Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-02, 21:06   #151
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5751
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Jag satte den också för en tredjedel av din insats
Okej.

Hade nog kunnat gå med en enkelrad idag.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-02, 21:08   #152
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
I fredags vart det en 7 procentare på V86

Sedan dess (31 lopp) helt skrällbefriat
Med facit i hand en tråkig omgång. Längtar lite efter skotvång och kladdiga vinterbanor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+2)
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-02, 21:18   #153
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50024
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Okej.

Hade nog kunnat gå med en enkelrad idag.
Det kan man gräma sig över förstås.En fleris hade inte varit så dumt men svårt att veta på förhand att det skulle bli så lätt.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-02, 21:19   #154
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NAFETS Visa inlägg
Med facit i hand en tråkig omgång. Längtar lite efter skotvång och kladdiga vinterbanor.

Ja, och på "tråkiga" landsortsbanor, utan 3- och 4-åringslopp med topparna som bara glider till spets och får bestämma...

Ahh, tänk Sundbyholmstravet i november med piskande sidvind och grymt snöfall/hagel!!!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-02, 21:20   #155
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 152
Sharp$: 9337
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Där dog omgången! Kan inte se annat än max 4-5 lax på 8r
Som sagt när favoriten var överlägsen i andra. Hade helgarderat då det handlade om orutinerade ston..
8an satt men den hade jag likväl kunnat vara utan
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-02, 21:25   #156
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ja, och på "tråkiga" landsortsbanor, utan 3- och 4-åringslopp med topparna som bara glider till spets och får bestämma...

Ahh, tänk Sundbyholmstravet i november med piskande sidvind och grymt snöfall/hagel!!!

Det var väl mest landsortsbanor som körde de extra V86 omgångarna under 4 dagar. Visst, ingen vinnare en av dagarna men övriga tre favoritparader.

Spelar nog mindre roll var och när loppen körs. Atgs höga spelavdrag och jackpotregler gör det väldigt svårt för spelarna oavsett. Är nog huvudanledningen jag övergått enbart till nöjesspelande för ett par hundralappar på helgen numera.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-02, 21:26   #157
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 657
Sharp$: 12773
Standard

Jag längtar efter bättre klass på startfälten. Åbys V86 avdelningar var ju under all kritik.
8 hästars loppet blev ju det mest spännande . I övriga lopp var det ju ganska iskallt bakom favoriterna.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-02, 21:29   #158
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var väl mest landsortsbanor som körde de extra V86 omgångarna under 4 dagar. Visst, ingen vinnare en av dagarna men övriga tre favoritparader.

Spelar nog mindre roll var och när loppen körs. Atgs höga spelavdrag och jackpotregler gör det väldigt svårt för spelarna oavsett. Är nog huvudanledningen jag övergått enbart till nöjesspelande för ett par hundralappar på helgen numera.

Nja, du missade vädrets makter som jag anspelade på och då banornas beskaffning - nu har det i princip varit sommarbanor alla dagar - det kommer det INTE att vara i november till mars...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+2)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-02, 21:53   #159
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Enligt historiska data från sajten travsiffror.se är det endast i åtta procent av V86-omgångarna som, likt idag, alla vinnare är rankade topp 3. I 15 procent vinner fem favoriter eller fler. Lägre ranksumma än idag har det blivit i 3,2 procent av omgångarna.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-02, 22:01   #160
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Enligt historiska data från sajten travsiffror.se är det endast i åtta procent av V86-omgångarna som, likt idag, alla vinnare är rankade topp 3. I 15 procent vinner fem favoriter eller fler. Lägre ranksumma än idag har det blivit i 3,2 procent av omgångarna.

Ja, var en väldigt låg utdelning idag. Fram tills Super Days har det varit fantastiska utdelningar på V86.

Dock ska man alltid vara skeptisk till loppen precis inför en jackpot, dessa lopp är till för att bygga upp potten och är antingen alldeles för svåra eller för lätta för att skapa mer pengar till höjdpunkten.

Dagens omgång såg på förhand ganska "enkel ut". Jag skrev tidigare att med Ecurie D är det som att spela V75 med 0,25 kr raden. Det var dessutom ganska få hästar i flera lopp vilket gör det lättare för massan att täcka.

Sen blev det ännu enklare än man kunde förvänta.

Dock vidhåller jag, V86 är normalt ett bra spelobjekt om man går efter de lite större pengarna.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-02, 22:36   #161
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Nja, du missade vädrets makter som jag anspelade på och då banornas beskaffning - nu har det i princip varit sommarbanor alla dagar - det kommer det INTE att vara i november till mars...

Men spelavdrag och jackpotregler desamma oavsett väder och oavsett om loppen körs på Solvalla eller Solänget.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-02, 23:44   #162
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men spelavdrag och jackpotregler desamma oavsett väder och oavsett om loppen körs på Solvalla eller Solänget.
Sant, men förutsättningarna kan du inte se bort mot att de ändras, eller hur? Mindre risk/chans för favorit omgångar när vädrets makter inte är med den arrangerande banan - detta vet alla! Sommarbana - spets och slut. Bottenlös bana - lotto!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-03, 08:30   #163
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37601
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NAFETS Visa inlägg
Med facit i hand en tråkig omgång. Längtar lite efter skotvång och kladdiga vinterbanor.
Usch nej, jag gillar inte omgångar där det blir ren Lotto. Jag vill ha klassiga jämna fält.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td