Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-26, 15:43   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 635
Sharp$: 12712
Standard

Sprintermästaren 2020


Till final.

Försök 1) Green Manalishi. Bythebook. Usain Töll.

Försök 2) Osterc. Guzz Mearas. Upset Face.

Försök 3) Don Fanucci Zet. Click Bait. Ubiquarian Face.

Tionde hästen är nästan omöjligt att sia om. Galet med bäst seedade fyran tycker jag. Bästa tiden vore lämpligare.
Tarzan har ju nästan lovat vinst i finalen med sin mångmiljonär och det är nog inte omöjligt. Tarzan har ju rutin på Sprintermästartiteln.
Eller kommer Kolgjinis med en smällkaramell i år igen ?
Båda Face hästarna kommer nog laddade till tusen. Bara dom inte är överladdade.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-06-30 klockan 09:55.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-26, 16:44   #2
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Tycker ändå det är rimligt att man läser igenom sin post åtminstone en gång för att se om något blivit lite tokigt...
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-26, 16:47   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 517
Sharp$: 8015
Standard

De 3 första i resp försök samt högst den seedade fjärdeplacerade är det som går till final när det är 3 försök. Finalen ska ha 10 startande.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-26, 18:11   #4
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 635
Sharp$: 12712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Tycker ändå det är rimligt att man läser igenom sin post åtminstone en gång för att se om något blivit lite tokigt...
Förlåt det blev lite fel.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-26, 18:12   #5
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 635
Sharp$: 12712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
De 3 första i resp försök samt högst den seedade fjärdeplacerade är det som går till final när det är 3 försök. Finalen ska ha 10 startande.
Helt rätt. Jag tänkte fel (igen ) Ber om ursäkt.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 20:46   #6
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

V75 Sprintermästaren Torsdag 2/7


Klassiska Sprintermästaren från Halmstad på Torsdag kväll

Det lär väl finnas många här med drag och tankar om dessa fina lopp?

Jag kickar igång tråden med ett spikförslag.

V75:4)3 Activated har årsdebuten avklarad och gjorde ett fint lopp i Stoeliten som vanns av Double Exposure 21/6. Activated fick ett bra lopp och avslutade piggt. På Torsdag kommer man vara betydligt bättre.
Racing Brodda har ett knepigt sjundespår bakom startbilen och Zaniah Bi slår inte Activated när man startar från Bakspår.

Jeppson kommer förvalta den här straffsparken mot (nästan) öppet mål

Bästa hästen har bästa läget och det borde betyda vinst !
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-01, 19:40   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Det ser ut som oftast favoritbetonat ut i de här uttagningsloppen. Spikar är Green Manalishi, Don Fanucci Zet, Activated och Golden Tricks.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-01, 21:20   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Activated superspik! Racing vann fint från dödens senast men mötte då ingen Activated som kommer före i starten.

Armour As steker jag nog. Bästa kusken tveklöst men bricka 9 på sprint är inget plus i min bok. 1,2 räcker nog. Lite varning på Gomez.

Don Fanucci har tokbra segerchans såklart men 80% i ett försök med Örjan och 2-3% på några motbud bakom i fåhästarslopp. Man måste prova, tjänstefel att spika i den här omgången där det mesta av potentialen går i papperskorgen om mafioson vinner (Gudfadern jävla bra bok förresten, utöver filmerna som också är fina åtminstone de första två).

De bästa tränarna är bra att ställa iordning till de fina loppen. Så lite varning för både Criterion, Demononthe Hill och Amelie Grif i första som känns lite understreckade.

I sista kan det nog smälla lite. Grift Jr och Cobbys Olifant känns tappade på strecken.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-01, 21:50   #9
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Om det blir jackpotpengar på torsdag. Visst går då dessa pengar till lördagens v75? Skulle kunna bli en stor pott på lördag om torsdagen blir favoritbetonad...
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-01, 23:07   #10
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Om det blir jackpotpengar på torsdag. Visst går då dessa pengar till lördagens v75? Skulle kunna bli en stor pott på lördag om torsdagen blir favoritbetonad...
Ja det måste nog gå dit. Femmorna brinner ju troligtvis inne. Även om Don F torskar och det blir lite flis på 7 så har så många spikat där att de nog grejqr 5 rätt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 08:53   #11
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 635
Sharp$: 12712
Standard

Stänkarvarningar
Ok inte lätt att hitta troliga stänkare i dagens Sprintermästar meeting där favoriterna troligtvis radar upp sig. Men kanske någon av dessa kan överraska.

Usain Töll är väl ingen stänkare men om mångmiljonären mot förmodan sviktar är hästen tidig. Trivs med förutsättningarna och tar en finalplats.
Rebells Matters kommer från Oslo Grand Prix start men blir väl lite bortglömd på läget och två dunderfavoriter. Skrällduglig trots läget.
Gomez kommer med två bra prestationer i kroppen och trivs på distansen. Favoriten har lite byngligt läge.
Sashay My Way har liksom hela stall Kolgjini hysterisk form och om Tricksan har en dålig dag så kanske. Men Örjan bara sitter ju och myser bakom hästarna nuförtiden. Grym kusk.
Eclipse Am. Gick bra i årsdebuten efter lång paus och Kolgjinis tror mycket på hästen. Skrällduglig om Ludde håller nerverna i styr och inte buskör. Han missgynnas nog lite med stressiga framspår. Men hästen är tillbaka i gammal fin författning och kan vinna i dagens öppnaste lopp.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-07-02 klockan 08:54.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 10:12   #12
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Man vill ju gärna sänka favoriten i sjätte, men Örjan i form och final samt bästa hästen.... svår att gå emot... bakom är det vidöppet, en eller alla!
Avd 7 lika vidöppen, här tror jag mycket på nr 6 som imponerade väldigt mycket senast i Sverigedebuten! Lågt streckad med! En eller alla här med!

Don Fanucci Zet bör ju vinna lätt men man vet aldrig med Örjan och försök.... tar med Click Bait för att täcka upp!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 10:59   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Green Manalish går förmodligen med skor i försöket, medan jag skulle tro att Bythebook kör barfota. Därmed tveksamt om Jorma tar ner Eriks uppsittning. Osterc vore intressant i spets i andra loppet. Har ju perfekt spår nu. Dock garderingslopp. Tredje går till Örjan och fjärde till Jepson. Därpå får Håkan B. en seger. Bra chans för Golden Tricks. Kanske spikar på Challenge om jag inte kör reducerat, men garderar på V75. Sista loppet är öppet. Först rankar jag Tuxedo BI.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 11:29   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 517
Sharp$: 8015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Green Manalish går förmodligen med skor i försöket, medan jag skulle tro att Bythebook kör barfota. Därmed tveksamt om Jorma tar ner Eriks uppsittning. Osterc vore intressant i spets i andra loppet. Har ju perfekt spår nu. Dock garderingslopp. Tredje går till Örjan och fjärde till Jepson. Därpå får Håkan B. en seger. Bra chans för Golden Tricks. Kanske spikar på Challenge om jag inte kör reducerat, men garderar på V75. Sista loppet är öppet. Först rankar jag Tuxedo BI.
Green Manalishi är anmäld barfota runt om i försöket. Kan givetvis ändras, men så är iaf anmält.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-02, 11:37   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Green Manalishi är anmäld barfota runt om i försöket. Kan givetvis ändras, men så är iaf anmält.
Jag vet. Tarzan brukar ändra och jag tycker det lutar åt det.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td