Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-11, 14:36   #1
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

V64 Jägers Jackpott


Har ni några idéer?

Jag spikar 2st på sos.
Avd 3. 2 Dontlooseallmoney
Avd 5. 6 Zlatan Knick

Dragen.
Avd 1. 10 Bastian. Hakar på i alla farter och med bra resa så..
Avd 6. 3 Zecchindoro F.K.S. Lurar i 2a/3e ytter.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 16:10   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

M.T Oscar 4,40 på svs, hur f-n ska den kunna torska om Ecce håller honom på rätt köl?...kolla årets fyra starter...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 16:12   #3
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 686
Sharp$: 12839
Standard

Lite V64 Svammel.

V64 1) 1-2-3 gör nog upp om detta men 10 Bastian kan få en fin resa från springen.

V64 2) 4 Mellby Ironman och 5 Hannibal Face känns som ett bra lås. Felfri är väl Hannibal ensam på fotot men det är ju det där med felfri

V64 3) 2 Dontlooseallmoney. Mångmiljonärskan har väl tre ben i mål från perfekt läge. Men :
7 Waiting Hill Hall gillar jag skarpt. Inte som bäst i stochampionat finalen. Banan ? Farlig med lite tempo.

V64 4) Skrällopp ? 8 United Töll är lite lätt på foten men har bra spring i benen. Läget ?
10 Nille Sånna vinner inte så ofta men formen är på topp och kanske dags för andra vinsten.
11 Cash Bore hoppade senast men vann ändå ! Sprinterbetonad men fel läge. Stänkare.

V64 5) 7 Velten Limelight. Här vankas det nog spetskörning mellan mellan 2 t.o.m 6.
Gynnar Ebbinge sitter still i båten och sveper fältet på upploppet. Rödluvan light En saga alltså.

V64 6) 4 M.T. Mighty Winner. Får vinnar nicken . Spets och slut ? Ludde är hårt betrodd med Smokin men jag tror gamle mannen kör en speed direkt från bakspår och kallnar till slut. Rödluvan igen .
Stänkar varning på 9 Walkie Talkie som har pausat men i normal författning matchar han detta gäng. Jeppe upp känns lite spännande. Robban tar en myskväll i Hajom bland mygg och knott
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 16:41   #4
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
M.T Oscar 4,40 på svs, hur f-n ska den kunna torska om Ecce håller honom på rätt köl?...kolla årets fyra starter...

Prata om överkapacitet för klassen. Hmm - hade det varit vilken bana som helst, förutom Jägersro så hade detta varit ett maxspel för mig. Men bakspår på tillägg på denna bana är aldrig bra - i praktiken minst 30 meters tillägg, men kanske är han så mycket bättre? Årets starter motsäger i alla fall inte det, men det är läget som gör mig ytterst tveksam och att kusen är lite rullig i vissa starter och kusken har fått bära denne. Nu blir det hypersnabb sommarbana och nedförsbacke för ledaren in på upploppet - skall bara inte gå...

Hmm, tror jag letar vidare...

8,50, taget på SS. - UPS FACE, alltså. Kan vi få en spets och slut efter 300 körda?

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!

Senast redigerad av Fulsprit den 2020-08-11 klockan 16:50.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 17:11   #5
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Angående Bastian så är han inte vidare startsnabb. Kollade den enda starten han haft springspår från tillägg tidigare och då vart Hanna hängandes i spåren länge innan man till slut släpptes ner i andra utvändigt.

Det är mer en häst som är stark än snabb och kan komma in i matchen om de kör för fort där framme eller om Hanna bara fortsätter att köra tills hon till slut är i dödens eller t.om pressar sig till spets. Men hon lär inte komma dit speciellt tidigt så någon annan lär gynnas om hon kör fullt hela vägen. Tål ju att gå 12 tempo länge.

Jag är kluven till Bastians chanser. Hästmässigt duger han bra men jag får inte till troligt loppscenario som kommer att passa idag.

Antingen rinner de undan där framme eller så är det troligt att Bastian får den otacksamma uppgiften att dra fram MT Oscar.

Speedy Vici eller Ups Face från ledning eller så kommer Bastian och MT Oscar in i matchen och de ska vara klassen bättre än de där framme.

