Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-15, 13:30   #16
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

Var länge inne på 2 Heavy Sound, sos. Men över 50% på en häst i årsdebut som flera gånger slagit ihop i starten o galopperat och med Haugstad i sulkyn känns inte helt bekvämt, även fast han gör det bra med hästen

O andra sidan är det ju ingen superklass på motståndet och han har vunnit alla sina årsdebuter, utom 2016 som 5-åring
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-15, 13:36   #17
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

När brukar Svs släppa oddsen?
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-15, 13:38   #18
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 692
Sharp$: 4042
Standard

4 M.T.Insider V86-8


Ss bjudintervju:
Olle Alsén provar igen med startraketen 4 M.T.Insider (V86-8 och bilden ovan).
- Det var bättre tryck i honom och han var riktigt bra senast, synd bara att den utvändigt blev hetsig så vi tvingades hålla ett lite för högt tempo, annars håller vi undan. Han känns bara bra i jobben efteråt och formmässigt kan han inte bli så mycket bättre. Läget blev perfekt och han har ju visat hur snabb ut han är. Det är antagligen sista chansen vi får i Silver och jag vill gärna köra i ledningen igen. Blir det bra förutsättningar så springer han nog en 1.10-tid. Det blir barfota bak och en hybridvagn igen, eventuellt kör vi utan checkrem. Jag brukar ändra huvudlag för att hålla honom skärpt, men han gick så bra med open eye senast att vi kör med det igen, säger Olle.

Vad tror ni om hans chans att hålla hela vägen?
SakanAA är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-15, 13:43   #19
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Den kan absolut hålla om tempot blir måttligt. Att man, som senast, blir omsprungen av Baron Gift på ett upplopp behöver man inte skämmas för. Men jag tror att den kommer få sig en eller två tryckare även idag och då brukar den inte orka stå i mål.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-15, 13:47   #20
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5751
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SakanAA Visa inlägg
Ss bjudintervju:
Olle Alsén provar igen med startraketen 4 M.T.Insider (V86-8 och bilden ovan).
- Det var bättre tryck i honom och han var riktigt bra senast, synd bara att den utvändigt blev hetsig så vi tvingades hålla ett lite för högt tempo, annars håller vi undan. Han känns bara bra i jobben efteråt och formmässigt kan han inte bli så mycket bättre. Läget blev perfekt och han har ju visat hur snabb ut han är. Det är antagligen sista chansen vi får i Silver och jag vill gärna köra i ledningen igen. Blir det bra förutsättningar så springer han nog en 1.10-tid. Det blir barfota bak och en hybridvagn igen, eventuellt kör vi utan checkrem. Jag brukar ändra huvudlag för att hålla honom skärpt, men han gick så bra med open eye senast att vi kör med det igen, säger Olle.

Vad tror ni om hans chans att hålla hela vägen?

Tror att det är några för starka emot.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-15, 14:24   #21
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SakanAA Visa inlägg
Ss bjudintervju:
Olle Alsén provar igen med startraketen 4 M.T.Insider (V86-8 och bilden ovan).
- Det var bättre tryck i honom och han var riktigt bra senast, synd bara att den utvändigt blev hetsig så vi tvingades hålla ett lite för högt tempo, annars håller vi undan. Han känns bara bra i jobben efteråt och formmässigt kan han inte bli så mycket bättre. Läget blev perfekt och han har ju visat hur snabb ut han är. Det är antagligen sista chansen vi får i Silver och jag vill gärna köra i ledningen igen. Blir det bra förutsättningar så springer han nog en 1.10-tid. Det blir barfota bak och en hybridvagn igen, eventuellt kör vi utan checkrem. Jag brukar ändra huvudlag för att hålla honom skärpt, men han gick så bra med open eye senast att vi kör med det igen, säger Olle.

Vad tror ni om hans chans att hålla hela vägen?
Finns minst tre st som kan trava i dödens och käka upp den, sen bajsa ut på upploppet. Att den tar spets är det ingen tvekan, men gäller att orka hålla hela loppet. Jag tar 3 hästar. Alone, Giant S och Grainfield A. Tror det är bla dessa vinnaren finns. Men fel har man haft förr
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-15, 14:37   #22
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 663
Sharp$: 50022
Standard

Jens Sjödén V86 Eskilstuna på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Henkezan (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-15, 14:40   #23
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Glöm inte Hazard Boko i avslutningen, tror att hans spurt kan bita bra ikväll på Eskilstunas oval. Ni minns väl hur bra han gick bakom Very Kronos på Örebro?
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-15, 14:42   #24
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 663
Sharp$: 50022
Standard

Spelvärdes bjudintervju med Alsén.I stort sett samma som ovan (SS).

