Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-24, 16:19   #286
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1567
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Lite surt det där med som jag skrev lyxkrysset i avd 1, nr 11.... att både 6 och 7 skulle f
örsvinna var ju långsökt. Undrar om vi kanske fått lika mycket om Jorma Vunnit med Vkking Brodde? Då hade det ju blev blivit jackpott på femmorna gissar jag

men bolaget vårt SO Norrland gick plus ändå. Nu kör vi nästa helg också
6 rätt 268 kr x 7 1 876 kr
5 rätt 26 kr x 105 2 730 kr
Total vinst per system: 4 606 kr
Ser att du missade 7 rätt p. g. a att inte ha med Daniel Wäjersten på 7 hästar. Borde han inte varit med om han nu är en så utmärkt kusk!
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 16:29   #287
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Ser att du missade 7 rätt p. g. a att inte ha med Daniel Wäjersten på 7 hästar. Borde han inte varit med om han nu är en så utmärkt kusk!
Hade han hetat Djuse så hade jag kanske gjort det. Men Heading Reference från BAKSPÅR var VERKLIGEN långsökt. Inte en susning att han skulle slå kanonerna där framme. `pratade med en polare som alltid varit på Bergsåker, Han hade 9 hästar och fick inte med 1o;an. Det är väl sånt här som är tjusningen med trav eller hur
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Santorini (+10), Gotland (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 19:00   #288
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Ser att du missade 7 rätt p. g. a att inte ha med Daniel Wäjersten på 7 hästar. Borde han inte varit med om han nu är en så utmärkt kusk!
Jag börjar undra om det var fel av mig att reagera när det skrevs sån negativ skit om en av bergsåkers bästa tränare och kusk. I så fall ber jag om ursäkt, trodde att rättelsen skulle uppskattas. sorry
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 19:04   #289
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Det finns 3 troll som admin borde porta. Dom tillför ingenting förutom att
jaga bort duktiga tipsters. Scandal
Jag blir ta mej sjutton rörd när jag läser sånt klokt inlägg. Tyvärr är det ingen som bryr sig gissar jag. Visserligen har jag fått tre st FINA epost Jag lämnar ändå båten med gott samvete.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 19:13   #290
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Stämmer det får jag läsa på bättre helt enkelt. Historia är dock det jag är minst intresserad av då det redan varit. Jag är mer intresserad av framtida lösningar etc. Sen fastnar ju något likväl vad gäller dåtiden och då är väl risken att jag inte läser mig in på det helt!
Ja, tror tyvärr att du riskerar att fatta felaktiga beslut och fastna i felaktiga hållningar med den attityden till det som varit.

Gällande V75 så var det en usel omgång från min sida: Tog bort både Vikens High Yield och Argbiggan då jag ansåg de bägge vara överspelade. Falcon Am som spik eller Lady Youline, Spang Viktor, Valley Brodde och Billie de Montfort som utgångshästar var heller ingen hit.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 19:18   #291
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag blir ta mej sjutton rörd när jag läser sånt klokt inlägg. Tyvärr är det ingen som bryr sig gissar jag. Visserligen har jag fått tre st FINA epost Jag lämnar ändå båten med gott samvete.

Synd om du lämnar - vi behöver en kallblodskung med ögon uppe i norr! Gaska upp dig och återkom med förnyade krafter. Hoppas du stannar och förblir sajten trogen. Vi är mången som uppskattar dina tips och lågmälda attityd, något jag själv är ytterst dålig på...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 19:19   #292
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Ja, tror tyvärr att du riskerar att fatta felaktiga beslut och fastna i felaktiga hållningar med den attityden till det som varit.

Gällande V75 så var det en usel omgång från min sida: Tog bort både Vikens High Yield och Argbiggan då jag ansåg de bägge vara överspelade. Falcon Am som spik eller Lady Youline, Spang Viktor, Valley Brodde och Billie de Montfort som utgångshästar var heller ingen hit.
Vad menar du med det fetstilta? Förstod verkligen inte alls vad det där handlar om!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 20:08   #293
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Men varför skriver han inte det då?
För att han trodde att alla här inne förstod det, vilket vi också gjorde. Med några få, lysande undantag.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+20)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 21:45   #294
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Vad menar du med det fetstilta? Förstod verkligen inte alls vad det där handlar om!
Det kanske var lite drygt formulerat av mig och det var nog dumt av mig att reagera på en sidokommentar som väl inte rörde huvuddiskussionen i tråden.