2,3,10,11 är ju en jättetråkig lösning av loppet.

Måste jag ta en av dem får det bli M.T Oscar.

Jag tror Hannas är så seg i starten att M.T Oscar hinner ut ett spår och kan avancera fram i rygg på Bastian när han går på i tredjespår.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 17:18   #6
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Angående Bastian så är han inte vidare startsnabb. Kollade den enda starten han haft springspår från tillägg tidigare och då vart Hanna hängandes i spåren länge innan man till slut släpptes ner i andra utvändigt.

Det är mer en häst som är stark än snabb och kan komma in i matchen om de kör för fort där framme eller om Hanna bara fortsätter att köra tills hon till slut är i dödens eller t.om pressar sig till spets. Men hon lär inte komma dit speciellt tidigt så någon annan lär gynnas om hon kör fullt hela vägen. Tål ju att gå 12 tempo länge.

Jag är kluven till Bastians chanser. Hästmässigt duger han bra men jag får inte till troligt loppscenario som kommer att passa idag.

Antingen rinner de undan där framme eller så är det troligt att Bastian får den otacksamma uppgiften att dra fram MT Oscar.

Speedy Vici eller Ups Face från ledning eller så kommer Bastian och MT Oscar in i matchen och de ska vara klassen bättre än de där framme.

2,3,10,11 är ju en jättetråkig lösning av loppet.

Måste jag ta en av dem får det bli M.T Oscar.

Jag tror Hannas är så seg i starten att M.T Oscar hinner ut ett spår och kan avancera fram i rygg på Bastian när han går på i tredjespår.

Bra tugg om loppet, men betänk också att de kommer lätt gå en låg 14-tid där framme - då skall det mycket till för att de tar 20-30 meter från tillägg. Betänk också att som du säger att enkom en kommer få den draghjälp som behövs - resten chansar invändigt. Tyvärr, kanske han måste ta en safety-start med MT Oscar och då är tio meter direkt tappade, samt att de kör om spets där framme och vips så är det 40 meter de skall ta in... Det händer inte, då det inte bara är 1, eller 2 utan 3 kusar som är kapabla kusar längst fram, från start... Dessutom skall Ecce (en kusk jag älskar) träffa starten perfekt i svenskt volt och själv i voltningen och detta är inte enkelt...

Nej, detta vinner någon där framme - förhoppningsvis UPS Face, som antingen får ledningen eller ett bra lopp!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+4)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 17:20   #7
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4111
Standard

Solen skiner så inget trav i kväll. En liten rad

V64
Inlämnat: 2020-08-11, 18:18
V6 - endast vinst vid 6 rätt
Jägersro
Tisdag 2020-08-11
Start: 19:30
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11 (1, 10)
2: 2, 3, 4, 5 (5, 4)
3: 2, 5 (7, 4)
4: 4 Hitthebar (5, 2)
5: 5 Southwind Queen (6, 7)
6: 3, 4, 11 (7, 10)

10x4x2x1x1x3 = 240 rader.
240 x 1 x 1,00 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: TMC LHZ LVZ
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+6)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 17:21   #8
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Se upp för Flo Jo i första nu!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 17:23   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Bra tugg om loppet, men betänk också att de kommer lätt gå en låg 14-tid där framme - då skall det mycket till för att de tar 20-30 meter från tillägg. Betänk också att som du säger att enkom en kommer få den draghjälp som behövs - resten chansar invändigt. Tyvärr, kanske han måste ta en safety-start med MT Oscar och då är tio meter direkt tappade, samt att de kör om spets där framme och vips så är det 40 meter de skall ta in... Det händer inte, då det inte bara är 1, eller 2 utan 3 kusar som är kapabla kusar längst fram, från start... Dessutom skall Ecce (en kusk jag älskar) träffa starten perfekt i svenskt volt och själv i voltningen och detta är inte enkelt...

Nej, detta vinner någon där framme - förhoppningsvis UPS Face, som antingen får ledningen eller ett bra lopp!

