Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-13, 20:36   #91
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Sjukt underbetald V64 i dag alltså! Utan jackpott med samma snittstreck så ska den ge 20 184 kronor men nu med jackpott ger den "endast" 18 982 kronor!
Travcash verkar ha varit rätt ute idag. Ser ett system därifrån som satt x12,5. Örjans i sista var deras drag. Även Wimans varnade de för o satte DD-förslaget. Underodds på DD också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+10)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-13, 21:07   #92
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4687
Standard

Busenkel V64 idag ändå verkar ingen ha den.Tur man satte dubbeln x pluring.Spelar själv aldrig V64 V65.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-13, 21:10   #93
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 400
Sharp$: 4267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Busenkel V64 idag ändå verkar ingen ha den.Tur man satte dubbeln x pluring.Spelar själv aldrig V64 V65.
Toppen, låter fint! Kan du delge rättningskoden för ordningens skull... Skulle ge lite mer trovärdighet innan man gratulerar...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+5), Fulsprit (+5)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-13, 21:17   #94
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Sjukt underbetald V64 i dag alltså! Utan jackpott med samma snittstreck så ska den ge 20 184 kronor men nu med jackpott ger den "endast" 18 982 kronor!



Förväntat värde inkl JP-pengarna och med aktuell fördelning av V6-valet var ca 27k. Så 19k är rejält underbetalt. Helt korrekt.

Däremot är det alltid lurigt att bedöma just V64. Man vet ju väldigt lite om hur insatsfördelningen ser ut på V64 vs V6.

Det är ju t o m så att V6%en är medräknad när man försöker bedöma utdelningen på 5 & 4 rätt. Och det ställer ju till det en hel del.

Jag försökte få ATG att visa upp en uppdelad V64% beroende på vilket val spelarna har gjort. Men det vågar de inte. De är rädda för att inte kunna förklara det.

De vill nog helst inte att någon ska kunna räkna på något alls om de fick välja själva.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-13, 21:24   #95
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Förväntat värde inkl JP-pengarna och med aktuell fördelning av V6-valet var ca 27k. Så 19k är rejält underbetalt. Helt korrekt.

Däremot är det alltid lurigt att bedöma just V64. Man vet ju väldigt lite om hur insatsfördelningen ser ut på V64 vs V6.

Det är ju t o m så att V6%en är medräknad när man försöker bedöma utdelningen på 5 & 4 rätt. Och det ställer ju till det en hel del.

Jag försökte få ATG att visa upp en uppdelad V64% beroende på vilket val spelarna har gjort. Men det vågar de inte. De är rädda för att inte kunna förklara det.

De vill nog helst inte att någon ska kunna räkna på något alls om de fick välja själva.
Jag hade ju iofs inte haft något emot en helt mörk pott där man inte hade en susning om var pengarna låg. Det blir mer upp till mig att beräkna och chansa etc. Nu är det ju så sönderspelat så det är snart dags att hoppa av tåget när det inte är superduperomgångar.

DD i dag ger också väldigt lite. Det värsta är ju att det är x antal robotar som matats med procentchanser och när det är någon minut kvar till inlämning på DD så samlar dessa upp allt i ett enda stort nät. Drop från 80 till 35 är inte ovanligt på DD och då pratar vi sista två minuterna t ex!

Nej, av den här anledningen hade jag gärna sett att allt var dolt! Jag ser ju dock värdet av informationen men med tanke på att det är sönderspelat så vad är den informationen värd? Nu måste man ju nästan spela mot sin egen logik och vänta på de dagar det smäller och ger minst 200 000 - i övrigt är det väl knappt lönt?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-13, 21:25   #96
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4687
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Toppen, låter fint! Kan du delge rättningskoden för ordningens skull... Skulle ge lite mer trovärdighet innan man gratulerar...
FVZXHQWGV
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+5), SistaStallskriket (+25)
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-13, 21:43   #97
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4687
Standard

Jag ljuger aldrig om jag vinner kom ihåg det!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+25)
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-13, 22:24   #98
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 337
Sharp$: 5220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Jag ljuger aldrig om jag vinner kom ihåg det!
GRATTIS!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+10)
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-13, 23:23   #99
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag hade ju iofs inte haft något emot en helt mörk pott där man inte hade en susning om var pengarna låg. Det blir mer upp till mig att beräkna och chansa etc. Nu är det ju så sönderspelat så det är snart dags att hoppa av tåget när det inte är superduperomgångar.

DD i dag ger också väldigt lite. Det värsta är ju att det är x antal robotar som matats med procentchanser och när det är någon minut kvar till inlämning på DD så samlar dessa upp allt i ett enda stort nät. Drop från 80 till 35 är inte ovanligt på DD och då pratar vi sista två minuterna t ex!

Nej, av den här anledningen hade jag gärna sett att allt var dolt! Jag ser ju dock värdet av informationen men med tanke på att det är sönderspelat så vad är den informationen värd? Nu måste man ju nästan spela mot sin egen logik och vänta på de dagar det smäller och ger minst 200 000 - i övrigt är det väl knappt lönt?
Helmörka multileg-poolspel har de i t ex UK & USA.
Mikroskopiska pooler jämfört med hur stort gambling/betting är i övrigt i de länderna.

Spanska 15-matchers tipset har ljus spelfördelning och hög omsättning.


Det där med mörka pooler där man inte har en susning om hur spelet fördelas, det är en riktigt kass idé.

Men du har rätt i DD-problematiken. Det är nästan så att man måste göra något där. T ex lägga någon slags avgift på kombinationen av sent lagda spel och "stor" insats. För DD är verkligen helt ospelbart just nu m.a.p. volatiliteten i oddsen.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!

Senast redigerad av Strappa71 den 2020-07-13 klockan 23:26.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-14, 11:02   #100
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 400
Sharp$: 4267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Jag ljuger aldrig om jag vinner kom ihåg det!
Grattis! Snyggt!! Lite allergisk mot efterhandare men den där var snygg!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+10)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td