" 4 M.T.Insider (V86-8) var sjuk i våras, men peppar peppar är allting bra med honom nu. Han svarade för en plusbetonad insats i Arvika och hade den i dödens inte tryckt på hade vi nog hunnit rinna undan. Han kämpade på bra hela vägen och det är inte alla gånger han har gjort det. Det hade gått lite långt mellan starterna så normalt sett ska han vara lite bättre med det loppet i kroppen. Jag är tokig nog att vara sugen att prova i ledningen. Det är förmodligen sista starten innan han går över gränsen för silverdivisionen och förutsättningarna är de rätta med kort distans och bra startspår. Önskescenariot är att köra i ledningen, men det är inte säkert att de andra är sugna på att låta mig göra det. Jag får ta ett beslut där och då istället för att låsa mig för en taktik på förhand. Det är 62.500 kronor i andrapris och det är bra pengar för mig. Ibland när jag trycker av honom så accelererar han så mycket att han får 30 meter försprång till klungan och i så fall kommer jag låta honom löpa på istället för att ta upp och låta konkurrenterna enkelt hinna ikapp. Barfota bak, hybrid och helstängt med hål igen. Jag brukar byta huvudlag på honom för att lura honom lite, men han kändes så bra senast så vi kör likadant. Den lilla ändringen som kan bli är att han brukar gå med automatkäk vanligtvis och jag har klurat i ett halvår på att testa honom utan käk. Jag tror faktiskt aldrig han har tävlat utan käk. Vi får se om jag är modig nu att testa den här gången."
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-15, 14:56   #25
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 656
Sharp$: 12771
Standard

Många tankar ang. M.T. Insiders chanser idag och här kommer ännu en.
Hästen har inte vunnit på länge och gör det inte idag heller. Olle laddar väl som vanligt från start, hästen blir het som ett strykjärn och får bensinstopp på upploppet. 3-4 plats i bästa fall.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-15, 17:09   #26
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 656
Sharp$: 12771
Standard

Hm både Sjödén och Hultman puffar för mitt drag Sandsjöns Enzo Spelvärdet försvann i ett nafs. Hm hade hoppats på 10-15 % från bakspåret.
Ofattbart att så många ryggar tipsnissar. Egen härd är guld värd i min härdade travtips skalle.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-15, 17:19   #27
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Hm både Sjödén och Hultman puffar för mitt drag Sandsjöns Enzo Spelvärdet försvann i ett nafs. Hm hade hoppats på 10-15 % från bakspåret.
Ofattbart att så många ryggar tipsnissar. Egen härd är guld värd i min härdade travtips skalle.
Bara de slutar snacka om Lovemore så är jag nöjd. Sätter ju nästan kaffet i halsen när man hör de nämna den. Och då dricker jag inte ens kaffe!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-15, 17:22   #28
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

M.T. Insider tar slut 250-300 kvar och sedan är detta som ett urvridet russin - vinner denna måste resten galoppera bort sig för så vek denne Insider är, finns det inte många utav...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-15, 17:24   #29
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
M.T. Insider tar slut 250-300 kvar och sedan är detta som ett urvridet russin - vinner denna måste resten galoppera bort sig för så vek denne Insider är, finns det inte många utav...
Skönt du haft fel förr!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-15, 17:25   #30
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Kuskändring i v86-2 på 4 Raoel Attack, den utländska kusken som skulle kört var väldigt svårbedömd för mig, nu blir det istället rutinerade (3 körda lopp) Ellica Sandegren som ska köra den. Streckad på nästan 15%, bedömer vinstchansen till 0,8%. Den var ej tidig för mig även med bra kusk, är absolut ingen stjärna och nu med en skräpkusk så gissar jag att den inte får pengar.

För övrigt ingen som noterade v3 på Arvika? Rens från 31 kronor till 1744 på en häst till under 3ggr...
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td