Är du verkligen säker på din sak(känns lite som att du "vill så mycket")?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 17:29   #10
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Är du verkligen säker på din sak(känns lite som att du "vill så mycket")?
Hehe, så är det väl alltid? Hur ofta är du 100% säker på din sak? Aldrig, skulle jag vilja påstå...

Vad med det jag hoppas/vill/tror skall inträffa har du invändningar mot?

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 17:32   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Två travspel idag:

Challenge

-2 -11
4, 5
2
4
Alla
11

Trippel Oddset:

Ups Face - Topp 3
Zlatan Knick - Vinnare
Zecchinodoro F.K.S. - Topp 3

Odds: 19,67
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 17:37   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hehe, så är det väl alltid? Hur ofta är du 100% säker på din sak? Aldrig, skulle jag vilja påstå...

Vad med det jag hoppas/vill/tror skall inträffa har du invändningar mot?

Ecce kommer lätt att fixa starten, bara att gå ut i andraspår direkt och sedan köra rakt fram, borde bli tredje-fjärde ut...problemet som jag ser det är att den travar lite dåligt till slut, gör den bara om någon av prestationerna som den gjort i år, så tror jag att övriga inte har skuggan av en chans, trots att det är jägers...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 17:43   #13
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ecce kommer lätt att fixa starten, bara att gå ut i andraspår direkt och sedan köra rakt fram, borde bli tredje-fjärde ut...problemet som jag ser det är att den travar lite dåligt till slut, gör den bara om någon av prestationerna som den gjort i år, så tror jag att övriga inte har skuggan av en chans, trots att det är jägers...vi får si...
Ja, att han fixar starten, det tror jag med - men hur bra? Det räcker med en liten tappstart/miss och han är 40 meter efter, redan efter 150 körda... Sitta fast lär han inte göra, hehe! Och, ja - travet har verkligen sett lite si och så ut i slutet av en del lopp - kapacitetsmässigt är annars denne överlägsen sin nuvarande klass!

Du svarar inte på vad i mitt förra inlägg som var mer "önskningar" än trolig utveckling av loppet...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 17:46   #14
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Solen skiner så inget trav i kväll. En liten rad

V64
Inlämnat: 2020-08-11, 18:18
V6 - endast vinst vid 6 rätt
Jägersro
Tisdag 2020-08-11
Start: 19:30
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11 (1, 10)
2: 2, 3, 4, 5 (5, 4)
3: 2, 5 (7, 4)
4: 4 Hitthebar (5, 2)
5: 5 Southwind Queen (6, 7)
6: 3, 4, 11 (7, 10)

10x4x2x1x1x3 = 240 rader.
240 x 1 x 1,00 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: TMC LHZ LVZ

Tror du har en bra spik i avdelning 4

Det loppet är ju för kuskar med högst 75 lopp körda 2019 och det är lätt att glömma att vi spelar hela ekipage.

Av de mest betrodda hittar vi

2 Filip Winner med Alex Persson med 7 lopp körda och en andraplats som bäst.
7 Wood Lane med Altin Daci - 3 lopp körda på 2 år... visseligen 2 andraplatser
10 Nille Sånna med Mathias Alm 1 seger på 27 starter i år.

Din spik körs av Paul Robersson som inte kör ofta men förvaltar PU:tränade hästar väl när han väl kör. 22: 5-2-3 under 2019+2020 och idag har nog PU serverat Paul en bra uppgift- Bfro FFG på PU tränat och fint spår.

Spikar man inte 4 Hitthebar är ju loppet nästan olösligt och man är tvungen att heltäcka loppet.

Lycka till med spiken och systemet Abborre
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 17:50   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ja, att han fixar starten, det tror jag med - men hur bra? Det räcker med en liten tappstart/miss och han är 40 meter efter, redan efter 150 körda... Sitta fast lär han inte göra, hehe! Och, ja - travet har verkligen sett lite si och så ut i slutet av en del lopp - kapacitetsmässigt är annars denne överlägsen sin nuvarande klass!

Du svarar inte på vad i mitt förra inlägg som var mer "önskningar" än trolig utveckling av loppet...

Skojade bara lite...du sa ju själv att han har överkapacitet för klassen...är också medveten om att läget inte är optimalt på jägers, men tycker 4,40 är jäkligt bra...vi får(som sagt) si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td