. Möjligen att Pastor Power kan överraska om de kör lite för hårt och han ligger med fint bakom. Niky Flax betalar jag nog inte för, den är väl hårt spelad och rår nog inte på alla dessa på en gång.

I guld tror jag det räcker med de två favoriterna. Faktiskt kanske lite fördel Cyber tänker jag efter lite funderande. Blåser Son Of God iväg som sist drar den nog förbi om Johan bara är lite kylig och fokar på att hålla inne Björn istället för att hålla ut. Så får han överta sen och har gömt Björn i tredje inner där det kan bli svårt att speeda ner ifrån. Alternativt att han bara tar och nyper spets alldeles på egen hand. Men det är lurigt...en av dem får bästa resan och den vinner tror jag helt enkelt. Det lär vara påställt, de vill nog båda ha rosa biljetter. Son Of God är nog lite för kort i rocken fortfarande. Skräll på lut och båda gör bort sig med galopp/kör alldeles för hårt/underpresterar. Då vettetusan om någon är chanslös.

I sista är jag inne på att Green Manalishi spårar. Drar förbi 2,3,4 och blir släppt av Oserc som kanske kan vara snabb nog att hålla upp om de vill. Clickbait snabb också men det är ju stallkamrat så man behöver inte oroa sig jättemycket över att den ska sätta käppar i hjulet tror jag. Har fått sitt lopp i sig efter långresan, skolöst nu och slipper troligtvis andraspår den här gången. Bör ha vinstchans en bit över vad den blir spelad till och extra bra att ta ställning när det är såpass jämnstreckat!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 06:40   #52
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 737
Sharp$: 1525
Standard

Grattis


Idag måste man väl bara gratulera den spelare i Sverige som vann 141 miljoner på Eurojackpott igår kväll. För satsade 25 bagis. Lite större utväxling än V75.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 07:44   #53
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Idag måste man väl bara gratulera den spelare i Sverige som vann 141 miljoner på Eurojackpott igår kväll. För satsade 25 bagis. Lite större utväxling än V75.
Tack!


(Skojar....)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 07:49   #54
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17428
Standard

Att Son of God gör debut över sprinterdistans känns spännande! Blir kanske tufft att ta sig förbi Cyber Lane men han visade ruskigt startsnabbhet i senaste starten.

Utöver det så är det väl värt att ha i åtanke att Robert Bergh verkar ha toppform på hästarna för dagen och Adrian Kolgjinis stall går rätt bra med!

Lycka till ni som lirar idag, jag förlitar mig på ett gäng andelar!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 07:58   #55
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Kuskformen?

Peter.U
Conrad Lugauer
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 08:07   #56
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17428
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Kuskformen?

Peter.U
Conrad Lugauer

Peters är ruskigt iskall, Conrads är nog inte riktigt så illa som man kan tro enligt Travrondens statiskt så har Conrad bra form senast månaden, (det är alla starter senaste månaden inte bara V75.) 21% i seger som kusk senaste månaden bara Örjan och Adrian har bättre statistik där.
Peter har 11% vilket bara Torbjörn, C Eriksson, Stefan Persson & Kevin Oscarsson har sämre procent. Det ska dock tilläggas att Peter vann en del lopp för typ en månad sedan så senaste två veckorna ligger nog Peter U klart sist....
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 08:45   #57
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

Dagens bortglömda:
v75 1: Ontrack hes black + på distans, kusk - på spår
V75 2: southwind Queen
V75 3:Tonique gick jättebra senast
V75 4 Stoletheshow Nedstruken ett hack efter strykningen på Eicas.
V75:5 Jet voice- Robbans hästar brukar vara på topp. sitter i rygg på Harran boko
V75:6 Finns nog ingen med riktig chans under 10% men måste ta Racing Mange som gick fruktansvärt fort på slutet sist men ett 8:e spår sätter ner chanserna.
V75:7 Upset Face är totalt bortglömd bara 2% vann för 2 starter sedan över Power.
Dämpade tempot lite kanske för mkt sist i mitten av loppet
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 09:19   #58
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1372
Standard

Eicas är struken.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 09:34   #59
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 365
Sharp$: 2072
Standard

Tidig inlämning


Fina lopp idag! Blandar lite favoriter med några kameler och hoppas att det är fördel dom sistnämnda när kvällen är över.



V75
Inlämnat: 2020-05-09, 10:04
Åby
Lördag 2020-05-09
Start: 16:20
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Enzo Am (2, 3)
2: 1, 2, 4, 5, 10, 12 (3, 7)
3: 2, 3, 6 (1, 5)
4: 2, 6 (4, 10)
5: 5 Wild Love (4, 7)
6: 1, 10 (5, 2)
7: 2, 9 (4, 1)

1x6x3x2x1x2x2 = 144 rader.
144 x 1 x 0,50 kr = 72,00 k
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 09:47   #60
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3020
Standard

När kvällen är över tänker man att där tog Reden och Berg en bra bit av priskakan som vanligt när större pengar delas ut!
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td