Men nu har jag sagt A så då får jag även säga B. Min poäng är att om man inte drar några lärdomar av historien så kommer man att hamna fel i sina slutsatser om nutid och framtid. Försöker man förstå historien och sätta sig in i ett sammanhang kommer man också att inse att vi och vår tid inte är så speciell eller fullkomlig. Utveckling går inte alltid åt det önskvärda hållet.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 21:58   #295
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
För att han trodde att alla här inne förstod det, vilket vi också gjorde. Med några få, lysande undantag.
Skriver man i år så tror jag ju att det är i år och inte för sju år sen, eller senaste veckan eller senaste månaden som var i detta fallet. Måste vara väldigt synska människor som förstår att man menar senaste månaden när man pratar om "i år".
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 22:03   #296
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Det kanske var lite drygt formulerat av mig och det var nog dumt av mig att reagera på en sidokommentar som väl inte rörde huvuddiskussionen i tråden.

Men nu har jag sagt A så då får jag även säga B. Min poäng är att om man inte drar några lärdomar av historien så kommer man att hamna fel i sina slutsatser om nutid och framtid. Försöker man förstå historien och sätta sig in i ett sammanhang kommer man också att inse att vi och vår tid inte är så speciell eller fullkomlig. Utveckling går inte alltid åt det önskvärda hållet.
Det där har jag hört sen barnsben. Jag håller dock inte med om det. Bara för att t ex Hitler startade ett andra världskrig så är det inget jag lärt mig, att det där var nog inget bra. Det där förstår jag utan att det varit kaos, elände och massa annat skit tidigare.

Dock tittar jag på hur ser det ut nu och hur kan man göra saker bättre. Jag tycker inte det är så komplicerat att göra på det sättet.

Sen håller jag med om att utvecklingen av samhället i stort inte går åt rätt håll alltid men det beror ju på att människor är mindre smarta, egoister, har onda uppsåt etc. Vill man lösa dagens problem så är det oftast väldigt enkelt ifall vi inte hela tiden tänker på konsumtion och inflation etc!

Visst, jag kanske är lite av en idealist men det får vara så i sådana fall Men jag ser framåt istället för att titta bakåt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 22:12   #297
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Det där har jag hört sen barnsben. Jag håller dock inte med om det. Bara för att t ex Hitler startade ett andra världskrig så är det inget jag lärt mig, att det där var nog inget bra. Det där förstår jag utan att det varit kaos, elände och massa annat skit tidigare.

Dock tittar jag på hur ser det ut nu och hur kan man göra saker bättre. Jag tycker inte det är så komplicerat att göra på det sättet.

Sen håller jag med om att utvecklingen av samhället i stort inte går åt rätt håll alltid men det beror ju på att människor är mindre smarta, egoister, har onda uppsåt etc. Vill man lösa dagens problem så är det oftast väldigt enkelt ifall vi inte hela tiden tänker på konsumtion och inflation etc!

Visst, jag kanske är lite av en idealist men det får vara så i sådana fall Men jag ser framåt istället för att titta bakåt!

Håller med dig i ungefär vartenda inlägg du skrivit i denna tråden haha, skönt att se att man inte är ensam om att tänka på ett visst sätt... =)

Nu ser vi fram mot elitloppshelg, nya galopper, stallkörningar, spekulationer, otur och förhoppningsvis lite lycka och glädje åt ett fåtal med =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-24, 22:31   #298
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Det där har jag hört sen barnsben. Jag håller dock inte med om det. Bara för att t ex Hitler startade ett andra världskrig så är det inget jag lärt mig, att det där var nog inget bra. Det där förstår jag utan att det varit kaos, elände och massa annat skit tidigare.

Dock tittar jag på hur ser det ut nu och hur kan man göra saker bättre. Jag tycker inte det är så komplicerat att göra på det sättet.

Sen håller jag med om att utvecklingen av samhället i stort inte går åt rätt håll alltid men det beror ju på att människor är mindre smarta, egoister, har onda uppsåt etc. Vill man lösa dagens problem så är det oftast väldigt enkelt ifall vi inte hela tiden tänker på konsumtion och inflation etc!

Visst, jag kanske är lite av en idealist men det får vara så i sådana fall Men jag ser framåt istället för att titta bakåt!

Idealism kommer leda till jordens undergång, om inte, i alla fall Sveriges - inget annat!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td