Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-04, 11:24   #46
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 52
Sharp$: 243
Standard

Kommer ens dagens tävlingar att bli av? Kollar man radabilden på smhi, så är det en rejäl blaffa på väg från dk mot halmstad.
ostkaka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 11:30   #47
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
1 Sevilla KAN hålla ledningen, men släpper nog till 4 Gustafson. 7 Maze Runner är startsnabb och får dödens.

För mig är 4 SoS och spikas. Om det blir hård körning därframme vinner favoriten 10 eller möjligen 6.
Vore tjänstefel OM Sevilla håller ledningen att släppa den. Stallet har dessutom två hästar med i loppet. Så det skulle förvåna mig.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 11:32   #48
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Unoicsdue Gnafa uppe i 71% nu. Vid normala förutsättningar ska kanske vinstchansen vara runt 50%. Är dessutom banan kass lär inte trolig spetshäst gynnas. Den kommer antagligen inte med på mitt system.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 11:45   #49
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 758
Sharp$: 13107
Standard

Undrar om inte Ragazzan kan överraska i Guld om banan blir lite jobbig. Lever ju på sin styrka och har nog lite smygform.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 11:47   #50
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Kan vara så som du säger Stek, men dagens väder och bana tycker jag passar två andra, starkare hästar lite mer.
Velvet Gio och Milligans S. Båda har visat sig gå hela vägen in i mål och tål att köras. Cyber har inte blivit den häst jag en gång i tiden hoppades på den skulle vara. Lite tveksam moral kan jag tycka. Får den tryck från vare sig, Very eller Velvet så tror jag den ger sig sista biten.
Mina scenario
Cyber spets, Very dödens. Velvet o Milligans profitterar på körningen o spurtar ner
Cyber spets, Very g, Velvet dödens, krossar Cyber därifrån, eller Milligans spurtar ner de.
Så för min del blir det lås på 3 Velvet Gio o 8 Milligans S

Annars dags o byta badkaret
Tycker du underskattar Very Kronos i scenario ett! Har följt hästen under hela hans resa och jag har aldrig sett hästen gå tom någon gång. Så blir det körning tror jag att Very vinner från dödens. Större risk i så fall att Erik vill köra snyggt eller att han kör för sent än att Very torskar på kapacitet.

Men självklart kan ekipaget göra bort sig direkt i starten och då tror jag på ditt lås. Det bästa för Untersteiner vore att släppa till Adielsson men frågan är om han gör det på hemmaplan och allt?

Jag kommer att spika Very Kronos då spelprocenten är tilltalande då detta enligt mig är en trolig framtida Elitloppsvinnare. Tänker då att hästen mognar och att de kan börja köra med stängt huvudlag då hästen nu är lite för trög på kort distans.
__________________
Trav är trav!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)

Senast redigerad av legolasse den 2020-07-04 klockan 11:50.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 11:48   #51
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 758
Sharp$: 13107
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Unoicsdue Gnafa uppe i 71% nu. Vid normala förutsättningar ska kanske vinstchansen vara runt 50%. Är dessutom banan kass lär inte trolig spetshäst gynnas. Den kommer antagligen inte med på mitt system.
Lillgoopen kanske sitter lugn i andraspår och kontrollerar fältet. I min värld är hästen huvudet högre än övriga i deltagare och svårslagen.
Men visst är 71% lite högt men det är väl Björnkollen spiken som spökar.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-07-04 klockan 11:50.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 11:54   #52
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Lillgoopen kanske sitter lugn i andraspår och kontrollerar fältet. I min värld är hästen huvudet högre än övriga i deltagare och svårslagen.
Men visst är 71% lite högt men det är väl Björnkollen spiken som spökar.
Antar att det finns en psykologi i siffran som är att folk behöver spikar till sina system och i en omgång där det inte finns några Double Exposures eller ens Vikens High Yield så blir av naturliga skäl den enda häst i omgången som ska vara huvudet högre än omgivningen extra mycket spelad.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 12:07   #53
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 737
Sharp$: 1522
Standard

Regn, blåst och kyla, hoppas det skräller idag. Provar följande smällkaramell och förväntar mig att jag blir ensam kvar med 7 rätt.

1 1,2,4,6
2 5,6,7
3 4 Gustafson
4 13,15
5 7,12
6 3 Velvet Gio
7 4,5,8,9,11

120 sönderdevalverade svenska banankronor.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 12:09   #54
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Make More Cider 7,90 på svs, Lill-Unters bästa chans enligt han själv, vunnit 2 av 2 på tungt, Magnus A i sulkyn i ett ungdomslopp...läget är ju chansartat men varför inte?...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 12:24   #55
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Make More Cider 7,90 på svs, Lill-Unters bästa chans enligt han själv, vunnit 2 av 2 på tungt, Magnus A i sulkyn i ett ungdomslopp...läget är ju chansartat men varför inte?...
5.70 nu! Du måste ha dunkat rejält där
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 12:24   #56
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Har fastnat för det höga platsoddset på Conrads Janne, inte fan ska han stå i 6,40!?

Fick in en hel röding på Svenska Spel
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 12:28   #57
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4123
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Make More Cider 7,90 på svs, Lill-Unters bästa chans enligt han själv, vunnit 2 av 2 på tungt, Magnus A i sulkyn i ett ungdomslopp...läget är ju chansartat men varför inte?...
Jag tror han är chanslös. Enligt mig en typisk spetshäst. topp 3 kusk dock
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 12:28   #58
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Enligt Travrondens liveuppdatering kommer banan att klara sig bra, men däremot blåser det rejäl motvind på bortre långsidan och medvind på upploppet.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 12:34   #59
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
5.70 nu! Du måste ha dunkat rejält där
750 pix, tror knappast att jag är enda boven i dramat...Unibet har fortfarande 7ggr o bet365 6,50...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 12:38   #60
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Kan vara så som du säger Stek, men dagens väder och bana tycker jag passar två andra, starkare hästar lite mer.
Velvet Gio och Milligans S. Båda har visat sig gå hela vägen in i mål och tål att köras. Cyber har inte blivit den häst jag en gång i tiden hoppades på den skulle vara. Lite tveksam moral kan jag tycka. Får den tryck från vare sig, Very eller Velvet så tror jag den ger sig sista biten.
Mina scenario
Cyber spets, Very dödens. Velvet o Milligans profitterar på körningen o spurtar ner
Cyber spets, Very g, Velvet dödens, krossar Cyber därifrån, eller Milligans spurtar ner de.
Så för min del blir det lås på 3 Velvet Gio o 8 Milligans S

Annars dags o byta badkaret
Ja en stor knäckfrågan är ju Cybers skalle. En annan hur galopprisken är på Very. En tredje om hur utrustningsändringen på Velvet faller ut, Dahlen har grejat lite för att han ska svara häst bättre. Jag hade lite svårt att välja mellan Cyber och Velvet. Men eftersom det ju är ett väldigt tråklås så vill jag ta ställning och då går jag på min princip att det är spetshästen som gäller.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td